Je meest bizarre date

16-12-2018 20:24 586 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriendin had gisteren een date met een man die in het echt 20 jaar ouder was dan op zijn tinderprofiel en whatsapp foto. Ze is hem denk ik na een kwartier gepeerd, maar heb er smakelijk om moeten lachen.

Zelf nooit echt rare dates gehad eigenlijk, maar hoor graag jullie verhalen!
Maritita schreef:
15-02-2019 14:09
Ik belde aan. Hij doet open met een knalrood hoofd en schudt mijn hand. Trillen dat hij deed! Zweten ook. Superzenuwachtig was hij.b Hij brengt me naar de woonkamer en rent meteen de keuken in voor thee. Bij terugkomst knoeit hij nkg met wat theewater. 'Stom, Dirk. Stom! Waarom doe je dat nou?' zei hij tegen zichzelf.
Dit klinkt als een erge autist, weglopen.
Alle reacties Link kopieren
Charles_Gentle28 schreef:
15-02-2019 15:04
Dit klinkt als een erge autist, weglopen.
De date heeft ook geen vervolg gehad. Ik weet niet of hij autistisch is. Hij was wel aardig. Alleen niet voor zichzelf. En totaal niet mijn type.
Alle reacties Link kopieren
Wat betreft de man die bij zijn ouders woont: mijn huidige vriend woonde ook bij zijn moeder. (Al was het huis wel ook voor de helft van hem).
Ik snap dat nog steeds totáál niet, want hij mag haar niet eens. Maar, hij verwacht helemaal niet verzorgd te worden en is gewoon een hartstikke leuke kerel :-D
We woonden wel onwijs snel samen, want hij was eigenlijk altijd bij mij, maar ik denk niet dat hij daar specifiek naar op zoek was.
In mijn ogen zegt het dus vrij weinig.
Lidl’s-Annie-Aardbei schreef:
15-02-2019 10:49
Wat vinden jullie van een man (nog niet op date geweest, wil hij wel graag) die dik in de 30 is, kinderen heeft en nu al bijna 3 jaar bij zijn ouders inwoont (sinds de scheiding met zijn ex) omdat hij “de juiste woning” nog niet gevonden heeft? Ik vind dit nogal apart. Hij ziet zijn kinderen dus met een regeling bij zijn ouders thuis en maakt niet echt haast om op zichzelf te gaan wonen. Dat zegt hij ook gewoon, dat hij geen haast heeft. Hij maakt het zichzelf ook wel erg makkelijk zo is mijn mening, mams doet alles. Kan me voorstellen dat je misschien een paar weken/maanden moet overbruggen als je ex in de oude gezamenlijke woning blijft, maar 3 jaar? Alsof dat ideaal is vergeleken met een niet helemaal perfecte woning. Ik ben vooral bang dat hij een vriendin zoekt om snel bij in te trekken. Zou iemand anders hiermee op date gaan?
Ik ken zo iemand.
Hij ging pas weer uit Hotel Mama weg toen hij inderdaad een vriendin had waar hij zo in een gespreid bedje terecht kon.
Hij is ook van het kaliber: vrouwen doen het huishouden.
Ik zou er voor passen.
Alle reacties Link kopieren
Ja vind het ook beetje jammer, is verder een leuke gezellige man, misschien dat ik idd 1 date kan doen en dan beetje proberen te vissen hoe dat in elkaar zit, mocht het niks worden kan ik hier altijd nog een rampzalige date posten :P
Alle reacties Link kopieren
Lidl’s-Annie-Aardbei schreef:
16-02-2019 12:28
Ja vind het ook beetje jammer, is verder een leuke gezellige man, misschien dat ik idd 1 date kan doen en dan beetje proberen te vissen hoe dat in elkaar zit, mocht het niks worden kan ik hier altijd nog een rampzalige date posten :P
Ja tuurlijk moet je het gewoon proberen! Het zegt echt helemaal niks. Een vriendin van mij was jarenlang bijstandsmoeder en woonde op een flatje 10 hoog achter. Paar jaar geleden een man ontmoet die op zijn 45e nog bij zijn moeder woonde. Hij had/ heeft zijn eigen bedrijf en kon lekker geld sparen. Nu woont die vriendin met hem in een paleisje en zijn ze super gelukkig samen.
Alle reacties Link kopieren
Ooh en het doet me denken aan een andere vriendin van mij, haar zoon woonde ook tot zijn 46e in huis. Stak nooit een vinger uit in huis, hij woont nu al een aantal jaren samen en zijn vriendin is super gelukkig met hem. Hij schijnt haar heel goed te helpen in huis, doet echt wel zijn deel.
Lidl’s-Annie-Aardbei schreef:
16-02-2019 12:28
Ja vind het ook beetje jammer, is verder een leuke gezellige man, misschien dat ik idd 1 date kan doen en dan beetje proberen te vissen hoe dat in elkaar zit, mocht het niks worden kan ik hier altijd nog een rampzalige date posten :P

Misschien is het ook een geldkwestie?
Al zou ik dat ook niet ideaal vinden.
Alle reacties Link kopieren
Pipistrello schreef:
16-02-2019 12:43
Misschien is het ook een geldkwestie?
Al zou ik dat ook niet ideaal vinden.
Hij heeft gewoon een fulltime baan, dus geloof niet dat dat aan de orde is. Hij wil zoals hij zelf zegt gewoon een ideaal huis voor hem en zijn 2 kinderen. Hij heeft het over een huis met grote tuin en minstens 3 slaapkamers. Terwijl ze nu met z’n 3en op 1 kamer slapen bij zijn ouders als hij de kinderen heeft. Dus ik snap er niks van, dan huur je voorlopig een apartementje tot je wat anders/beters gevonden hebt denk ik dan. Maar misschien heeft hij andere redenen die hij me niet verteld, dat kan ook.

Het zegt niet direct iets over hoe hij is, hoewel ik vrees dat hij het niet erg vind om verzorgd te worden. Ik snap die ouders eerlijk gezegd ook niet zo.
Alle reacties Link kopieren
-Darkside- schreef:
15-02-2019 19:15

Hij is ook van het kaliber: vrouwen doen het huishouden.
Ik zou er voor passen.
Sommige vrouwen vinden dat heerlijk.
Ik zit er naast een op het werk, getrouwd, kinderen en zich overal mee bemoeien VANAF HET WERK

* 20 keer per dag telefoon van de kinderen (ja vanavond was ik je broek)
* Vanaf het werk afspraken maken voor haar man bij kapper, tandarts etc. (schat je moet dan en dan naar de tandarts)
* Bij een spontane overwerkronde naar huis bellen: achter in de koelkast liggen krieltjes, groente staat in het kastje links onder en als je even naar de Jumbo loopt kan je kipfilet halen of moet ik ma ff bellen dat je daar mee-eet?
* Telefoonabonnementen ........... alles regelt ze.

En maar klagen: pffffffffff hoop niet dat ik ooit wegval.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
Alle reacties Link kopieren
hollebollegijs schreef:
16-02-2019 15:58
Sommige vrouwen vinden dat heerlijk.
Ik zit er naast een op het werk, getrouwd, kinderen en zich overal mee bemoeien VANAF HET WERK

* 20 keer per dag telefoon van de kinderen (ja vanavond was ik je broek)
* Vanaf het werk afspraken maken voor haar man bij kapper, tandarts etc. (schat je moet dan en dan naar de tandarts)
* Bij een spontane overwerkronde naar huis bellen: achter in de koelkast liggen krieltjes, groente staat in het kastje links onder en als je even naar de Jumbo loopt kan je kipfilet halen of moet ik ma ff bellen dat je daar mee-eet?
* Telefoonabonnementen ........... alles regelt ze.

En maar klagen: pffffffffff hoop niet dat ik ooit wegval.
:rofl: Dat doet ze toch echt zichzelf aan, zo zou ik echt niet willen leven.
Alle reacties Link kopieren
hollebollegijs schreef:
16-02-2019 15:58
Sommige vrouwen vinden dat heerlijk.
Ik zit er naast een op het werk, getrouwd, kinderen en zich overal mee bemoeien VANAF HET WERK

* 20 keer per dag telefoon van de kinderen (ja vanavond was ik je broek)
* Vanaf het werk afspraken maken voor haar man bij kapper, tandarts etc. (schat je moet dan en dan naar de tandarts)
* Bij een spontane overwerkronde naar huis bellen: achter in de koelkast liggen krieltjes, groente staat in het kastje links onder en als je even naar de Jumbo loopt kan je kipfilet halen of moet ik ma ff bellen dat je daar mee-eet?
* Telefoonabonnementen ........... alles regelt ze.

En maar klagen: pffffffffff hoop niet dat ik ooit wegval.
Oh, je beschrijft mij.
Alle reacties Link kopieren
beetjegek schreef:
16-02-2019 16:15
Oh, je beschrijft mij.
Hahahahaha zou kunnen :lol:
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
Alle reacties Link kopieren
Lidl’s-Annie-Aardbei schreef:
16-02-2019 16:15
:rofl: Dat doet ze toch echt zichzelf aan, zo zou ik echt niet willen leven.
En ze is een jaar of 2 geleden in het ziekenhuis beland.
En hoogst verbaasd, alles liep gewoon door.
Hij heeft alles opgepakt en probleemloos in goede banen geleid.

Verbaasd, ze was eigenlijk meer teleurgesteld ;)
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
Alle reacties Link kopieren
hollebollegijs schreef:
16-02-2019 16:38
En ze is een jaar of 2 geleden in het ziekenhuis beland.
En hoogst verbaasd, alles liep gewoon door.
Hij heeft alles opgepakt en probleemloos in goede banen geleid.

Verbaasd, ze was eigenlijk meer teleurgesteld ;)
Toen ik het ziekenhuis was met zoon moest ik alsnog alles voorkauwen maar het ging goed. Als ik echt wegval zoeken ze het maar uit doeeei. Ik neem aan dat ze dat prima kunnen.
Alle reacties Link kopieren
Net als TO wel eens een date gehad met iemand die ouder was dan hij van te voren had aangegeven, al was dat geen 20 jaar. En toen was het 'niet eerlijk' dat ik daarop afknapte.

Buiten het liegen, kan hij natuurlijk ook zoeken naar vrouwen van zijn eigen leeftijd. Dat is dan ook wel 'zo eerlijk'.
Alle reacties Link kopieren
Gisselle schreef:
16-02-2019 12:42
Ooh en het doet me denken aan een andere vriendin van mij, haar zoon woonde ook tot zijn 46e in huis. Stak nooit een vinger uit in huis, hij woont nu al een aantal jaren samen en zijn vriendin is super gelukkig met hem. Hij schijnt haar heel goed te helpen in huis, doet echt wel zijn deel.
Tjeetje zeg, al die mannen die nog thuis woonden en wel gewoon kunnen helpen als ze samenwonen.
Je zou bijna denken dat je de ene man niet moet beoordelen op het gedrag van de ander...
Alle reacties Link kopieren
Gisselle schreef:
16-02-2019 12:39
Ja tuurlijk moet je het gewoon proberen! Het zegt echt helemaal niks. Een vriendin van mij was jarenlang bijstandsmoeder en woonde op een flatje 10 hoog achter. Paar jaar geleden een man ontmoet die op zijn 45e nog bij zijn moeder woonde. Hij had/ heeft zijn eigen bedrijf en kon lekker geld sparen. Nu woont die vriendin met hem in een paleisje en zijn ze super gelukkig samen.
Vriend van mij woonde tot in zijn 30e bij zijn moeder. Zijn vader was vrij onverwachts overleden, dus hij deed alle klussen in het huis (vrijstaand ouder huis, grote tuin enz), die zijn moeder niet kon. Naast dat hij volgens mij 60 uur werkte. Voor beiden was het een goede oplossing. Ik ben zelf ook pas laat het huis uitgegaan, maar bij mij was het ook geen hotel mama!! Het zou er bij mij ook aan liggen hoe het samenwonen gaat. Als zijn ouders hem eigenlijk weg willen hebben, maar hij zich daar niets van aantrekt, zou ik het niet oké vinden. Als hij bijvoorbeeld flink aan het sparen is voor een huis, zijn aandeel in het huishouden doet, prima.
Ik zou gewoon kijken hoe hij in het echt is.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
hollebollegijs schreef:
16-02-2019 15:58
Sommige vrouwen vinden dat heerlijk.
Ik zit er naast een op het werk, getrouwd, kinderen en zich overal mee bemoeien VANAF HET WERK

* 20 keer per dag telefoon van de kinderen (ja vanavond was ik je broek)
* Vanaf het werk afspraken maken voor haar man bij kapper, tandarts etc. (schat je moet dan en dan naar de tandarts)
* Bij een spontane overwerkronde naar huis bellen: achter in de koelkast liggen krieltjes, groente staat in het kastje links onder en als je even naar de Jumbo loopt kan je kipfilet halen of moet ik ma ff bellen dat je daar mee-eet?
* Telefoonabonnementen ........... alles regelt ze.

En maar klagen: pffffffffff hoop niet dat ik ooit wegval.
Zijn vriendin die hem in huis heeft genomen vindt het vast ook enig; een groot kind erbij om voor te zorgen, maar ik zeg dus dat IK ervoor zou passen.
Alle reacties Link kopieren
Paarsebloem schreef:
16-02-2019 19:22
Net als TO wel eens een date gehad met iemand die ouder was dan hij van te voren had aangegeven, al was dat geen 20 jaar. En toen was het 'niet eerlijk' dat ik daarop afknapte.

Buiten het liegen, kan hij natuurlijk ook zoeken naar vrouwen van zijn eigen leeftijd. Dat is dan ook wel 'zo eerlijk'.
Niet eerlijk🤣.

Heette hij Calimero?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een keer een date gehad met een jongeman die vertelde dat zijn ideale vrouw naar benzine of brand rook. En of ik het erg vond dat hij geen schoon shirt had aangetrokken? Hij was gisteren namelijk weer in de buurt van een brand geweest en de geur trok dan altijd zo lekker in zijn kleren... :-?
Na afloop van de date kreeg ik wel een lief cadeautje van hem: vegan brokjes voor mijn kat. Nam echter de nogal enge indruk die hij op me had gemaakt niet weg, en dus kreeg het geen vervolg.

En ook ik heb de onvermijdelijke date gehad met de kerel die over zijn leeftijd had gelogen en duidelijk heel erg veel ouder bleek te zijn. Toen ik tijdens een wandeling met een vriendin haar hierover vertelde en zij vroeg: "hoe heb je afscheid van hem genomen?" kwam er net een jongen uit een voordeur gelopen met de woorden "nou opa, bedankt weer he!"... Dat was dan wel weer grappig :-)
Ya no puede caminar
Alle reacties Link kopieren
La_Cucaracha schreef:
17-02-2019 17:24
Na afloop van de date kreeg ik wel een lief cadeautje van hem: vegan brokjes voor mijn kat.
Wat een origineel cadeau, hoe komt hij erop.
Alle reacties Link kopieren
Dubbel
Alle reacties Link kopieren
ohja dat van het liegen over leeftijd komt vaak voor, mijn mooiste ervaring was een date met een 30er die een 40er bleek.

Maar hij had niet gelogen, dat had zijn ex gedaan die een facebookprofiel voor hem had aangemaakt want tja zij vond nou eenmaal dat hij er tien jaar jonger uit zag...

ohja, deze 40er woonde nog bij zijn moeder bleek vervolgens, wat ik dan wel weer lekker studentikoos vond van hem dus misschien was hij inderdaad wat jonger qua levensstijl :facepalm:
Lorem Ipsum
Alle reacties Link kopieren
Nou, heb een date gehad met de thuis inwonende man (die al 3 jaar weer bij z’n ouders inwoont, incl de regeling met zijn zijn 2 kinderen, dat ze op 1 kamer slapen met z’n drieën) Het was echt helemaal niks. Op zich gezellige man, maar de helft van het gesprek ging over dat hij zo een vrouw om mee samen te leven mistte.

En na die ene date kreeg ik, tot op het irritante af, tientallen appjes dat hij mij zo leuk knap lief gezellig ect vond, hij zag ons wel samen de toekomst in gaan en was wel bereid te verhuizen naar mijn woonstad. En dat na 1 date... Die wil dus idd graag bij me intrekken en verzorgd worden is mijn ide. Ik heb maar niet meer gereageerd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven