Je meest bizarre date

16-12-2018 20:24 586 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriendin had gisteren een date met een man die in het echt 20 jaar ouder was dan op zijn tinderprofiel en whatsapp foto. Ze is hem denk ik na een kwartier gepeerd, maar heb er smakelijk om moeten lachen.

Zelf nooit echt rare dates gehad eigenlijk, maar hoor graag jullie verhalen!
Date die gin met mij wilde gaan drinken. Aangezien hij niet meer aan de bak kwam als jurist wilde hij zijn eigen gestookte gin gaan verkopen. Dus we spraken af in een tent met 50 soorten gin. Ik ben een drinker maar in de tijd dat ik 3 gin-tonic dronk, dronk hij er 5.
Het was best gezellig, ik moet zo'n date altijd even laten bezinken en realiseer me op zo'n moment zelf nog niet dat ik gewoon tegenover een werkloze alcoholist zit.

Ik was nog niet op weg naar huis of hij appte me: ik vind jou heel erg leuk. Ik appte terug dat ik geen romantisch vervolg voor ons weggelegd zag. Daar was hij verbolgen over en hij zei dat hij me ging blokken.

Thuis kreeg ik toch nog een berichtje van hem via de datingapp:

'ik vroeg me toch al af hoe ik je had moeten neuken, met dat postuur van jou'
anoniem_356031 wijzigde dit bericht op 16-12-2018 22:16
0.63% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Het-groepje schreef:
16-12-2018 22:11
Ik wist niet eens dat ik auditie deed :rofl:
Maar deze man was dus wel echt iets in de tv wereld.
parkeerwachter op het mediapark in hilversum zeker
Ik had ooit een date met een jongen die naar de bioscoop wilde. Oké niet echt mijn type film die hij koos, maar vooruit dan.

Of ik wel even de kaartjes online kon boeken met plaatsen in het midden en bovenin, want hij ging alleen voor de film. Als hij voor mij ging, had hij een andere film gekozen :facepalm:
^Zijn precieze omschrijving destijds.
anoniem_348213 wijzigde dit bericht op 16-12-2018 22:19
14.80% gewijzigd
FiIee schreef:
16-12-2018 22:17
Ik had ooit een date met een jongen die naar de bioscoop wilde. Oké niet echt mijn type film die hij koos, maar vooruit dan.

Of ik wel even de kaartjes online kon boeken met plaatsen in het midden en bovenin, want hij ging alleen voor de film mee :facepalm:

Wat een "charmeur" :rofl:
Alle reacties Link kopieren
Het-groepje! :rofl:

Ik ken een jongen die te maken bleek te hebben met een catfish. Hij had online een meisje leren kennen en ging voor de eerste date naar haar huis. Ze had de deur alvast open gedaan, hij kon zo doorlopen. Komt hij binnen en blijkt het een kerel van middelbare leeftijd te zijn. Die vent vond het nog raar ook dat die kennis van mij het huis uit rende.

Zelf ook wel een aantal klassiekers. Een man die non-stop over z'n ex aan het lullen was en in z'n verhaal steeds feller werd. Daar werd ik al ongemakkelijk van. Uiteindelijk zei hij dat hij haar nieuwe vriend had willen neersteken. Heb toen gedaan of mijn moeder appte/belde dat ik moest komen.
Bobby-Pin schreef:
16-12-2018 22:19
Wat een "charmeur" :rofl:
Hij mocht fijn met zichzelf naar de film. Moest hij alleen wel even online reserveren. Wat een sukkel was dat :facepalm:
Alle reacties Link kopieren
Het-groepje schreef:
16-12-2018 22:13
Ik vind het wel erg praktisch :rofl:.
ja ik was ook harstikke blij! Maar ik ben echt niet altijd even netjes met dates omgesprongen...

er was er een keer 1, die was gewoon te laat vertrokken richting huis. Ik vind dat altijd iemands eigen verantwoordelijkheid. Thuis aangekomen zie ik dat hij me appt dat hij zijn laatste trein heeft gemist. En hij ging me ook aan paar keer bellen. Maar ik zag hem verder niet echt zitten, ik was afgeknapt op een heel slecht gebit en vond het een beetje een vage gast. Dus ik heb het straal genegeerd en de volgende dag gezegd dat ik direct als een blok in slaap was gevallen. Hij heeft echt uren op de eerstvolgende trein moeten wachten op het station.

Normaal ben ik echt heel empathisch
Alle reacties Link kopieren
Het-groepje schreef:
16-12-2018 21:53
Nou, ga er maar voor zitten:

Duizend jaar geleden , voor de mobiel, had ik als meisje van 19 een man ontmoet op een feest.
Was daar een beetje verdwaald, we dachten dat het een club was maar het bleek dat die ruimte werd gebruikt voor een verjaardag.
Allemaal oudere mensen (nouja dertigers) wel een erg leuk feest.
Daar een man ontmoet die me mee wilde nemen naar een of ander interessant evenement later die maand, nummers uitgewisseld.
Twee weken lang elke dag een uur gebeld, heel leuk, en uiteindelijk zou ik daar komen eten.
Hij had hele verhalen over zijn interessante baan, reizen, kunst en woonde in een mooi uitziend pand.
Ik vond het allemaal reuze interessant dus ik ernaar toe.
Mooi trappenhuis, en naar binnen.
Mijn huis was niet alleen groter (en ik woonde op 35m2), mijn huis was ook nog eens netter en leuker ingericht, terwijl ik echt een vieze sloddervos was en nul budget had.
Hij had niet gekookt maar patat gehaald, die was koud.
En hij moest allemaal troep en vieze afwas opruimen van zijn bankje en tafeltje voor ik kon zitten en het stonk er naar vieze was.
Uit beleefdheid wat vieze patat opgegeten, heel opschepperig verhaal dat hij net terug was van een reis en dan altijd patat at van een bijzondere snackbar blablabla

(Beste vriend bij nabespreking:
hij belde elke dag met je, maar misschien was hij inderdaad al 2 weken terug en was de patat al van toen :rofl: ).


Hij had een prachtige film die ik moest zien dus de video ging aan.
Hij moest en zou met zijn hoofd op mijn schoot liggen en tilde de hele tijd mijn shirt op om met zijn patat hoofd mijn buik te kussen.
Heel hinderlijk.
Dus ik vluchtte naar het toilet en wat ik daar aantrof...
Er stond gelukkig bleek en een heel oude vieze wc borstel, maar de stront zat op de bril, tegen de muur, op de wc rolhouder, wc rol zat ook poep op etc. En het was duidelijk al oud, echt aangekoekt.
Zelfs mijn kinderen hebben nog nooit zoiets voor elkaar gekregen bij bijvoorbeeld diarree ofzo, het was echt zo vies, heb nooit meer zoiets gezien, zelfs niet toen ik bijbeunde als toiletjuffrouw.
Dus ik maakte zo goed en zo kwaad als het ging die gore wc schoon, deed mijn ding en kwam daarna terug.
Zat meneer nog commentaar te leveren dat het niet ladylike is om 'een potje te schijten' tijdens een date, ik mocht me straks wel even douchen want daar hield hij echt niet van, hij was erg schoon.
Dus ik zei: nou ik heb je gore wc even schoongemaakt, daarom was ik zolang weg, maar graag gedaan.
Hij zei toen dat hij het toilet nooit gebruikte omdat hij nooit thuis was, hij 'scheet' op zijn werk want dit huis was zo klein en dan zat hij in zijn eigen stank.
Dus ik kletste maar wat volgens hem, hij was juist een heel schoon persoon.
(Toen ik terugliep naar het bankje zag ik dat de berg spullen die hij had verplaatst wasgoed betrof, met in de stapel een onderbroek met remsporen en allerlei stinkende sokken. Daar zat ik dus naast.)
Hij zette de film weer aan, schoof een arm om me heen en maakte allerlei moves.
Ik kon het echt niet meer aan en ben zo'n beetje weggevlucht.
Hij werd heel boos en zei dat ik op deze manier nooit iets zou gaan bereiken in de tv wereld, nu waren alle deuren voor mij dicht riep hij steeds.
Dus nu weten jullie waarom jullie Linda de Mol op tv zien en niet mij.
OMG O_O :facepalm: :hihi: :hihi:
Alle reacties Link kopieren
Het-groepje schreef:
16-12-2018 21:53
Dus nu weten jullie waarom jullie Linda de Mol op tv zien en niet mij.
:rofl: stuk :rofl:
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
Echt al lang geleden..maar moet er nog steeds om lachen als ik er aan denk.. :)
Ik had afgesproken met een jongen die ik in de discotheek had ontmoet en waar ik al een tijdje mee aan het smsen was. Hij zou bij mij thuis komen..mijn ouders waren er niet. Ik liep gespannen te ijsberen door de woonkamer, steeds kijkend door de ramen of ik hem misschien al ergens aan zag komen (vrijstaand huis, ver uitzicht). En het duurde..en duurde..ik was ondertussen met m'n beste vriendinnetje aan het bellen..om een beetje de spanning van het wachten op de date te kunnen delen..begreep er niks van. Tot ik een brommer hoorde naderen..ik dook onder het kozijn want hij mocht natuurlijk niet zien dat ik op de uitkijk stond. Alleen hij reed te ver (huis voorbij) en toen zag ik nog net hoe hij te val kwam met z'n brommer..nouja..ik ik zag het voorlicht over de grond schuiven..het was een beetje achter bossage en achter een grote steen.. Ik heb me samen met m'n vriendin echt bescheurd van het lachen (ooohhh volgensmij issie gevallen!!!?) niet normaal...gauw telefoon opgehangen toen hij weer reed en nu mijn huis gevonden had. Hij kwam helemaal verwilderd en half trillend binnen.. ik zoiets als ..'Kon je het niet vinden?' Hij 'Jawel hoor!' ..en ineens zag ik die gat in zijn spijkerbroek ter hoogte van zijn knie waar het verse bloed uit kwam.. ik vraag 'Huh hoe komt dat?' zegt ie 'Oh is van vanmiddag!' ...ik knapte zo af op dat ie niet eerlijk durfde te vertellen dat ie was gevallen dat ik hem vroeg weer te vertrekken...ik was indertijd 16 ofzo :)
anoniem_63972f32e201f wijzigde dit bericht op 16-12-2018 22:46
0.26% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Vikhui schreef:
16-12-2018 22:20
Een man die non-stop over z'n ex aan het lullen was en in z'n verhaal steeds feller werd. Daar werd ik al ongemakkelijk van. Uiteindelijk zei hij dat hij haar nieuwe vriend had willen neersteken. Heb toen gedaan of mijn moeder appte/belde dat ik moest komen.
o_o run forrest run!

Afbeelding
anoniem_374045 wijzigde dit bericht op 16-12-2018 22:47
11.53% gewijzigd
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
Alle reacties Link kopieren
Ik voel aan me water dat ex 2 een bizarre date wordt. Ik denk niet dat hij weet hoe hij zich moet gedragen nu ik steeds meer een dame begin te worden en niet meer dat magere meisje ben.
.
FiIee schreef:
16-12-2018 22:17
Ik had ooit een date met een jongen die naar de bioscoop wilde. Oké niet echt mijn type film die hij koos, maar vooruit dan.

Of ik wel even de kaartjes online kon boeken met plaatsen in het midden en bovenin, want hij ging alleen voor de film. Als hij voor mij ging, had hij een andere film gekozen :facepalm:
^Zijn precieze omschrijving destijds.
:woa:
Die ging vast een lang en gelukkig liefdesleven tegemoet :fortune:
Alle reacties Link kopieren
-vanille- schreef:
16-12-2018 22:45
Ik voel aan me water dat ex 2 een bizarre date wordt. Ik denk niet dat hij weet hoe hij zich moet gedragen nu ik steeds meer een dame begin te worden en niet meer dat magere meisje ben.
ben je weer aan het slaapinternetten vanille?
Alle reacties Link kopieren
Pinda-Kaas schreef:
16-12-2018 22:50
ben je weer aan het slaapinternetten vanille?

Nope ik ben in mijn nopjes. Heb net endorfine aangemaakt heb net lekker geknuffeld met een jongen in de bar. Hij knuffelde eigenlijk mij ook al zei ik niet te willen. Hij zei waarom wil je niet en sorry dat ik naar knoflook ruik maar zaterdag is pizzadag. Toen zei ik nee je ruikt goed maar ik weet niet of ik een relatie heb of niet. Toen zei die watttt weet je niet of je een relatie hebt. Toen vertelde ik hem alles en zo lief hij knuffelde mij schudde zijn hoofd en liep weg. Hij liet geen nummer achter want had mijn zakken gecontroleerd maar mijn endorfine heb ik tenminste binnen.
.
Alle reacties Link kopieren
Medicatie vergeten denk ik..
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
Hillegonda1 schreef:
16-12-2018 22:15
Date die gin met mij wilde gaan drinken. Aangezien hij niet meer aan de bak kwam als jurist wilde hij zijn eigen gestookte gin gaan verkopen. Dus we spraken af in een tent met 50 soorten gin. Ik ben een drinker maar in de tijd dat ik 3 gin-tonic dronk, dronk hij er 5.
Het was best gezellig, ik moet zo'n date altijd even laten bezinken en realiseer me op zo'n moment zelf nog niet dat ik gewoon tegenover een werkloze alcoholist zit.

Ik was nog niet op weg naar huis of hij appte me: ik vind jou heel erg leuk. Ik appte terug dat ik geen romantisch vervolg voor ons weggelegd zag. Daar was hij verbolgen over en hij zei dat hij me ging blokken.

Thuis kreeg ik toch nog een berichtje van hem via de datingapp:

'ik vroeg me toch al af hoe ik je had moeten neuken, met dat postuur van jou'
Sowieso alles groter dan zijn hand is waarschijnlijk moeilijk met dat slappe gin tonic piemeltje :hihi:
Alle reacties Link kopieren
Het-groepje schreef:
16-12-2018 22:05
Dat ik dan maar heel dankbaar moest zijn dat Michael uit Purmerend, aankomend accountmanager ergens, net ontmoet in de club, mij een leuk leven wilde geven in een eensgezinswoninkje bij zijn moeder om de hoek.
:rofl:
Alle reacties Link kopieren
Hillegonda1 schreef:
16-12-2018 22:15
Date die gin met mij wilde gaan drinken. Aangezien hij niet meer aan de bak kwam als jurist wilde hij zijn eigen gestookte gin gaan verkopen. Dus we spraken af in een tent met 50 soorten gin. Ik ben een drinker maar in de tijd dat ik 3 gin-tonic dronk, dronk hij er 5.
Het was best gezellig, ik moet zo'n date altijd even laten bezinken en realiseer me op zo'n moment zelf nog niet dat ik gewoon tegenover een werkloze alcoholist zit.

Ik was nog niet op weg naar huis of hij appte me: ik vind jou heel erg leuk. Ik appte terug dat ik geen romantisch vervolg voor ons weggelegd zag. Daar was hij verbolgen over en hij zei dat hij me ging blokken.

Thuis kreeg ik toch nog een berichtje van hem via de datingapp:

'ik vroeg me toch al af hoe ik je had moeten neuken, met dat postuur van jou'
Wat een zielig figuur.
Heb je nog geantwoord?
minnimouse schreef:
16-12-2018 23:48
Wat een zielig figuur.
Heb je nog geantwoord?

Ja, ik heb hem bedankt voor het bevestigen van mijn juiste keuze om hem af te wijzen :proud:
Alle reacties Link kopieren
Hillegonda1 schreef:
16-12-2018 23:51
Ja, ik heb hem bedankt voor het bevestigen van mijn juiste keuze om hem af te wijzen :proud:
Haha goedzo!
Daarna bleef het stil?
Alle reacties Link kopieren
Gadverdamme die gore man! Nu ik nadenk had ik er ook eentje huis vol met stof, kleren die jarenlang niet gewassen waren... maar hij is nu 40 denk ik, dus het zal hem wel niet zijn. Was wel iets op tv.
Hillegonda1 schreef:
16-12-2018 22:15
Date die gin met mij wilde gaan drinken. Aangezien hij niet meer aan de bak kwam als jurist wilde hij zijn eigen gestookte gin gaan verkopen. Dus we spraken af in een tent met 50 soorten gin. Ik ben een drinker maar in de tijd dat ik 3 gin-tonic dronk, dronk hij er 5.
Het was best gezellig, ik moet zo'n date altijd even laten bezinken en realiseer me op zo'n moment zelf nog niet dat ik gewoon tegenover een werkloze alcoholist zit.

Ik was nog niet op weg naar huis of hij appte me: ik vind jou heel erg leuk. Ik appte terug dat ik geen romantisch vervolg voor ons weggelegd zag. Daar was hij verbolgen over en hij zei dat hij me ging blokken.

Thuis kreeg ik toch nog een berichtje van hem via de datingapp:

'ik vroeg me toch al af hoe ik je had moeten neuken, met dat postuur van jou'

Omg ! Moest zo lachen om die zin
Oh ik heb er ook nog een. Ontmoet via een datingsite en leuk app contact gehad dus afgesproken om irl te ontmoeten. Stelt hij zich voor en op dat moment kom ik er achter waarom je ook altijd even moet bellen en niet alleen moet appen want hij had zo'n rare stem. Een soort hoog nasaal stemgeluid, Ernie was er niets bij.
En ik voelde me toch lullig dat ik eigenlijk afknapte op zn stem want op papier was het echt een leuke vent. Ook dezelfde interesses en we hadden best een aandig gesprek. Dus ik haal nog een tweede ronde biertjes en ik zit mezelf de hele tijd op mn flikker te geven dat ik zo word afgeleid door de manier waarop hij klinkt, want je stem daar kan je immers niets aan doen?
En dan gaat zn telefoon en hij neemt nog op ook. En het gaat er over hoe laat hij weer thuis zal zijn die avond.
Hij hangt op en zegt: ja dat was mijn vriendin die wil weten hoe laat ik terug ben. Oooh, ja, had ik je moeten laten weten dat ik een vriendin heb?
Neeeeee joh. Dat is overbodige informatie, ik word er altijd razend hitsig van als ik me tijdens de date nog moet afvragen of de ander wel single is :')

Conclusie: als hij al raar klinkt gaat hij geheid ook iets raars zeggen.
Alle reacties Link kopieren
Ooit ging ik op een badoo date. Ik sprak een weekje of twee al via whats app. Ik wou eerst niet op date met hem, maar vond het best gemeen aangezien ik hem nooit de kans heb gegeven zichzelf te “bewijzen”. De dag dat we gingen afspreken had ik mij nooit zo goed gevoeld in een zeer langs tijd.
Niet door hem, maar door mezelf.
Ik voelde mij na twee jaar eindelijk weer mooi en het waard. Ik zat me dus klaar te maken en ging naar buiten. We hadden ergens afgesproken waar hij me zou komen ophalen. Eenmaal daar en in zijn auto werd hij zeer stil en zei geen woord. Ik begreep daaruit dat ik zijn type niet was. Wat oké is, maar zee verdacht aangezien ik genoeg foto’s had gestuurd. Ik vroeg hem erachter zn hij zei “nee je bent niets voor mij, maar waar zullen we gaan eten”. Zo dom ben ik nu niet om na die woorden nog steeds op date te gaan. Ik heb hem op een constructieve manier op zijn plaats gezet. En zei dat de date zeker en vast niet zou doorgaan. Hij bleef vragen om de date wel te laten doorgaan alhoewel een serieuze relatie er niet in zat en ik zijn type niet was. Ik zei dat ik naar huis ging en hij alleen kon gaan eten met voedsel dat wel zijn type is. Een week later stuurde hij mij een berichtje om hem een tweede kans te geven.....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven