Je meest bizarre date

16-12-2018 20:24 586 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriendin had gisteren een date met een man die in het echt 20 jaar ouder was dan op zijn tinderprofiel en whatsapp foto. Ze is hem denk ik na een kwartier gepeerd, maar heb er smakelijk om moeten lachen.

Zelf nooit echt rare dates gehad eigenlijk, maar hoor graag jullie verhalen!
Alle reacties Link kopieren
Wat een psycho's zeg... praten over exen neersteken, pfff.

Ik werd toen ik 15 was meegevraagd naar de bios. Ik verwacht dan dat iemand het kaartje betaalt, maar hij bleek geen geld te hebben en vond dat ik had moeten betalen (?). Dus we liepen doelloos rond en ben toen weggegaan. Raar.
Geen date maar toch..
Een paar dagen gechat met een e matching man. Alles leek leuk: de foto, profiel, zijn teksten. Tot gister. Ik begon over First dates. ‘Oh, met die aap als gastheer’. Huh?
Ik dacht nog even dat het een fout grapje was. Doen we allemaal wel eens
Maar toen kwam er toch een diarree van zwarte Piet is van ons -silvana is een hoer- vluchtelingen- Marakech!!
Toen hij over de ‘wij in 40-45 zijn toch ook niet gevlucht’ begon, heb ik de chat maar opgegeven.
Alle reacties Link kopieren
Waterman26 schreef:
17-12-2018 07:18
Geen date maar toch..
Een paar dagen gechat met een e matching man. Alles leek leuk: de foto, profiel, zijn teksten. Tot gister. Ik begon over First dates. ‘Oh, met die aap als gastheer’. Huh?
Ik dacht nog even dat het een fout grapje was. Doen we allemaal wel eens
Maar toen kwam er toch een diarree van zwarte Piet is van ons -silvana is een hoer- vluchtelingen- Marakech!!
Toen hij over de ‘wij in 40-45 zijn toch ook niet gevlucht’ begon, heb ik de chat maar opgegeven.
Oh vreselijk ja!
Waterman26 schreef:
17-12-2018 07:18
Geen date maar toch..
Een paar dagen gechat met een e matching man. Alles leek leuk: de foto, profiel, zijn teksten. Tot gister. Ik begon over First dates. ‘Oh, met die aap als gastheer’. Huh?
Ik dacht nog even dat het een fout grapje was. Doen we allemaal wel eens
Maar toen kwam er toch een diarree van zwarte Piet is van ons -silvana is een hoer- vluchtelingen- Marakech!!
Toen hij over de ‘wij in 40-45 zijn toch ook niet gevlucht’ begon, heb ik de chat maar opgegeven.

Getver.
Ik had er een keer zo een in een club ontmoet. Met al een te grote obsessie voor mijn afkomst etc.
Gingen we bellen, we hadden het over gangster rap, begon hij over die Amerikaanse Surinamers die maar dankbaar moesten zijn, anders hadden ze nog als apen in de jungle geleefd en de us is zo'n leuk land met vriendelijke mensen.
Dus ik ging er tegenin, toen begon hij een beetje te lachen, zei dat ik niet zo feministisch moest doen, in de club was dat nog wel leuk geweest, maar niet aan de telefoon want dan kon hij mij niet zien en had hij geen afleiding.
Alle reacties Link kopieren
Dat was het topic van je moeder.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Je zal zo iemand maar per ongeluk naar een familie feestje meenemen. Ik bedoel dus de aap zegger.
Het-groepje schreef:
17-12-2018 08:06
Getver.
Ik had er een keer zo een in een club ontmoet. Met al een te grote obsessie voor mijn afkomst etc.
Gingen we bellen, we hadden het over gangster rap, begon hij over die Amerikaanse Surinamers die maar dankbaar moesten zijn, anders hadden ze nog als apen in de jungle geleefd en de us is zo'n leuk land met vriendelijke mensen.
Dus ik ging er tegenin, toen begon hij een beetje te lachen, zei dat ik niet zo feministisch moest doen, in de club was dat nog wel leuk geweest, maar niet aan de telefoon want dan kon hij mij niet zien en had hij geen afleiding.
Bestaat niet eens... wat n vreselijk persoon!
Alle reacties Link kopieren
^ Dat doet me denken aan een derde of vierde date die ik had met een man die ineens z'n ongenoegen uitsprak over homoseksualiteit. Dat moest verboden worden, als zijn kind homo bleek te zijn dan werd hij boos, enzovoort. Enorm onaantrekkelijk, des te meer omdat mijn broer homo is.

Ik maakte dat trouwens vaker mee in mindere mate. Dat mijn broer en zijn partner ter sprake kwamen en dat een man daar wat nerveus van werd ofzo. Of uitspraken als "ik ben er niet per se op tegen, maar ik snap die keuze niet." :facepalm: Zo'n afknapper.
Alle reacties Link kopieren
We hadden al een skype gesprek gehad, waar hij er wel oké uit zag.
We zouden afspreken, onze eerste date, hij was wel een stuk ouder maar er was wel een klik tijdens onze gesprekken. Ik zie de trein stoppen en in de menigte zie ik hem staan, bijna een kop kleiner dan ik, een dikke bierbuik...

Oh help, kan ik nog weglopen? Dit was niet de lengte en lichaamsbouw die hij had aangegeven te hebben. Helaas ziet hij mij op dat moment staan en voel ik mij verplicht om met hem de date aan te gaan, het was letterlijk uitzitten en toen hij mij wou zoenen heb ik hem maar vriendelijk bedankt en hem weer uitgezwaaid toen hij de trein weer in stapte. Toen kwam er een aantrekkelijke jongeman die het drama had waargenomen van een afstand, of ik iets met hem wou drinken, hij was er sterk van overtuigd dat onze date vast leuker zou worden :lol: ..
Sure, why not :hyper:

Echt een bijzondere dag.. haha
“I am rarely bored alone; I am often bored in groups and crowds."
HighOnLife schreef:
17-12-2018 10:59
We hadden al een skype gesprek gehad, waar hij er wel oké uit zag.
We zouden afspreken, onze eerste date, hij was wel een stuk ouder maar er was wel een klik tijdens onze gesprekken. Ik zie de trein stoppen en in de menigte zie ik hem staan, bijna een kop kleiner dan ik, een dikke bierbuik...

Oh help, kan ik nog weglopen? Dit was niet de lengte en lichaamsbouw die hij had aangegeven te hebben. Helaas ziet hij mij op dat moment staan en voel ik mij verplicht om met hem de date aan te gaan, het was letterlijk uitzitten en toen hij mij wou zoenen heb ik hem maar vriendelijk bedankt en hem weer uitgezwaaid toen hij de trein weer in stapte. Toen kwam er een aantrekkelijke jongeman die het drama had waargenomen van een afstand, of ik iets met hem wou drinken, hij was er sterk van overtuigd dat onze date vast leuker zou worden :lol: ..
Sure, why not :hyper:

Echt een bijzondere dag.. haha
Zo'n date heb ik ook eens gehad.


Ik was door een toenmalige vriendin gekoppeld aan een vriend van haar. Na een paar weken appen, besloten we ergens af te spreken om wat te gaan drinken. Ik was wegens file later dan hem en op het eerste gezicht leek hij zoals hij zichzelf beschreef. Tot hij opstond om mij een knuffel te geven..... Hij had een flinke bierbuik en droeg ook nog oude vieze en versleten jeans en schoenen.
Het-groepje schreef:
16-12-2018 21:53
Nou, ga er maar voor zitten:

<>
Hij werd heel boos en zei dat ik op deze manier nooit iets zou gaan bereiken in de tv wereld, nu waren alle deuren voor mij dicht riep hij steeds.
Dus nu weten jullie waarom jullie Linda de Mol op tv zien en niet mij.
Hahaha!
Alle reacties Link kopieren
Dollop schreef:
17-12-2018 02:34
Wat een psycho's zeg... praten over exen neersteken, pfff.

Ik werd toen ik 15 was meegevraagd naar de bios. Ik verwacht dan dat iemand het kaartje betaalt, maar hij bleek geen geld te hebben en vond dat ik had moeten betalen (?). Dus we liepen doelloos rond en ben toen weggegaan. Raar.

Herkenbaar! Werd ook meegevraagd voor de bios op m’n 15e en daar aangekomen bleek dat hij niet alleen niet genoeg geld had voor twee kaartjes, maar net niet genoeg voor zijn eigen kaartje :rofl:

Hij viel uit de lúcht toen ik hem mededeelde dat ik verwacht had getrakteerd te worden (en pissig)

Ik voelde me erg opgelaten, des te meer omdat de caissière het hele tafereel mee mocht aanschouwen.

Gelukkig had ik zelf net genoeg cash geld bij voor 1,3 kaartjes :-D
Veritas vos liberabit
Alle reacties Link kopieren
FiIee schreef:
17-12-2018 11:07
Zo'n date heb ik ook eens gehad.


Ik was door een toenmalige vriendin gekoppeld aan een vriend van haar. Na een paar weken appen, besloten we ergens af te spreken om wat te gaan drinken. Ik was wegens file later dan hem en op het eerste gezicht leek hij zoals hij zichzelf beschreef. Tot hij opstond om mij een knuffel te geven..... Hij had een flinke bierbuik en droeg ook nog oude vieze en versleten jeans en schoenen.
Had jij vervolgens ook een knapperd die de dag kwam opfleuren? haha
“I am rarely bored alone; I am often bored in groups and crowds."
HighOnLife schreef:
17-12-2018 11:27
Had jij vervolgens ook een knapperd die de dag kwam opfleuren? haha
Dat helaas niet, maar het "opvrolijk" etentje erna met een goede vriend maakte de hele middag weer goed.
Niet bizar, wel genant: ik was op date met iemand die wat verder weg woonde, dus we hadden halverwege afgesproken. maar het viel enorm tegen, dus na een uurtje heb ik gezegd dat ik weer moest gaan. Waarop hij zei: ok, ik breng je thuis. Wat ik dus helemaal niet wilde. Dus op mijn overstap-station zei ik: joh, neem lekker de trein terug, ik hoef straks nog maar 10 minuutjes en jij bent daardoor een uur later terug. Dus hij ging naar zijn eigen perron. Ik mijn moeder bellen om te vertellen dat ik eindelijk van hem af was.... Staat ie opeens wéér achter me. :rofl: Hij had zijn trein gemist dus hij wilde me nog even gezelschap houden. :roll:

Uiteindelijk heeft ie me nog weken gemaild want hij was ervan overtuigd dat god ons voor elkaar had gemaakt. (Ik was destijds gelovig en had hem leren kennen via een christelijke dating-site)
Vikhui schreef:
17-12-2018 10:52
^ Dat doet me denken aan een derde of vierde date die ik had met een man die ineens z'n ongenoegen uitsprak over homoseksualiteit. Dat moest verboden worden, als zijn kind homo bleek te zijn dan werd hij boos, enzovoort. Enorm onaantrekkelijk, des te meer omdat mijn broer homo is.

Ik maakte dat trouwens vaker mee in mindere mate. Dat mijn broer en zijn partner ter sprake kwamen en dat een man daar wat nerveus van werd ofzo. Of uitspraken als "ik ben er niet per se op tegen, maar ik snap die keuze niet." :facepalm: Zo'n afknapper.
Keuze :facepalm: :steam:
HighOnLife schreef:
17-12-2018 11:27
Had jij vervolgens ook een knapperd die de dag kwam opfleuren? haha

Hoe was het met de knapperd afgelopen?
Alle reacties Link kopieren
Haha, geweldig dit.

Ik had een keer een date met iemand waar ik al een tijdje mee had gechat en een paar keer gebeld. Was leuk genoeg om elkaar te ontmoeten en hij kwam naar mijn stad. Het was op zich best gezellig, maar ik voelde verder totaal geen klik. Ik had al een keer aangegeven dat ik zo naar huis wilde, maar hij bleef een beetje aandringen voor nog een drankje, en nog één. Op zich prima, maar toen ik vroeg of hij zijn laatste trein niet moest gaan halen zei hij dat er nog 3 gingen. Maar natuurlijk had ik dit allang uitgezocht en wist ik dat zijn laatste een kwartier laten ging. Bleek dat hij van plan was om die te missen zodat hij wel bij mij 'moest' blijven slapen. Als er al sprake was geweest van een klik was dat daarna wel over geweest.
Alle reacties Link kopieren
En één, dat was niet echt een date, maar mijn eerste one night stand (of poging tot).
Het was met oud en nieuw en ik was met vrienden en iedereen had natuurlijk wat gedronken. Ik kwam een leuke jongen tegen, dat klikte en ik dacht: die mag wel mee naar huis. Super spannend natuurlijk, wij in bed en nadat hij was klaargekomen na wat handwerk van mijn kant zei hij: 'Verder wil ik niet gaan, hier ligt mijn grens'. Hij draaide zich om en viel in slaap. :-?
's Ochtends verwachtte hij nog een ontbijt (dacht het niet, ik heb plannen) en wilde graag nog eens afspreken... Wat denk je zelf?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook een keer een date gehad (uit eten) die, toen we goed en wel zaten (nog niet eens een drankje voor ons) meteen vertelde dat hij heel weinig verdiende en dat uit eten gaan voor hem echt een luxe was die hij zich eigenlijk niet kon veroorloven. Daarnaast zou zijn inkomen i.v.m. studie de komende 2 jaar zeker nog niet meer worden, dus dat moest ik wel kunnen accepteren.
Ik wist amper zijn naam, maar inmiddels wel ook zijn netto maandinkomen :facepalm:

Beetje teveel info voor een eerste date, ik voelde me ook enorm bezwaard daarna.
Alle reacties Link kopieren
Hoe komt het dat die mannen zo bot en egoistisch zijn vraag ik me af... is dat hun beeld van vrouwen of..?
Alle reacties Link kopieren
Vikhui schreef:
17-12-2018 10:52
^ Dat doet me denken aan een derde of vierde date die ik had met een man die ineens z'n ongenoegen uitsprak over homoseksualiteit. Dat moest verboden worden, als zijn kind homo bleek te zijn dan werd hij boos, enzovoort. Enorm onaantrekkelijk, des te meer omdat mijn broer homo is.

Ik maakte dat trouwens vaker mee in mindere mate. Dat mijn broer en zijn partner ter sprake kwamen en dat een man daar wat nerveus van werd ofzo. Of uitspraken als "ik ben er niet per se op tegen, maar ik snap die keuze niet." :facepalm: Zo'n afknapper.
Oh ja dat zou ik ook niks vinden.
Alle reacties Link kopieren
Vikhui schreef:
17-12-2018 10:52
^ Dat doet me denken aan een derde of vierde date die ik had met een man die ineens z'n ongenoegen uitsprak over homoseksualiteit. Dat moest verboden worden, als zijn kind homo bleek te zijn dan werd hij boos, enzovoort. Enorm onaantrekkelijk, des te meer omdat mijn broer homo is.

Ik maakte dat trouwens vaker mee in mindere mate. Dat mijn broer en zijn partner ter sprake kwamen en dat een man daar wat nerveus van werd ofzo. Of uitspraken als "ik ben er niet per se op tegen, maar ik snap die keuze niet." :facepalm: Zo'n afknapper.
Oh ja dat zou ik ook niks vinden.
Alle reacties Link kopieren
Loes10 schreef:
17-12-2018 11:53
En één, dat was niet echt een date, maar mijn eerste one night stand (of poging tot).
Het was met oud en nieuw en ik was met vrienden en iedereen had natuurlijk wat gedronken. Ik kwam een leuke jongen tegen, dat klikte en ik dacht: die mag wel mee naar huis. Super spannend natuurlijk, wij in bed en nadat hij was klaargekomen na wat handwerk van mijn kant zei hij: 'Verder wil ik niet gaan, hier ligt mijn grens'. Hij draaide zich om en viel in slaap. :-?
's Ochtends verwachtte hij nog een ontbijt (dacht het niet, ik heb plannen) en wilde graag nog eens afspreken... Wat denk je zelf?
Oh gadver wat een afknapper!
Alle reacties Link kopieren
Ik had ooit een date met iemand die me gedurende de date, in een café, vroeg wanneer ik voor het laatst met iemand anders had afgesproken. Ik was eerlijk en zei "nou heel toevallig was dat gisteren". Hij werd boos en vroeg of ik dat normaal vond en vaker zo deed (hij maakte heel erg duidelijk dat hij het in ieder geval niet normaal vond). Ik legde uit dat ik dat normaal niet deed maar op zich prima vond kunnen want hij had al drie keer een date afgezegd en ik had toen met iemand anders al een afspraakje gepland omdat ik dacht dat hij geen interesse had. Het was in ieder geval zeer genant zo in het openbaar. Hij was ook zo boos, kon ik gewoon voelen. Ik voelde me er best rot bij. Ik heb dat ook aangegeven. Toen wilde hij het onderwerp wel veranderen. Dat deed hij met volgende zin: "Dus, jij houdt van truien?". Door de ongemakkelijk verwarrende situatie kreeg ik de nerveuze slappe lach. Needless to say, het is nooit wat geworden. Hij snapte niet waarom ik geen tweede keer wilde afspreken ook.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven