Je meest bizarre date

16-12-2018 20:24 586 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriendin had gisteren een date met een man die in het echt 20 jaar ouder was dan op zijn tinderprofiel en whatsapp foto. Ze is hem denk ik na een kwartier gepeerd, maar heb er smakelijk om moeten lachen.

Zelf nooit echt rare dates gehad eigenlijk, maar hoor graag jullie verhalen!
Mensjie schreef:
17-12-2018 01:32
Ooit ging ik op een badoo date. Ik sprak een weekje of twee al via whats app. Ik wou eerst niet op date met hem, maar vond het best gemeen aangezien ik hem nooit de kans heb gegeven zichzelf te “bewijzen”. De dag dat we gingen afspreken had ik mij nooit zo goed gevoeld in een zeer langs tijd.
Niet door hem, maar door mezelf.
Ik voelde mij na twee jaar eindelijk weer mooi en het waard. Ik zat me dus klaar te maken en ging naar buiten. We hadden ergens afgesproken waar hij me zou komen ophalen. Eenmaal daar en in zijn auto werd hij zeer stil en zei geen woord. Ik begreep daaruit dat ik zijn type niet was. Wat oké is, maar zee verdacht aangezien ik genoeg foto’s had gestuurd. Ik vroeg hem erachter zn hij zei “nee je bent niets voor mij, maar waar zullen we gaan eten”. Zo dom ben ik nu niet om na die woorden nog steeds op date te gaan. Ik heb hem op een constructieve manier op zijn plaats gezet. En zei dat de date zeker en vast niet zou doorgaan. Hij bleef vragen om de date wel te laten doorgaan alhoewel een serieuze relatie er niet in zat en ik zijn type niet was. Ik zei dat ik naar huis ging en hij alleen kon gaan eten met voedsel dat wel zijn type is. Een week later stuurde hij mij een berichtje om hem een tweede kans te geven.....
Niet leuk natuurlijk dat hij dat meteen had bepaald. Maar uh wat ik een beetje vreemd in je bericht vind, is dat je meteen een bij een onbekende date in de auto stapt. Dat zou ik zelf nooit doen. Ik heb van mijn moeder geleerd dat ik nooit bij vreemden in de auto moet stappen.
Ik was vrijgezel en een vriendin van mij had een goede kennis die ze wel geschikt vond voor me. Ik sta er altijd wel voor open om nieuwe mensen te leren kennen en dus gaf mijn vriendin mijn msn-gegevens door aan die jongen.

Best wel leuke gesprekken gehad met hem op msn, alleen bleek hij zich in eerste instantie wat succesvoller en aardiger voor te doen dan hij in werkelijkheid was.

Uiteindelijk wilde hij elke keer op hele korte termijn afspreken en was hij verbaasd dat ik niet op stel en sprong beschikbaar was. Dan werd hij boos en begon allerlei verwijten te roepen.

Nadat dat twee keer gebeurt was heb ik hem maar verteld dat we beter maar geen contact meer konden hebben.

Het is dus uiteindelijk nooit tot een date gekomen.
Ik heb ooit een date gehad met iemand die in uiterst luxe auto kwam voorrijden. Hartstikke mooie jongen, ontzettend leuk en zeer gemotiveerd om mij te leren kennen, want kwam vanuit andere kant van NL.
Date was tof. Geen moment verveling. Rond 4 uur (in nacht) bracht hij me thuis, liep mee naar voordeur, wilde mee naar binnen. Ik draaide me om en gaf hem een schouderklopje en wenste hem een goede terugreis.

Mijn vriendinnen wisten niet wat ze hoorden. Geen kus? Geen slaapplek aangeboden?
Heb me er best rot over gevoeld achteraf, echter was absoluut niet uit op snelle wip of verwachtingen creeeren.
anoniem_63b6a03408332 wijzigde dit bericht op 17-12-2018 13:29
0.25% gewijzigd
Ik heb heel veel gedate en heel veel mafkezen gesproken. Soms gingen ze er van uit dat ze mochten slapen en werden boos soms als dat niet mocht. Een vertelde wat hij verdiende. Wat zijn horloge en bril kosten. En zijn auto en zijn fiets. En zijn laatste vakantie. Echt ontzettend saai.
Een vond mij wel iets lelijker dan zijn ex maar als ik goed mijn best zou doen in bed, zou hij dat door de vingers zien. Zijn ex kon het wel echt goed. Hahahahaha Ok....
Oja een wou weten of ik kinderen vaginaal had gekregen. Want dat leek hem niets. Helemaal uitgeluberd...
ik vond het meestal hylarisch dus bleef het doen. Maar nu blij met mijn man. Date ik daar wel mee.
Loes10 schreef:
17-12-2018 11:53
En één, dat was niet echt een date, maar mijn eerste one night stand (of poging tot).
Het was met oud en nieuw en ik was met vrienden en iedereen had natuurlijk wat gedronken. Ik kwam een leuke jongen tegen, dat klikte en ik dacht: die mag wel mee naar huis. Super spannend natuurlijk, wij in bed en nadat hij was klaargekomen na wat handwerk van mijn kant zei hij: 'Verder wil ik niet gaan, hier ligt mijn grens'. Hij draaide zich om en viel in slaap. :-?
's Ochtends verwachtte hij nog een ontbijt (dacht het niet, ik heb plannen) en wilde graag nog eens afspreken... Wat denk je zelf?
'Hier is mijn grens' alsof het een soort principe is. Je bent gewoon een aso vriend.
In een ver verleden op date geweest met een zeer aantrekkelijke man. Hij kwam me ophalen in een dikke BMW, maar verder viel me nog niets op. Tijdens het etentje vertelde hij wat hij nou echt deed in het dagelijks leven. Hij was eigenaar van een growshop. Voor mezelf meteen bedacht dat ik dus verder niets met hem te maken wilde hebben, maar we zaten nog op date. Op zich was het verder best gezellig. Op de terugweg viel me ineens op dat er een kinderzitje achter in de auto zat. Bleek dat hij een dochtertje onder de 1 jaar had en een verloofde. Maar voordat hij ging trouwen wilde hij nog één keer... Nou, niet met mij, heb vriendelijk bedankt.
I'm not crazy. My reality is just different than yours.
SjakS schreef:
17-12-2018 13:11
Een vond mij wel iets lelijker dan zijn ex maar als ik goed mijn best zou doen in bed, zou hij dat door de vingers zien. Zijn ex kon het wel echt goed.

Oja een wou weten of ik kinderen vaginaal had gekregen. Want dat leek hem niets. Helemaal uitgeluberd...
W T F :woa:
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
Ja bizar he. Zit niet vaak om woorden verlegen. Maar wist even niet goed wat moest zeggen. Gezegd dat het echt een rare vraag vond. Hij was helemaal raar.
Ooit via een datingsite leuk contact gekregen met een man. Tijdje appen en daarna afgesproken. Tijdens de afspraak komt zijn werk te sprake, vertelt hij opeens dat hij al een jaar werkloos is. Op zich niet een afknapper, wel dat ik tijdens ons appen hem vaak een fijne werkdag had gewenst of had gevraagd hoe zijn werkdag was en hij dan verhalen had. Zijn reactie hierop: "Ik vond dit niet iets om via de app te vertellen". Nee, liegen wel handig...
Het-groepje schreef:
16-12-2018 21:53
Nou, ga er maar voor zitten:

Duizend jaar geleden , voor de mobiel, had ik als meisje van 19 een man ontmoet op een feest.
Was daar een beetje verdwaald, we dachten dat het een club was maar het bleek dat die ruimte werd gebruikt voor een verjaardag.
Allemaal oudere mensen (nouja dertigers) wel een erg leuk feest.
Daar een man ontmoet die me mee wilde nemen naar een of ander interessant evenement later die maand, nummers uitgewisseld.
Twee weken lang elke dag een uur gebeld, heel leuk, en uiteindelijk zou ik daar komen eten.
Hij had hele verhalen over zijn interessante baan, reizen, kunst en woonde in een mooi uitziend pand..
Ik vond het allemaal reuze interessant dus ik ernaar toe.
Mooi trappenhuis, en naar binnen.
Mijn huis was niet alleen groter (en ik woonde op 35m2), mijn huis was ook nog eens netter en leuker ingericht, terwijl ik echt een vieze sloddervos was en nul budget had.
Hij had niet gekookt maar patat gehaald, die was koud.
En hij moest allemaal troep en vieze afwas opruimen van zijn bankje en tafeltje voor ik kon zitten en het stonk er naar vieze was.
Uit beleefdheid wat vieze patat opgegeten, heel opschepperig verhaal dat hij net terug was van een reis en dan altijd patat at van een bijzondere snackbar blablabla

(Beste vriend bij nabespreking:
hij belde elke dag met je, maar misschien was hij inderdaad al 2 weken terug en was de patat al van toen :rofl: ).

Hij had een prachtige film die ik moest zien dus de video ging aan.
Hij moest en zou met zijn hoofd op mijn schoot liggen en tilde de hele tijd mijn shirt op om met zijn patat hoofd mijn buik te kussen.
Heel hinderlijk.
Dus ik vluchtte naar het toilet en wat ik daar aantrof...
Er stond gelukkig bleek en een heel oude vieze wc borstel, maar de stront zat op de bril, tegen de muur, op de wc rolhouder, wc rol zat ook poep op etc. En het was duidelijk al oud, echt aangekoekt.
Zelfs mijn kinderen hebben nog nooit zoiets voor elkaar gekregen bij bijvoorbeeld diarree ofzo, het was echt zo vies, heb nooit meer zoiets gezien, zelfs niet toen ik bijbeunde als toiletjuffrouw.
Dus ik maakte zo goed en zo kwaad als het ging die gore wc schoon, deed mijn ding en kwam daarna terug.
Zat meneer nog commentaar te leveren dat het niet ladylike is om 'een potje te schijten' tijdens een date, ik mocht me straks wel even douchen want daar hield hij echt niet van, hij was erg schoon.
Dus ik zei: nou ik heb je gore wc even schoongemaakt, daarom was ik zolang weg, maar graag gedaan.
Hij zei toen dat hij het toilet nooit gebruikte omdat hij nooit thuis was, hij 'scheet' op zijn werk want dit huis was zo klein en dan zat hij in zijn eigen stank.
Dus ik kletste maar wat volgens hem, hij was juist een heel schoon persoon.
(Toen ik terugliep naar het bankje zag ik dat de berg spullen die hij had verplaatst wasgoed betrof, met in de stapel een onderbroek met remsporen en allerlei stinkende sokken. Daar zat ik dus naast.)
Hij zette de film weer aan, schoof een arm om me heen en maakte allerlei moves.
Ik kon het echt niet meer aan en ben zo'n beetje weggevlucht.
Hij werd heel boos en zei dat ik op deze manier nooit iets zou gaan bereiken in de tv wereld, nu waren alle deuren voor mij dicht riep hij steeds.
Dus nu weten jullie waarom jullie Linda de Mol op tv zien en niet mij.
Meerdere vrouwen lijken deze mediaman te herkennen; ik ook.
Hij omschreef zichzelf en zijn negen-maandenbuik als 'slank'. Hij had goede foto's, maar die waren dus niet zo recent. Op de chat, aan de telefoon en in het echt had hij interessante verhalen - die trouwens te controleren waren op internet - en hij had iets charmants, maar zijn kleren waren smoezelig en vol gaten en zijn gezicht en handen waren niet zo fris, dus ik kan me voorstellen dat het bij hem thuis ook niet zo fris was.
Hij woonde in een gewild/duur deel van een grote stad en liet wat namen van BN'ers vallen. Dat hij deze mensen echt kende, was ook controleerbaar op internet. Maar: ik denk dat hij in zijn leven teveel gedaan/geconsumeerd heeft, waardoor hij van het padje is geraakt.
Dr. Dre, don't just stand there, operate! (Eminem)
Heel lang geleden in de vorige eeuw ging ik met een jongen om en zaten in zo'n prille verkeringsfase.
Tijdens een etentje doopte hij zijn stokbrood steeds in de cola, dit was zijn voorgerecht.
Als hoofdgerecht smeerde hij een dikke laag appelmoes over zijn oosterste rijstgerecht.
Dit deed zijn moeder als kind voor hem en nog steeds vond hij het heerlijk.

Andere date met mijn nu exman was ook grappig.
We kenden elkaar net en waren langs het water gaan picknicken.
Hij te net gekleed, nette schoenen enzo.
Op een gegeven moment stonden we een sigaretje aan t water te roken en bedacht hij op de keien in het water te lopen
Met zijn gladde schoentjes deed hij dit waarop hij uitgleed en met een been tot zijn knie in het water hing.
Heeeel nonchalant ging hij weer over tot de orde van de dag en stond weer met beide voeten op de keitjes.
Zonder een spier te verekken ging hij verder met zijn verhaal alsof hij nooit uit was gegleden.
Probeerde zijn Utopia mee te spelen maar werd helemaal slap van het lachen.

Een paar afspraakjes later weer zoiets met hem.
Bij hem thuis wilde hij over de salontafel in zijn stoel springen.
Was een sportieve jongen toen dus oké.
Hij vergat alleen ff dat de stoel een draaistoel was waardoor hij keihard op de grond viel...
Heel nonchalant weer alsof dit zo hoorde :rofl:
anoniem_290325 wijzigde dit bericht op 17-12-2018 16:32
0.57% gewijzigd
Zelf heb ik enkele bizarre dates meegemaakt, maar deze is nog uit het tijdperk dat nog niet iedereen een mobieltje had en internetdaten iets nieuws was.

Berichten uitgewisseld via de datingsite, maar niet gebeld. Ik ben naar zijn stad gegaan, wat best lang reizen was. Nu reis ik liever niet meer zover voor een date, maar in die tijd had ik het ervoor over. In een café afgesproken.

Daar bleek dat hij stotterde. Op zich geen probleem. Zijn pinpas werkte niet, dus uit allerlei zakken kwam kleingeld.

Hij wilde naar een restaurant waar we met de bus of tram naartoe moesten. Ik ging ervan uit dat hij genoeg contant geld zou hebben.

Leuk restaurant, lekker gegeten, op zich leuk gesproken, maar geen klik van mijn kant. Met moeite kon hij zijn deel van de rekening betalen, dus hij had geen geld voor de bus. Toen dacht ik: als je pinpas het niet doet, stel dan ook niet voor om met de bus naar een restaurant te gaan als je niet genoeg contant geld bij je hebt...

In de bus gaf hij aan dat hij seks wilde. Bijzondere plek na een bijzondere date. Ik heb ervoor bedankt.

Een dag later had hij op de voicemail van mijn vaste telefoon een berichtje ingesproken. Dat zijn ex contact met hem had opgenomen (right) en dat ze seks hebben gehad (right).

Nou, gefeliciteerd!
Het was best een lang voicemailbericht.
Sinds die tijd weet ik: in ieder geval berichten uitwisselen en bellen en niet te ver van mijn woonplaats of buiten het centrum reizen. Helaas kunnen foto's oud of zelfs geshopt zijn...

Ik geloof dat ik soortgelijke verhalen uit die tijd destijds onder een andere nick in een ander topic heb geplaatst. Meer van hetzelfde...
huurvrouwtje schreef:
16-12-2018 21:11
Denk eerder dat t een smoesje was en je tegen viel niet lullig bedoeld!
Dat zou ook nog kunnen ja, hahaha. Helemaal niet erg, ik ben goed terecht gekomen 😉
Oh Melanie, wat zijn sommige mensen toch intens triest.
minnimouse schreef:
17-12-2018 18:18
Oh Melanie, wat zijn sommige mensen toch intens triest.
Ik leer vooraf steeds sneller en beter te screenen, maar helaas glipt er nog af en toe een tussendoor, zoals ook beschreven in een ander topic over date-ervaringen.
Veel mannen schrijven: "Durf je?" Is vast ook een advies van een datingguru voor mannen. Als ik netjes antwoord dat ik geen interesse heb, is het antwoord vaak: "Je bent toch mijn type niet." Erg sneu om bij vrouwen te hengelen die je type niet zijn. Kinderachtig ook.
melaniev wijzigde dit bericht op 17-12-2018 20:45
0.35% gewijzigd
Diegene die me het beste is bijgebleven als jakkie bah:
Knappe man, groot, goed gekleed idem dito mooie auto. Het klikte, we hadden een gezellige date, lekker gegeten, avond vloog om. Maar voor mij te vroeg om in te schatten of het wat kon worden. Ik kon toen ook nog niet goed zien en benoemen wat ik later wel zag. Hij bleef op de een of andere manier ' vaag' dat gevoel had ik. Veel diepgang kwam die avond er niet in. We bleven dus appen en bellen. En er was de intentie om nog s af te spreken. Zo kwam er een 2de afspraak. De dag ervoor appte hij dat hij s avonds curcus had. Dat had hij al eens eerder. En ik vroeg wat voor curcus? Zoals hij het zei had ik eerder de indruk dat het voor zijn werk was. Hij had het over vaardigheden bijhouden en bevoegheden behouden.
Maar de aap kwam uit de mouw....het was een curcus erotische massage. En ja daar hoorden bepaalde zones bij. Hij kon tot in details dolenthousiast vertellen welke zones hij masseerde om bij vrouwen ' blokkades' te door breken. En o ja, vergeten te vertellen, het wat met echte vrouwelijke proefkonijnen.
En nee hij was totaal niet van plan om er ooit mee op te houden. Dit was zijn lust en leven. Het kwam niet eens bij hem op dat een evt relatie/ vriendin daar problemen mee kon hebben. Het was zijn hobby. Ik heb bedankt voor de 2de date en als proefkonijn.
Minaa
MelanieV schreef:
17-12-2018 18:30
Ik leer vooraf steeds sneller en beter te screenen, maar helaas glipt er nog af en toe tussendoor, zoals ook beschreven in een ander topic over date-ervaringen.
Veel mannen schrijven: "Durf je?" Is vast ook een advies van een datingguru voor mannen. Als ik netjes antwoord dat ik geen interesse heb, is het antwoord vaak: "Je bent toch mijn type niet." Erg sneu om bij vrouwen te hengelen die je type niet zijn. Kinderachtig ook.
Haha ja, vooral enorm kinderachtig omdat ze overduidelijk op hun pik getrapt zijn dat jij niet meteen alles uit je handen laat vallen voor deze once-in-a-lifetime-change.
MelanieV schreef:
17-12-2018 16:05
Meerdere vrouwen lijken deze mediaman te herkennen; ik ook.
Hij omschreef zichzelf en zijn negen-maandenbuik als 'slank'. Hij had goede foto's, maar die waren dus niet zo recent. Op de chat, aan de telefoon en in het echt had hij interessante verhalen - die trouwens te controleren waren op internet - en hij had iets charmants, maar zijn kleren waren smoezelig en vol gaten en zijn gezicht en handen waren niet zo fris, dus ik kan me voorstellen dat het bij hem thuis ook niet zo fris was.
Hij woonde in een gewild/duur deel van een grote stad en liet wat namen van BN'ers vallen. Dat hij deze mensen echt kende, was ook controleerbaar op internet. Maar: ik denk dat hij in zijn leven teveel gedaan/geconsumeerd heeft, waardoor hij van het padje is geraakt.
Toendertijd was hij ook nog slank en eind twintig/begin 30, maar dat is dus 25 jaar terug
Ik heb zijn naam weleens op aftitelingen gezien en op dat feestje waren allemaal mediatypes.
Toen klopte het in ieder geval maar ik zou nu niet eens meer de achternaam van de beste man weten.
Niet echt een date want het is uiteindelijk niet doorgegaan. Ik zou een date hebben met iemand, veel gechat enzo maar ik had net mijn nu man ontmoet dus heb onze geplande date afgezegd en ook niet meer op alle belletjes die ik daarna kreeg gereageerd. Uiteindelijk werd er anoniem gebeld en stond mijn voicemail vol met de opname van het liedje "left outside alone" van Anastacia.

Hier wat van de songtekst:

All my life I've been waiting
For you to bring a fairy tale my way
Been living in a fantasy without meaning
It's not okay, I don't feel safe

Left broken empty in despair
Want to breathe can't find air
Thought you were sent from up above
But you and me never had love
So much more I have to say
Help me find a way

And I wonder if you know
How it really feels
To be left outside alone
When it's cold out here

Echt dat hele liedje, verder niks :rofl:

Moet nu jammer genoeg nog steeds aan hem denken als ik dat liedje weleens hoor.
Ook lang geleden. Wel al mobieltjestijd. Een jongeman via volgens mij het forum van scholieren.com gesproken. Hij wilde wel naar mijn stad toekomen, maar we konden beide pas om middernacht. Maar zijn stad lag aan het nachtnet en de mijne ook dus geen probleem.

Ik hem op cs opgehaald. We hebben een (best romantische) wandeling gemaakt langs de grachten. Het was zomer en lekker weer. Ik dacht steeds, zoen me maar, waren wat logische momenten maar dat deed hij niet. Leuk gepraat. Hij vertelde en passant ook nog dat hij een redelijk ernstige ziekte had. Niet dodelijk geloof ik maar wel van invloed op zijn leven. Weet niet meer wat precies. Hij wilde daar wel open over zijn.

Na een paar uur of zo maar weer naar de trein gebracht. Niks gebeurd. Ik was nog redelijk jong en zelf niet assertief genoeg om hem te zoenen toentertijd.

Dus hij stapt in de trein. Een kwartier later krijg ik een smsje. "Ik had je moeten zoenen he?"
Ik heb maar teruggestuurd dat hij dat inderdaad had moeten doen. Toen zei hij nog sorry en dat het niks ging worden waarschijnlijk dan, maar dat hij het wel gezellig had gevonden.

Ik hoop dat ie een hele leuke meid heeft gevonden want volgens mij was t een lieverd, maar mij veel te passief.
anoniem_370114 wijzigde dit bericht op 17-12-2018 20:56
0.86% gewijzigd
Oh en mijn huidige man heeft op date twee een glas rode wijn over mijn witte shirt gegooid. En bood toen galant aan het in de wasmachine te willen doen. Ik heb hem fijntjes verteld dat dat wel een hele doorzichtige manier was om me uit mijn kleren te krijgen. We hebben er hard om kunnen lachen (en nog steeds wel eens).
Ik kan niet kiezen.....

Ok, deze was erg genant en ook wel sneu.
Geen idee welke online datingwebsite dat was, maar elkaars foto werden scherper naarmate je langer met elkaar kletste. In ieder geval, knappe jongen en grappig en adrem. Hij vroeg een drankje te doen, dat leek me leuk.
We hadden voor een kroeg afgesproken met een druk terras, dus ik had het in de eerste instantie niet eens door. Toen we binnen kwamen, klapte hij met een zwier een stapel memobriefjes en 2 pennen op tafel en ging toen heel hard (iedereen kon meegenieten) praten. Hij bleek doof en dat was te horen ook. Ik begreep helemaal niets ervan en zat maar in dat schemerlicht zijn kladjes proberen te ontcijferen. Toch probeerde hij moedig elke conversatie weer (luid!) hardop verder te zetten, dus ongeveer zo iedereen in de kroeg had wel door dat wij een date hadden. Zweet op mijn rug. In dubio; vond het lullig om hem hierop af te wijzen, maar de romantische klik was er ook echt niet. Aan de andere kant was het ook iets dat hij mij niet had verteld, dus hij was ook wel schuldig aan de stroeve date. Stelregel hierna is bij mij geworden; elkaar even spreken voordat je afspreekt. Kunnen ook meteen de heftige accenten worden gefilterd. ;-)
Leighton schreef:
17-12-2018 20:48
Uiteindelijk werd er anoniem gebeld en stond mijn voicemail vol met de opname van het liedje "left outside alone" van Anastacia.
brrrrr creepy!
Leighton schreef:
17-12-2018 20:48
Niet echt een date want het is uiteindelijk niet doorgegaan. Ik zou een date hebben met iemand, veel gechat enzo maar ik had net mijn nu man ontmoet dus heb onze geplande date afgezegd en ook niet meer op alle belletjes die ik daarna kreeg gereageerd. Uiteindelijk werd er anoniem gebeld en stond mijn voicemail vol met de opname van het liedje "left outside alone" van Anastacia.

Hier wat van de songtekst:

All my life I've been waiting
For you to bring a fairy tale my way
Been living in a fantasy without meaning
It's not okay, I don't feel safe

Left broken empty in despair
Want to breathe can't find air
Thought you were sent from up above
But you and me never had love
So much more I have to say
Help me find a way

And I wonder if you know
How it really feels
To be left outside alone
When it's cold out here

Echt dat hele liedje, verder niks :rofl:

Moet nu jammer genoeg nog steeds aan hem denken als ik dat liedje weleens hoor.
Oh wat erg!
Het-groepje schreef:
17-12-2018 20:40
Toendertijd was hij ook nog slank en eind twintig/begin 30, maar dat is dus 25 jaar terug
Ik heb zijn naam weleens op aftitelingen gezien en op dat feestje waren allemaal mediatypes.
Toen klopte het in ieder geval maar ik zou nu niet eens meer de achternaam van de beste man weten.
Dat moet 'm haast zijn, hij is nu rond de vijftig, maar in zijn jonge jaren (en in zijn hoofd) was hij een knapperd en hij was dus erg charmant.
De schrijfwijze van zijn voornaam is vrij apart (terwijl het op zich een erg normale voornaam is). Er zijn bijvoorbeeld maar zeer weinig mensen die Beyoncé of Kanye heten, dus vanwege de herkenbaarheid ga ik het niet verklappen. Er is een schrijver met zijn achternaam, maar goed, daarmee verklap ik ook weinig.

Het groepje, jij en ik hebben daarnaast iets gemeen (ik ga niet vermelden wat precies), dus blijkbaar zoekt hij wel een bepaald type op.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven