Je meest bizarre date
zondag 16 december 2018 om 20:24
maandag 17 december 2018 om 21:02
Genoeg aparte dates gehad om een boek over te schrijven. Blijkbaar ben ik nog niet zo goed in het filteren.
Degene die me toch wel erg bij is gebleven;
Tinderdate die een epileptisch insult kreeg tijdens een drankje drinken. Een vol glas sinas over me heen. Vond het vooral sneu voor hem.
Ik wist van tevoren dat hij bekend was met epilepsie alleen had hij me vooraf niet verteld dat het meerdere keren per dag voorkomt.
Ik heb het bij de ene date gelaten. Met zo vaak een aanval voel ik me niet bepaald op mijn gemak.
Degene die me toch wel erg bij is gebleven;
Tinderdate die een epileptisch insult kreeg tijdens een drankje drinken. Een vol glas sinas over me heen. Vond het vooral sneu voor hem.
Ik wist van tevoren dat hij bekend was met epilepsie alleen had hij me vooraf niet verteld dat het meerdere keren per dag voorkomt.
Ik heb het bij de ene date gelaten. Met zo vaak een aanval voel ik me niet bepaald op mijn gemak.
maandag 17 december 2018 om 21:02
HahahaLeighton schreef: ↑17-12-2018 20:48Niet echt een date want het is uiteindelijk niet doorgegaan. Ik zou een date hebben met iemand, veel gechat enzo maar ik had net mijn nu man ontmoet dus heb onze geplande date afgezegd en ook niet meer op alle belletjes die ik daarna kreeg gereageerd. Uiteindelijk werd er anoniem gebeld en stond mijn voicemail vol met de opname van het liedje "left outside alone" van Anastacia.
Hier wat van de songtekst:
All my life I've been waiting
For you to bring a fairy tale my way
Been living in a fantasy without meaning
It's not okay, I don't feel safe
Left broken empty in despair
Want to breathe can't find air
Thought you were sent from up above
But you and me never had love
So much more I have to say
Help me find a way
And I wonder if you know
How it really feels
To be left outside alone
When it's cold out here
Echt dat hele liedje, verder niks![]()
Moet nu jammer genoeg nog steeds aan hem denken als ik dat liedje weleens hoor.
maandag 17 december 2018 om 21:03
Jaaaa, ik ben ook benieuwd wie het isCOtweepuntnul schreef: ↑17-12-2018 21:01Wat een leuk topic.
Ben wel erg benieuwd naar de televisieman nu![]()
maandag 17 december 2018 om 21:07
Precies!appeltje78 schreef: ↑17-12-2018 20:56Ik kan niet kiezen.....
Ok, deze was erg genant en ook wel sneu.
Geen idee welke online datingwebsite dat was, maar elkaars foto werden scherper naarmate je langer met elkaar kletste. In ieder geval, knappe jongen en grappig en adrem. Hij vroeg een drankje te doen, dat leek me leuk.
We hadden voor een kroeg afgesproken met een druk terras, dus ik had het in de eerste instantie niet eens door. Toen we binnen kwamen, klapte hij met een zwier een stapel memobriefjes en 2 pennen op tafel en ging toen heel hard (iedereen kon meegenieten) praten. Hij bleek doof en dat was te horen ook. Ik begreep helemaal niets ervan en zat maar in dat schemerlicht zijn kladjes proberen te ontcijferen. Toch probeerde hij moedig elke conversatie weer (luid!) hardop verder te zetten, dus ongeveer zo iedereen in de kroeg had wel door dat wij een date hadden. Zweet op mijn rug. In dubio; vond het lullig om hem hierop af te wijzen, maar de romantische klik was er ook echt niet. Aan de andere kant was het ook iets dat hij mij niet had verteld, dus hij was ook wel schuldig aan de stroeve date. Stelregel hierna is bij mij geworden; elkaar even spreken voordat je afspreekt. Kunnen ook meteen de heftige accenten worden gefilterd.![]()
Dr. Dre, don't just stand there, operate! (Eminem)
maandag 17 december 2018 om 21:10
Hij werkte achter de schermen met BN'ers, maar heeft ook een enkele keer in een film/serie/docu gezeten. Ik laat het in het midden. Niet iemand met een bekende naam die heel Nederland kent, maar wel verbonden aan belangrijke producties.
Dr. Dre, don't just stand there, operate! (Eminem)
maandag 17 december 2018 om 21:12
Iemand met een stuntteams in films?
maandag 17 december 2018 om 21:19
Ik heb nooit zulke rare dates gehad.. wel een keer dat ik een taxi nam en een normaal gesprek had met die man/jongen en hij mij afzetten thuis nog zijn nummer gaf voor het geval ik nog eens een taxi nodig had.
na 10 minuten ofzo ging de bel... stond die taxi dude voor mijn neus.. dat hij het zn gezellig gesprek vond en hij nu pauze had en wel zin had om iets te drinken met mij.... WTF!
O en wel eens dat ik iemand van Tinder voor het eerst zag en echt dacht van wtf uit welke hoek heb jij je fotos genomen want je bent zo anders in het echt, date duurde nog geen half uur was zo akward
na 10 minuten ofzo ging de bel... stond die taxi dude voor mijn neus.. dat hij het zn gezellig gesprek vond en hij nu pauze had en wel zin had om iets te drinken met mij.... WTF!
O en wel eens dat ik iemand van Tinder voor het eerst zag en echt dacht van wtf uit welke hoek heb jij je fotos genomen want je bent zo anders in het echt, date duurde nog geen half uur was zo akward
maandag 17 december 2018 om 22:02
Ik was laatst blijkbaar op een date zonder dat ik het zelf wist. En kreeg er nog commentaar om ook.
Had haar ontmoet via Tinder, klikte heel goed, maar na een paar dagen gaf ze al aan dat ze nog niet over haar ex heen was en niet toe was aan iets serieus. Prima. Toen kwam ze ermee aanzetten dat ze FWBs wel zag zitten, maar iets serieus toch echt niet. Ze was wel aantrekkelijk dus dacht, waarom niet? Het klikte iig goed via de chat, konden overal over praten enz. Wilde ze ineens afspreken als vrienden, ik moest vooral niks verwachten, want ze wilde echt op z'n max FWBs zijn. Dus ik dacht oké leuk, dan gaan we gewoon afspreken en als het gezellig is, is het leuk genoeg. Behalve toen de film afgelopen was, toen kwam er een heel verhaal uit dat ze het wel als een date had gezien en allemaal verwachtingen had waar ik helemaal niet aan had voldaan (duh, als jij tegen me zegt dat je neit wilt daten dan ga ik het ook niet zien als een date) . En als klap op de vuurpijl was het ook nog eens oneerlijk want het voelde als vreemdgaan t.o.v. haar ex (die overigens allang een ander had). Juist.. Zeg dan geen A als je B wilt. Zo vermoeiend.
En overigens nog een paar bizarre die ik geloof ik al eerder had gepost, ergens anders:
Eentje vond het nodig de gehele date al haar exen af te kraken. Toen ik vroeg hoeveel ze er had, wist ze het niet eens. Maar ze mankeerden iig allemaal wat. En de grootste klootzak, daar lag ze 2 dagen later mee in bed en dat moest ze ook nog even vertellen.
Eentje wilde persé dat ik zou komen toen het gigantisch gesneeuwd had en er geen OV meer reed. Toen ik opbelde om te zeggen dat ik het wou verzetten bleef ze aandringen dat ik écht écht moest komen, want misschien zou de trein wel weer gaan rijden over een paar uur. En ze wilde me echt héél graag zien. Goed, een uur later reed de trein, vond ze dat ik toch wel echt moest komen want ze had zich zooo verheugd. Dus ik dahct oké, die vind me blijkbaar wel echt heel leuk, dus laat ik toch maar wel gaan. Ik banjer vervolgens een half uur door de sneeuw (bussen reden niet), ging met de trein naar Utrecht, kwam daar aan en ze zei "oh je bent er wel? Dacht dat je niet zou komen" met een loei chagerijnig gezicht. WTF.
En laatst een man die mij al persoonlijk kende en me wel heel leuk vond en me mee uitvroeg. We gaan op date, het gesprek liep al niet lekker omdat hij zo zenuwachtig werd dat hij compleet dichtklapte. Verkondigd vervolgens dat hij nog nooit een relatie had gehad en ook niet op zoek was, dus ik zei "OKé, je bent niet op zoek, maar je zei dat je mij leuk vond en je vraagt mij mee uit, dus wat is dit dan?" "Ja, om te oefenen". Schiet mij maar lek hoor.
Had haar ontmoet via Tinder, klikte heel goed, maar na een paar dagen gaf ze al aan dat ze nog niet over haar ex heen was en niet toe was aan iets serieus. Prima. Toen kwam ze ermee aanzetten dat ze FWBs wel zag zitten, maar iets serieus toch echt niet. Ze was wel aantrekkelijk dus dacht, waarom niet? Het klikte iig goed via de chat, konden overal over praten enz. Wilde ze ineens afspreken als vrienden, ik moest vooral niks verwachten, want ze wilde echt op z'n max FWBs zijn. Dus ik dacht oké leuk, dan gaan we gewoon afspreken en als het gezellig is, is het leuk genoeg. Behalve toen de film afgelopen was, toen kwam er een heel verhaal uit dat ze het wel als een date had gezien en allemaal verwachtingen had waar ik helemaal niet aan had voldaan (duh, als jij tegen me zegt dat je neit wilt daten dan ga ik het ook niet zien als een date) . En als klap op de vuurpijl was het ook nog eens oneerlijk want het voelde als vreemdgaan t.o.v. haar ex (die overigens allang een ander had). Juist.. Zeg dan geen A als je B wilt. Zo vermoeiend.
En overigens nog een paar bizarre die ik geloof ik al eerder had gepost, ergens anders:
Eentje vond het nodig de gehele date al haar exen af te kraken. Toen ik vroeg hoeveel ze er had, wist ze het niet eens. Maar ze mankeerden iig allemaal wat. En de grootste klootzak, daar lag ze 2 dagen later mee in bed en dat moest ze ook nog even vertellen.
Eentje wilde persé dat ik zou komen toen het gigantisch gesneeuwd had en er geen OV meer reed. Toen ik opbelde om te zeggen dat ik het wou verzetten bleef ze aandringen dat ik écht écht moest komen, want misschien zou de trein wel weer gaan rijden over een paar uur. En ze wilde me echt héél graag zien. Goed, een uur later reed de trein, vond ze dat ik toch wel echt moest komen want ze had zich zooo verheugd. Dus ik dahct oké, die vind me blijkbaar wel echt heel leuk, dus laat ik toch maar wel gaan. Ik banjer vervolgens een half uur door de sneeuw (bussen reden niet), ging met de trein naar Utrecht, kwam daar aan en ze zei "oh je bent er wel? Dacht dat je niet zou komen" met een loei chagerijnig gezicht. WTF.
En laatst een man die mij al persoonlijk kende en me wel heel leuk vond en me mee uitvroeg. We gaan op date, het gesprek liep al niet lekker omdat hij zo zenuwachtig werd dat hij compleet dichtklapte. Verkondigd vervolgens dat hij nog nooit een relatie had gehad en ook niet op zoek was, dus ik zei "OKé, je bent niet op zoek, maar je zei dat je mij leuk vond en je vraagt mij mee uit, dus wat is dit dan?" "Ja, om te oefenen". Schiet mij maar lek hoor.
maandag 17 december 2018 om 22:52
Pinda-Kaas schreef: ↑16-12-2018 22:21ja ik was ook harstikke blij! Maar ik ben echt niet altijd even netjes met dates omgesprongen...
er was er een keer 1, die was gewoon te laat vertrokken richting huis. Ik vind dat altijd iemands eigen verantwoordelijkheid. Thuis aangekomen zie ik dat hij me appt dat hij zijn laatste trein heeft gemist. En hij ging me ook aan paar keer bellen. Maar ik zag hem verder niet echt zitten, ik was afgeknapt op een heel slecht gebit en vond het een beetje een vage gast. Dus ik heb het straal genegeerd en de volgende dag gezegd dat ik direct als een blok in slaap was gevallen. Hij heeft echt uren op de eerstvolgende trein moeten wachten op het station.
Normaal ben ik echt heel empathisch
Ik heb nog wel een aantal afgrijselijke dates meegemaakt toen ik single was.
Nr 1 was met een man die mij de hele tijd wilde vasthouden aan de hand brrrr.... en wilde dat ik op zijn schoot ging zitten. Wat een griezel was dat. Maar goed ik was jong en naïef. Ik wilde ook wel een sprintje maken ( Oftwel heel hard wegrennen), maar durfte gewoon niet
Nr2 was op een zaterdagavond. Ik was in de stemming om een keer wat geks te doen, Oftwel via social media een onbekende jongen meegevraagd met uitgaan. Dat was ook een regelrechte ramp.. hij rook niet zo fris en ik vond hem totaal niet aantrekkelijk qua alles ongeveer
Voor iedereen een groene tuin
maandag 17 december 2018 om 22:56
ja nu bedenk ik me ook een leuke met mijn vriend! Onze eerste date:COtweepuntnul schreef: ↑17-12-2018 20:55Oh en mijn huidige man heeft op date twee een glas rode wijn over mijn witte shirt gegooid. En bood toen galant aan het in de wasmachine te willen doen. Ik heb hem fijntjes verteld dat dat wel een hele doorzichtige manier was om me uit mijn kleren te krijgen. We hebben er hard om kunnen lachen (en nog steeds wel eens).
hij kwam anderhalf(!) uur later dan afgesproken aankakken (hij was eerst te laat vertrokken en toen naar de verkeerde zaak gelopen en moest dus weer terug lopen), dat ik er nog zat was een wonder maar het kon me allemaal niet zo veel schelen want ik verwachtte er toch al niks van
nou gelukkig was ik blijven zitten want we vonden elkaar direct heel leuk, uiteindelijk hij met mij mee naar huis en toen heb ik bijna mijn neus gebroken op zijn voorhoofd tijdens het seksen.
ben er inmiddels gewend aan dat hij altijd te laat is, hij aan mijn levensgevaarlijke onhandigheid
maandag 17 december 2018 om 23:04
Bizar of niet, iig:
Tig jaren geleden met iemand uit diep Zuid-Limburg afgesproken. Op msn was het al heel gezellig, veel lachen, slappe humor. Afijn, om elkaar tegemoet te komen in afstand, in Eindhoven afgesproken. Was net in de periode dat er niet meer in cafe’s etc gerookt mocht worden maar, er was kennelijk nog de ski-hut. In eerste instantie hadden we afgesproken om de film van New Kids te gaan zien. Die haalden we niet meer want hij had nog een late levering terug uit Duitsland. Afijn, afgesproken op de parkeerplaats bij Van der Valk en zouden we samen richting centrum rijden.
Zitten we in die ski-hut: 2 gezinnen die dus wél naar New Kids waren geweest. Wij zaten een beetje achteraf maar in de loop richting wc dus zo af en toe beetje praten met die twee gezinnen. Ondertussen was het ruim na 02.00 uur en bij die twee gezinnen liepen nog echt zwaar minderjarige kinderen rond (denk aan 8 jaar en jonger). Eentje daarvan begon vervolgens te karaoken op Hazes. Te erg, althans, vond ik dan.
Half uur later, de 2 gezinnen naar huis, date en ik nog aan het bier. Komt de eigenaar van die ski-hut naar ons toe en zegt, kom gezellig aan de bar zitten, biertje van mij. Oke, wij aangeschoven aan de bar. Barman/eigenaar vervolgens een praatje met ons aanknopen, hoe we elkaar kenden (1e date dus), of we weer naar huis gingen of bleven slapen in het hotel (nee, gewoon weer naar huis). Komt er een jonge vrouw bij de barman staan (was zijn vriendin bleek iets later) en begon barman ons uit te nodigen dat als we toch niet naar huis wilden rijden, we ook bij hen wel konden blijven slapen, gezellig met ons 4-en, matrasje op de grond, het nog leuk en lekker konden maken, inclusief pilletjes.
Euh….date en ik keken elkaar aan. Nee, we rijden naar huis. Of we het zeker wisten. Ja, we weten het zeker.
Date en ik, toen we buiten stonden, hadden buikpijn van het lachen over het verloop van de avond. Was bij die ene date gebleven maar echt, was hilarisch. Date kon wel waanzinnig lekker zoenen trouwens.
Tig jaren geleden met iemand uit diep Zuid-Limburg afgesproken. Op msn was het al heel gezellig, veel lachen, slappe humor. Afijn, om elkaar tegemoet te komen in afstand, in Eindhoven afgesproken. Was net in de periode dat er niet meer in cafe’s etc gerookt mocht worden maar, er was kennelijk nog de ski-hut. In eerste instantie hadden we afgesproken om de film van New Kids te gaan zien. Die haalden we niet meer want hij had nog een late levering terug uit Duitsland. Afijn, afgesproken op de parkeerplaats bij Van der Valk en zouden we samen richting centrum rijden.
Zitten we in die ski-hut: 2 gezinnen die dus wél naar New Kids waren geweest. Wij zaten een beetje achteraf maar in de loop richting wc dus zo af en toe beetje praten met die twee gezinnen. Ondertussen was het ruim na 02.00 uur en bij die twee gezinnen liepen nog echt zwaar minderjarige kinderen rond (denk aan 8 jaar en jonger). Eentje daarvan begon vervolgens te karaoken op Hazes. Te erg, althans, vond ik dan.
Half uur later, de 2 gezinnen naar huis, date en ik nog aan het bier. Komt de eigenaar van die ski-hut naar ons toe en zegt, kom gezellig aan de bar zitten, biertje van mij. Oke, wij aangeschoven aan de bar. Barman/eigenaar vervolgens een praatje met ons aanknopen, hoe we elkaar kenden (1e date dus), of we weer naar huis gingen of bleven slapen in het hotel (nee, gewoon weer naar huis). Komt er een jonge vrouw bij de barman staan (was zijn vriendin bleek iets later) en begon barman ons uit te nodigen dat als we toch niet naar huis wilden rijden, we ook bij hen wel konden blijven slapen, gezellig met ons 4-en, matrasje op de grond, het nog leuk en lekker konden maken, inclusief pilletjes.
Euh….date en ik keken elkaar aan. Nee, we rijden naar huis. Of we het zeker wisten. Ja, we weten het zeker.
Date en ik, toen we buiten stonden, hadden buikpijn van het lachen over het verloop van de avond. Was bij die ene date gebleven maar echt, was hilarisch. Date kon wel waanzinnig lekker zoenen trouwens.
wij slapen nooit.
maandag 17 december 2018 om 23:09
Op een eerste date zei een jongen tegen me dat ik er "best wel oke uit zag", wist niet goed wat ik daar mee aan moest,
het is nou niet echt een groot compliment waar je hart van gaat smelten. Hij gedroeg zich verder ook best bot en erg afstandelijk, en dat werd steeds erger dus ik zei op een gegeven moment dat ik hem "best een zak" vond.
Daarna begon hij dus te huilen...... :')
Zelden zo'n afknapper gehad.
dinsdag 18 december 2018 om 09:22
Black-Metal-Chick-98 schreef: ↑17-12-2018 23:09Op een eerste date zei een jongen tegen me dat ik er "best wel oke uit zag", wist niet goed wat ik daar mee aan moest,het is nou niet echt een groot compliment waar je hart van gaat smelten. Hij gedroeg zich verder ook best bot en erg afstandelijk, en dat werd steeds erger dus ik zei op een gegeven moment dat ik hem "best een zak" vond.
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
dinsdag 18 december 2018 om 09:43
De date als thuiswonende tiener waarbij Gijs voor de deur stond. Mijn moeder open deed en naar boven schreeuwde dat Frits voor de deur stond. (Lees; ex-vriendje) Je kan je voorstellen dat die date nooit meer goed gekomen is. Idem voor mijn wiskunde lessen die dankzij Gijs altijd de mooite waard waren.
dinsdag 18 december 2018 om 11:07
Ooit een date gehad via Tinder met een Engelssprekende man uit Brazilië. Toen ik hem zag in het echt dacht ik al, dit wordt niks. Het was totaal niet mijn type. Toen gingen we uiteten en het was helemaal niet lekker. Hij wilde perse betalen. Vervolgens was de date klaar en wilde ik naar huis, bleef hij smeken of ik alsjeblieft toch met hem meeging. Want hij had kaarsjes gekocht. Was een hele ongemakkelijke situatie op straat.
dinsdag 18 december 2018 om 11:26
Wat een heerlijke (en een paar creepy) verhalen
Ik heb via Tinder voor het eerst afgesproken met een egyptische man van 26 (ik was zelf 18). We hadden via de chat een klik dus spraken we af op het station van een grote stad en gingen we drankjes doen. We hebben de hele avond gelachen, gedanst, drankjes gedaan. Hij wilde per se alles betalen, tot aan de sigaretten en taxi aan toe. Ik vond het zo ontzettend lief en galant. Hij had zijn trein gemist, dus bleef hij keurig op een matrasje op de grond slapen. De volgende ochtend knuffelden we samen in bed, maar heb ik gezegd dat ik niet meteen seks wilde. Dat was allemaal prima.
Die dag nog veel geappt, hij was weer heel lief en gezellig via de chat, tot ik benoemde dat ik een feestje had die avond en ik daar zin in had. Hij werd via de chat enorm boos, dat ik me moest schamen, want ik ging alleen maar naar feestjes voor mannen en dat was niet acceptabel na onze date. Hij bood daarna zijn excuses aan en heb hem toen één kans gegeven en voor de tweede keer afgesproken. Toen hield hij zijn handen om mijn gezicht heen en drukte hij mijn haren naar achter om te kijken 'hoe een hoofddoek bij mijn gezicht zou passen'
Hij was overigens wel verbaasd en gepikeerd dat er geen derde date kwam.
Ik heb via Tinder voor het eerst afgesproken met een egyptische man van 26 (ik was zelf 18). We hadden via de chat een klik dus spraken we af op het station van een grote stad en gingen we drankjes doen. We hebben de hele avond gelachen, gedanst, drankjes gedaan. Hij wilde per se alles betalen, tot aan de sigaretten en taxi aan toe. Ik vond het zo ontzettend lief en galant. Hij had zijn trein gemist, dus bleef hij keurig op een matrasje op de grond slapen. De volgende ochtend knuffelden we samen in bed, maar heb ik gezegd dat ik niet meteen seks wilde. Dat was allemaal prima.
Die dag nog veel geappt, hij was weer heel lief en gezellig via de chat, tot ik benoemde dat ik een feestje had die avond en ik daar zin in had. Hij werd via de chat enorm boos, dat ik me moest schamen, want ik ging alleen maar naar feestjes voor mannen en dat was niet acceptabel na onze date. Hij bood daarna zijn excuses aan en heb hem toen één kans gegeven en voor de tweede keer afgesproken. Toen hield hij zijn handen om mijn gezicht heen en drukte hij mijn haren naar achter om te kijken 'hoe een hoofddoek bij mijn gezicht zou passen'
dinsdag 18 december 2018 om 11:55
Wow.Weddingpresent schreef: ↑18-12-2018 11:26Wat een heerlijke (en een paar creepy) verhalen![]()
Die dag nog veel geappt, hij was weer heel lief en gezellig via de chat, tot ik benoemde dat ik een feestje had die avond en ik daar zin in had. Hij werd via de chat enorm boos, dat ik me moest schamen, want ik ging alleen maar naar feestjes voor mannen en dat was niet acceptabel na onze date. Hij bood daarna zijn excuses aan en heb hem toen één kans gegeven en voor de tweede keer afgesproken. Toen hield hij zijn handen om mijn gezicht heen en drukte hij mijn haren naar achter om te kijken 'hoe een hoofddoek bij mijn gezicht zou passen'![]()
dinsdag 18 december 2018 om 13:10
BrrrrWeddingpresent schreef: ↑18-12-2018 11:26Wat een heerlijke (en een paar creepy) verhalen![]()
Die dag nog veel geappt, hij was weer heel lief en gezellig via de chat, tot ik benoemde dat ik een feestje had die avond en ik daar zin in had. Hij werd via de chat enorm boos, dat ik me moest schamen, want ik ging alleen maar naar feestjes voor mannen en dat was niet acceptabel na onze date. Hij bood daarna zijn excuses aan en heb hem toen één kans gegeven en voor de tweede keer afgesproken. Toen hield hij zijn handen om mijn gezicht heen en drukte hij mijn haren naar achter om te kijken 'hoe een hoofddoek bij mijn gezicht zou passen'![]()
Dit is echt eng. Ik vraag me af hoeveel moslimvrouwen zoiets overkomen. Heb het gevoel dat mannen uit die cultuur extreem bezitterig zijn. Alsof je zijn gevangene bent.