Je meest genante poep/plas/scheet/queef/diarree/kots-moment

23-09-2019 10:40 97 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik weet nog goed dat ik een eerste date had met een meisje dat ik echt leuk vond. Maar ik het ontzettend last van mijn maag. Tussen het hoofdgerecht en het dessert in, ging ik heel snel naar de wc. Mijn strategie was om heel snel te diarreen en zo snel af te vegen dat ze niet eens doorhad dat ik voor een nr2 naar beneden was gegaan. Dat liep allemaal volgens plan, maar helaas stond ze voor de deur toen ik naar buitenkwam. Dat restaurant had slechts 1 wc en ze ging meteen na me naar binnen (de onbeschrijfelijke stank in). Ik kan nog steeds ineenkrimpen als ik eraan denk.

Wat zijn jullie meest genante momenten op dit vlak? En wat maakt deze dingen eigenlijk genant? Hoe kan het dat algemeen voorkomende fenomenen desalniettemin worden ervaren als pijnlijk en schaamtevol?

Edit: gebleken is dat veel posters niet weten wat een queef is. Het gaat om een vaginale wind.
anoniem_388474 wijzigde dit bericht op 14-10-2019 17:08
Reden: verduidelijking
5.93% gewijzigd
Orpheus13 schreef:
23-09-2019 15:49
Ah, bloed....die stond nog niet in de topic-titel. Dan zijn er misschien ook nog leuke anekdotes over doorlekken!
Jaaaa laten we allemaal leuke anekdotes tegen deze man vertellen over doorlekken. Ongelofelijk. Je lijkt me een bijzonder persoon. (ik had iets anders getypt maar wil geen ban).
Alle reacties Link kopieren
hondenmens schreef:
23-09-2019 16:02

In een winkel ontsnapte er bij mij zo'n zachte stinkscheet. Mijn moeder zei: "Ben jij dat?" Ik: "Nee hoor." Zij zachtjes: "Dan is het die man."

Op mijn 12e in de Efteling toen ik cola gedronken had, liet ik expres een keiharde boer. Heel de wachtrij keek. Mijn vader stond erbij: "Hondenmens toch!" Ik: "Grappig toch." Hij: "Nee!"
Mijn vriends motto: laat je een boer, doe het stoer! ( In een tunnel doet het altijd goed).

En laat je een scheet, zorg dat iedereen het weet 8-) .
Alle reacties Link kopieren
Vriendgedumpt schreef:
23-09-2019 16:44
Mijn vriends motto: laat je een boer, doe het stoer! ( In een tunnel doet het altijd goed).

En laat je een scheet, zorg dat iedereen het weet 8-) .
:rofl:
Alle reacties Link kopieren
Ik was een keer met mijn ex op vakantie. We waren in een hele luxe bar, en hadden fles champagne besteld...daarvoor hadden we al een fles wijn op bij het eten ofzo. De ober bleef maar bijschenken en had geen idee meer wat ik op had.

Toen moest ik opeens heel nodig naar het toilet, ik kwam in het toilet en kon het echt niet meer houden...toen heb ik in mijn broek geplast en deed snel mijn broek uit om verdere schade te voorkomen.

Toen ik weer bij mijn ex ging zitten was ik ( door de alcohol of had het niet door) het incident alweer vergeten. Mijn ex aaide op een gegeven moment over mijn been en zei toen “ je bent helemaal nat” heb je in je broek geplast??? Heb je gewoon in hun stoel geplast ?

We waren snel vertrokken. Ik had overigens een zwarte spijkerbroek aan
Alle reacties Link kopieren
hertje89 schreef:
23-09-2019 16:21
Jaaaa laten we allemaal leuke anekdotes tegen deze man vertellen over doorlekken. Ongelofelijk. Je lijkt me een bijzonder persoon. (ik had iets anders getypt maar wil geen ban).
Orpheus maakt een uitstapje van de sekspijler waar hij altijd rondwaart, maar de onderwerpen blijven even bedenkelijk.
Alle reacties Link kopieren
Ik merk dat dit topic niet echt wordt opgepikt. Jammer.
Orpheus13 schreef:
28-09-2019 00:31
Ik merk dat dit topic niet echt wordt opgepikt. Jammer.
Heb je met zo’n shittopic.
Suðri schreef:
28-09-2019 00:39
Heb je met zo’n shittopic.
Misschien heb ik hier de eerste man gevonden die jaloers zou zijn op mijn kerel. We kunnen maandverbandjes delen dankzij een fistel die nooit meer geneest, 7 keer geopereerd is en naja bloody shit als je pech hebt.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben iedere keer weer verbaasd wanneer mensen blijken te poepen op het werk. Kun je dat niet ietsje beter plannen? Of zouden ze het juist wel prettig vinden om dat buitenshuis te doen?
Alle reacties Link kopieren
Orpheus13 schreef:
13-10-2019 11:28
Ik ben iedere keer weer verbaasd wanneer mensen blijken te poepen op het werk. Kun je dat niet ietsje beter plannen? Of zouden ze het juist wel prettig vinden om dat buitenshuis te doen?
Mag dat niet dan? Ik poep overal. Je zou maar moeten.
Alle reacties Link kopieren
Orpheus13 schreef:
13-10-2019 11:28
Ik ben iedere keer weer verbaasd wanneer mensen blijken te poepen op het werk. Kun je dat niet ietsje beter plannen? Of zouden ze het juist wel prettig vinden om dat buitenshuis te doen?
Heb je al eens hulp gezocht? Lijkt me best lastig leven met jouw overtuiging dat het alleen netjes is als je thuis poept. Freud zal er wel wat over te zeggen hebben, deze fascinatie voor poep, pies en menstruatiebloed.
Alle reacties Link kopieren
Het is niet zo dat het je overkomt en dat je dan binnen 30 seconden moet he?!
Alle reacties Link kopieren
Orpheus13 schreef:
13-10-2019 11:28
Ik ben iedere keer weer verbaasd wanneer mensen blijken te poepen op het werk. Kun je dat niet ietsje beter plannen? Of zouden ze het juist wel prettig vinden om dat buitenshuis te doen?

Kan je dat plannen dan? Ik ga liever ook niet buitenshuis, dat probeer ik echt te vermijden.
Alle reacties Link kopieren
Gisselle schreef:
13-10-2019 11:36
Kan je dat plannen dan?
Meen je dat nou?
Alle reacties Link kopieren
De laatste ex van mij leek wel om het half uur te moeten poepen en zijn stront stonk zo erg dat het door het hele huis trok. Te belazerd om het raam in de toiletruimte open te zetten. Ik weet dat poep stinkt maar bij hem was het echt gewoon niet normaal. Was voor mij een van de vele afknappers die ik al voor hem had.
anoniem_382302 wijzigde dit bericht op 13-10-2019 12:47
5.26% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Orpheus13 schreef:
13-10-2019 11:35
Het is niet zo dat het je overkomt en dat je dan binnen 30 seconden moet he?!
Ik wel
Alle reacties Link kopieren
Orpheus13 schreef:
13-10-2019 11:35
Het is niet zo dat het je overkomt en dat je dan binnen 30 seconden moet he?!
Ehm, jawel.
¡Apagando las luces!
Alle reacties Link kopieren
Orpheus13 schreef:
13-10-2019 11:28
Ik ben iedere keer weer verbaasd wanneer mensen blijken te poepen op het werk. Kun je dat niet ietsje beter plannen? Of zouden ze het juist wel prettig vinden om dat buitenshuis te doen?
Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
TO’s situatie heb ik ook een keer ervaren... op kantoor... alleen was het mijn directrice die direct na mij erin ging :'(
Alle reacties Link kopieren
Orpheus13 schreef:
13-10-2019 11:28
Ik ben iedere keer weer verbaasd wanneer mensen blijken te poepen op het werk. Kun je dat niet ietsje beter plannen? Of zouden ze het juist wel prettig vinden om dat buitenshuis te doen?
Nee, dat kun je niet altijd plannen. En ja, dat overkomt je soms.
En wat voor last heb jij er precies van als iemand iets doet op een WC waarvoor die WC bedoeld is?
Alle reacties Link kopieren
Orpheus13 schreef:
13-10-2019 11:28
Ik ben iedere keer weer verbaasd wanneer mensen blijken te poepen op het werk. Kun je dat niet ietsje beter plannen? Of zouden ze het juist wel prettig vinden om dat buitenshuis te doen?
Als ik bruin brood eet moet ik binnen een uur. En aangezien ik soms wel eens bruin brood geserveerd krijg voor lunch is het helaas niet anders :)
Alle reacties Link kopieren
Orpheus13 schreef:
13-10-2019 11:28
Ik ben iedere keer weer verbaasd wanneer mensen blijken te poepen op het werk. Kun je dat niet ietsje beter plannen? Of zouden ze het juist wel prettig vinden om dat buitenshuis te doen?
Plannen? Als ik moet dan moet ik.
Werk of thuis.
Lijkt me heel gemakkelijk ls je het kan plannen. In de stijl van Sheldon Cooper. Het is 7 uur dus ik ga nu naar de wc.
Helaas werkt het bij de meeste mensen niet zo.
Alle reacties Link kopieren
Zou TO Orpheo van Temptation Island zijn?
Alle reacties Link kopieren
Wat ik opvallend vind.... is dat wc-gebruik ogenschijnlijk niets met seks te maken heeft, maar dat toch veel mensen (m.n. vrouwen) het fijn vinden dat er aparte wc's zijn voor mannen en vrouwen.

Hoe zou dat komen?
Alle reacties Link kopieren
Orpheus13 schreef:
13-10-2019 19:08
Wat ik opvallend vind.... is dat wc-gebruik ogenschijnlijk niets met seks te maken heeft, maar dat toch veel mensen (m.n. vrouwen) het fijn vinden dat er aparte wc's zijn voor mannen en vrouwen.

Hoe zou dat komen?
Omdat ik op het damestoilet ook nog even mn make-up bijwerk, mn kleding rechttrek, deo opspuit, tanden poets etc.
Dat hoeven mn mannelijke collega's geen getuige van te zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven