Je meest genante poep/plas/scheet/queef/diarree/kots-moment

23-09-2019 10:40 97 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik weet nog goed dat ik een eerste date had met een meisje dat ik echt leuk vond. Maar ik het ontzettend last van mijn maag. Tussen het hoofdgerecht en het dessert in, ging ik heel snel naar de wc. Mijn strategie was om heel snel te diarreen en zo snel af te vegen dat ze niet eens doorhad dat ik voor een nr2 naar beneden was gegaan. Dat liep allemaal volgens plan, maar helaas stond ze voor de deur toen ik naar buitenkwam. Dat restaurant had slechts 1 wc en ze ging meteen na me naar binnen (de onbeschrijfelijke stank in). Ik kan nog steeds ineenkrimpen als ik eraan denk.

Wat zijn jullie meest genante momenten op dit vlak? En wat maakt deze dingen eigenlijk genant? Hoe kan het dat algemeen voorkomende fenomenen desalniettemin worden ervaren als pijnlijk en schaamtevol?

Edit: gebleken is dat veel posters niet weten wat een queef is. Het gaat om een vaginale wind.
anoniem_388474 wijzigde dit bericht op 14-10-2019 17:08
Reden: verduidelijking
5.93% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
CommonSense schreef:
14-10-2019 17:25
Zucht. Jij spoort niet. Misschien denk je dat je dingen bespreekbaar maakt ofzo, maar het komt over alsof je hier op geilt.
Zo komt het kennelijk over op jou. Ik denk dat je weinig medestanders hebt in dezen.
Alle reacties Link kopieren
Och, ik ben het er zeker wel mee eens hoor. Je reageert heel vreemd.
Natte tosti..
Alle reacties Link kopieren
Orpheus13 schreef:
15-10-2019 11:41
Zo komt het kennelijk over op jou. Ik denk dat je weinig medestanders hebt in dezen.
Nee hoor, ik denk ook dat je niet spoort als je zo poeplustig bent :loveit: . Maargoed, elke gek zijn gebrek. Ik kan er wel om lachen.
Alle reacties Link kopieren
MevrouwTomatensoep schreef:
15-10-2019 11:59
Och, ik ben het er zeker wel mee eens hoor. Je reageert heel vreemd.
Vreemd in de zin van geilend?
Orpheus13 schreef:
15-10-2019 12:02
Vreemd in de zin van geilend?
Yep, en de vermoorde onschuld spelen wanneer iemand vraagtekens zet bij jouw antwoorden of vage uitleg. Voor zover je al iets uitlegt. Wedervragen stellen en de bal terugkaatsen terwijl je op bizarre uitspraken aangesproken wordt. Lekker makkelijk. Moet ik nog meer dingen voor je uitspellen?
Alle reacties Link kopieren
CommonSense schreef:
15-10-2019 12:56
Yep, en de vermoorde onschuld spelen wanneer iemand vraagtekens zet bij jouw antwoorden of vage uitleg.
Het kan natuurlijk ook dat je er compleet naast zit.
Orpheus13 schreef:
15-10-2019 13:07
Het kan natuurlijk ook dat je er compleet naast zit.
Whatever.
Alle reacties Link kopieren
Orpheus13 schreef:
15-10-2019 13:07
Het kan natuurlijk ook dat je er compleet naast zit.
Dat kan, maar ik acht de kans klein.
¡Apagando las luces!
Alle reacties Link kopieren
Orpheus13 schreef:
14-10-2019 17:07
Hoe staan jullie tegenover plassen onder de douche als je een relatie hebt? En plassen in bad, maakt dat nog verschil?

(Kleine toevoeging aan openingspost).

Onder de douche, altijd, met of zonder partner.
Die vind dat ook een soort van geil, en ik moet zovaak plassen dat ik blij ben als ik het weer kwijt ben!
In bad daarin tegen niet.
Alle reacties Link kopieren
Sofie19900 schreef:
15-10-2019 16:19
Onder de douche, altijd, met of zonder partner.
Die vind dat ook een soort van geil, en ik moet zovaak plassen dat ik blij ben als ik het weer kwijt ben!
In bad daarin tegen niet.
Grappig, voor jou is de partner dus in feite irrelevant. Het onderscheid is bij jou tussen douche en bad. Bij mij is juist het douche-bad-onderscheid irrelevant en de partner doorslaggevend. Dus met een partner erbij zou ik nooit onder de douche (of in bad) plassen, terwijl zonder de aanwezigheid van een ander ik zowel onder de douche als in bad plas.
Alle reacties Link kopieren
Altijd nog beter dan al dan niet met partner in je bed plassen.
Je kunt méér.
Alle reacties Link kopieren
Orpheus13 schreef:
14-10-2019 17:07
Hoe staan jullie tegenover plassen onder de douche als je een relatie hebt? En plassen in bad, maakt dat nog verschil?

(Kleine toevoeging aan openingspost).
Gatver.
En zou jij geen studie kunnen gaan volgen die al dit soort dingen en vragen uitzoekt?
Never stop making wishes♡
Alle reacties Link kopieren
Vandaag nog genant moment: Zat bij mijn tante met mijn beste vriendin.
Deze vriendin begon toch enorm te ruften, niet te harden. Tante en ik moesten beide kokhalzen.
We hebben vriendin maar snel even buiten in de achtertuin gezet.
Daarna heb ik lekker een stuk gewandeld met vriendin en heeft ze lekker in de berm zitten kakken.
Je reactie zegt meer over jou dan over mij....
Alle reacties Link kopieren
Vriendin lekt ook overal ongegeneerd bloed als ze haar periode heeft.

Reken je dat ook tot doorlekken?
Je reactie zegt meer over jou dan over mij....
Orpheus13 schreef:
15-10-2019 20:54
Grappig, voor jou is de partner dus in feite irrelevant. Het onderscheid is bij jou tussen douche en bad. Bij mij is juist het douche-bad-onderscheid irrelevant en de partner doorslaggevend. Dus met een partner erbij zou ik nooit onder de douche (of in bad) plassen, terwijl zonder de aanwezigheid van een ander ik zowel onder de douche als in bad plas.
Apart dat je moeite hebt met kakken op kantoor, maar rustig in je eigen zeik kan liggen marineren.
Alle reacties Link kopieren
Marineren, haha.... nice.

Nou, het kakken op kantoor heeft ook een sociale dimensie. Ik vind kakken an sich niet verkeerd (want natuurlijk en onvermijdelijk), maar wel dat je het uitgerekend op de collectieve wc doet en je collega's ermee lastig valt.

Overigens is een plas maar een piepklein percentage van de hoeveelheid water in een ligbad. De urinestraal bestaat dan ook nog eens grotendeels uit water, dus de hoeveelheid afvalstoffen als percentage van de hoeveelheid water is echt verwaarloosbaar. Maar plassen in bad is echt een guilty pleasure. Het voelt heerlijk vrij en "stout", een cadeautje wat je jezelf geeft.
Alle reacties Link kopieren
Machutookunbietjemeerzijn schreef:
15-10-2019 21:27
Vandaag nog genant moment: Zat bij mijn tante met mijn beste vriendin.
Deze vriendin begon toch enorm te ruften, niet te harden. Tante en ik moesten beide kokhalzen.
We hebben vriendin maar snel even buiten in de achtertuin gezet.
Daarna heb ik lekker een stuk gewandeld met vriendin en heeft ze lekker in de berm zitten kakken.
🐶 :HA:
"When you come out of the storm, you won’t be the same person who walked in. That’s what this storm’s all about.”
Alle reacties Link kopieren
Marineren, wat een geil woord Orpheus :nut: ;-D
Alle reacties Link kopieren
Orpheus13 schreef:
15-10-2019 23:26
Nou, het kakken op kantoor heeft ook een sociale dimensie. Ik vind kakken an sich niet verkeerd (want natuurlijk en onvermijdelijk), maar wel dat je het uitgerekend op de collectieve wc doet en je collega's ermee lastig valt.
Ik doe het ook niet op de collectieve wc hoor. Stel je voor, een wc. Wij hebben gelukkig genoeg plantenpakken voor dat soort zaken.
Je kunt méér.
Alle reacties Link kopieren
Moon-Alisa schreef:
16-10-2019 08:29
Ik doe het ook niet op de collectieve wc hoor. Stel je voor, een wc. Wij hebben gelukkig genoeg plantenpakken voor dat soort zaken.
Plantenbakken? Ik doe het gewoon midden op de werkvloer.
¡Apagando las luces!
Alle reacties Link kopieren
SombraOnline schreef:
16-10-2019 09:14
Plantenbakken? Ik doe het gewoon midden op de werkvloer.
NIET grappig.
Alle reacties Link kopieren
Orpheus13 schreef:
16-10-2019 09:38
NIET grappig.
Niet? Dacht dat je er wel opgewonden van werd.
¡Apagando las luces!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven