Joepie ik heb een leuke vent

02-06-2008 17:05 46 berichten
Alle reacties Link kopieren
Als ik de verhalen van sommigen lees over de problemen in hun relatie, dan moet ik eerlijk zeggen, jeetje wat ben ik gezegend met mijn relatie die nu vier jaar duurt en alleen maar leuker en dieper wordt. Tuurlijk, niet alleen maar rozengeur en manenschijn en heb na de nodige foute mannen eindelijk een vent die me ZIET en heb een relatie waarin we allebei kunnen groeien in plaats van elkaar naar beneden drukken. Dus ik ben blij met mijn vent, wie heeft nog meer gewoon een onwijs leuke relatie?
Ik ook blij, bijna 6 jaar al.

:-D
Is het geluk hebben, is het "het lot", is het gewoon mazzel??

Ik heb ook al zo'n leuke man, al bijna 20 jaar. En nee, in het begin was het niet altijd zo giga, we hadden best vaak ruzie en ik wilde hem wel veranderen in sommige opzichten. Totdat ik erachter kwam, na vele ruzies en gezeur, dat je iemand niet kán veranderen. (klein beetje wel en dat was voor mij genoeg, hihi) Dussss.... uiteindelijk vond ik hem leuk genoeg om mee door te gaan. En wat blijkt, ik heb een geweldig lief mens getroffen, lekker in vele opzichten, een echte kerel gelukkig. En we zijn nog steeds helemaal gek op elkaar.
Ikke ook blij! Het eerste jaar niet, maar daarna begrepen we elkaar en werden we er allebei blij van .... inmiddels 3 jaar samen en volgend jaar trouwen. Joepiejeeeeeeeeeeeee!
Ik ben ontzettend blij met mijn man. We zijn dit jaar 9 jaar bij elkaar, we hebben elkaar leren kennen toen we 16 en 20 waren en zijn inmiddels getrouwd en hebben twee kinderen.

In het begin best weleens wat ruzies, maar inmiddels kennen we elkaar zo goed dat ruzies vrijwel niet meer voorkomen omdat we alles gewoon bespreken.

Deze hou ik tot ik minstens 80 ben
Hier ook een geweldige vent, al 10 jaar :-)

En ook nog eens een superpapa, wat wil je nog meer...
Mmmm.... :-) ook ik ben echt gezegend met een leuk exemplaar! Relatie sinds dik 7 maanden, waarvan we er al de meeste samenwonen

Het gaat zo ontzettend goed! Ik hoorde laatst (op tv, in een serie) iemand een opsomming doen van alles waarnaar ze in een ideale man op zoek was. Die ander keek haar aan van: ja, als je zúlke onmogelijke eisen hebt...?! Maar ik heb dus écht zo'n vent getroffen! Hoeraaaa!
Wuiles-man is lekker toch de leukste. Dus.
Sarahman wint het van iedereen.

Is al sarahman voor 15 jaar , een hele leuke onvermoeibare papa.

Altijd goed gehumeurd, lief en altijd behulpzaam.

en de rest vertel ik lekker niet.
Ik ook, al meer dan 15 jaar!
Hier pas 4 jaar, maar doe mij er daar nog maar minstens 60 bij! Alle verhalen hiervoor doen me denken aan een Loesje uitspraak "Niemand is perfect, tot je verliefd op hem wordt".
Ik vind dit altijd van die totaal nietszeggende uitspraken!

Ik ken namelijk zat vrouwen die precies hetzelfde zeiden over hun partner TOTDAT ze er op een dag achter kwamen dat ie vreemd ging. Nee, noooooit gedacht, totaal in shock, hadden juist het gevoel dat het alleen maar leuker en dieper werd, hoe kan dit nou???

Dus wie weet open jij over een x-aantal jaar ook wel zo'n topic? Die kans is toch vrij redelijk aanwezig.
Die kans is er inderdaad, een leven zonder nare dingen bestaat dan helaas ook niet, maar laten we nu gewoon vooral genieten van het gezwijmel!!

Mag me ook gelukkig prijzen met een leuke vent!! One in a million!!
quote:sunny31 schreef op 02 juni 2008 @ 23:25:

Ik ken namelijk zat vrouwen die precies hetzelfde zeiden over hun partner TOTDAT ze er op een dag achter kwamen dat ie vreemd ging. Nee, noooooit gedacht, totaal in shock, hadden juist het gevoel dat het alleen maar leuker en dieper werd, hoe kan dit nou???

Dus wie weet open jij over een x-aantal jaar ook wel zo'n topic? Die kans is toch vrij redelijk aanwezig.

Zo heey!!! Dit was toch een positief topic?

Bovendien, er zijn echt wel stellen die gewoon bij elkaar blijven zonder dat er wordt vreemdgegaan.

Ik heb in ieder geval een supergozer! Ik leerde hem 2 jaar geleden kennen. Er was toen net bij mijn vader een hersentumor ontdekt. De eerste 1,5 jaar van onze relatie stond eigenlijk in het teken van de ziekte van mijn vader, en het overlijden van mijn vader en toch is deze jongen bij me gebleven en heeft me zo enorm gesteund. Ik ben hem daar voor altijd dankbaar voor.

Hij is de liefste van de hele wereld
De leukste man van de wereld heet Meneer Nilsson en woont met mij in Villa Kakelbont.
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
quote:HoiPippiLangkous schreef op 03 juni 2008 @ 08:19:

De leukste man van de wereld heet Meneer Nilsson en woont met mij in Villa Kakelbont.

Jij woont dus samen met een aap

Heel apart
quote:sunny31 schreef op 02 juni 2008 @ 23:25:

Dusss Sunny? Ben je echt zo'n zuurpruim die moet gaan zeuren op zo'n postief topic? Zelf geen goede vent kunnen vinden? Sorry hoor maar je bericht slaat nergens op en is hier totaal niet op zijn plaats!

Ik heb nu 1,5 jaar een mannetje waarmee ik bijna 2 maanden samenwoon en ik ben er zo ontzettend blij mee . Al kan ik hem natuurlijk wel achter het belang plakken af en toe!
Ik kan me niet voorstellen dat er iemand is die beter bij mij past dan mijn vriend..

De "Wat hebben we het toch goed, he'"s en de "Waarom maken wij nou NOOIT eens ruzie"'s klinken hier regelmatig..

*zucht*.. heerlijk
hier ook

zit druk in de verhuizing want schatje en ik gaan samenwonen! vorig jaar was ik nog een mannenhater en nu... heerlijk een echte man!

natuurlijk kan het uit gaan, maar daar ga je toch niet vanuit?

lekker positief doen meiden, deze houden we!
Jullie hebben het allemaal mis!!!!

want ik heb de leukste liefste lekkerste chagerijnigste!!!

en ik ben al(pas) 4 jaar blij :D

wat een heerlijk topic! Wat wordt ik hier vrolijk van!
.
Ik ga vrijdag met sjarman (mijn vriendje dus) naar Parijs om ons 2 jaar samenzijn te vieren Heb er zo'n zin in. En hij ook

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven