Joepie ik heb een leuke vent

02-06-2008 17:05 46 berichten
Alle reacties Link kopieren
Als ik de verhalen van sommigen lees over de problemen in hun relatie, dan moet ik eerlijk zeggen, jeetje wat ben ik gezegend met mijn relatie die nu vier jaar duurt en alleen maar leuker en dieper wordt. Tuurlijk, niet alleen maar rozengeur en manenschijn en heb na de nodige foute mannen eindelijk een vent die me ZIET en heb een relatie waarin we allebei kunnen groeien in plaats van elkaar naar beneden drukken. Dus ik ben blij met mijn vent, wie heeft nog meer gewoon een onwijs leuke relatie?
He he, eindelijk eens een positief verhaal. Begon mij al zorgen te maken :-)
Ik! En dat zelfs al 8 jaar lang. Ben nog steeds elke dag blij als ik hem zie en heb zelfs nog regelmatig kriebels in mn buik als ik 'm zie of aan 'm denk!
quote:RosaP schreef op 02 juni 2008 @ 17:07:

Ik! En dat zelfs al 8 jaar lang. Ben nog steeds elke dag blij als ik hem zie en heb zelfs nog regelmatig kriebels in mn buik als ik 'm zie of aan 'm denk!Lekker is dat! Miezman en ik zijn sinds 1993 bij elkaar. Ik kan me een leven zonder hem niet meer voorstellen.

Jaaaaa, ikke ook!!!!

In mijn vorige relatie heb ik me een beetje weggecijferd, en was vast beraden om dat niet weer te doen!

Heb nu een ontzettend leuke vent, zien mekaar alleen maar in het weekend, doordat ik in het noorden en hij in het midden van het land woon, maar we bellen elke avond, kijken samen met de telefoon in de hand naar de tv, en zijn ontzettend blij met elkaar!! Eindelijk eens een vent die ziet dat ik naar de kapper ben geweest, of die me een compliment geeft omdat ik er zo leuk uit zie, en dat doet een mens goed!!

(sja, en nu ik dit zo typ, wie weet in wat voor sleur we komen als we volgend jaar gaan samenwonen )
Hier nog eentje! Soms kan ik hem wel vermoorden maar meestal vind ik hem lief. En dat al ruim 22 jaar.
Ik heb er ook zo een!

Pas 1 jaar en 3 mnd, maar moet ergens beginnen he
Meid wat heerlijk, geniet ervan, doet mij altijd goed om gelukkige mensen te zien...Ben zelf al 8 jaar met mijn man waarvan nu op de kop af een half jaar getrouwd...'t is niet altijd makkelijk maar ik weet wat ik aan heb heb en ik vind het nog steeds een toppertje (wat een jeukwoord eigenlijk...maargoed)
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
Yes! Me too, al 6 jaar een relatie, vrij snel samenwonend en sinds 4 jaar getrouwd. Beide kids uit vorige relatie en nu nadenkend over nog een dropje samen.... Zo ernstig goed gaat het tussen ons! heerlijk jezelf kunnen zijn, maar toch zo samen zijn... Hieperdepiep hoera!
ik ben ook erg blij met mn vriend, pas anderhalf jaar (niet zo lang, vergeleken met de rest hier). hij's heel lief en bijna altijd vrolijk en dat werkt aanstekelijk

natuurlijk ook wel eens minder goede dagen, maar niet zo erg of dramatisch als ik hier soms lees. gelukkig maar!
ik ook!

ik heb echt de liefste, leukste en lekkerste

al 9,5 jaar

en ik laat hem nooit meer gaan...
Ik ben erg blij met mijn vent!

En ik zou hem voor geen goud in willen ruilen!

(nouja soms dan )
Ja, ik ben na 4,5 jaar ook nog steeds erg blij met mijn man. Goed hart.
quote:rooos schreef op 02 juni 2008 @ 17:40:

ik ook!

al 9,5 jaar

en ik laat hem nooit meer gaan... Nee hoor, ik heb de liefste, leukste en lekkerste! Al bijna 8 jaar!
Laat het los, heb vertrouwen, het komt goed.....
quote:rooos schreef op 02 juni 2008 @ 17:40:

ik ook!

al 9,5 jaar

en ik laat hem nooit meer gaan... Dat kan niet, want die heb ik al 10 jaar .
Ik ook, ik ook, ik ook!

Eigenlijk had ik me voorgenomen om het niet meer te zeggen ergens omdat ik dan denk dat mensen mijn verhaal wel zo 'n beetje kunnen poepen zolangzamerhand maar ik ben nog steeds zo blij met die schat van mij....
Ik ben ook blij met mijn vriend... euh man (het went maar niet, in november getrouwd). Er zijn momenten dat ik hem wel wat aan kan doen, maar over het algemeen haalt hij het beste in mij naar boven. Sinds 3 maanden hebben we een zoontje en als ik dan vanuit de keuken hoor hoe hij loeivalse liedjes voor hem zit te zingen, smelt ik helemaal!
Dit wordt saai! Ik heb er ook een hoor. Enne... begonnen als sexdate en gewoon zo dol op elkaar geworden.
Wat geweldig al die positieve verhalen!

Ik heb geen vent, maar dat komt vast wel weer....ooit...
Ik ben ook helemaal blij met mijn vriend! Nog maar een maand of 9, maar het was meteen vanaf het begin al zó vertrouwd dat we eigenlijk meteen al onafscheidelijk waren. Inmiddels wonen we samen en we gaan binnenkort waarschijnlijk zelfs trouwen (omdat erfenis e.d. dan meteen goed geregeld is). Het gaat echt supersnel allemaal, maar het voelt allemaal goed, dus waarom zouden we dan dingen uitstellen?
Ik ! Al ruim een kwart eeuw .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Ik heb de liefste en leukste en mooiste en grappigste vriend die er is (voor mij dan ) 11 maandjes nu. Nog lang niet zo lang als de meesten hier, maar zoals ook al eerder is getypt: je moet ergens beginnen he
Jaaa hier nog een hele leuke man!

Al bijna 10 jaar en de liefde wordt eigenlijk alleen maar meer.

Hij is nu 2 weken in het buitenland en ik vind het heerlijk om weer eens alleen (met zoon dan nu) te zijn, maar ik vind het nog veel fijner als hij donderdag weer thuis is.
Ik ben ook alweer lange tijd gelukkig met de meest sexy en liefste man van de wereld ;)
IK OOK! ik heb een supervent en hij draagt me op handen, hij heeft een heel lief en zacht karakter en maakt me altijd aan het lachen.

Mijn vorige vriendje daarentegen was....een beest, helemaal niet lief voor mij en had loszittende handjes...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven