Joepie ik heb een leuke vent
maandag 2 juni 2008 om 17:05
Als ik de verhalen van sommigen lees over de problemen in hun relatie, dan moet ik eerlijk zeggen, jeetje wat ben ik gezegend met mijn relatie die nu vier jaar duurt en alleen maar leuker en dieper wordt. Tuurlijk, niet alleen maar rozengeur en manenschijn en heb na de nodige foute mannen eindelijk een vent die me ZIET en heb een relatie waarin we allebei kunnen groeien in plaats van elkaar naar beneden drukken. Dus ik ben blij met mijn vent, wie heeft nog meer gewoon een onwijs leuke relatie?
maandag 2 juni 2008 om 17:13
quote:RosaP schreef op 02 juni 2008 @ 17:07:
Ik! En dat zelfs al 8 jaar lang. Ben nog steeds elke dag blij als ik hem zie en heb zelfs nog regelmatig kriebels in mn buik als ik 'm zie of aan 'm denk!Lekker is dat! Miezman en ik zijn sinds 1993 bij elkaar. Ik kan me een leven zonder hem niet meer voorstellen.
Ik! En dat zelfs al 8 jaar lang. Ben nog steeds elke dag blij als ik hem zie en heb zelfs nog regelmatig kriebels in mn buik als ik 'm zie of aan 'm denk!Lekker is dat! Miezman en ik zijn sinds 1993 bij elkaar. Ik kan me een leven zonder hem niet meer voorstellen.

maandag 2 juni 2008 om 17:17
Jaaaaa, ikke ook!!!!
In mijn vorige relatie heb ik me een beetje weggecijferd, en was vast beraden om dat niet weer te doen!
Heb nu een ontzettend leuke vent, zien mekaar alleen maar in het weekend, doordat ik in het noorden en hij in het midden van het land woon, maar we bellen elke avond, kijken samen met de telefoon in de hand naar de tv, en zijn ontzettend blij met elkaar!! Eindelijk eens een vent die ziet dat ik naar de kapper ben geweest, of die me een compliment geeft omdat ik er zo leuk uit zie, en dat doet een mens goed!!
(sja, en nu ik dit zo typ, wie weet in wat voor sleur we komen als we volgend jaar gaan samenwonen )
In mijn vorige relatie heb ik me een beetje weggecijferd, en was vast beraden om dat niet weer te doen!
Heb nu een ontzettend leuke vent, zien mekaar alleen maar in het weekend, doordat ik in het noorden en hij in het midden van het land woon, maar we bellen elke avond, kijken samen met de telefoon in de hand naar de tv, en zijn ontzettend blij met elkaar!! Eindelijk eens een vent die ziet dat ik naar de kapper ben geweest, of die me een compliment geeft omdat ik er zo leuk uit zie, en dat doet een mens goed!!
(sja, en nu ik dit zo typ, wie weet in wat voor sleur we komen als we volgend jaar gaan samenwonen )

maandag 2 juni 2008 om 17:33
Meid wat heerlijk, geniet ervan, doet mij altijd goed om gelukkige mensen te zien...Ben zelf al 8 jaar met mijn man waarvan nu op de kop af een half jaar getrouwd...'t is niet altijd makkelijk maar ik weet wat ik aan heb heb en ik vind het nog steeds een toppertje (wat een jeukwoord eigenlijk...maargoed)
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
maandag 2 juni 2008 om 17:33
maandag 2 juni 2008 om 17:38
maandag 2 juni 2008 om 18:08

maandag 2 juni 2008 om 18:15
Ik ben ook blij met mijn vriend... euh man (het went maar niet, in november getrouwd). Er zijn momenten dat ik hem wel wat aan kan doen, maar over het algemeen haalt hij het beste in mij naar boven. Sinds 3 maanden hebben we een zoontje en als ik dan vanuit de keuken hoor hoe hij loeivalse liedjes voor hem zit te zingen, smelt ik helemaal!
maandag 2 juni 2008 om 19:25
Ik ben ook helemaal blij met mijn vriend! Nog maar een maand of 9, maar het was meteen vanaf het begin al zó vertrouwd dat we eigenlijk meteen al onafscheidelijk waren. Inmiddels wonen we samen en we gaan binnenkort waarschijnlijk zelfs trouwen (omdat erfenis e.d. dan meteen goed geregeld is). Het gaat echt supersnel allemaal, maar het voelt allemaal goed, dus waarom zouden we dan dingen uitstellen?
maandag 2 juni 2008 om 19:47