Jongen “ontmoet”

10-11-2018 20:42 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo iedereen,

Ik was een tijdje terug op een feest en heb daar een jongen gezien. Ik vond het een erg knappe jongen, maar heb verder niet met hem gepraat dus weet zijn naam ook niet. Nu heb ik hem door een foto via via gevonden op instagram. Zal ik hem nu een berichtje sturen of is dit raar? En zo ja, wat zou ik hem moeten sturen?

Alvast bedankt.
Groetjes T
Ja, een bericht sturen is raar.
Je hebt niet eens met hem gepraat. Waarom zou je iemand waarmee je niet eens hebt gesproken een bericht sturen?
En wat maakt het uit of het raar is TO?
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Ja het is ook wel wat raar inderdaad. Ik wou hem een berichtje sturen, omdat ik het wel een knappe jongen vond met eeb leuke uitstraling.
Het is misschien beetje raar maar ook wel schattig.. Ik zelf zou dat niet snel doen..
Maar had hij wel af en toe aandacht voor je (dat hij bijv. naar je keek)? of was het zo´n groot feest?

Als je wat stuurt dan zou ik het wel luchtig houden.
Meer zovan: Hee, was jij laats ook op ´....´ dacht je daar gezien te hebben..
Zoiets en misschien heeft hij jou ook wel gezien daar! of niet maar misschien vindt hij je even goed leuk en knap..
Misschien niet de gebruikelijke manier van elkaar leren kennen maar zeker niet raar. Goede tip van linnylow en niet teveel over nadenken, gewoon doen. Als het op niets uitloopt heeft het in ieder geval niet aan jou gelegen, succes!
@linnylow het was inderdaad helaas best wel een groot feest. Heb hem 3 x gezien ofzo, maar niet dat we heel dicht bij elkaar stonden. Maar zal er nog even over denken. Ben normaal ook niet echt zo, dus wel lastig haha!
Tine123 schreef:
10-11-2018 22:30
Ja het is ook wel wat raar inderdaad. Ik wou hem een berichtje sturen, omdat ik het wel een knappe jongen vond met eeb leuke uitstraling.
Doe dat dan
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Ik zou hem gewoon gaan volgen op instagram, zijn foto’s liken en na een tijdje een keer een berichtje sturen. Dan komt het niet zo uit het niks voor hem.
Nee, is niet raar.

Gewoon ‘hey ik zag je laatst daar en daar, ik vond je er leuk uit zien’.

Geen man die dat erg vindt om dat te horen. Of hij wat terug stuurt is vraag 2.
melliflvovs schreef:
11-11-2018 05:52
Ik zou hem gewoon gaan volgen op instagram, zijn foto’s liken en na een tijdje een keer een berichtje sturen. Dan komt het niet zo uit het niks voor hem.
Als een vreemde dat doet is dat enger dan gewoon zeggen waar het op staat.
Afbeelding
Jardis schreef:
11-11-2018 15:10
Als een vreemde dat doet is dat enger dan gewoon zeggen waar het op staat.
Op instagram volgen echt niet alleen mensen die elkaar kennen elkaar, dus valt wel mee hoe vreemd dat daar is.
Gewoon doen, nee heb je...

Je hebt dus niets te verliezen, maar misschien wel iets te winnen. Je hebt al het voorwerk al gedaan. Volgende keer proberen live op iemand af te stappen ;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven