Jonger vriendje??

21-12-2009 23:34 52 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zo'n kleine maand geleden heb ik een hele leuke jongen leren kennen met wie het onwijs klikt. Alleen zit ik een beetje met het leeftijdsverschil. Ik ben zelf 29 (zie er jonger uit) en hij 23 (ziet er iets ouder uit)

Zelf zie ik er geen kwaad in maar ik ben toch benieuwd of er hier meer dames zijn die een jongere vriend hebben? Het is voor mij best een beetje gek om met iemand te daten die de leeftijd heeft van mijn kleine zusje.

Voor de rest vind ik hem erg leuk en merk ik er (nu nog) niks van dat ik al wat ouder ben. Overigens is de sex met hem waanzinnig lekker, zelfs de oudere jongens waar ik mee geweest ben zoenden of raakten me niet zo aan zoals hij dat doet. Ik moet bekennen dat ik wel hele erge kriebels in mijn buik heb van hem
Niets mis mee toch? Geniet er van
6 jaar? lijkt me geen enkel probleem.

en als je vriend 29 zou zijn, en jij 23?

zou je dat ook 'best een beetje gek' vinden?
Als je de kriebels hebt maakt leeftijd niet zoveel uit denk ik. Maar het hangt ook een beetje af van wat je van hem verwacht. Wil je bijvoorbeeld graag kinderen en trouwen met hem? Of is het alleen daten? Mannen zijn vaak (mijn persoonlijke ervaring) later toe aan trouwen en kinderen dan vrouwen. Dus als dat je doel is zou het een probleem kunnen zijn. Anders zeg ik...geniet lekker van je vlinders!!
Niks mis mee, gewoon van genieten. Al is het in de toekomst misschien wel lastig als jouw eierstokken gaan rammelen (richting 30) en hij nog wel wat te jong is om vader te willen worden (maar dat is een zorg voor later).
Dat is een verschil om te verwaarlozen. Zou hij 12 zijn en jij 18, dan is het wat anders.

Ik scheel 14 jaar met man (hij jonger) en er zullen best mensen zijn die er ''iets'' van vinden, maar fam. en vrienden hebben het direct geaccepteerd (of doen alsof )
Ik ben 39. Mijn vriend is net 31 geworden. Gaat prima.
Gaat allemaal prima gezien al die eeuwige leeftijdsverschiltopics hier. Dus, geniet er gewoon van.
Jong blaadje niks mis mee.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Thanks voor jullie reacties

DNM

Thanks

Medje

Ja daar heb je gelijk in, omgekeerd zou ik er totaal geen problemen mee hebben. Is eigenlijk gewoon het domme idee dat iemand ooit bedacht heeft dat vrouwen jonger dan de man horen te zijn??

Iris&Letgo

Ja, dat is waar. Maar vind het nog veel te vroeg om te vragen of hij kinderen met mij wil. Wedden dat hij zich snel uit de voeten maakt hahaha. Ik weet wel dat hij een kinderwens heeft, ik ook. Maar op dit moment is het belangrijker een kind te krijgen met iemand met wie het helemaal goed zit. Heb nog geen last van rammelende eierstokken gelukkig. En idd Iris, dat is een zorg voor later.
Ladies, wat een reacties zo snel allemaal. Leuk om te lezen dat er meerdere vrouwen zijn die met een jongere man daten of een relatie hebben en dat het ook nog eens prima gaat. Ik bedoel maar, ben niet wereldvreemd en weet ook wel dat er genoeg vrouwen zijn die een jongere vriend/man hebben maar voor mij is dit echt nieuw gebied.

Weet ook niet hoe mijn omgeving er op zal reageren maar dat zal me eerlijk gezegd een worst wezen.

Trouwens, heb wel gemerkt dat hij me ook erg leuk vind vanwege het feit dat ik wat ouder/volwassener ben dan de meisjes waar hij voorheen mee date....
Lekker genieten en je nu nog nergens druk om maken..... Als het goed voelt voor jou en hem, dan is het toch gewoon goed?? Je bent elkaar nu nog aan het ontdekken en daar moet je van genieten, leeftijd zegt dan helemaal niet zo veel...
Maakt het uit zoals mijn vrienden altijd roepen voel je niks van
Thanks Jola

Ja ik moet dat onwennige maar gauw loslaten en met volle teugen genieten van de tijd die we samen doorbrengen.

Maar idd what the hell kan het mij verdommen dat hij 6 jaar jonger.
Ahahah Pluizie, thumbs up voor je vrienden! Mijn vriendinnen keken me echter wel een beetje gek aan toen ik het vertelde en noemden hem gelijk gekscherend "broekie!!!!' (niet waar hij bij was natuurlijk, zo flink zijn ze niet hahaha)
en wat is nu 6 jaar?

mijn moeder was ook 6 jaar ouder dan mijn vader.... niks mis mee
Yup medje, 6 jaar is niet zoveel. Maar zoals ik al eerder zei, voor mij is het allemaal nieuw.
geniet maar lekker van je relatie, en maak je geen zorgen om zaken die je toch niet kunt veranderen
tenzij je natuurlijk je vriendje dumpt
Ahahaha zoals het er nu naar uit ziet zal dat niet zo snel gebeuren. Alhoewel,ik kan af en toe wel heel grillig zijn en van de een op de andere dag anders tegen zaken (lees mannen) aankijken
De laatste keer dat ik een jonger vriendje had (3 jaar verschil) is hij weer bij me weggegaan om terug te gaan naar zijn ex. Die zwanger was...

Alleen was hij niet volwassen genoeg om dat zélf tegen mij te zeggen
Nou 6 jaar is niet schokkend en je vriendinnen vind ik niet dapper wel zeggen waar jij bent maar niet tegen je vriend ze zijn gewoon jaloers!!! Geniet er maar lekker van hoor en laat je niet op de kast jagen door die meiden
Pluizebolletje

I won't, ik trek gewoon een lange neus naar ze!
Als het werkt, wat is dan het probleem?

Kan alleen in de toekomst problemen opleveren als jullie kinderwens niet synchroon loopt.

Maar dat kan met een jongen van jouw leeftijd of ouder ook.

Alleen meer kans met zo'n jong iemand.

Tijdig polsen dus.

Maar voor nu gewoon lekker van genieten.
Mijn "vriendje" is 32 en ik 36. 4 jaar leeftijds verschil en we zijn nu 2,5 jaar bijelkaar en hebben een zoontje van 1.

Ja, ik heb in het begin dezelfde twijfels gehad als jou hoor. volgens mij heel normaal, geniet er maar van. Hier was de geweldige sex ook doorslaggevend

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven