Jongere vriend en de voordelen?
zaterdag 20 februari 2010 om 10:14
Ik heb een jonger vriendje gehad..
ik woonde al een aantal jaar op mezelf en hij nog bij paps en mams..
Vond ik erg vreemd om daar over de vloer te komen, voelde me net een puber.
Daarnaast had hij een riant inkomen en was alleen maar met zijn auto bezig (en ik studeerde nog)..
het werkte simpelweg niet..
ik woonde al een aantal jaar op mezelf en hij nog bij paps en mams..
Vond ik erg vreemd om daar over de vloer te komen, voelde me net een puber.
Daarnaast had hij een riant inkomen en was alleen maar met zijn auto bezig (en ik studeerde nog)..
het werkte simpelweg niet..
zaterdag 20 februari 2010 om 11:36
Mijn vriend is 7 jaar jonger ( hij 25, ik 32 ). Ik merk geen verschil.
Eerder last van cultuur verschil. Hij komt uit Macedonie.
Ik merk verder geen verschil in leeftijd. Ik ben wat jonger in mijn doen en laten dan de meeste 32-jarige ( ik heb geen rammelende eierstokken ) en hij is serieuser dan de meeste 25 jarige. We meet in the middle!
Eerder last van cultuur verschil. Hij komt uit Macedonie.
Ik merk verder geen verschil in leeftijd. Ik ben wat jonger in mijn doen en laten dan de meeste 32-jarige ( ik heb geen rammelende eierstokken ) en hij is serieuser dan de meeste 25 jarige. We meet in the middle!
zaterdag 20 februari 2010 om 21:23
zaterdag 20 februari 2010 om 23:38

maandag 22 februari 2010 om 09:55
Bij een relatie waarbij de vriend jonger is dan de vriendin, speelt volgens mij niet alleen het leeftijdsverschil een rol, maar ook de leeftijden. Stel dat de vriend 7 jaar jonger is dan de vriendin. Dan maakt het nog wel uit als de vrouw 22 is en haar vriend 15, of de vrouw is 42 en haar vriend is 35 (of zelfs: vrouw is 62, man is 55). Ik denk dat in geval van 42 en 35 de leeftijdsfase hetzelfde is i.t.t. 22 en 15.
World of Warcraft: Legion
maandag 22 februari 2010 om 10:30
Hier net als Kersje: hij bijna 27 ik ruim 30. En over ca. 5 weekjes ben ik uitgerekend en wordt onze dochter geboren.
Over de verschillen....ik merk weinig, maar bij exen die minstens 4 jaar ouder waren merkte ik wel het "ouwelullengehalte". Die waren vaak veel serieuzer en legden overal veel meer lading op. Maar aan de andere kant raakten ze wel in paniek als ik na jaren relatie eens heel voorzichtig over samenwonen begon. Alsof ze bang waren dat ik meteen met spullen en kat bij hun voor de deur zou staan, zucht.......vermoeiend vond ik het.
Mijn huidige vriend is veel vrijer, losser en relaxter. Hij vindt het heerlijk dat hij vader wordt en blijft ondertussen het "jongehondgehalte" houden.
Maar of dat perse met leeftijd te maken heeft weet ik niet....

Over de verschillen....ik merk weinig, maar bij exen die minstens 4 jaar ouder waren merkte ik wel het "ouwelullengehalte". Die waren vaak veel serieuzer en legden overal veel meer lading op. Maar aan de andere kant raakten ze wel in paniek als ik na jaren relatie eens heel voorzichtig over samenwonen begon. Alsof ze bang waren dat ik meteen met spullen en kat bij hun voor de deur zou staan, zucht.......vermoeiend vond ik het.
Mijn huidige vriend is veel vrijer, losser en relaxter. Hij vindt het heerlijk dat hij vader wordt en blijft ondertussen het "jongehondgehalte" houden.
Maar of dat perse met leeftijd te maken heeft weet ik niet....
maandag 22 februari 2010 om 10:34
Ow ja, hij is nog niet klaar met zijn studie, ik woon in een piepklein huisje met kat en straks dus ook kind, hij woont nog op kamers en komt, zodra zijn studie over een paar maandjes af is, ook gezellig bij ons inwonen.
Mijn exen zouden spontaan een paniekaanval krijgen als ze dit zouden lezen.........
Want volgens het plaatje moet je namelijk eerst carriere maken, dan sparen, dan een nieuwbouwhuis en dan pas een kind.......bbbrrrrrr
Mijn exen zouden spontaan een paniekaanval krijgen als ze dit zouden lezen.........

Want volgens het plaatje moet je namelijk eerst carriere maken, dan sparen, dan een nieuwbouwhuis en dan pas een kind.......bbbrrrrrr