jubi 4 jaar relatie

13-05-2008 12:46 53 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Mijn vriend en ik zijn volgende week 4 jaar bij elkaar. Natuurlijk niet echt een jubileum, maar toch leuk om er wat aandacht aan te schenken. Ik vind het alleen altijd zo moeilijk om voor een man iets te verzinnen. Ik wil wel iets leuks voor hem verzinnen, want hij heeft al veel met me meegemaakt (borderline).

Weet iemand iets origineels? Het hoeft niet duur te zijn, we zijn net terug van vakantie en we hebben een huis gekocht, als het maar origineel is.

Iemand een gouden tip?
Nee want wij weten namelijk niet wat jouw man/vriend leuk vind.
een opblaaspop.
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
quote:nellie3 schreef op 13 mei 2008 @ 12:46:

Ik vind het alleen altijd zo moeilijk om voor een man iets te verzinnen. Waarom is het voor een vrouw makkelijker dan?
quote:yoyo2 schreef op 13 mei 2008 @ 12:50:

[...]

Waarom is het voor een vrouw makkelijker dan?Ik vind het makkelijker voor een vrouw, omdat een vrouw ook van niet-functionele cadeautjes houdt en omdat ik zelf een vrouw ben en me dus makkelijker in een vrouwelijke psyche kan verplaatsen.
zie dit topic ....
quote:superstar_2 schreef op 13 mei 2008 @ 12:49:

Nee want wij weten namelijk niet wat jouw man/vriend leuk vind.Het hoeft ook niet echt een cadeau te zijn. Het mag ook iets zijn wat we met z'n 2-en kunnen doen als romantisch iets... Ikzelf kom niet verder dan uit-eten, maar dat is niet echt origineel...
Waarom moet alles origineel ?

Ik zou liever iets krijgen wat met zorg en liefde is uitgekozen.

dan maar niet origineel.
heel origineel is om hem volledig gehult in lingerie uit zijn werk te halen, om vervolgens met hem uit eten te gaan.

dan zal hij zeker zeer verrast zijn!
quote:nellie3 schreef op 13 mei 2008 @ 12:58:

[...]

Het hoeft ook niet echt een cadeau te zijn. Het mag ook iets zijn wat we met z'n 2-en kunnen doen als romantisch iets... Ikzelf kom niet verder dan uit-eten, maar dat is niet echt origineel...

Je kunt hem ook verrassen met een zelfgemaakt diner thuis..

Kaarsjes aan wijntje erbij,hoezo is dat niet origineel...
quote:Yamuna schreef op 13 mei 2008 @ 12:59:

heel origineel is om hem volledig gehult in lingerie uit zijn werk te halen, om vervolgens met hem uit eten te gaan.

dan zal hij zeker zeer verrast zijn!Ja, ik denk niet dat hij dat zal weten te waarderen. Andere, mooie vrouwen in lingerie misschien... Maar aangezien het ook mijn jubi is, zal ik maar geen stripper thuis laten komen
quote:Yamuna schreef op 13 mei 2008 @ 12:58:

Waarom moet alles origineel ?

Ik zou liever iets krijgen wat met zorg en liefde is uitgekozen.

dan maar niet origineel.
wat is er mis met uit eten bij zijn favo restaurant ?

zal hij vast heerlijk vinden !

niet origineel maar wel erg gezellig !
Jubi?
quote:Star schreef op 13 mei 2008 @ 13:06:

Jubi? Valt volgens mij in de categorie hubby,klussen enz...
Ja ik krijg er iig jeuk van
Doe je een verwen avondje. Uitgebreid koken, even uitbuiken met een dvd en daarna geef je hem zijn kado, een massageverwenpakket (massageolie en wat je nog meer wilt). Leuke nacht ook nog.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
quote:Star schreef op 13 mei 2008 @ 13:13:

Ja ik krijg er iig jeuk van Dan stel ik voor dat je het topic gewoon niet leest en mij je negatieve gezeur bespaart!
quote:mylenevalerie schreef op 13 mei 2008 @ 13:15:

Doe je een verwen avondje. Uitgebreid koken, even uitbuiken met een dvd en daarna geef je hem zijn kado, een massageverwenpakket (massageolie en wat je nog meer wilt). Leuke nacht ook nog.Sounds gooooood! Thank you!
Veel mannen laten zich - graag - in de maling nemen ; koop JIJ dure lingerie en een paar mooie hooggehakte schoenen , met een massage erbij laten ze zich graag wijsmaken dat het voor de " jubi " is .....
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:nellie3 schreef op 13 mei 2008 @ 13:56:

[...]

Sounds gooooood! Thank you!

Dit had je toch ook zelf kunnen bedenken?

Hoe heb je je jubi (vreselijk jeukwoord) alle andere jaren dan gevierd?
Frankly my dear, I don"t give a damn
Gut, ik zat mijn hoofd al te breken over de vraag wat in hemelsnaam een 'jubi' is, maar het is slang voor jubileum! Waarom kort je dat af? Zo'n moeilijk woord is het toch niet?
Heb je een jubi ?

Versier je tubi !
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
jubi is idd meer een babypijlerwoordje
Jeempie, sorry hoor nellie, maar zo raar vind ik de reacties niet. Hoe moeilijk kan het zijn.

En het vreemde is, je bent niet eens de 1e die een dergelijk topic start.

Maargoed, mijn tip, als je hem wilt verrassen, luister door het jaar heen regelmatig naar hem en onthoud wat hij leuk vind/graag zou willen hebben/doen, waar hij altijd nog 's naar toe wil etc.

Daar krijg je pas verrassingen van!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven