Kaartje huwelijk collega

14-07-2009 21:31 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste allemaal,



Een collega van mij gaat binnenkort trouwen, nu hebben alle collega's van werk een kaartje geschreven voor deze collega, met een persoonlijke wens/anekdote of iets dergelijks. Ik werk er nog niet zo heel lang en ken de collega dus niet zo goed..Sowieso ben ik nog nooit op een huwelijk geweest, weet dus niet zo goed wat ik er neer moet zetten.

Iemand ideeen? Gedichtjes heb ik al genoeg gevonden op internet, maar vind ik te zoetsappig...

Alvast bedankt!
Alle reacties Link kopieren
Wat denk je van: gefeliciteerd met je huwelijk en veel geluk? Hoe kun je nu iets persoonlijks in een kaart zetten als je deze nog niet zo goed kent? Ik zou het simpel houden.
Alle reacties Link kopieren
Een mooi kaartje met daarop: Van harte gefeliciteerd en veel geluk gewenst!

Je hoeft er volgens mij niet hele epistels aan te wijden, je kent ze toch niet? Een simpele felicitatie/gelukswens lijkt me voldoende.
Alle reacties Link kopieren
Mosterd!
Alle reacties Link kopieren
Beste collega en collega man,



Van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk. Geniet en heel veel geluk voor de toekomst.



Groet,

Max
DTEEZ!
Alle reacties Link kopieren
Lijkt me juist erg 'nep' staan om een uitgebreide persoonlijke tekst te wijden aan iemand die je nauwelijks kent...
Alle reacties Link kopieren
Ja, dat is wel een beetje de bedoeling...t wordt een soort van doos met kaarten van alle collega's, die er dus allemaal leuke wensen/anekdotes etc op zetten, dus ik zoek een wens iets in de richting van 'doe dit dan hou je je huwelijk leuk' en dan iets grappigs..maar ben niet zo creatief!

Een felicitatie kan k zelf ook nog wel opkomen, maar alsnog bedankt!
Alle reacties Link kopieren
zoiets?



Recept voor een goed huwelijk (voor 2 personen)

Benodigdheden:



* 1 huis met goedsluitende deksel (koop of huur).

* 100 gr. spulletjes die goed in huis passen.

* 500 gr. liefde.

* 1 ltr. geduld.

* 3 gr. begrip voor elkaar.

* 1/2 teentje geraspte boosheid.

* 1 schepje erbovenop.

* 1 soepkom vergiffenis.

* eventueel ondeugd, geheimpjes of leugentjes om bestwil.

* garnering: humor.



U neemt een huis dat aan uw wensen voldoet. U ontdoet de 100 gr. huwelijksgeschenken (ook wel spulletjes genoemd) van hun schil en voegt ze toe aan het huis.

Vermeng de 500 gr. liefde met de liter geduld, verwarm dit al roerend met een karakter op een "hoog pitje". Laat dit even een tijdje sudderen, zodat dit een goede basis vormt voor het geheel.

Doe dan het 1/2 teentje geraspte boosheid samen met een schepje erbovenop en de 3 gram begrip voor elkaar erbij (van het laatste mag u ook 4 gram nemen, als u het wat zachter van smaak wilt hebben). Klop dan een soepkom vol vergiffenis tot een dikke room en vermeng dit met de rest.

Voeg, om het extra pittig te maken, er een snufje ondeugd, geheimpjes of leugentjes om bestwil aan toe en laat alles minstens uw verdere leven doorkoken.

Om het geheel te garneren, kunt u humor gebruiken.

Geluk kunt u naar smaak toevoegen.

Dan verzeker ik u een voortreffelijk "GOED HUWELIJK".

U kunt het opdienen met twee of drie kindertjes, maar dan moet het "goed huwelijk" goed gelukt zijn, anders kunt u het beter zonder opdienen.

Veel succes.
Alle reacties Link kopieren
super recept, dat is tenminste nog eens origineel
Alle reacties Link kopieren
Super leuk!!!! Dat zocht ik :D

Bedankt!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven