Kado vriend

29-11-2008 15:47 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi,

heb al 9 maanden een goede relatie met mijn vriend.. Doen echt alles met elkaar en proberen zo vaak mogelijk bij elkaar te zijn. Wil dus eigenlijk voor de kerst een leuk kadootje kopen (eerste kerst samen).

Weet echt niet wat ik hem moet geven. Zeker niet zo'n afgezaagd kadootje zoals een cadeaubon.. Hebben jullie enig idee???
Wij kennen jouw vriend toch niet??

Om geen afgezaagd cadeautje te kopen, moet je een persoon toch eerst kennen...

hvm
Srry helemaal vergeten..

hij houdt van muziek.. vooral de hardere rock enzo. concertje pakken doet ie ook graag. Verder is ie ook nog gek op alles wat met computers te maken heeft..
concertkaartjes voor Lenny Kravitz? Is vandaag in de voorverkoop gegaan..
google eens op gadgets
Dacht ook al aan een concertkaartje.. Lenny Kravitz is zn smaak niet en t concert waar ik aan dacht is uitverkocht :s..
Zijn er ook geen kaartjes meer via marktplaats te koop? Soms worden ze daar nog aangboden tegen normale prijzen. Soms ook woekerprijzen.. Welk concert had je in gedachten?
Een guldenring? een ring dus die gemaakt is van de gulden. Ik zag dat laatst in een tijdschrift staan en het lijkt me heel leuk cadeau voor mijn vriendje, kost 45 euri. www.guldenring.nl
quote:Gisselle schreef op 29 november 2008 @ 18:07:

Een guldenring? een ring dus die gemaakt is van de gulden. Ik zag dat laatst in een tijdschrift staan en het lijkt me heel leuk cadeau voor mijn vriendje, kost 45 euri. www.guldenring.nlwat walgelijk.
quote:Moordwijf schreef op 29 november 2008 @ 18:09:

[...]

wat walgelijk.Waarom is dit walgelijk?!! Ik hou van mannen die sieraden dragen, dat vind ik mooi.
t concert was rise against in de Melkweg.. hij had het er gister nog over.. Binnen een paar dagen dus uitverkocht :s

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven