Kan haar niet peilen
zondag 8 april 2018 om 23:47
Hallo.
Op werk is een meisje die ik best wel leuk vind.
Ze heeft een vriend(2 weken geleden in ieder geval nog heb alleen even niet gewerkt)
Maar andere collega's 1 collega wilt graag dat ik een vriendin krijg en zei tegen dat meisje wil jij nikz met(mijn naam) toen zei zij als hij wilt wil ik ook.
Bovenstaande is een tijdje geleden en was een week voor valentijn. Ze vroeg toen wat ik voor haar voor valentijn ging kopen en de ochtend dat ik moest werken vroeg ze nog of ik het cadeatje niet zou vergeten
Ik zei dat ik haar helaas teleur moest stellen omdat ik niks had.(hier had ze zeker nog een vriend)
Tijdens werk kijken we elkaar redelijk vaak aan en lachen we vaak naar elkaar. Ook zegt ze heel vaak tijdens werk hi.
Toen ik een keer moest invallen stond ik ergens iets te maken en vreef ze over mijn arm dat ik het fout deed of zij het even voor kon doen.
Gisteren tijdens het omkleden deed ik mijn shirt uit en toen een oudere vrouw floot toen. En zei iets met spieren ofzo.
Toen zei dat meisje wat ik leuk vind (mijn naam) is al mijn vriend.
Wat denken jullie dat ze hiermee bedoelt?
Op werk is een meisje die ik best wel leuk vind.
Ze heeft een vriend(2 weken geleden in ieder geval nog heb alleen even niet gewerkt)
Maar andere collega's 1 collega wilt graag dat ik een vriendin krijg en zei tegen dat meisje wil jij nikz met(mijn naam) toen zei zij als hij wilt wil ik ook.
Bovenstaande is een tijdje geleden en was een week voor valentijn. Ze vroeg toen wat ik voor haar voor valentijn ging kopen en de ochtend dat ik moest werken vroeg ze nog of ik het cadeatje niet zou vergeten
Ik zei dat ik haar helaas teleur moest stellen omdat ik niks had.(hier had ze zeker nog een vriend)
Tijdens werk kijken we elkaar redelijk vaak aan en lachen we vaak naar elkaar. Ook zegt ze heel vaak tijdens werk hi.
Toen ik een keer moest invallen stond ik ergens iets te maken en vreef ze over mijn arm dat ik het fout deed of zij het even voor kon doen.
Gisteren tijdens het omkleden deed ik mijn shirt uit en toen een oudere vrouw floot toen. En zei iets met spieren ofzo.
Toen zei dat meisje wat ik leuk vind (mijn naam) is al mijn vriend.
Wat denken jullie dat ze hiermee bedoelt?

maandag 9 april 2018 om 14:10
De volgende keer dat jij haar ziet gewoon het cliché standaard grapje maken van: "Zie ik jou nu weer op het werk, wanneer zullen wij eens buiten het werk om afspreken?"
En kijk dan maar eens of ze daar op in durft te gaan.
Oh, en heb wel een voorstel klaar voor als ze gelijk toehapt en vraagt om een idee. Een voorstel kan van alles zijn, van; "Zaterdag schoenen kopen, of ze mee gaat." Tot; "Donderdag avond optreden van 'bandje' in 'café'."
En kijk dan maar eens of ze daar op in durft te gaan.
Oh, en heb wel een voorstel klaar voor als ze gelijk toehapt en vraagt om een idee. Een voorstel kan van alles zijn, van; "Zaterdag schoenen kopen, of ze mee gaat." Tot; "Donderdag avond optreden van 'bandje' in 'café'."
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
maandag 9 april 2018 om 15:58
nee....
zondag 15 april 2018 om 06:09
Toch nog even advies vragend.
Gister zei ze dat ze van werknemers van het woonwarenhuis had gehoord waar ons restaurant inzit dat ze een relatie met mij moest nemen omdat wij goed bij elkaar passen omdat we tegenpolen zijn.
Ik toen met mijn stomme kop alleen maar o zeggen.
Ik weet nu wel dat ze geen vriend meer heeft
Ze vroeg nogsteeds om een valentijns cadeautje dus die ga ik toch maar halen en aan haar geven. Ook met een kaartje erbij.
Jullie nog tips wat ik het best op dat kaartje kan schrijven. Ik wilde haar via dat kaartje vragen om iets mee te gaan drinken.
Gister zei ze dat ze van werknemers van het woonwarenhuis had gehoord waar ons restaurant inzit dat ze een relatie met mij moest nemen omdat wij goed bij elkaar passen omdat we tegenpolen zijn.
Ik toen met mijn stomme kop alleen maar o zeggen.
Ik weet nu wel dat ze geen vriend meer heeft
Ze vroeg nogsteeds om een valentijns cadeautje dus die ga ik toch maar halen en aan haar geven. Ook met een kaartje erbij.
Jullie nog tips wat ik het best op dat kaartje kan schrijven. Ik wilde haar via dat kaartje vragen om iets mee te gaan drinken.

zondag 15 april 2018 om 09:25
Valentijn is al voorbij
toch krijg jij een kaartje van mij
alleen op het werk naar je kijken is niet genoeg
ik zet dit graag voort in de kroeg
of:
Na een dag werk ben ik je nog niet zat
ga je mee koffie drinken in de stad
of:
Je lijkt me een heel leuk meisje
Dus ik trakteer je graag eens op een ijsje
p.s. kun je aanstaande zaterdag
of:
of:
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
zondag 15 april 2018 om 10:39
zondag 15 april 2018 om 10:39
dankje.lolapaloeza schreef: ↑15-04-2018 09:25Valentijn is al voorbij
of:
of:
Ik ga kijken welke ik zal gebruiken.
EDIT: zou jij het face to face vragen en op die kaart iets anders schrijven of het op de kaart schrijven.
zondag 15 april 2018 om 11:57
Ik vind én een kaart én een cadeau én mee uitvragen trouwens wel veel. Kies óf een kaart óf een cadeau, en vraag haar daarnaast mee uit.
Dan zet je op de kaart gewoon 'voor het leukste meisje van <werkplek>' ofzo.
Beetje luchtiger. Is dat haar Valentijnscadeau, een kaart met een complimentje.
Kijk, leuker zou zijn, 'wie zeurt (om een Valentijnscadeau) krijgt een beurt'. Maar met zo'n tekst maak je de meeste meisjes niet blij.
Kijk, leuker zou zijn, 'wie zeurt (om een Valentijnscadeau) krijgt een beurt'. Maar met zo'n tekst maak je de meeste meisjes niet blij.
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
zondag 15 april 2018 om 12:14
Ze vroeg om chocola. Dat heb ik al gehaald.lolapaloeza schreef: ↑15-04-2018 11:57Ik vind én een kaart én een cadeau én mee uitvragen trouwens wel veel. Kies óf een kaart óf een cadeau, en vraag haar daarnaast mee uit.
Tijdje terug vroeg ze om een mcdonalds cadeaukaart we dachten dat ze er niet waren maar blijkbaar dus wel.
Ik heb deze ook al gehaald. Ik wil er dus nog wel een kaartje bij doen maar weet dan niet wat ik er op moet schrijven.
Ze weet denk ik wel dat ik haar leuk vind dus als ik dit doe komt misschien niet als verassing

zondag 15 april 2018 om 12:33
Kom op zeg, je ziet toch wel in dat ze je gebruikt voor kadootjes? Als ze je niet leuk genoeg vind zonder kadootjes zit de liefde niet erg diep.Weywey123 schreef: ↑15-04-2018 12:14Ze vroeg om chocola. Dat heb ik al gehaald.
Tijdje terug vroeg ze om een mcdonalds cadeaukaart we dachten dat ze er niet waren maar blijkbaar dus wel.
Ik heb deze ook al gehaald. Ik wil er dus nog wel een kaartje bij doen maar weet dan niet wat ik er op moet schrijven.
Ze weet denk ik wel dat ik haar leuk vind dus als ik dit doe komt misschien niet als verassing
zondag 15 april 2018 om 16:00
ik weet dus niet of ze mij niet leuk vind.
we lachen wel steeds naar elkaar en toen ik gister op me telefoon zat pakte ze mijn arm vast en gaf een klein tikje dat het niet mocht. daarna ging ze zelf ook even op haar mobiel.
dus dan denk ik weer dat doe je niet zomaar. ik heb haar hiervoor nooit cadeautjes gegeven oid

zondag 15 april 2018 om 16:07
ga ik ook proberen. weet alleen niet of ik het op een kaartje zou schrijven of het gewoon zeggen. of ze wat wilt drinken.pussywillow schreef: ↑15-04-2018 12:31Ze ziet je als kadootjesslaaf. Lijkt mij ook wel wat eigenlijk, een man die maar aan blijft draven met kadootjes zo gauw je erom vraagt. Als je niet snel maakt dat je haar mee uit neemt, tegen een muurtje drukt en hartstochtelijk zoent, beland je in de friendzone![]()
zondag 15 april 2018 om 16:12
Ditchocomousse schreef: ↑09-04-2018 08:38ZOu eerst eens vragen hoe het zit met dat vriendje van haar...
verder 2 opties:Ze vind je leuk (maar ze heeft nog een vriendje)
Ze houd je voor de gek

zondag 15 april 2018 om 16:17
lolapaloeza schreef: ↑15-04-2018 11:57.