Kan haar niet peilen
zondag 8 april 2018 om 23:47
Hallo.
Op werk is een meisje die ik best wel leuk vind.
Ze heeft een vriend(2 weken geleden in ieder geval nog heb alleen even niet gewerkt)
Maar andere collega's 1 collega wilt graag dat ik een vriendin krijg en zei tegen dat meisje wil jij nikz met(mijn naam) toen zei zij als hij wilt wil ik ook.
Bovenstaande is een tijdje geleden en was een week voor valentijn. Ze vroeg toen wat ik voor haar voor valentijn ging kopen en de ochtend dat ik moest werken vroeg ze nog of ik het cadeatje niet zou vergeten
Ik zei dat ik haar helaas teleur moest stellen omdat ik niks had.(hier had ze zeker nog een vriend)
Tijdens werk kijken we elkaar redelijk vaak aan en lachen we vaak naar elkaar. Ook zegt ze heel vaak tijdens werk hi.
Toen ik een keer moest invallen stond ik ergens iets te maken en vreef ze over mijn arm dat ik het fout deed of zij het even voor kon doen.
Gisteren tijdens het omkleden deed ik mijn shirt uit en toen een oudere vrouw floot toen. En zei iets met spieren ofzo.
Toen zei dat meisje wat ik leuk vind (mijn naam) is al mijn vriend.
Wat denken jullie dat ze hiermee bedoelt?
Op werk is een meisje die ik best wel leuk vind.
Ze heeft een vriend(2 weken geleden in ieder geval nog heb alleen even niet gewerkt)
Maar andere collega's 1 collega wilt graag dat ik een vriendin krijg en zei tegen dat meisje wil jij nikz met(mijn naam) toen zei zij als hij wilt wil ik ook.
Bovenstaande is een tijdje geleden en was een week voor valentijn. Ze vroeg toen wat ik voor haar voor valentijn ging kopen en de ochtend dat ik moest werken vroeg ze nog of ik het cadeatje niet zou vergeten
Ik zei dat ik haar helaas teleur moest stellen omdat ik niks had.(hier had ze zeker nog een vriend)
Tijdens werk kijken we elkaar redelijk vaak aan en lachen we vaak naar elkaar. Ook zegt ze heel vaak tijdens werk hi.
Toen ik een keer moest invallen stond ik ergens iets te maken en vreef ze over mijn arm dat ik het fout deed of zij het even voor kon doen.
Gisteren tijdens het omkleden deed ik mijn shirt uit en toen een oudere vrouw floot toen. En zei iets met spieren ofzo.
Toen zei dat meisje wat ik leuk vind (mijn naam) is al mijn vriend.
Wat denken jullie dat ze hiermee bedoelt?
maandag 16 april 2018 om 20:06
nee zeker niet ook omdat ik haar leuk vind.Kasboom schreef: ↑16-04-2018 20:00Ah dus je bent gewoon wanhopig en hoopt dat de kadootjes je een vriendin opleveren. Nou, dat gaat dus niet gebeuren. Je zal hooguit geld kwijt zijn. Want iemand die jou echt leuk vind, en die komt vast wel een keer op je pad, hoeft geen kadootjes van je. Maar die geniet gewoon van je gezelschap.

maandag 16 april 2018 om 21:01
Ik weet het niet want heb het nog niet gevraagd.
Het zou inderdaad om aandacht kunnen gaan maarja als ik alleen chocola geef kost het me 5 euro dus maakt niet heel veel uit en dan weet ik het daarna wel.
woensdag 18 april 2018 om 21:11
Wat ik nog vergeten was te zeggen:
ze heeft een keer gevraagd aan mij of ik al een vriendin had of iemand op het oog had.
omdat ik toen niet wilde zeggen dat ik haar op het oog had zei ik nee.
toen zei zij zei oh dat is jammer.
ze had ik geloof ik nog wel een vriend. weet niet of dit ook een hint was die ik gemist heb...
ze heeft een keer gevraagd aan mij of ik al een vriendin had of iemand op het oog had.
omdat ik toen niet wilde zeggen dat ik haar op het oog had zei ik nee.
toen zei zij zei oh dat is jammer.
ze had ik geloof ik nog wel een vriend. weet niet of dit ook een hint was die ik gemist heb...

zaterdag 21 april 2018 om 14:38
Dit is waarachijnlijk een bust. Ik sprak net ren collega over dat cadeautje. Dir zei dat ze het alleen voor de aandacht doet. En dat ze nog wel een vriend heeft. Deze collega was er alleen. Niet dat ze heeft gezegd dat het slecht ging met haar vriend.
Een andere collega zij net tegen mij dat dat meisje tegen haar had gezegd zaterdag krijg ik een calentijnscadeauttje van (mijn naam) toen zei die collega je hebt een vriend toch. En dat meisje begon toen te lachen
Dus ik kan straks nog vragen. Waarom ze een valentijnacadeatje wilt als ze een vriend heeft.
Een andere collega zij net tegen mij dat dat meisje tegen haar had gezegd zaterdag krijg ik een calentijnscadeauttje van (mijn naam) toen zei die collega je hebt een vriend toch. En dat meisje begon toen te lachen
Dus ik kan straks nog vragen. Waarom ze een valentijnacadeatje wilt als ze een vriend heeft.
zaterdag 21 april 2018 om 14:52
To,
Laat zitten, laat zitten! Die griet loopt je te dollen. Een valentijnscadeautje eind april?
Gaat toch echt helemaal nergens over? Het gaat haar om het cadeautje, niet om de valentijnsgedachte. Je gaat niet blij worden met haar!
En verzoekje: leer svp normaal schrijven. Heel volwassen komt het niet over
Laat zitten, laat zitten! Die griet loopt je te dollen. Een valentijnscadeautje eind april?
Gaat toch echt helemaal nergens over? Het gaat haar om het cadeautje, niet om de valentijnsgedachte. Je gaat niet blij worden met haar!
En verzoekje: leer svp normaal schrijven. Heel volwassen komt het niet over
Je moet het leven niet te serieus nemen. Je overleeft het toch niet!
zaterdag 21 april 2018 om 15:30
Gottegot het Viva forum op zn best hoor! Zijn jullie narrig van de hitte ofzo??
Gewoon twee jonge mensen die elkaar leuk vinden en omdat ze nog niet zo goed weten hoe ze dat aan moeten pakken, een beetje om elkaar heen draaien. Zij vraagt bij wijze van plagerijtje om een valentijnskadootje ( waarschijnlijk om te checken of TO haar echt leuk vindt) en zie : iedereen valt daar over want ze manipuleert hem etc etc. Hij op zijn manier zet zn eerste stappen op het liefdespad en wordt ook meteen weggezet als een onvolwassen kleuter. Nou geweldig, forummers dat jullie op die leeftijd al helemaal alles van de hoed en de rand wisten. Goed hoor! Maar er zijn zat mensen die nog wat bleu zijn op die leeftijd en dat is niks ergs. Succes TO, je klinkt als een lieve attente jongen, ik hoop dat jullie een leuke date hebben bij de mac!
Gewoon twee jonge mensen die elkaar leuk vinden en omdat ze nog niet zo goed weten hoe ze dat aan moeten pakken, een beetje om elkaar heen draaien. Zij vraagt bij wijze van plagerijtje om een valentijnskadootje ( waarschijnlijk om te checken of TO haar echt leuk vindt) en zie : iedereen valt daar over want ze manipuleert hem etc etc. Hij op zijn manier zet zn eerste stappen op het liefdespad en wordt ook meteen weggezet als een onvolwassen kleuter. Nou geweldig, forummers dat jullie op die leeftijd al helemaal alles van de hoed en de rand wisten. Goed hoor! Maar er zijn zat mensen die nog wat bleu zijn op die leeftijd en dat is niks ergs. Succes TO, je klinkt als een lieve attente jongen, ik hoop dat jullie een leuke date hebben bij de mac!
zaterdag 21 april 2018 om 15:33
Hi,Honingdropje2 schreef: ↑21-04-2018 15:30Gottegot het Viva forum op zn best hoor! Zijn jullie narrig van de hitte ofzo??
Behalve dat ze de eerste keer om een valentijns cadeautje vroeg ze nog een vriend had.
En ik was bijna zover om het vanavond te vragen. Alleen volgens collega's heeft ze nog wel een vriend
zaterdag 21 april 2018 om 15:36
Nou dat vraag je toch hoe dat zit met die vriend, misschien vindt ze jou wel leuker
zaterdag 21 april 2018 om 15:37
Ja ik wilde gaan zeggen je hebt toch een vriend. Krijg je daar geen cadeautjes van?Honingdropje2 schreef: ↑21-04-2018 15:36Nou dat vraag je toch hoe dat zit met die vriend, misschien vindt ze jou wel leuker
Of iets van doe je het alleen voor de cadeaus ofniet.

zaterdag 21 april 2018 om 20:21
TO,
Natuurlijk is ze verbaasd. Want valentijnsdag is meer dan 2 maanden geleden!
Maar (ik ben geen vrouw) denk dat ze het wel heel cute vindt. Dus je scoort dan wel punten.
En als haar vriend stom is en liegt, moet ze er een punt achter zetten. En niet vriend aanhouden en jou beetje teasen. Niet netjes.
Maar (ik ben geen vrouw) denk dat ze het wel heel cute vindt. Dus je scoort dan wel punten.
En als haar vriend stom is en liegt, moet ze er een punt achter zetten. En niet vriend aanhouden en jou beetje teasen. Niet netjes.
Je moet het leven niet te serieus nemen. Je overleeft het toch niet!
zaterdag 21 april 2018 om 22:04
Nee inderdaad.Hightower schreef: ↑21-04-2018 20:21TO,
Aardige meid maar niet kwa alles netjes doen. Als zij misschien binnenkort geen vriend meer heeft en ze komt dan naar mij ga ik er ook niet op in