Kan haar niet vergeten :(
dinsdag 29 december 2009 om 21:34
Hey iedereen
Ben normaal niet iemand die graag problemen deelt, maar hier kom ik niet zelf uit.
Ik ben namelijk verliefd op een meisje, die al duidelijk te kennen heeft gegeven dat ze enkel vrienden wil zijn. En ik kan dat wel begrijpen, maar ik krijg haar gewoon niet uit men hoofd. Het is nu al een jaar dat ik met die gevoelens zit, en de ene keer denk ik dat ik over haar ben, terwijl ik de andere keer dan weer zo boos/verdrietig ben dat het niks geworden is tussen ons.
Kunnen jullie mij helpen? Het is namelijk zo dat ik haar overmorgen nog eens zie, en dat ik niet weet hoe ik mij moet gedragen.
grtz
Ben normaal niet iemand die graag problemen deelt, maar hier kom ik niet zelf uit.
Ik ben namelijk verliefd op een meisje, die al duidelijk te kennen heeft gegeven dat ze enkel vrienden wil zijn. En ik kan dat wel begrijpen, maar ik krijg haar gewoon niet uit men hoofd. Het is nu al een jaar dat ik met die gevoelens zit, en de ene keer denk ik dat ik over haar ben, terwijl ik de andere keer dan weer zo boos/verdrietig ben dat het niks geworden is tussen ons.
Kunnen jullie mij helpen? Het is namelijk zo dat ik haar overmorgen nog eens zie, en dat ik niet weet hoe ik mij moet gedragen.
grtz
woensdag 30 december 2009 om 23:34
Bedankt voor jullie hulp, maar hier moet ik jullie laten. Ik heb namelijk schrik dat als ik hiermee verder ga ik me veel te kwetsbaar zal opstellen... Heb dat 1 keer gedaan en ja, jullie kennen het vervolg 
En btw, zij is mijn dekseltje, en datingsites zijn niet gratis...
Nog eens bedankt en alvast een gelukkig nieuwjaar
grtz en goodbye

En btw, zij is mijn dekseltje, en datingsites zijn niet gratis...
Nog eens bedankt en alvast een gelukkig nieuwjaar
grtz en goodbye
woensdag 30 december 2009 om 23:44
Je bent toch anoniem? Dus het maakt niks uit. Aan jou de keus, moet je zelf weten. Maar ik denk dat het voor jou niet eens zo slecht is om je eens kwetsbaar op te stellen. Helemaal in een situatie waar toch niemand je kent. Waar ben je bang voor op dit forum?
Het lijkt er niet op dat ze jouw dekseltje is. En datingsites zijn in de eerste instantie wel gratis. En als je er later voor moet betalen is dat een investering in je eigen geluk. Ik denk dat je je geld niet beter uit kan geven.
Voor jou ook een gelukkig nieuw jaar!
Het lijkt er niet op dat ze jouw dekseltje is. En datingsites zijn in de eerste instantie wel gratis. En als je er later voor moet betalen is dat een investering in je eigen geluk. Ik denk dat je je geld niet beter uit kan geven.
Voor jou ook een gelukkig nieuw jaar!
donderdag 31 december 2009 om 12:16
Maar je hoef toch niet persé je aandacht op iemand anders te richten. Zoek eerst een vriend(en) waarmee je leuke dingen kunt gaan doen, dan komt dat princesje vanzelf wel. Maar ik zou haar laten, zij speelt idd een spelletje. Bewust of onbewust, als je het mij vraagt vind ze het leuk als ze niks beters te doen heeft, sorry...