Kan het echt?

28-04-2019 00:08 25 berichten
weg
anoniem_382263 wijzigde dit bericht op 26-07-2019 05:07
99.49% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ja, dit kan, ook al voelt dit nu onmogelijk. Mijn eerste serieuze relatie van 3,5 jaar heb ik een jaar over gedaan om overheen te komen. De eerste maanden voelde ik me alsof ik nooit meer iemand zou vinden. Achteraf kan ik wel een beetje om mezelf lachen en dat zal jij later ook hebben.

En toen kwam ik mijn huidige man tegen.
Ja hoor
ik geef mn bek ook maar een douw
Yes. Nog veel beter ook. Komt vast goed.
Persoonlijk geloof ik er niet in, maar als het voor anderen werkt, mooi
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Het is absoluut mogelijk, en wat SjakS zegt, ook nog beter ook. En daar geloof ik voor jou ook zeker in, als ik uit jouw OP de volgende zin haal:
“Ik heb zelf enkel een paar jaar een hele fijne tijd gehad met iemand en dit was geen ‘officiële relatie’, verder niks, ”

Liefdesverdriet is gewoon klote en dat geeft je het gevoel dat je nooooit meer gelukkig gaat worden. Dat duurt een tijdje, maar op den duur slijt dat en als het over is, kun je weer open staan voor nieuwe dingen.

Geef het tijd. Sterkte!
Tiswa schreef:
28-04-2019 06:58
Het is absoluut mogelijk, en wat SjakS zegt, ook nog beter ook. En daar geloof ik voor jou ook zeker in, als ik uit jouw OP de volgende zin haal:
“Ik heb zelf enkel een paar jaar een hele fijne tijd gehad met iemand en dit was geen ‘officiële relatie’, verder niks[/b

Daardoor denk ik nog beter!
JollyRider schreef:
28-04-2019 06:15
Persoonlijk geloof ik er niet in, maar als het voor anderen werkt, mooi
Waarom niet?
Ja natuurlijk. Zo ben ik na mijn eerste vriend veel gelukkiger geworden in een andere relatie en hield meer van hem.
Uiteindelijk zul je de 'gebreken' van een ex inzien en tot het besef komen dat die relatie ook niet perfect was.
Wat wel zo was is dat het erg lang duurde voordat ik over mijn eerste vriend heen was.
Soms moet je een sprong in 't diepe maken
Eerste grote liefde lijkt de enig mogelijke.
Net zoals mensen denken dat je nooit zoveel van een tweede kind kan houden.

Mijn huidige liefde is nog veel beter dan de liefdes daarvoor, ik wist niet dat het kon omdat ik dacht dat alles wel een foutje zou hebben. Dat is ook, maar nu vind ik het niet erg.
....maar erg close was het wel want deze persoon wist alles van mij en alles ging als vanzelf omdat niks raar was en we alles wisten van elkaar.

Ik heb nog nooit een relatie gehad waarbij we alles van elkaar wisten. Ook geen behoefte aan, en ik vind het nog steeds leuk om na 8 jaar nieuwe dingen te horen.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Zat mensen hebben meer dan 1 relatie in hun leven en zat mensen zijn wel vaker dan 1x echt heel verliefd geweest.

Waarom zou dat allemaal niet bestaan?
SjakS schreef:
28-04-2019 07:46
Waarom niet?
Persoonlijk, dwz van mijzelf uitgaande.
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Het kan zeker! Elke volgende relatie was anders, en vaak ook nog fijner. Je weet steeds beter wie er bij je past.
Ja hoor, dat kan je nog meerdere keren in je leven overkomen.
JollyRider schreef:
28-04-2019 09:52
Persoonlijk, dwz van mijzelf uitgaande.
Heb je wel eens een andere relatie dan deze gehad? Is het geloven of weten?
Julus schreef:
28-04-2019 10:14
Het kan zeker! Elke volgende relatie was anders, en vaak ook nog fijner. Je weet steeds beter wie er bij je past.
Inderdaad
weg
anoniem_382263 wijzigde dit bericht op 26-07-2019 05:08
99.37% gewijzigd
chaoticinternetnerd schreef:
28-04-2019 12:04
Vooral die laatste zin geeft me hoop :)

Ik ben ergens bang dat ik niemand vind die zo goed bij me past als de vorige. Ik lijk in heel veel dingen op de man waarmee ik ging en daarom was er altijd een hele diepe connectie in kleine dingetjes. Het is stom, maar het voelt alsof ik die kleine dingetjes niet bij een ander ga vinden, of dat is iig mijn angst.
Maar het hele feit dat hij geen echte relatie wilde, geeft aan dat de connectie toch niet zo diep was als je misschien gehoopt had. Echt, je kunt echt nog wel iets beters en diepere met iemand krijgen in de toekomst, ook al lijkt dat nu niet mogelijk.
weg
anoniem_382263 wijzigde dit bericht op 26-07-2019 05:09
98.71% gewijzigd
Tuurlijk kan dat! Joh, je hebt gewoon liefdesverdriet. Geef het tijd.
Ik geloof heel erg dat er een hoop mensen op aarde rondlopen die allemaal "de ware" voor je kunnen zijn. Hoe kan het anders dat je juist die persoon tegen het lijft bent gelopen die je als "de ware" beschouwt/beschouwde? Daar moeten er nog meer van zijn, zoveel toeval bestaat niet!

Een dikke knuffel voor je liefdesverdriet. :hug:
BROCCOLI IS OOK GEEN SPINAZIE AL IS HET WEL ALLEBEI GROENTE PEJEKA -- S-Meds
Mijn vrouw is alleen bij me vanwege mijn genenpakket.
Ja dat geloof ik wel.
Toen mijn eerste liefde overleed erg jong (27) en toch al 10 jaar samen dacht ik dat ik nooit meer zulke liefde zou kennen. Totdat ik mijn huidige echtgenoot tegen kwam, bij toeval. En het leven heeft mij een tweede mooie liefde gegund.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Er zijn maar weinig mensen die nooit iemand tegen komen/ alleen blijven. Tenzij ze dat zelf willen. Het kan even duren, dat dan weer wel. Het is niet te voorspellen en vaak gebeurt het als je niet perse hoeft of er niet op zit te wachten. Hoe vaak lees je niet over gescheiden mensen die daarna weer een relatie kregen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven