Kan ik dit maken?

26-12-2013 23:50 161 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vorige week heb ik de beslissing genomen om het contact tussen mij en mijn ouders te verbreken. Dit had een rede waar ik verder niet op inga.

Gisteren kreeg ik een mail van mijn vader met de vraag wat mijn ouders voor mij kunnen doen om mij terug te krijgen. Ik heb er eigenlijk geen behoefte aan om terug te gaan omdat ze eigenlijk te ver zijn gegaan en omdat ik volwassen genoeg ben om me zelf te redden. Ze zouden wel iets voor mij kunnen doen waarmee ze veel goedmaken, maar ik weet niet of ik het kan maken om dit te vragen. Het is het volgende.

Ik studeer nog, maar ik volg een particuliere opleiding die behoorlijk geld kost. Ik moet de opleiding half zelf bekostigen. De opleiding wordt in termijnen betaald, dus dit collegejaar is nog niet volledig betaald. Als mijn ouders één termijn volledig zouden betalen, zorgt dit ervoor dat ik op het einde van het jaar geen studieschuld heb, maar je praat hier wel over ¤. 1000,-. Zoals het er nu uitziet heb ik aan het einde van het jaar wel een kleine schuld.

Ik weet niet of ik dit kan maken. Vraag ik hiermee misschien te veel?
Ik zou er ook nog minstens vijfhonderd kamelen en duizend schapen bij eisen...
Beter niet nee, en dan meteen eens heel goed bij jezelf te raden gaan of je wel geld van ze aan zou willen nemen. Want óf het is niet zo erg wat ze gedaan hebben en dan is breken ook wel heel drastisch, óf het is wel erg, ze kopen je af en je bent hen weer van alles schuldig...wil je dat?
Quote: en omdat ik volwassen genoeg ben om me zelf te redden

Uit de OP blijkt daar helemaal niets van
Met recht een hoerestreek.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 27 december 2013 @ 00:11: