kan ik mijn relatie nog reden? lieve mensen help

08-06-2009 00:21 226 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve Mensen hier is mijn verhaal- Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen,

Ik heb nu een relatie van anderhalf jaar met een meid. We zijn erg raar begonnen. Zij had een relatie en ik ook. Wij waren goed bevriend met elkaar. Toen mijn relatie uit ging en heel slecht met mij ging- zij heeft mij goed ontvangen en verzorgt. Op gegeven moment onze vriendschap was meer geworden en ongewild waren we samen. Zij had toen een relatie van 3 jaar met een ander jongen, maar hij was erg slecht tegen haar en heeft haar erg slecht behandeld. Na een tijd was hen relatie ook uit.

Nu zijn we samen maar hebben de verliefdheid periode overgeslagen. Dat is iets, wat ze hele tijd last van heeft gehad. Ik hou heel heel heel erg veel van haar. Zij zegt ook dat zij van mij houdt. Maar het voelt toch niet helemaal goed. Dat voel ik en dat voelt zij.

Afgelopen zondag is iets heel ergs gebeurd, Zij had een vriend opzoek - die zou 4 avonden bij haar slapen. Zij waren al sinds de kinder tijd bevriend, en zoals een broer voor haar. Ik vond het eerst niet zo leuk, maar zij had mij overtuigt dat helemaal niks aan de hand is en moest ik haar 100 procent vertrouwen. Er was niks om bang voor te zijn! En zij had mij belooft dat als hij iets gaat probeert dan zou zij hem weg sturen. En na 4 dagen zou hij terug gaan met vliegtuig. Ik had mijn vriendin 4 dagen niet gezien en miste haar erg! Ik dacht ik ga naar het vliegveld en wacht op haar daar dan zijn we ook langer samen.. Maar toen kwam zij met hem hand in hand mond in mond. Ze gingen voor mij tongzoenen! Mijn wereld storteneer.. Mijn ziel vloog uit mijn lichaam….

Ik ging naar ze toe en zei tegen hem: weet je dat ik met haar ben? Zij begon te huilen en naam mij naar buiten. En zei: is niet wat je denkt ik hou van jou en hij betekent niks voor mij!! Zij heeft het ook erg moeilijk mee. En zei ik zal mij zelf niet kunnen vergeven. En zei dat toen het gebeurt was dacht ik dat onze relatie is al uit omdat je gaat het nooit accepteren!

De situatie is nu wel zo: ik wil haar vergeven en ik heb haar vergeven. Omdat ik haar geloof dat zij dat niet wilde en dat zij van mij houd… Maar nu zegt zij tegen mij dat zij ook niet wilde met mij zijn en toch zijn we samen begonnen, omdat ik dat heb gewild..En dat zij eigenlijk niet verliefd is op mij.. (Maar wil heel graag verliefd worden op mij)

Haar geluk is erg belangrijk voor mij… ze zegt tegen mij: ik wil voor jou zo voelen als jij voor mij voelt dat ik echt verliefd ben en mijn hart snel gaat kloppen!!

Het is ook niet zo dat zij het uitwilt maken.

Ik weet het echt niet wat ik doen moet.. Ik hou erg veel van haar en kan haar niet los laten..Dat anderhalf jaar is niet goed gegaan heb altijd hoop gehad.. Maar ik weet niet hoe het verder moet.. In tussen die andere jongen heeft ook gezegd het was stom en fout wat gebeurt is tussen mij en jou!

Maar is er nog hoop dat het goed komt tussen ons? En kan zij nog verliefd worden op mij?

Pleas help…
Dosti???? Ik denk dat ik weet wie je bent....

Heeft Mickey nu al genoeg van je? Ja jongen dat had je toch kunnen weten? Kijk nou wat je hebt aangericht? Jezus Dosti, sukkeltje, je had gewoon bij je vrouw moeten blijven, en niet zoveel moeten blowen
quote:blijfgewoonbianca schreef op 08 juni 2009 @ 01:16:

[...]

Kun je rekenen ?

reken er dan maar niet op !2+2=22 dan?
Ik heb een heel vaag en donkerbruin vermoeden dat deze meneer nier niet gaat doorbreken....

Geef jou meer kans van slagen m-lief!
Je vergeet een paar klassiekers , Meds ....denk Kliffen.........Cliff. Richard .......Heathcliff ............ Wuthering Heights.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
refr.:

'k Lig op m'n kussen stil te dromen

Weet je niet dat ik nog van je hou?

Want liefste, ik blijf je steeds trouw

De nacht is zo eenzaam zonder jou

Ik droom nog van die tijd die er eens was

Weet je nog, de dagen van weleer

Wij waren altijd bij elkander

Die mooie tijd is nu niet meer

Want jij trok toch liever naar die ander

refr.

Ik wacht al zo lang op jou, m'n liefste

Die mooie tijd is nog alleen een droom

Want liefste, o, kom toch weer gauw...
Morgen 15 uur weer hier?
Ja mischien hebben jullie wel gelijk.. Maar geloof mij- het ligt niet zo simpel.. zo veel voor haar als voor mij..

Jullie hebben makkelijk praten: als jullie in mijn plaats waren- en hadden gevoelt wat ik voel..dan piepte jullie heel anders..
Bia, er is geen cliffhanger, het is Adam die hier post.

Bel patries ff
quote:floor72 schreef op 08 juni 2009 @ 01:19:

Morgen 15 uur weer hier?Ja je wordt thuisgebracht
Floor jij bent ook heel goed in naar bed gaan he
quote:Dosti schreef op 08 juni 2009 @ 01:19:

Ja mischien hebben jullie wel gelijk.. Maar geloof mij- het ligt niet zo simpel.. zo veel voor haar als voor mij..

Jullie hebben makkelijk praten: als jullie in mijn plaats waren- en hadden gevoelt wat ik voel..dan piepte jullie heel anders..

Wat is er niet simpel aan ? Ze is eigenlijk zo'n beetje ongemerkt al anderhalf jaar bij je blijven hangen en ze tongt met oude vrienden . Simpeler kan ik het niet voor je maken . Als ze dan zelf ook nog zegt dat ze niet écht iets voelt op de manier waarop ze ze zich zou willen voelen in een relatie dan denk ik dat het zo klaar als een klontje zou moeten zijn .

Dat jullie denken dat de tijd alles op gaat lossen vind ik redelijk naief . En zonde van de tijd ook , trouwens .
quote:Dosti schreef op 08 juni 2009 @ 01:19:

Jullie hebben makkelijk praten: als jullie in mijn plaats waren- en hadden gevoelt wat ik voel..dan piepte jullie heel anders..Wacht effe dustie, jij hebt hier niet het alleenrecht op liefdesverdriet. Deze dames hier zijn allemaal jong geweest, en ja deze moeders hebben ook liefdesverdriet gekend, GROOT liefdesverdriet. Maar deze dames hebben geleerd dat er in de toekomst nog veel grotere en hevigere pijnen op je pad zullen komen. We denken nu allemaal een beetje weemoedig terug aan onze liefdesverdrieten en we weten nu beter. Over 20 jaar is dat voor jou net zo. Dus onthou deze les, het gaat altijd over (en sneller dan je denkt) en dit zal heus niet de enige keer zijn dat je hartje gebroken wordt dushi
quote:iry schreef op 08 juni 2009 @ 01:21:

Floor jij bent ook heel goed in naar bed gaan he Floor gaat naar bed met wie ze maar wil, dat idee heb ik wel eens.
quote:meds schreef op 08 juni 2009 @ 01:19:

Bia, er is geen cliffhanger, het is Adam die hier post.

Bel patries ffDie leg met Rasjel in standje negunenzessetug .X-D ( ik geef ook maar door wat ik hoor op het antwoordapparaat )
idd BGB zo is het. Dosti, tuurlijk voel je je nu onbegrepen. maar laat onze woorden tot je doordringen. Spaar jezelf.
jongens.... de tijd..... het leed dat tijd heeft.....

Mijn ogen zitten tegenwoordig op mijn wangen als ik ontwaak. da's tochnie normaal?
quote:meds schreef op 08 juni 2009 @ 01:25:

jongens.... de tijd..... het leed dat tijd heeft.....

Mijn ogen zitten tegenwoordig op mijn wangen als ik ontwaak. da's tochnie normaal?

De tijd die je vijand is .

En dan al die kliffen waar je langs moet lopen ...we worden te oud voor die gekkigheid .
quote:iry schreef op 08 juni 2009 @ 01:21:

Floor jij bent ook heel goed in naar bed gaan he

Pffff, het wil maar niet lukken.....

En morgen weer een baby hè, die 't woord spijt nog niet helemaal snapt en er al helemaal geen rekening mee houdt!...... haha!
Dossie, je doet me zo denken aan mijn zoon. Heb je zelf geen moeder die je even aan de borst kan drukken? Dat helpt echt. Ik zou een cake bakken voor mijn zoon, en zijn kleren wassen en dan is het leed alweer over hoor

Welke ben jij , de linker of de rechter ?
quote:blijfgewoonbianca schreef op 08 juni 2009 @ 01:26:

[...]

De tijd die je vijand is .

En dan al die kliffen waar je langs moet lopen ...we worden te oud voor die gekkigheid .Laat die kliffen maar weg, ik kom daar echt niet in de buurt met mijn scootmobiel
Dosti.

Niemand heeft makkelijk praten hier.

Ik heb zelf behoorlijk wat klappen van de liefdesmolen gehad...

( jee wat een woord verzin ik weer!!).

Tuurlijk ben je verdrietig...maar dood gaan,is wel erg dramatisch.

Zeker niet van van mond in mond..of wat ze ook deden.

Tis kut...maar ga niet achter een meisje aanlopen en hopen dat ze verliefd wordt.
Als je de rechter bent wil Meds je vast wel aan haar boezem drukken . En anders ik wel .
quote:blijfgewoonbianca schreef op 08 juni 2009 @ 01:27:

[afbeelding]

Welke ben jij , de linker of de rechter ?ach wat een leukerd, dan snap je zo'n vriendinnetje toch niet?
quote:blijfgewoonbianca schreef op 08 juni 2009 @ 01:27:

[afbeelding]

Welke ben jij , de linker of de rechter ?Is dat de Marokkaanse Wham?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven