kan niet verliefd meer worden?
dinsdag 16 februari 2010 om 20:37
ik ben 34 jaar en verschillende relaties gehad.
ook vaak verliefd geweest maar nu al 2 jaar niet meer.
ik verlang er weer naar en heb ook al verschillende dates gehad.
hele leuke mannen maar ik word maar niet verliefd!
Ik heb weleens liefde op het eerste gezicht meegemaakt en nu denk ik gelijk als ik een date pas 2 of 3 keer heb gezien dat hij niets voor mij is omdat ik nog niet verliefd ben.of zal dat gevoel nog kunnen komen?Ik baal ervan.
ook vaak verliefd geweest maar nu al 2 jaar niet meer.
ik verlang er weer naar en heb ook al verschillende dates gehad.
hele leuke mannen maar ik word maar niet verliefd!
Ik heb weleens liefde op het eerste gezicht meegemaakt en nu denk ik gelijk als ik een date pas 2 of 3 keer heb gezien dat hij niets voor mij is omdat ik nog niet verliefd ben.of zal dat gevoel nog kunnen komen?Ik baal ervan.
dinsdag 16 februari 2010 om 20:43
dinsdag 16 februari 2010 om 20:46
Troost je. Ik ben 30 en zover ik me kan heugen nog nooit verliefd geweest. Althans, volgens de gangbare omschrijvingen van wat je voor iemand zou moeten voelen. Desondanks ben ik prima in staat om het goede/lieve/prettige in andere personen te zien.
Als ik iemand ontmoet, vind ik hem doorgaan gewoon leuk en aardig. Naarmate de tijd vordert begin ik deze persoon leuker (of juist niet) te vinden en denk ik na over wat ik verder met hem wil doen.
Ik heb dan wel weer dat hoe vaker ik iets met hem doe, hoe meer ik hem ga waarderen. En hem dus niet zomaar wil laten gaan....
Als ik iemand ontmoet, vind ik hem doorgaan gewoon leuk en aardig. Naarmate de tijd vordert begin ik deze persoon leuker (of juist niet) te vinden en denk ik na over wat ik verder met hem wil doen.
Ik heb dan wel weer dat hoe vaker ik iets met hem doe, hoe meer ik hem ga waarderen. En hem dus niet zomaar wil laten gaan....
dinsdag 16 februari 2010 om 20:49
Ik herken je gevoel. Ben voor mijn gevoel 6 jaar niet echt verliefd geweest, maar heb wel in die tijd een relatie gehad. Vraag me niet waarom, maar soms neem je genoegen met minder. Inmiddels ben ik stapelverliefd geworden (paar maanden geleden) op iemand, die deze liefde niet beantwoordde. Erg pijnlijk vond ik zelf, maar weet nu wel dat het echt kan. When you least expect it!!!!!! Dus geen nood, ergens zit dat gevoel wel, maar je moet ervoor open kunnen staan en goed in je vel zitten
Good luck
Good luck
dinsdag 16 februari 2010 om 21:04
het is ook niet gek dat jij het gevoel hebt dat je het gevoel mist. Iedereen vind het prettig om verliefd te zijn en van iemand te houden en dat iemand van jou houd. Maar als jij niet gelukkig bent met jezelf kun jij iemand anders ook niet gelukkig maken en kan die ander jou niet gelukkig maken. (hoop dat je hem nog snapt) Dus weer eerst gelukkig met jezelf, zorg ervoor dat je je leven weer op orde hebt en kijk dan maar verder naar een andere man.