Kiezen - HELP!

25-02-2021 20:34 79 berichten
Hi allemaal,

Ik zit met een probleem.

Ik ben een tijdje (een paar maanden) met iemand (jongen 1) aan het daten. We spreken af, hebben het gezellig, hebben een klik, zijn elkaar aan het leren kennen en kunnen uren (tot diep in de nacht) praten. We blijven altijd langer bij elkaar (+/- drie dagen) en doen leuke dingen.

Nu kwam ik een paar dagen geleden iemand (jongen 2) tegen die ik al een hele tijd heel leuk/interessant heb gevonden. Toentertijd kon ik er niks mee, want hij zat in een relatie. We hebben altijd leuk contact gehad, ik vond hem interessant, maar heb hem nu al een hele poos niet meer gezien/gesproken. Tot een aantal dagen geleden. We raakten aan de praat en ik kreeg vervolgens een berichtje met de vraag of ik een keer wilde afspreken.

Wat moet ik doen? Ik vind 'jongen 1' met wie ik date echt leuk, maar ik ben ook ontzettend nieuwsgierig naar 'jongen 2', omdat het iemand is die ik al ken. Kan ik een keertje afspreken met 'jongen 2'? Moet ik eerlijk zijn tegenover 'jongen 1', niet wetende of het ook echt wat kan worden met 'jongen 2'? Of romantiseer ik jongen 2? Moet ik het eerlijk zeggen tegeb jongen 1 en het afkappen? Zóveel vragen!
anoniem_63ff6aca7e182 wijzigde dit bericht op 27-02-2021 18:08
13.62% gewijzigd
.
anoniem_400865 wijzigde dit bericht op 04-07-2021 18:40
94.87% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Voor de helderheid van dit topic, geef die jongens allebei een naam. Zo'n nummer is zo sneu.

Jongen 1 is Jaap-Hendrik en Jongen 2 is Sverre.

En in godsnaam, als je aan het daten bent en open staat voor andere mannen dan is Jaap-Hendrik dus niet de liefde van jouw leven. Dat zou ik dus lekker afkappen. Dus eigenlijk zijn die nummers heel passend: ze zijn een nummertje voor je.
pergamon wijzigde dit bericht op 25-02-2021 20:37
15.23% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Kwestie van smaak. Je bent niet gebonden aan een van hen. Dus kan je dat doen.
Je mag met meerdere mensen tegelijk daten.
Waarom niet? Wat kan er nou verkeerd gaan? Je bent aan niemand gebonden.

Alhoewel als ik als jongen erachter zou komen dat je met meerdere aan het daten was zou ik ermee nokken, maar dat ben ik.
Toen kon je er niks mee, want je zat in een relatie.
Nu kan je er niks mee, want je zit (min of meer?) In een relatie.

Wat is de reden dat jullie nog niet (officieel) een relatie hebben?
En, zou je dat wel willen? Hoe denk jij daarover en hoe staat hij daarin?

Als je gevoel bij de jongen met wie je al 2 maanden date goed zit en hij ook echt voor jou wil gaan zou ik die ander voor nu loslaten.

Maar ik ben dus wel heel benieuwd naar jouw antwoorden, want ergens is dus ook twijfel..
Alle reacties Link kopieren
Ik las de topic-titel: gelijk geïnteresseerd

We hebben meer data nodig voor een gedegen warenonderzoek! Ja ik bedoel maten kleuren leeftijden achtergrond opleiding

Maar op basis van de summiere info die je geeft: je gaat hard op het heerschap achter luikje nummer 2. Echt hard. Dus.
Alle reacties Link kopieren
Als je geen relatie hebt met jongen 1... dan kan het wel.. maar goed, als jongen 1 echt zo leuk is.. dan had je geen belangstelling meer gehad voor jongen 2 lijkt mij?
Uit bovenstaande reacties haal ik dat Daten met meerdere mensen in dezelfde periode voor meerdere mensen oke is.
Zelf zou ik hier toch anders over denken. Zeker als er al 2 maanden gedate wordt en er op meerdere vlakken intimiteit is.
Tenzij hier afspraken over gemaakt zijn. Al komt het op mij over dat sommogen tegenwoordig juist de exclusiviteit afspreken in plaats van andersom.
Alle reacties Link kopieren
Spreid je kansen meid! Nu kan het nog!
;)
Enigme schreef:
25-02-2021 20:49
Als je geen relatie hebt met jongen 1... dan kan het wel.. maar goed, als jongen 1 echt zo leuk is.. dan had je geen belangstelling meer gehad voor jongen 2 lijkt mij?

Dat zou je denken, maar het gaat niet altijd op.

Gelukkig heb ik deze redenering zelf niet gevolgd, want ik ben inmiddels al jarenlang gelukkig getrouwd met iemand die aan het begin zeker niet mijn exclusieve aandacht had.
Perlala_Gadeon schreef:
25-02-2021 21:02
Dat zou je denken, maar het gaat niet altijd op.

Gelukkig heb ik deze redenering zelf niet gevolgd, want ik ben inmiddels al jarenlang gelukkig getrouwd met iemand die aan het begin zeker niet mijn exclusieve aandacht had.
Heel benieuwd naar je verhaal!
Alle reacties Link kopieren
-KoekieMonster- schreef:
25-02-2021 20:51
Uit bovenstaande reacties haal ik dat Daten met meerdere mensen in dezelfde periode voor meerdere mensen oke is.
Zelf zou ik hier toch anders over denken. Zeker als er al 2 maanden gedate wordt en er op meerdere vlakken intimiteit is.
Tenzij hier afspraken over gemaakt zijn. Al komt het op mij over dat sommogen tegenwoordig juist de exclusiviteit afspreken in plaats van andersom.
Daarom spreek ik voor zo'n twee maanden uit wat ik voel/wil en vraag ik wat de ander voel/wil.
edit: ...als ik met die persoon wil zijn.
madamzonderm wijzigde dit bericht op 25-02-2021 21:19
3.61% gewijzigd
Enigme schreef:
25-02-2021 20:49
Als je geen relatie hebt met jongen 1... dan kan het wel.. maar goed, als jongen 1 echt zo leuk is.. dan had je geen belangstelling meer gehad voor jongen 2 lijkt mij?
Ja? Dat weet ik dus niet. Ik heb jongen 2 altijd al leuk gevonden, maar misschien romantiseer ik het.
Alle reacties Link kopieren
WholeLottaLove schreef:
25-02-2021 20:53
Spreid je kansen meid! Nu kan het nog!

Niks niet! Ik ga all in op meneer achter deurtje nummer twee. Ze wil hem. Ze fantaseert er al jaren over.
Dit is een veilige, rocksolid weddenschap. Geheide moneymaker
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding
WholeLottaLove schreef:
25-02-2021 20:53
Spreid je kansen meid! Nu kan het nog!
Dus zonder jongen 1 af te kappen?
Gewoon zo snel mogelijk een date met no. 2 - veel plezier!

Je kunt er verder toch gewoon ook twee mannen op nahouden? Hoef je niet te kiezen. Kijk maar naar de bekende auteur Arthur Japin en zijn mannen. Hartstikke creabea.
SjaanRoeispaan schreef:
25-02-2021 21:25
Afbeelding
:cheer:
Alle reacties Link kopieren
Ik zou gaan voor nummer 3.

Die je morgen bij de bakker of in de supermarkt tegenkomt.
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
Ncoelie schreef:
25-02-2021 21:13
Heel benieuwd naar je verhaal!

Er zit niet veel meer achter. Gescharreld met man 1. Daarna verdween man 1 even uit beeld en kwam ik man 2 tegen. Vervolgens wilde man 1 weer in beeld. Toen heb ik een beslissing genomen.
Ncoelie schreef:
25-02-2021 21:26
Dus zonder jongen 1 af te kappen?
tuurlijk, je gaat toch gewoon een koffietje doen met no. 2 - nou, misschien valt ie na een uurtje al zo ontzettend tegen dat je er hard hollend vandoor gaat.

of je staat na een uurtje op het toilet te sexen zoals katja schuurman en haar freek.

kan allemaal, de praktijk zal het leren.

en nu appen naar die gast!
Alle reacties Link kopieren
Ncoelie schreef:
25-02-2021 21:26
Dus zonder jongen 1 af te kappen?
Je wil nog even op de valreep een extra verzekering afsluiten? Wat extra garantiejaren bijkopen bijop de fabrieksgarantie voor het veilige gevoel?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven