Kindje van minnaar

23-03-2007 15:01 248 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben op zoek naar mensen die ook zwanger zijn geraakt van hun minnaar.

Zelf ben ik nu alweer een maandje de trotse mama van een heel mooi kindje maar toch valt het me zwaarder dan ik gedacht had... Mede omdat hij niet al te lang voor mijn uitgerekende datum een nieuwe vrouw heeft leren kennen waar hij nu dus een relatie mee heeft terwijl ik juist, na jaren af en aan contacten en liefdesbetuigingen van zijn kant, voor hem wilde kiezen. Ook mijn eigen man (en zijn familie) zien met een kindje dat niet van hem is is lastig.

Ik ben dus niet op zoek naar mensen die me gaan vertellen hoe fout ik ben geweest want dat weet ik zelf prima en daar word ik hard genoeg voor gestraft nu. Erover praten met anderen kan ik niet dus ik hoop via deze weg in contact te komen met "lotgenoten".

Liefs,

R.
quote:

quote: Vana77 reageerde

Jemig wat wordt hier gebitched zeg..

Tsja, dat krijg je als je iets doet waar de meeste dames zich totaal niet in kunnen vinden.

waarom is deze topic weer naar boven gehaald? dacht dat we er wel mee klaar waren?

Lalein, ik heb dit topic naar boven gehaald, omdat ik zou willen weten hoe het met TO gaat...
Hoi,

Hier gaat alles wel goed. Mijn kindje groeit goed en lacht veel. Ik ben blij dat hij er is.

Ik heb gegokt, ik verloor een bijzondere vriendschap en mijn onschuld maar ik won een bijzonder kindje. Mijn ex-minnaar neemt duidelijk afstand en ik heb het daar erg moeilijk mee gehad. Ik draaide bijna door, stond op het punt gestaan om zelfmoord te plegen maar kon het niet over mijn hart verkrijgen mijn kindje zonder haar echte vader EN moeder op te laten groeien. Ik heb voor hem gekozen en nu moet ik er ook voor hem zijn.

Ik besef nu pas goed hoe ik mezelf mee heb laten slepen in de situatie en hoe verward ik was. Ik hou gewoon nog heel veel van mijn man hoop de schuldgevoelens positief uit te kunnen drukken.

Dat bijna elke zin met ik begint is enkel en alleen omdat IK momenteel hier mijn gevoelens uit, egoisme is voor mijn beslissing al uit mijn woordenboek verdwenen, al zullen er altijd een boel mensen blijven die dat anders zien.

Ik ben trots op mezelf omdat ik geen abortus heb laten plegen en omdat mijn kindje niks tekort komt en minder trots op wat er gebeurd is. Ik heb een keuze gemaakt en daar blijf ik bij, dat geeft rust, voor mij en mijn kindje, al zal het nooit zijn alsof er niks gebeurd is.
quote:Ik ben trots op mezelf omdat ik geen abortus heb laten plegen en omdat mijn kindje niks tekort komt en minder trots op wat er gebeurd is. Ik heb een keuze gemaakt en daar blijf ik bij, dat geeft rust, voor mij en mijn kindje, al zal het nooit zijn alsof er niks gebeurd is.Ik ben blij voor je dat jij trots kunt zijn op je zelf. En nee tuurlijk zal het nooit zijn als of er nooit wat gebeurd is. Je hebt je man bedrogen met je minnaar. Iedere keer als jij naar je kindje kijkt zul jij aan dit bedrog herrinerd worden. Dat is opzich al een straf genoeg voor je zelf.

Ik wens je veel sterkte en wijsheid in de toekomst, en ik hoop voor je kindje dat nooit de waarheid aan het licht komt!!!

nounou, dat kan ook wel wat minder. Ok, de omstandigheden waaronder dit kind is verwekt zijn weliswaar niet de goeie, maar TO heeft al gezegd dat haar minnaar afstand heeft genomen. Ze had inderdaad ook voor een abortus kunnen kiezen, maar dat heeft ze niet gedaan en dat staat haar te prijzen vind ik.
Mama, wat fijn dat het goed gaat met je zoon. Goed ook dat je voor jezelf een beslissing hebt genomen. Dat is tenslotte waar het om gaat. Jij moet met jou en jouw beslissingen kunnen leven, wat een ander daar van vindt mag 'ie houden.

Dat je ex lover niks met de baby te maken wil hebben lag in de lijn der verwachting, toch? Het zal veel pijn hebben gedaan maar ik hoop dat je ook met betrekking tot dit onderwerp weer rust zult vinden.

Goed dat je even reageerde, dat vind ik gezien de geschiedenis van dit topic, heel dapper van je.

Veel geluk met je gezin!
vraag voor TO: je man weet dat je laatste kindje niet van hem is
Hoi MamaLR, dank voor je reaktie nog even!

Ook van hieruit geluk gewenst en ook veel wijsheid!
Veel wijsheid gewenst? Zeer dubieuse uitspraak.

Ik heb er maar 1 woord voor: onbegrijpelijk. Maar als je er dan voor kiest om te leven in een leugen, doe het dan goed inderdaad en draag deze last alleen.

Echter ben ik ervan overtuigd dat het ooit uit zal komen en dan zijn de gevolgen voor jou. IMO kies je nu de makkelijke weg, al zal dat heus niet zo voelen. Je ontneemt je kind zn/haar echte vader en je ontneemt je man de kans om te leven in waarheid. Je kiest ervoor om ze mee te slepen, niet te vergeven.
quote:nounou, dat kan ook wel wat minder. Ok, de omstandigheden waaronder dit kind is verwekt zijn weliswaar niet de goeie, maar TO heeft al gezegd dat haar minnaar afstand heeft genomen. Ze had inderdaad ook voor een abortus kunnen kiezen, maar dat heeft ze niet gedaan en dat staat haar te prijzen vind ik.Ow maar dat zie jij mij ook zeer zeker niet schrijven. Ze geeft nu haar kindje kans op een gelukkig gezin. Als dit gezin dan ook maar gelukkig kan en mag blijven!!

Maar ja helemaal niemand heeft die garantie in het leven helaas.

quote:

Veel wijsheid gewenst? Zeer dubieuse uitspraak.

Hhmm ja..dat is ook dubieus zo in dit geval..maar goed ik wens haar oprecht wijsheid toe vanuit een positief oogpunt.

Ik zou niet graag in je schoenen staan , het lijkt me vreselijk eenzaam , zo'n geheim. En........ doodeng ook eigenlijk.

Ik weet ook niet goed wat ik je eigenlijk toe moet wensen.....geluk, sterkte, ... allebei maar dan :D flinke dosis liefde er ook maar bij doen ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Ik ga niet zeggen dat je dom bent geweest, is niet nodig lijkt me. Geniet van je kindje maar ik wens je heeeel erg veel sterkte in de toekomst want dit gaat een keer uitkomen. En dan heb ik heel veel medelijden met je kind, dan blijkt dat zijn/haar hele leven een grote leugen is geweest.
Hoe gaat het ondertussen met jullie MamaLR en je dochter? Ben heel erg benieuwd!!
je krijgt vast snel antwoord
Sommige biologen denken dat het juist zo werkt. Vrouw tijdens haar meest vruchtbare moment duikt het bed in met een grote stoere vent, als de deurkruk, en gaat daarna terug naar haar man.

Ik weiger, ondanks dat ik het wel eens letterlijk zo meegemaakt heb (nou ja, niet dat ik een kind heb maar wel dat je een vrouw hebt die je op bepaald moment wel even wil, ondanks der lieve partner), te geloven dat er veel vrouwen echt zo zijn. Je hebt immers altijd nog je verstand. Maar ja, de mensheid stelt me wel vaker teleur.

Het lijkt me vreselijk voor jouw man en daardoor voor jezelf; leven met zo'n leugen. Je kan kiezen; of je houdt hem zijn leven lang voor de gek of je vertelt het nu. Wat is je eigen plan?
Nou, dat plan is inmiddels 5 jaar geleden. Raar dat dit topic weer omhoog gehaald is.
haha... okee..... Dan is het kind inmiddels een kleuter en is ma toe aan minnaar 6?
quote:MamaLR schreef op 23 maart 2007 @ 15:14:

Van mijn part krijg ik honderden negatieve reacties, ik hoop alleen op 1 positieve van iemand die hetzelfde voelt... Maar thanks voor het positieve.

Een geweten heb ik zelf ook wel...

wat jij vind en voelt is niet belangrijk.

het word tijd dat je je man inlicht en eventueel als je man dat wil de biezem pakt met je kind van een ander.

gadver de gadver, je bent echt het laagste van het laagste.
Papyrus, misschien wordt het eerder tijd dat je even kijkt naar de datum wanneer TO dit topic heeft geopend
open het topic wat vindt jij van het koningshuis? en kom hier uit? Niet de eerste keer dat ik op een oud topic kom en ineens een oud forummer in beeld heb waarvan mijn hart even stilstaat, want inmiddels overleden. Dit vind ik echt een hele nare bug! :cry:
Dan ervaarden we hetzelfde meikebikker. Ook ik zag pas bij haar reactie dat het een oud topic is :(
Zo zeg, dit kind zit waarschijnlijk alweer in groep 6. Momenteel is het blijkbaar heel belangrijk om direct naar de datum te kijken.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
meikebikker schreef:
05-11-2017 16:18
open het topic wat vindt jij van het koningshuis? en kom hier uit? Niet de eerste keer dat ik op een oud topic kom en ineens een oud forummer in beeld heb waarvan mijn hart even stilstaat, want inmiddels overleden. Dit vind ik echt een hele nare bug! :cry:
Yep. Vond ik ook ff pijnlijk.
QueenArachnia schreef:
05-11-2017 16:43
Yep. Vond ik ook ff pijnlijk.
Wie bedoelen jullie?

Ik klikte op problemen moeder kinderen en kom in een ander topic.
Man, 2012... Hoezo mosterd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven