Kleding ex
vrijdag 24 februari 2017 om 14:50
Stomme vraag misschien.
Wij zijn uit elkaar.
Hij is hier een paar keer binnen geweest deze week voor iets anders maar heeft nog niets meegenomen terwijl ik de gang al vol had gezet met een paar koffers.
Ik heb zelf zijn kleding maar ingepakt in de koffers die ik hier had staan van hem maar heb niet genoeg koffers. Nu heb ik de rest in vuilniszakken gedaan maar kleding kreukt daar ook best wel door en ik ga het echt niet allemaal weer strijken. Maar ik vroeg me af of het niet kinderachtig is van mij om het in vuilniszakken te doen?
Ik wil mezelf namelijk niet laten kennen.
En ja, ik moet het wel inpakken want hij gaat het niet doen, probeerde juist bij mij terug te komen omdat hij nu niets heeft.
Maar ik wil van alle spullen af zsm.
Vuilniszakken oke? Of moet ik wachten tot hij een keer komt opdagen met extra koffers?
Wij zijn uit elkaar.
Hij is hier een paar keer binnen geweest deze week voor iets anders maar heeft nog niets meegenomen terwijl ik de gang al vol had gezet met een paar koffers.
Ik heb zelf zijn kleding maar ingepakt in de koffers die ik hier had staan van hem maar heb niet genoeg koffers. Nu heb ik de rest in vuilniszakken gedaan maar kleding kreukt daar ook best wel door en ik ga het echt niet allemaal weer strijken. Maar ik vroeg me af of het niet kinderachtig is van mij om het in vuilniszakken te doen?
Ik wil mezelf namelijk niet laten kennen.
En ja, ik moet het wel inpakken want hij gaat het niet doen, probeerde juist bij mij terug te komen omdat hij nu niets heeft.
Maar ik wil van alle spullen af zsm.
Vuilniszakken oke? Of moet ik wachten tot hij een keer komt opdagen met extra koffers?
.
vrijdag 24 februari 2017 om 16:01
Ik had ooit een ex die je echt had gedumpt (per telefoon en daarna een hele tijd onbereikbaar).
Op een gegeven moment wilde hij weer praten, kwam mij goed uit want er lagen nog spullen en die kon ik dan gelijk meegeven.
Dus bij start gesprek overhandigde ik een tas (had me niet drukgemaakt om vouwen).
Huil huil. Ik was ijskoud en keihard.
Hij vind het juist geweldig om mijn spullen nog om hem heen te hebben
En mooi dat ik niks terugkreeg uit zijn huis, ook daarna niet. Hij noemde het zulke leuke herinneringen, elke keer janken als ik erom vroeg.
(en nee geen pikante lingerie. Ik had toen een tweedehands smaak die hij vreselijk vond en daar lagen nog wat kledingstukken van. en wat make up. Ik had in een vooruitziende vlaag net toevallig ondergoed mee naar huis genomen om thuis te wassen)
Heb me daar achteraf veel te druk om gemaakt maar man wat vond ik dat een ergerlijk idee, mijn spullen daar.
En zijn nieuwe vriendin droeg die dingen ook nog. Was ik op een feestje kwam dat kind me nietsvermoedend omhelzen in MIJN adidas vestje
Ik snap mensen als jouw ex dus echt niet.
Op een gegeven moment wilde hij weer praten, kwam mij goed uit want er lagen nog spullen en die kon ik dan gelijk meegeven.
Dus bij start gesprek overhandigde ik een tas (had me niet drukgemaakt om vouwen).
En mooi dat ik niks terugkreeg uit zijn huis, ook daarna niet. Hij noemde het zulke leuke herinneringen, elke keer janken als ik erom vroeg.
(en nee geen pikante lingerie. Ik had toen een tweedehands smaak die hij vreselijk vond en daar lagen nog wat kledingstukken van. en wat make up. Ik had in een vooruitziende vlaag net toevallig ondergoed mee naar huis genomen om thuis te wassen)
Heb me daar achteraf veel te druk om gemaakt maar man wat vond ik dat een ergerlijk idee, mijn spullen daar.
En zijn nieuwe vriendin droeg die dingen ook nog. Was ik op een feestje kwam dat kind me nietsvermoedend omhelzen in MIJN adidas vestje
vrijdag 24 februari 2017 om 16:05
Dat verhaal over die afgeknipte knoopjes klopt niet helemaal:
Iedereen die ooit bedrogen is door haar ex met een andere vrouw heeft er op zijn minst over gefantaseerd om op de één of andere manier wraak te nemen. Een bekend voorbeeld is Tineke Verburg die alle bovenste knoopjes van de overhemden van haar man afknipte toen hij haar verliet voor Patty Harpenau. Ze deed ze in een vuilniszak en legde er een briefje op met de tekst: ‘ze kan toch zo goed naaien?’ .
Komt uit dit artikel: https://vrouw.nl/artikel/ ... aak-van-de-bedrogen-vrouw
Tineke Verburg is een tv-presentatrice van o.a. Tros Triviant. Oh en by the way, Patty Harpenay is de moeder van Dotan...
Iedereen die ooit bedrogen is door haar ex met een andere vrouw heeft er op zijn minst over gefantaseerd om op de één of andere manier wraak te nemen. Een bekend voorbeeld is Tineke Verburg die alle bovenste knoopjes van de overhemden van haar man afknipte toen hij haar verliet voor Patty Harpenau. Ze deed ze in een vuilniszak en legde er een briefje op met de tekst: ‘ze kan toch zo goed naaien?’ .
Komt uit dit artikel: https://vrouw.nl/artikel/ ... aak-van-de-bedrogen-vrouw
Tineke Verburg is een tv-presentatrice van o.a. Tros Triviant. Oh en by the way, Patty Harpenay is de moeder van Dotan...
vrijdag 24 februari 2017 om 16:05
Isa ik herken wat je schrijft over 'tot op het bot gekwetst zijn'. Dat was voor mij toen ook zo. Het goede nieuws in mijn geval is dat ik eigenlijk meteen over hem heen was omdat ik door zijn actie zag dat hij een 'lelijk mens' was en er daardoor ook andere stukjes van de puzzel meteen in elkaar vielen. Niet mijn man, echt niet.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
vrijdag 24 februari 2017 om 16:12
quote:Het-groepje schreef op 24 februari 2017 @ 16:01:
Ik had ooit een ex die je echt had gedumpt (per telefoon en daarna een hele tijd onbereikbaar).
Oh wat erg!!! Schaamteloos
Hij heeft gelukkig geen spullen van mij want woonde in mijn huis. Ben ik toch wel blij om
Oh wat erg!!! Schaamteloos
Hij heeft gelukkig geen spullen van mij want woonde in mijn huis. Ben ik toch wel blij om
.
vrijdag 24 februari 2017 om 16:19
quote:Het-groepje schreef op 24 februari 2017 @ 16:01:
Ik snap mensen als jouw ex dus echt niet.Heb je niet gezegd, oh, daar is dat jasje gebleven??
Ik snap mensen als jouw ex dus echt niet.Heb je niet gezegd, oh, daar is dat jasje gebleven??
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
vrijdag 24 februari 2017 om 16:19
quote:Oudblond schreef op 24 februari 2017 @ 16:05:
Isa ik herken wat je schrijft over 'tot op het bot gekwetst zijn'. Dat was voor mij toen ook zo. Het goede nieuws in mijn geval is dat ik eigenlijk meteen over hem heen was omdat ik door zijn actie zag dat hij een 'lelijk mens' was en er daardoor ook andere stukjes van de puzzel meteen in elkaar vielen. Niet mijn man, echt niet.
Ja precies, zo denk ik dus ook.
Zo iemand ben ik liever kwijt dan rijk.
Natuurlijk heb ik gehuild maar dat is vooral omdat ik me zo vernederd voel.
Als hij het zelf had opgebiecht was het minder vernederend voor mij denk ik.
Ach, ik walg alleen maar van hem nu.
Ja precies, zo denk ik dus ook.
Zo iemand ben ik liever kwijt dan rijk.
Natuurlijk heb ik gehuild maar dat is vooral omdat ik me zo vernederd voel.
Als hij het zelf had opgebiecht was het minder vernederend voor mij denk ik.
Ach, ik walg alleen maar van hem nu.
.
vrijdag 24 februari 2017 om 16:34
Even spelbreker zijn: je mag de spullen van een ander niet weggooien/weggeven.
Ik zou ze dus vandaag nog in de auto laden en bij zijn ouders gaan afleveren.
Je eigen koffers wel bij je houden hoor, straks zie je die niet meer terug.
Als je 't liever niet in vuilniszakken doet, dan zijn bananendozen van de supermarkt ook wel geschikt - en 't kost je niks.
Eventueel kun je wel een paar beschuiten verkruimelen tussen z'n spullen, iedereen die ooit ontbijt op bed heeft gehad weet hoe irritant kruimels kunnen zijn
Ik zou ze dus vandaag nog in de auto laden en bij zijn ouders gaan afleveren.
Je eigen koffers wel bij je houden hoor, straks zie je die niet meer terug.
Als je 't liever niet in vuilniszakken doet, dan zijn bananendozen van de supermarkt ook wel geschikt - en 't kost je niks.
Eventueel kun je wel een paar beschuiten verkruimelen tussen z'n spullen, iedereen die ooit ontbijt op bed heeft gehad weet hoe irritant kruimels kunnen zijn
vrijdag 24 februari 2017 om 16:42
Isa, wat een rotsituatie maar wát is je houding bewonderenswaardig. Wat een zelfrespect.
Ik zou willen dat ik zo was geweest. Ik ben dus wel zo'n vrouw die knoopjes van bloezen heeft geknipt. Maar dan bij allemaal alleen het vierde knoopje van boven, zodat hij in alles wat hij droeg zo'n gat op z'n buik had.
Als ik jou was zou ik inderdaad zo snel mogelijk die spullen zelf wegbrengen. Dan ben je ervan af en kun je straks echt lekker afstand nemen op vakantie. Heeft hij nog sleutels van je huis?
Ik zou willen dat ik zo was geweest. Ik ben dus wel zo'n vrouw die knoopjes van bloezen heeft geknipt. Maar dan bij allemaal alleen het vierde knoopje van boven, zodat hij in alles wat hij droeg zo'n gat op z'n buik had.
Als ik jou was zou ik inderdaad zo snel mogelijk die spullen zelf wegbrengen. Dan ben je ervan af en kun je straks echt lekker afstand nemen op vakantie. Heeft hij nog sleutels van je huis?
vrijdag 24 februari 2017 om 16:46
vrijdag 24 februari 2017 om 16:47
vrijdag 24 februari 2017 om 16:49
quote:dianaf schreef op 24 februari 2017 @ 16:19:
[...]
Heb je niet gezegd, oh, daar is dat jasje gebleven??
Er schoten me ineens allerlei cadeautjes van hem aan mij te binnen die hij volgens hem had gevonden/gekregen/ zeer geheime uitverkoop had gekocht.
Dus ik had het even druk genoeg met mezelf en het in gedachten gelijk weggooien van bepaalde spullen.
Ik stond wat vaag te kijken en ving zijn blik. En hij had duidelijk een andere reactie gehoopt.
Dus to, blijf classy maar niet ten koste van jezelf! Daar heb je ze toch het meest mee blijkt.
[...]
Heb je niet gezegd, oh, daar is dat jasje gebleven??
Er schoten me ineens allerlei cadeautjes van hem aan mij te binnen die hij volgens hem had gevonden/gekregen/ zeer geheime uitverkoop had gekocht.
Dus ik had het even druk genoeg met mezelf en het in gedachten gelijk weggooien van bepaalde spullen.
Ik stond wat vaag te kijken en ving zijn blik. En hij had duidelijk een andere reactie gehoopt.
Dus to, blijf classy maar niet ten koste van jezelf! Daar heb je ze toch het meest mee blijkt.
vrijdag 24 februari 2017 om 17:13
quote:isa__88 schreef op 24 februari 2017 @ 16:50:
[...]
Ja ik doe een ander slot en mijn zusje verblijft hier die week.Heel verstandig en wat Doreia zegt. Sterkte Isa en ik hoop dat je je verhaal kwijt kunt bij een lief luisterend oor die je een knuffel en een kopje warme choco geeft.
[...]
Ja ik doe een ander slot en mijn zusje verblijft hier die week.Heel verstandig en wat Doreia zegt. Sterkte Isa en ik hoop dat je je verhaal kwijt kunt bij een lief luisterend oor die je een knuffel en een kopje warme choco geeft.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
vrijdag 24 februari 2017 om 17:21
Ik zou alle kleding in vuilniszakken stoppen i.p.v. jouw koffers te gebruiken. Je wilt nu van de hele mikmak af
zijn dus ik zou nu contact met hem of zijn ouders opnemen.
Als één van hen (vanavond) thuis is, breng je de kleding naar hen.
Als ze niet thuis zijn dan zeg je dat hij het uiterlijk morgenavond bij je kan halen. Komt hij niet, dan gooi je het weg.
Heel veel sterkte
zijn dus ik zou nu contact met hem of zijn ouders opnemen.
Als één van hen (vanavond) thuis is, breng je de kleding naar hen.
Als ze niet thuis zijn dan zeg je dat hij het uiterlijk morgenavond bij je kan halen. Komt hij niet, dan gooi je het weg.
Heel veel sterkte
vrijdag 24 februari 2017 om 17:30
Staat het nog op de planning dat hij binnenkort weer langskomt? Zoja: zet een paar minuten vantevoren alle koffers en zakken en dozen etc. alvast buiten. Zodra hij aankomt zeg je: dit zijn je spullen, doe ermee wat je wil. Neemt hij ze mee? Mooi. Laat hij ze staan (smoesjes dat het nu echt niet uitkomt): ook prima, gaan ze naar de stort.
vrijdag 24 februari 2017 om 18:38
Euhm..... .....ik heb op de dag dat hij zijn deel inboedel kwam afhalen met veel gemor en geruzie van zijn kant zijn achtergebleven kleding gewassen en nat in zakken gestopt. Hem medegedeeld dat in de zakken kleding zat. Niet dat deze nat was.
Met als gevolg dat hij, toen hij 3 weken later zijn andere woning ging inruimen, in zijn kleding spik had.
Hij boos, ik de slappe lach.
Met als gevolg dat hij, toen hij 3 weken later zijn andere woning ging inruimen, in zijn kleding spik had.
Hij boos, ik de slappe lach.
vrijdag 24 februari 2017 om 18:42
Ik zou er je koffers niet aan verspillen.
Veel kans dat je ze niet meer terugziet.
Een vuilzak of kartonnen doos is goed genoeg.
Strijken moet hij zelf maar doen en anders draagt hij ze ongestreken.
Ik zou hem melden dat de boel tot dag X buiten voor je deur staat.
Is het niet weg, dan hang je er een bordje "gratis mee te nemen" aan.
Veel kans dat het dan binnen 't uur meegenomen is door anderen.
Veel kans dat je ze niet meer terugziet.
Een vuilzak of kartonnen doos is goed genoeg.
Strijken moet hij zelf maar doen en anders draagt hij ze ongestreken.
Ik zou hem melden dat de boel tot dag X buiten voor je deur staat.
Is het niet weg, dan hang je er een bordje "gratis mee te nemen" aan.
Veel kans dat het dan binnen 't uur meegenomen is door anderen.
vrijdag 24 februari 2017 om 18:46
Een vriendin van mij jaren geleden flikkerde haar man de deur uit,paar dagen later kwam hij aan de deur om zijn kleren te halen dus zij gaat naar boven (ze woonden 1 hoog) ze deed het raam open kast open en flikkerde alles het raam uit,rol vuilniszakken erachteraan en raap maar op..
Halve straat zat buiten en daar stond de arme man zijn boxers en sokken van de stoep te rapen.
Halve straat zat buiten en daar stond de arme man zijn boxers en sokken van de stoep te rapen.