Kleding ex

24-02-2017 14:50 120 berichten
Alle reacties Link kopieren
Stomme vraag misschien.

Wij zijn uit elkaar.

Hij is hier een paar keer binnen geweest deze week voor iets anders maar heeft nog niets meegenomen terwijl ik de gang al vol had gezet met een paar koffers.

Ik heb zelf zijn kleding maar ingepakt in de koffers die ik hier had staan van hem maar heb niet genoeg koffers. Nu heb ik de rest in vuilniszakken gedaan maar kleding kreukt daar ook best wel door en ik ga het echt niet allemaal weer strijken. Maar ik vroeg me af of het niet kinderachtig is van mij om het in vuilniszakken te doen?

Ik wil mezelf namelijk niet laten kennen.

En ja, ik moet het wel inpakken want hij gaat het niet doen, probeerde juist bij mij terug te komen omdat hij nu niets heeft.

Maar ik wil van alle spullen af zsm.

Vuilniszakken oke? Of moet ik wachten tot hij een keer komt opdagen met extra koffers?
.
quote:Troeteltje schreef op 24 februari 2017 @ 18:38:

Euhm..... .....ik heb op de dag dat hij zijn deel inboedel kwam afhalen met veel gemor en geruzie van zijn kant zijn achtergebleven kleding gewassen en nat in zakken gestopt. Hem medegedeeld dat in de zakken kleding zat. Niet dat deze nat was.

Met als gevolg dat hij, toen hij 3 weken later zijn andere woning ging inruimen, in zijn kleding spik had.

Hij boos, ik de slappe lach.

Dat voel je toch ook, qua gewicht. Sukkel.
quote:Het-groepje schreef op 24 februari 2017 @ 18:52:

[...]

Dat voel je toch ook, qua gewicht. Sukkel.Ik schat in dat de gemiddelde man geen alarmsymptoom herkent in het gewicht. Eigenlijk niet eens denkt dat het misschien wel wat zwaar is.
Ja klopt oudblond, ik heb zijn eigen koffers gebruikt, die van mij krijgt hij niet

En ja doreia, voor mijn vakantie is alles sowieso weg! waarschijnlijk ga ik dit weekend zelf op en neer, een vriendin van mij wilde wel even mee rijden.

Bedankt allemaal
.
Ik vind dat je het nog netjes doet, hoor. Zelf zou ik een garnaaltje ergens in de binnenzakken of zoom verstoppen.
quote:isa__88 schreef op 24 februari 2017 @ 19:14:

Ja klopt oudblond, ik heb zijn eigen koffers gebruikt, die van mij krijgt hij niet

En ja doreia, voor mijn vakantie is alles sowieso weg! waarschijnlijk ga ik dit weekend zelf op en neer, een vriendin van mij wilde wel even mee rijden.

Bedankt allemaalGoed plan Isa, het kan maar 'opgesopt' zijn. Fijn dat vriendin je steunt en helpt.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Sterkte Isa en geniet van je vakantie..
quote:YellowDiamond schreef op 24 februari 2017 @ 18:46:

Een vriendin van mij jaren geleden flikkerde haar man de deur uit,paar dagen later kwam hij aan de deur om zijn kleren te halen dus zij gaat naar boven (ze woonden 1 hoog) ze deed het raam open kast open en flikkerde alles het raam uit,rol vuilniszakken erachteraan en raap maar op..

Halve straat zat buiten en daar stond de arme man zijn boxers en sokken van de stoep te rapen.

Mogen we hier ook nog voor stemmen Isa?

Echt respect hoe waardig je hier mee om gaat !
Lach hard, duik diep, kom terug..
quote:MonicaG schreef op 24 februari 2017 @ 16:34:

Even spelbreker zijn: je mag de spullen van een ander niet weggooien/weggeven.

Ik zou ze dus vandaag nog in de auto laden en bij zijn ouders gaan afleveren.

Je eigen koffers wel bij je houden hoor, straks zie je die niet meer terug.

Als je 't liever niet in vuilniszakken doet, dan zijn bananendozen van de supermarkt ook wel geschikt - en 't kost je niks.

Eventueel kun je wel een paar beschuiten verkruimelen tussen z'n spullen, iedereen die ooit ontbijt op bed heeft gehad weet hoe irritant kruimels kunnen zijn Dus als hij het nooit komt halen moet je het nog jaren bewaren? Lekker dan. Als hij het niet komt halen, wil hij het kennelijk niet.
Later is nu
Even iets anders hoor maar dacht vraag het wel in dit topic.

Ik ga natuurlijk een soa- test laten doen want hij deed het ook onveilig. Ik heb (nog) geen klachten of iets maar dat hoeft natuurlijk niet altijd.

Kan ik nu al een soa test laten doen? Of duurt het langer voordat zoiets eventueel zichtbaar is?

Dat het pas zichtbaar is na een bepaalde periode? Iemand ervaring mee? Suffe vraag misschien :-)

Kan de huisarts ook bellen maar zag dat zij dicht zijn tot 26 februari dus ik moet even wachten
.
Een paar soa's kunnen al na enkele weken opgespoord worden. HIV duurt iets langer en hepatitis na meerdere maanden, dacht ik?
Life is short. Eat dessert first.
https://www.soaaids.nl/nl/soas/de-soa-t ... eer-testen
Life is short. Eat dessert first.
quote:YellowDiamond schreef op 24 februari 2017 @ 18:46:

Een vriendin van mij jaren geleden flikkerde haar man de deur uit,paar dagen later kwam hij aan de deur om zijn kleren te halen dus zij gaat naar boven (ze woonden 1 hoog) ze deed het raam open kast open en flikkerde alles het raam uit,rol vuilniszakken erachteraan en raap maar op..

Halve straat zat buiten en daar stond de arme man zijn boxers en sokken van de stoep te rapen. Dat ben ik! Nouja, niet helemaal want een rol vuilniszakken wilde ik niet eens aan hem verspillen. Ik heb wel de hangers in zijn overhemden laten zitten. Pakt lekker uit de kast zo'n rij overhemden en dan hup het raam uit
quote:MonicaG schreef op 24 februari 2017 @ 16:34:

Even spelbreker zijn: je mag de spullen van een ander niet weggooien/weggeven.

Ik zou ze dus vandaag nog in de auto laden en bij zijn ouders gaan afleveren.

Je eigen koffers wel bij je houden hoor, straks zie je die niet meer terug.

Als je 't liever niet in vuilniszakken doet, dan zijn bananendozen van de supermarkt ook wel geschikt - en 't kost je niks.

Eventueel kun je wel een paar beschuiten verkruimelen tussen z'n spullen, iedereen die ooit ontbijt op bed heeft gehad weet hoe irritant kruimels kunnen zijn

Er mag wel meer niet. Als je afspraken maakt dan kan het wel hoor. Goed formuleren en je hebt een deal. Dat deden abonnementen verkopers toch ook?

Stuur hem een berichtje:

Ik heb je spullen ingepakt en wil dat je ze voor xx komt ophalen. Ben je op die datum niet langs geweest en heb ik niks van je gehoord dan neem ik aan dat je geen prijs meer stelt op de spullen en heb ik je goedkeuring om ze weg te gooien/ geven.
Zit je daar óók nog mee, TO. Wat een klootzak om het onveilig gedaan te hebben. Veel sterkte
Ja echt hè wat een stomme zak.

Hij denkt echt niet na over de consequenties.

Kansloos portret.

Ik hoop dat je een ontzettend fijne vakantie hebt/ krijgt. Het is je van harte gegund!
Je bent heel goed bezig!
En dan alles het raam uitflikkeren? Lekker volwassen. Wat hij gedaan heeft kan absoluut niet. Waarom moet er vaak wraak genomen worden of jezelf verlagen? Geef die vent een ultimatum en anders zet je alles af in zijn tuin of bij familie
quote:Lavendel_Madelief schreef op 25 februari 2017 @ 09:04:

Zit je daar óók nog mee, TO. Wat een klootzak om het onveilig gedaan te hebben. Veel sterkte

Ja, was onveilig. Ik kreeg een "filmpje" toegestuurd, zo moest ik erachter komen dus ik zag dat het zonder was misselijk van.

Maar hopelijk heb ik er niets aan overgehouden.
.
quote:Vivalavida1990 schreef op 25 februari 2017 @ 10:28:

En dan alles het raam uitflikkeren? Lekker volwassen. Wat hij gedaan heeft kan absoluut niet. Waarom moet er vaak wraak genomen worden of jezelf verlagen? Geef die vent een ultimatum en anders zet je alles af in zijn tuin of bij familie

Ach ik kan best begrijpen dat sommige vrouwen dat doen in bepaalde situaties, uit woede oid.

Ik ga het niet doen, ik houd het netjes.

Geen zin in ook :-)
.
quote:isa__88 schreef op 25 februari 2017 @ 10:41:

[...]

Ja, was onveilig. Ik kreeg een "filmpje" toegestuurd, zo moest ik erachter komen dus ik zag dat het zonder was misselijk van.

Maar hopelijk heb ik er niets aan overgehouden. Ik was toen bozer over het feit dat hij mijn gezondheid en leven in gevaar gebracht had dan over het vreemdgaan.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:isa__88 schreef op 25 februari 2017 @ 10:41:

[...]

Maar hopelijk heb ik er niets aan overgehouden.Een filmpje!!! Het wordt steeds erger. Wat een klootzak!
Ik wilde even laten weten dat ik zijn spullen vanmiddag heb weggebracht.

Het is nu allemaal weg en kan ik weer opnieuw beginnen
.
quote:isa__88 schreef op 26 februari 2017 @ 19:43:

Ik wilde even laten weten dat ik zijn spullen vanmiddag heb weggebracht.

Het is nu allemaal weg en kan ik weer opnieuw beginnen

Testen kan nooit kwaad, in dit geval helemaal niet.

Vakantievieren, lekker het hoofd leeg maken en als je terugkomt het huis opnieuw/anders inrichten en iets nieuws oppakken. Even weer terug 'jij' worden. En dan staat er straks pardoes, zonder dat je er om zocht een fantastisch leuke vent voor je neus waar deze ex bij verbleekt.
Goed gedaan meid! En nu geen energie meer besteden aan dit weggewaaide dakraam.

Geniet heel erg van je vakantie! Af en toe uithuilen, en dan weer door
Goed gedaan TO. Hoop dat je na een tijdje iemand tegenkomt die jou wel waard is. En nu lekker genieten van je vakantie !

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven