Kleding tips date

14-10-2018 08:04 52 berichten
Vanmiddag heb ik een date en je raad het al: kledingcrisis.

Wat zal ik aan doen, wat staat mooi en die eeuwige twijfel.

Oke, we gaan een boswandeling maken, daarna wat drinken. Het wordt mooi weer.

Ik hou zelf niet echt van jurken of rokken en hakken. En dat ga ik ook niet aan doen.

Maar wat wel? Een donkere of een lichte jeans? Een top met korte of lange mouwen? Een blouse? Maar als het warm is en ik doe iets aan met lange mouwen.... wil ook niet te warm krijgen... en welke kleur top/shirt? Wil niet te donker. Rood misschien? Met prints of zonder prints?

Ik kom er maar niet uit. Ik ben onlangs veel afgevallen en heb veel Kleding weg moeten doen...

Hebben jullie misschien tips?
taccowoman schreef:
14-10-2018 09:10
Ik heb rood haar, groene ogen, lichte huid.

Oeh pretty, haha!
Nitflex schreef:
14-10-2018 09:14
Dan is dit helemaal jouw seizoen! Mooie herfstkleuren staan je dan geweldig.

Precies dit!
TO: vooral aantrekken waar je je prettig in voelt.
anoniem_272211 wijzigde dit bericht op 14-10-2018 10:59
60.78% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Huidskleur kleding van top tot teen en lekker strak met zalm kleurige pumps van tien cm. Een gele zomerhoed en heel veel roze blush om het af te maken.
.
-vanille- schreef:
14-10-2018 09:31
Huidskleur kleding van top tot teen en lekker strak met zalm kleurige pumps van tien cm. Een gele zomerhoed en heel veel roze blush om het af te maken.
:wtf:
-vanille- schreef:
14-10-2018 09:31

Pumps? In het bos? Heel veel blush? :roll:
Jake99 schreef:
14-10-2018 09:55
Pumps? In het bos? Heel veel blush? :roll:
Ik denk dat het grappig bedoeld was. Verkleed als lucifer ofzo. :-|
mendy schreef:
14-10-2018 10:15

Oh ja goed punt. Ik was even vergeten hoe irritant...oh nee...hoe grappig -vanille- altijd is. :nut:
Ik draag graag jurken en rokken met dit weer maar dat wil je niet.

Dan zou ik gaan voor een ankle jeans met een lage, lichte sneaker eronder en een losjes vallend shirt erboven.

Maar ja geen idee of dat jouw stijl is. Veel plezier iig!
Statistics are used much like a drunk uses a lamppost: for support, not illumination.
mendy schreef:
14-10-2018 10:15
Als lucifer :rofl:
Statistics are used much like a drunk uses a lamppost: for support, not illumination.
Doe gewoon iets aan wat je normaal ook aandoet, anders herkent hij je niet meer na de derde date, als je dan terug naar normaal gaat
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Trek je safari pakje aan
Net als Jane
Verrekijker om je nek
Als hij dan nog een 2e date wil heb je een blijvertje!
Oja , en af en toe naar de bomen wijzen en bukken he "KIJK DAAR GAAT ER EEN!!"

Succes ;)
Boswandeling zou ik gewoon jeans aan doen, iets met korte mouwen en een dun jasje of een vest mee en makkelijke schoenen. Plat enkel laarsje ofzo. Het is een boswandeling en geen modeshow.

Ik zou eerlijk gezegd de eerste keer in het openbaar afspreken. De laatste keer dat een man voor de eerste keer in een groot donker bos wilde afspreken ben ik afgehaakt. Meestal wil men gewoon funzen in het bos.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Ik zou geen blote benen doen (teken/lyme).
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Oké, ik wil nu natuurlijk wel horen hoe de date is geweest.
mendy schreef:
14-10-2018 19:48
Oké, ik wil nu natuurlijk wel horen hoe de date is geweest.
Je bent me net voor :proud:
Ja de date was wel leuk. Heerlijk gewandeld, daarna wat gedronken. Was wel geslaagd, veel gepraat etc.

Maar ik twijfel meestal wel na een date,
Is dit hem wel? Maar wil ook.niet te snel van stapel lopen, en geef mijn date graag nog een 2e kans :)

En met als klap op de vuurpijl, toch een beetje mijn rijangst overwonnen op de snelweg. Ik heb eerst rijangst om te rijden. Door oefenen en extra rijlessen begon ik het rijden leuk te vinden, maar dan wel bebouwde kom of binnendoor. En nu opeens rij ik overal heen. We hadden ergens afgesproken, wat 20 minuten rijden hier vandaan was... had eerst zo hekel aan de snelweg, reed t soms wel op een snelweg die ik goed.kende.. en nu dacht ik verstand op 0 en gaan.... gelukkig had k navigatie aan en nu vind ik alleen maar leuk om te rijden

Dus het was een top dag
En wat had je nu uiteindelijk aan?
RoseHip schreef:
14-10-2018 20:25
En wat had je nu uiteindelijk aan?
Gewoon een.jeans, rode shirt en sneakers
Fijn dat het leuk was en knap dat je je snelwegangst overwonnen hebt.
Ziet je date ook wat in een tweede date?
Tijdschriftenverslindster schreef:
14-10-2018 20:52
Fijn dat het leuk was en knap dat je je snelwegangst overwonnen hebt.
Ziet je date ook wat in een tweede date?
Ja ook hij ziet een 2e date zitten.
O leuk! En goed dat je ontspannen was tijdens het rijden op de snelweg. Nu vast nadenken over wat je aantrekt op de 2e date :D . Hebben jullie al afgesproken wat jullie dan gaan doen?
Goed van je angsten! Ook ooit gehad en inmiddels kar ik overal naartoe.
Verder klink je niet heel enthousiast over je date??
Sofietje1983 schreef:
14-10-2018 21:40
Goed van je angsten! Ook ooit gehad en inmiddels kar ik overal naartoe.
Verder klink je niet heel enthousiast over je date??
Klopt, ik twijfel nog.of dit het wel is, maar ik geef hem graag een 2e kans.
Hij werkt in 3 ploegen. De ene heeft hij doordeweeks weekend, en moet hij eind van de week weer beginnen met werken en weekends. En doordeweeks werk ik, dan heb ik sws minder tijd om af te spreken..... dus zit in dubio of dit het is.....maar geef het graag een 2e kans
taccowoman schreef:
14-10-2018 21:08
Ja ook hij ziet een 2e date zitten.
Leuk hoor!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven