Kleding tips date
zondag 14 oktober 2018 om 08:04
Vanmiddag heb ik een date en je raad het al: kledingcrisis.
Wat zal ik aan doen, wat staat mooi en die eeuwige twijfel.
Oke, we gaan een boswandeling maken, daarna wat drinken. Het wordt mooi weer.
Ik hou zelf niet echt van jurken of rokken en hakken. En dat ga ik ook niet aan doen.
Maar wat wel? Een donkere of een lichte jeans? Een top met korte of lange mouwen? Een blouse? Maar als het warm is en ik doe iets aan met lange mouwen.... wil ook niet te warm krijgen... en welke kleur top/shirt? Wil niet te donker. Rood misschien? Met prints of zonder prints?
Ik kom er maar niet uit. Ik ben onlangs veel afgevallen en heb veel Kleding weg moeten doen...
Hebben jullie misschien tips?
Wat zal ik aan doen, wat staat mooi en die eeuwige twijfel.
Oke, we gaan een boswandeling maken, daarna wat drinken. Het wordt mooi weer.
Ik hou zelf niet echt van jurken of rokken en hakken. En dat ga ik ook niet aan doen.
Maar wat wel? Een donkere of een lichte jeans? Een top met korte of lange mouwen? Een blouse? Maar als het warm is en ik doe iets aan met lange mouwen.... wil ook niet te warm krijgen... en welke kleur top/shirt? Wil niet te donker. Rood misschien? Met prints of zonder prints?
Ik kom er maar niet uit. Ik ben onlangs veel afgevallen en heb veel Kleding weg moeten doen...
Hebben jullie misschien tips?
zondag 14 oktober 2018 om 08:15
Ik zou, gezien het mooi weer wordt, voor een lichte jeans gaan, met een shirtje met korte mouwen en een vestje eroverheen. Dat vestje kun je altijd uit doen mocht je het warm hebben. Leuke schoenen eronder. Ik zou geen print kiezen omdat het teveel af zou kunnen leiden. De kleur weet ik niet zo goed. Welke kleuren staan jou goed? Heb je daar enig idee van? Bij mij staan harde kleuren minder mooi dan pastelkleuren.
zondag 14 oktober 2018 om 08:16
Trek vooral iets aan waar jij je mooi in voelt, want dat straal je dan uit.
Ik zou, gezien de temperatuur, gaan voor korte mouwen.
Wat jou mooi staat en past bij jouw als persoon, en bij je figuur, is van achter een computer door ons niet te zeggen. Je kunt eventueel wel foto's plaatsen als je de kleding aan hebt (evt zonder dat ke gezicht erop staat), zodat we mee kunnen denken.
O en veel plezier!
Ik zou, gezien de temperatuur, gaan voor korte mouwen.
Wat jou mooi staat en past bij jouw als persoon, en bij je figuur, is van achter een computer door ons niet te zeggen. Je kunt eventueel wel foto's plaatsen als je de kleding aan hebt (evt zonder dat ke gezicht erop staat), zodat we mee kunnen denken.
O en veel plezier!
mendy wijzigde dit bericht op 14-10-2018 08:18
2.53% gewijzigd
zondag 14 oktober 2018 om 08:26
Het is gewoon een casual date, dan maakt het echt niet uit wat je aan hebt, gewoon iets waar je lekker in beweegt.
Het lijkt me sterk dat een print op een shirt zou afleiden, ik heb echt nog nooit gehoord dat iemand geen gesprek meer zou kunnen voeren vanwege een drukke top.
Maar ik zou dus gaan voor goed zittende jeans (kleur doet er niet toe, als ‘ie maar mooi en lekker zit), een shirt (draag zelf graag witte shirts/overhemden) en een vest ofzo. Toffe zonnebril op en klaar is Kees.
En ja, misschien krijg je het warm of koud door verkeerde kledingkeuze, zo’n ramp is dat toch niet?
Die date let hier trouwens verder allemaal niet op hoor. Veel plezier!
Het lijkt me sterk dat een print op een shirt zou afleiden, ik heb echt nog nooit gehoord dat iemand geen gesprek meer zou kunnen voeren vanwege een drukke top.
Maar ik zou dus gaan voor goed zittende jeans (kleur doet er niet toe, als ‘ie maar mooi en lekker zit), een shirt (draag zelf graag witte shirts/overhemden) en een vest ofzo. Toffe zonnebril op en klaar is Kees.
En ja, misschien krijg je het warm of koud door verkeerde kledingkeuze, zo’n ramp is dat toch niet?
Die date let hier trouwens verder allemaal niet op hoor. Veel plezier!
zondag 14 oktober 2018 om 08:37
Boswandeling is dus ook praktisch denken.
Inderdaad geen jurk en geen hakken
Paar fijn zittende sneakers dus.
(Spijker)broek waarin je kont goed uitkomt (kleur irrelevant)
Ivm de zon vrolijke kleur top
En iets met laagjes? Dun vestje dat je uit kunt doen en in je tas proppen?
Als je dat niet hebt een blouse waarvan je de mouwen kunt oprollen.
Inderdaad geen jurk en geen hakken
Paar fijn zittende sneakers dus.
(Spijker)broek waarin je kont goed uitkomt (kleur irrelevant)
Ivm de zon vrolijke kleur top
En iets met laagjes? Dun vestje dat je uit kunt doen en in je tas proppen?
Als je dat niet hebt een blouse waarvan je de mouwen kunt oprollen.
zondag 14 oktober 2018 om 08:55
Ha ik ga zo op weg naar het bos. Geen date maar met man en kind. Geen jeans maar halflange zwierige rok, platte laarsjes, blote benen, wit tshirt en een wollen taillevestje. Verder een rugzak met meuk voor kinderen maar als ik een date had verving ik die door een kittig zadeltasje.
Maar goed jeans zijn ook prima zeker als ze je goed staan (hier niet zo t geval). Vel plezier! Zal zwaaien
Maar goed jeans zijn ook prima zeker als ze je goed staan (hier niet zo t geval). Vel plezier! Zal zwaaien
zondag 14 oktober 2018 om 08:57
zondag 14 oktober 2018 om 09:01
Een drukke print legt de nadruk op het lichaamsdeel waarop je het draagt. Wil jij je benen benadrukken dan doe je een broek met print aan. Wil jij de nadruk leggen op je borsten en buik doe je een shirtje met print aan. Dat leidt echt wel af. Ik word liever in mijn ogen aangekeken dan dat er naar mijn borsten gestaard wordt. Dus ja het leidt wel zeker af.
zondag 14 oktober 2018 om 09:04
Maar wat voor kleur top zou mooi zijn qua kleur. Wil ook niet te fel of te donker. Heb niet echt blouses, wel met lange mouwen.fluttershy schreef: ↑14-10-2018 08:57Donkere jeans of een nettere broek. Je moet al een heel mooi figuur hebben om een lichte jeans te kunnen hebben, meestal krijg je optisch een reet als een piano bij een normaal figuur.
Net shirt of blouse in mooi model met korte mouwen.
Simpele sieraden.
Platte schoenen of sneakers die schoon ogen.
zondag 14 oktober 2018 om 09:08
taccowoman schreef: ↑14-10-2018 09:04Maar wat voor kleur top zou mooi zijn qua kleur. Wil ook niet te fel of te donker. Heb niet echt blouses, wel met lange mouwen.
Dat ligt aan jou. Welke haarkleur heb je, welke kleur ogen, teint van je huid. Heb je een coole ondertoon dan is rood bijvoorbeeld niet mooi. Bij een warme ondertoon wel. Dus vertel
zondag 14 oktober 2018 om 09:11
Kleurt mooi bij het bos. Niks meer aan doen
.
zondag 14 oktober 2018 om 09:14
Dan is dit helemaal jouw seizoen! Mooie herfstkleuren staan je dan geweldig.