Kleding

18-05-2012 09:43 40 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve allemaal,



ik heb wat op mijn hart en ook al weet ik niet of het echt bij relaties hoort, moet ik het toch even kwijt..



Toen ik drie maanden na dat het met mijn ex uitging, een date had met een jongen via internet (wat misschien te snel was..) was dat onwijs gezellig en leuk. Ik vond hem aardig, zag er leuk uit en we konden goed met elkaar praten. Maar ik vond zijn kledingstijl absoluut niet aantrekkelijk..Dus toen ik thuis kwam bedacht ik me al gauw, dit was een keer, maar nooit weer. Dat heb ik hem ook laten weten (wel wat aardiger..) Maar een paar maanden later, knaagt het aan me.. Heb ik te oppervlakkig gedacht? Had ik het een kans moeten geven..? Hoe zouden jullie hier mee om gaan? Kunnen jullie je in denken hoe ik gehandeld heb of vinden jullie het gewoon stom van me..?
Alle reacties Link kopieren
Hoogwaterbroek? Meid, als ie op mijn man lijkt weet ie niet eens hoe lang een broek hoort te vallen, en heeft hij nog nooit gekeken waar die broek eindigt.

Man koopt zijn broeken zo:



'Mag ik u helpen?'

'Ja, deze broek zit lekker. Ik zoek zoiets.'

'Probeert u deze eens.'

'Nee, ik wil niet zo'n hippe met stiksels.'

'O, deze dan.'

'Okee.'

*trekt broek aan die hem bijzonder goed staat*

'Nee deze zit niet lekker hoor te stug. En er kan bijna niets in de zakken.'

'Probeert u deze eens'

*trekt broek aan die niet mooi is en iets te ruim*

'Ja. Deze zit lekker. Kost ie?'

*kijkt eens in de spiegel*

'o en van mijn vrouw moet ik een riem erbij tegen de inkijk.'

'Misschien moet u een maatje kleiner proberen meneer, deze broek hoort aan te sluiten.'

'Nee hoor, dat zit niet lekker. Doe deze maar.'



.
haha Zaza, ben jij met mijn man getrouwd?

(volgens mij is 90% van de mannen zo)
Alle reacties Link kopieren
haha! geweldig! wel fijn zo'n man die weet wat ie wil.. ;)
Alle reacties Link kopieren
quote:Starshine schreef op 18 mei 2012 @ 10:55:

haha Zaza, ben jij met mijn man getrouwd?

(volgens mij is 90% van de mannen zo)





Ik hoop het niet! Ben niet zo van de harems...
Alle reacties Link kopieren
Ik snap wel dat je even moet slikken van iemands kledingstijl. Het is toch het eerste wat je ziet dus als het echt niets is beïnvloedt dat natuurlijk iemands aantrekkelijkheid. Ik zou er zelf langs proberen te kijken en in ieder geval een leuk iemand niet laten gaan vanwege zoiets. Maar dat ben ik. Als je hem echt leuk vindt en een beetje spijt hebt van de afwijzing kan je altijd nog eens proberen of hij zin heeft om nog eens af te spreken. Wil je dat niet of wil hij niet, dan zit er niets anders op dan de volgende keer iets langer te wachten met je oordeel.



Overigens hilarisch die verhalen over mannen en kleding, ik ken er ook een heleboel die er niets om geven en er niet uitzien. Wat is dat toch?
Alle reacties Link kopieren
Jullie zetten me met jullie verhalen wel aan het dneken, misschien moet ik hem toch nog eens contacten..
Alle reacties Link kopieren
Feit dat jullie toch een leuke date hadden en over veel dingen hetzelfde dachten, is toch alleen maar meer reden om toch nog een keer af te spreken? Al wordt het niks, mssn houd je er dan nog wel een leuke vriendschap aan over.



Dus gewoon zonder verwachtingen vragen of hij nog een keer zin heeft om iets leuks te gaan doen
Alle reacties Link kopieren
Lijkt mij als man logisch als je een date hebt dat je je een beetje leuk probeert te kleden. Maar kleding zegt wel iets maar niet alles.



Draai het eens om. Er zit tegenover je een zeer goed gekleed persoon. Op en top naar jou smaak zoals jij het graag wil zien. Lekker geurtje, mooie schoenen. Kortom alles klopt en jullie kunnen samen zo door naar een mooi feest.



Blijkt het later een grote miskleun te zijn.

Egoïstisch, dominant, zijn wil is wet. Kortom, niet jou ding.



Maar, hij was zeer goed gekleed en wist jou, in eerste instantie, een totaal verkeerd beeld voor te spiegelen.



Iets om over na te denken.
Alle reacties Link kopieren
TO wat voor kleding had hij aan

en wat vond je er precies niet goed aan?





ik denk dat het per geval anders is of je oppervlakkig hebt gedacht of niet. als ik een date heb met iemand, en die blijkt dan helemaal gothic gekleed te komen, tja daar knap ik ook op af. die hele stijl vind ik niks, maargoed zo'n aparte kledingstijl kun je van te voren ook al op foto's gezien hebben denk ik?



had je wel al foto's van die dat gezien op internet?
Alle reacties Link kopieren
sorry, nu lees ik je bericht pas over zn kleding, jij "bent" een alto, hij een kakker

misschien is hij zelf ook een alto en was ie ban dat je daar op af zou knappen. dus hij dacht: ik kleed me wat netter vandaag.....
Ik heb mijn huidige kledingstijl aan mijn exen te danken.



Ik liep er vroeger totaal niet bij omdat ik net als heel veel mannen niet zo met kleding bezig ben. Veel mannen gaan naar een winkel omdat ze een trui moeten hebben. Zien een trui die ongeveer past, lekker zit en in de juiste prijsrange zit. Doe ik eigenlijk nog steeds, maar ik heb na de make-over geleerd dat je gewoon kleding moet kopen die echt past en bij je andere kleding hoort en dan gaat het wel goed.



Dus je moet mannen nooit beoordelen over kleding voor je weet of ze er echt mee bezig zijn.



Dus mail die jongen gewoon, ook al vind je het eng en kan hij je afwijzen. Als iemand maanden blijft hangen, gaat hij niet vanzelf uit je hoofd.
Alle reacties Link kopieren
Op 1 keer kun je iemands kledingstijl niet zo goed beoordelen hoor, wie weet heeft ie net iets te erg zijn best gedaan voor de date en valt zijn dagelijkse kloffie veel meer in de smaak.



Vriendlief heeft er gelukkig wel oog voor, maar vindt mijn stijl dan soms wat apart als zei hij laatst dat ie het juist wel heel leuk vond dat ik zo mijn eigen stijl heb.
Alle reacties Link kopieren
Als zijn kleding een breekpunt is ben je gewoon niet verliefd genoeg.
Opinions are like assholes. Everybody has one.
Alle reacties Link kopieren
Aaah, ik weet het niet meer, jullie woorden brengen me aan het twijfelen!Ik weet gewoon of het nou echt zijn kledingstijl was wat me tegen stond. Feit is inderdaad wel dat hij nog steeds ergens in mijn hoofd rondhangt en dat ik me stom voel dat ik zo oppervlakkig gedacht heb. Maar ik weet dus niet of het nou alleen die kleding was die me tegenstond.. Ik kan het me gewoon niet in denken dat ik zo'n oppervlakkig mens ben.. Misschien moet ik hem toch eens een mailtje sturen en kijken of hij nog eens af wil spreken.. Maar durf ik dat?;)
Alle reacties Link kopieren
Nou ik kan het me maar wat goed voorstellen. Bij al mijn vriendjes stoorde ik me aan hun kledingstijl, mijn huidige vriend (en tevens langste relatie) ziet er fantastisch uit <3 en staat altijd open voor inbreng, haha, maar als we gaan winkelen heeft ie binnen 10 minuten een enorme stapel superleuke kleren uitgezocht.

Zo'n man zoals sommigen hier beschrijven die moeilijk doet en geen smaak heeft, ik moet er niet aan denken!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven