Knappe collega...

17-01-2020 20:10 23 berichten
Alle reacties Link kopieren
Jullie mening nodig!

Sinds een paar maanden werk ik bij een leuk bedrijf, heb ik veel verantwoordelijkheden en zit ik echt op mijn plek. Ik ben 23 jaar, hou van mode en ga altijd netjes naar werk. Nu wilde een collega (man van 29) die ik 1x keer had gezien tijdens een meeting mij een paar dagen later volgen op sociale media. Mijn vriend (al 5 jaar een relatie) vond dit geen goed idee en ikzelf ook niet.

Die specifieke collega is knap en ik weet niet goed wat ik hierover moet denken. Wij moeten sindskort samenwerken aan een project dat langere tijd kan duren. Hij geeft mij meerdere malen subtiele hints en heeft mij letterlijk meegevraagd op date. Ik heb dat op een nette manier afgewimpeld. Daarnaast zeggen zijn directe collega's dingen als: hij wacht al de hele dag op de volgende meeting met jou. Ik word hier wel een beetje ongemakkelijk van. De specifieke collega is vriendelijk en - zoals ik net al zei - erg knap.

En sinds dit alles is gebeurd, krijg ik hem niet uit mijn hoofd. Ik sta ermee op en ga ermee naar bed. Het stomme is dat dit pas is begonnen toen ik doordat dat hij interesse in mij had, althans hier ben ik vrij zeker van na zijn signalen.

Ik hou van mijn vriend, maar het voelt zo slecht dat ik steeds aan een ander denk en ik dit spannend vind... Hoe zouden jullie hiermee omgaan? Ik ben radeloos.
anoniem_387897 wijzigde dit bericht op 17-01-2020 20:20
1.61% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
allee de zoveeste topic van iemand die het niet in zijn broek kan houden tijdens het werk!
Alle reacties Link kopieren
Wat is je dierbaarder? Iedereen gaat hier anders mee om.
Alle reacties Link kopieren
Waarom bespreek je inkomende fb-vriendschapsverzoeken met je vriend?

Bepaal eerst eens heel eerlijk voor jezelf wat je nou wilt: bij je vriend blijven of meer van die collega.

En.gedraag je dan naar je keuze.
Alle reacties Link kopieren
Je bent nog erg jong en al vijf jaar een relatie... dat klinkt niet of je echt veel ruimte gehad hebt om van alles te ontdekken speelt dat mee?

Ik zou niks doen met de gevoelens voor je collega. Die zijn een symptoom niet t probleem. Je hebt t naar je zin op werk en dat kan zo maar veranderen als je mrt een collega rommelt bovendien is het niet eerlijk naar je vriend. Zorg dat je jezelf in de spiegel kunt aan kijken altijd.

Ga ontdekken of je relatie wel echt is wat je wilt los van je gevoel voor die collega
where ever you go, go with your heart
Alle reacties Link kopieren
Ik probeerde een eerder topic over je relatie te openen, maar zag dat je die OP vandaag had verwijderd. Jammer, het had wellicht meer inzicht gegeven over de huidige situatie. De titel spreekt iig boekdelen.
Weet je zeker dat je huidige relatie zo goed zit?
Tja, ergens voel je je gevleid door de reacties van je collega’s en het feit dat hij knap is en jou aandacht geeft . Heb je wel gezegd dat je een vriend hebt toen hij jou mee uitvroeg?
En hoe leuk is een man die openlijk toenadering blijft zoeken terwijl je een relatie hebt?
Je speelt met vuur. Je bent nu nog in de positie om er niks mee te doen en je relatie niet op het spel te zetten .
Nog een toevoeging ; je relatie op het spel zetten , omdat een collega knap is, is behoorlijk onvolwassen .
Dus in juli open je een topic omdat je vriend helemaal niet zo'n leuke vriend is. Ook nu controleert hij met wie jij vrienden mag zijn op Facebook.
En je moet wel een keer of drie zeggen hoe knap je collega wel niet is....
Goh, hoe zou dat nou aflopen.....
Tegen je collega zeggen dat je niet gediend van zijn gedrag bent.
Alle reacties Link kopieren
Rommelen met een college is wel het domste wat je kunt doen. Zeker met een knappe player.
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
Mijn advies is: fantaseer niet over hem, ook al lijkt het onschuldig, je gaat daardoor gevoelens aanmaken en dingen willen, dan wordt het allemaal nog veel lastiger. Hoe staat hij tegenover het idee dat jij een vriend hebt? Ik zou het respectloos vinden als iemand ondanks dat gegeven, nog steeds met mij zit te flirten, knap is niet alles he?
Alle reacties Link kopieren
Een foto plaatsen samen met je vriend verliefd zoenend.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Je hebt hem op een nette manier afgewimpelt?
Waarom zeg je niet gewoon ik heb geen intersse ik ben al 5 jaar gelukkig met mjjn vriend. Of ben je niet gelukkig? Handel daar dan naar. Verbreek je relatie en ga op date met een ander. Maar doe dit niet met een collega, dat is een beetje onprofessioneel en aangezien jullie ook samen moeten werken kan dat innde toekomst voor problemen zorgen.
And Again
Alle reacties Link kopieren
Ik zou er gewoon voor gaan. (op naar het ontslag)
Alle reacties Link kopieren
https://webcache.googleusercontent.com/ ... clnk&gl=nl
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
Oh ben jij dat nieuwe collegaatje, Ja, jij was mij zeker al opgevallen.
Niet geschoten is altijd mis
Alle reacties Link kopieren
EsterInside schreef:
17-01-2020 21:01
Ik zou er gewoon voor gaan. (op naar het ontslag)
Hoezo, niet overal is het verboden om relaties aan te gaan.
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
Tickel schreef:
17-01-2020 21:52
Hoezo, niet overal is het verboden om relaties aan te gaan.
Nee dat gaat heel goed vallen allemaal.
Alle reacties Link kopieren
Uit de reacties op je vorige topic begrijp ik dat je vriend een eikel is dus mijn zegen heb je. Hoewel je misschien toch iets verder moet kijken dan "Hij is knap" want dat lijk je een beetje te belangrijk te vinden.
Alle reacties Link kopieren
Oké dan. Jij bent ook met een natte vinger over te halen, zeg. Een knap snoetje en op date vragen en je ligt al in katzwijm! Daar was weinig voor nodig!
En hij is knap....so what! Wat koop je daar nou weer voor. Een beetje meer nuchterheid zou je sieren.
En waarom is het belangrijk dat jij van mode houdt?
Alle reacties Link kopieren
Klavertje-vier2020 schreef:
17-01-2020 20:29

Goh, hoe zou dat nou aflopen.....
....en ze leefden nog lang en gelukkig...?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven