Knipperlichtrelatie

14-04-2019 09:52 61 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Ik zou graag jullie mening willen.
Twee maand geleden heb ik op tinder een hele leuk man leren kennen. Ik ben 31 en hij is 37. We hebben een aantal weken hele leuke gesprekken gehad via sms. Daarna hebben we mekaar voor het eerst ontmoet en de vonk sprong direct over. De manier waarop hij naar me keek en me behandelde voelde zo fijn.
Hij vroeg me om bij hem thuis langs te komen. Ik zou de eerste zijn die hij toelaat in zijn huis. Ik had dat "iets" in zijn ogen. Niet veel daarna begonnen de problemen. Ik had een leugentje om bestwel verteld maar ben daarna eerlijk geweest tegen hem. Ik wilde dat hij het wist. Eerste keer ruzie. De basis van een relatie is eerlijkheid en vertrouwen volgens hem. Ben ik het volledig mee akkoord daarom heb ik hem toen ook de waarheid verteld. Daarna heb ik nog een aantal domme dingen gedaan zoals hem laten betalen voor het eten, zeggen dat ik naar een vriend ga terwijl hij speciaal naar huis komt voor mij, ... onze eerste nacht samen was ook geen succes. Ik ben beneden in de zetel gaan slapen omdat hij zo luid snurkte. Ik heb toen tegen hem gezegd dat ik ging zien achter oordopjes zodat ik wel bij hem kon slapen. En daarna ging dit ook soms met oorstoppen soms zonder. Elke keer word hij dan kwaad en verbreekt de relatie. Blokt me op alle media enzo. Ik doe elke keer moeite om hem terug te krijgen en telkens komt hij terug. Dan is alles even in orde en dan gebeurd er weer iets dat niet naar zijn zin is. Bij mij thuis slapen gaat niet want het is het huis van mij en men ex, te veel lawaai van de straat, mijn honden mogen niet in de woonkamer want dan hangt hij vol met hondenhaar. Elke keer moet ik zeggen dat ik fout was. Ik kan met hem niet communiceren. Hij heeft een hele muur rond hem. Hij zegt dan altijd je moet me nemen zoals ik ben en niet proberen me te veranderen. Ondertussen is zijn vader waar hij geen goede band mee had overleden en ik zie aan hem dat hij niet gelukkig is. Ik probeer dan uit alle macht om hem gelukkig te maken wat weer uitdraait op een breuk. Hij drinkt overmatig veel ookal voordat hij mij leerde kennen. Als hij gedronken heeft zegt hij altijd ik zie je graag maar over zijn gevoelens praten voor de rest wil hij niet. Hij heeft een heel goede band met mijn dochtertje en zij mist hem natuurlijk. Ik zie hem graag en mis hem. Soms denk ik het is beter zo en andere momenten wil ik niet liever als gewoon bij hem zijn. Ik weet gewoon niet wat gedaan. Hij doet zelfs niks moeite en als ik dat dan zeg krijg ik als antwoord: ik heb altijd gezegd diegene dat mij wilt moet moeite doen voor mij. Maar dan vraag ik me af of hij ooit wel iets gevoeld heeft voor mij als je zomaar elke keer ermee kan stoppen en doorgaan met je leven. Hopelijk kunnen jullie me wat inzichten geven waarom hij zich zo gedraagd. Ik heb het er echt moeilijk mee. De ene keer is hij super lief in berichten en dan ineens word ik uitgescheld dat het niet normaal is. Dat is een egoitische trut ben en alleen maar aan mezelf denk. En hij blijft dingen die ik in een opwelling van woede tegen hem heb gezegd gebruiken tegen mij. Ik probeer alles wat hij zegt in context te zetten en laat het dan ook los.
Grobbekuiken_ schreef:
14-04-2019 10:27
En wat bedoel je hier mee: Wij matche perfect in de zetel
Is dat letterlijk?
Bil aan bil :rofl:
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Angelke87 schreef:
14-04-2019 09:52

Twee maand geleden heb ik op tinder een hele leuk man leren kennen.

Tot hier, begreep ik nog dat je de man leuk vond. Gaat alles wat je daarna schreef gaat over dezelfde man? Die klinkt namelijk helemaal niet zo leuk.
als jullie na twee maanden al zo close zijn nou dan kan het niet meer stuk
match made in zetel
Lekker voorbeeld voor je dochtertje, zo leert ze precies de juiste mannen uit te zoeken inderdaad
viva-amber schreef:
14-04-2019 10:37
Bil aan bil :rofl:
Ah :idee:
Zo van we kunnen samen zo lekker billen.
There is always something happening, and it's usually right now
Hij heeft een heleboel erg nare eigenschappen en (nog wel) en paar goede. Denk je nu echt dat de vervelende eigenschappen gaan minderen en de goede gaan toenemen als jij maar genoeg je best doet?

Verwacht het omgekeerde.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
“Ik heb toen tegen hem gezegd dat ik ging zien achter oordopjes zodat ik wel bij hem kon slapen.“

TO heb je dit nog gedaan want je schrijft daar verder niet meer over. Lijkt me wel belangrijk. Wat zag je?
Nog maar zo kort aan het daten en dan al zo veel problemen, waar je ook nog eens een jong kind bij betrekt.

Probeer het vooral met jezelf en dochter leuk te hebben, en als er dan een keer een ECHT goede match langskomt, stop je daar je tijd en energie in. Eerder echt niet doen.
ZaraZara100 schreef:
14-04-2019 10:51
Nog maar zo kort aan het daten en dan al zo veel problemen, waar je ook nog eens een jong kind bij betrekt.

Probeer het vooral met jezelf en dochter leuk te hebben, en als er dan een keer een ECHT goede match langskomt, stop je daar je tijd en energie in. Eerder echt niet doen.
ja maar het dochtertje en hij zien elkaar zo graag
Laat die man los want hij is zoals hij is, dat verander jij niet.

En laat de reden van zijn gedrag ook los. Het maakt geen hol uit waar het vandaan komt want jullie zijn geen match.
Fijn zo'n moeder.
S-Meds schreef:
14-04-2019 10:44
“Ik heb toen tegen hem gezegd dat ik ging zien achter oordopjes zodat ik wel bij hem kon slapen.“

TO heb je dit nog gedaan want je schrijft daar verder niet meer over. Lijkt me wel belangrijk. Wat zag je?
Nou, duidelijk toch.

:wtf:
Grobbekuiken_ schreef:
14-04-2019 10:27
En wat bedoel je hier mee: Wij matche perfect in de zetel
Is dat letterlijk?
Je snapt het niet.

Afbeelding

Zo'n iemand vind je nooit meer.
huisduif schreef:
14-04-2019 11:01
Je snapt het niet.

Afbeelding

Zo'n iemand vind je nooit meer.

:rofl:
Fijn, bedankt!
Ik weet dat mijn dochter erbij betrekken geen goed plan was. En dit zal in de toekomst ook niet meer gebeuren tot ik zelf zeker ben dat dit wel de juiste man is. Ze heeft haar vader zien vertrekken met mijn vriendin. Het enige dat het kind wil is dat haar mama ook gelukkig is en zo iemand vind. En hij gaf al zijn aandacht aan haar als we bij elkaar waren. Ze heeft hem nooit dronken gezien of ons zien ruzie maken. En het feit dat haar eigen vader haar als een last aanziet en liever zijn tijd steekt in zijn nieuw vriendin kan ik gerust aannemen dat ze hem graag had.
Je hebt geen inzichten nodig waarom hij zich zo gedraagt maar waarom jij jezelf en je dochter dat aandoet. Echt 2 maanden en dan al zoveel gezeik. Als het niet meteen goed zit wordt het echt niet beter hoor.
Angelke87 schreef:
14-04-2019 11:08
Ik weet dat mijn dochter erbij betrekken geen goed plan was. En dit zal in de toekomst ook niet meer gebeuren tot ik zelf zeker ben dat dit wel de juiste man is. Ze heeft haar vader zien vertrekken met mijn vriendin. Het enige dat het kind wil is dat haar mama ook gelukkig is en zo iemand vind. En hij gaf al zijn aandacht aan haar als we bij elkaar waren. Ze heeft hem nooit dronken gezien of ons zien ruzie maken. En het feit dat haar eigen vader haar als een last aanziet en liever zijn tijd steekt in zijn nieuw vriendin kan ik gerust aannemen dat ze hem graag had.
Nou dat is duidelijk dan. Dat is hij niet.
Knipperlichtrelatie, dochter al ontmoet, hoop shit en.....dat na 2 maanden?!
Pfff na 8 weken hoor je nog leuk en luchtig aan het daten te zijn ....

Vind het sneu voor je dochter (en je honden.....!) Die horen op 1 te staan en niet 1 of andere lapzwans die je net kent via Tinder.
Angelke87 schreef:
Het enige dat het kind wil is dat haar mama ook gelukkig is en zo iemand vind.
Wat een gelul. Een kind ziet haar ouders inderdaad graag gelukkig, maar dat van die “zo iemand vinden” heb je je jezelf wijs gemaakt. Er is echt geen kind die hoopt op stiefouders. En als het kind wel denkt dat moeders alleen gelukkig kan zijn met een nieuwe partner, dan heb je echt behoorlijke steken laten vallen in de relatie met jouw dochter.
Zo snel mogelijk mee stoppen! Deze man heeft psychische problemen en na elke “ruzie” maakt hij het uit? Belachelijk. En jij bent zo gek om elke keer terug te keren. Wat ga je doen als je langer een relatie hebt, wil gaan samen wonen? Elke dag heftige ruzies waarbij je misschien uit huis gezet gaat worden, denk ook aan je dochter! Dit is voor haar geen veilige basis. En je hond(en)? Hij wil ze nu al niet in de woonkamer want dan zit zijn kleding onder de haren, honden dus maar voor hem opruimen?
Angelke87 schreef:
Oh man!
Je bent allerlei redenen aan het zoeken om alles maar goed te praten. Zelfs je dochter zet je hiervoor in.
Triest dat je dat niet ziet.
Angelke87 schreef:
En hij gaf al zijn aandacht aan haar als we bij elkaar waren.
Het was grappig tot je dit zei...nu is het gewoon eng.

Jij bent haar moeder...en je taak is niet om haar een vader te geven. Het is je taak om haar veilig groot te brengen met als het een beetje mee zit gezonde ideeën over relaties. Met een enge man mee naar huis nemen die slechts is voor haar moeder en misschien ook voor haar bewijs je haar echt geen dienst. Alle kinderen willen hun ouders bij elkaar zien maar dat is nog geen excuses om Jan en Alleman maar je huis in te slepen met alle gevolgen van dien.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
O_O
Je hebt een kind!!!! Kappen met deze alcoholistische engnek. Hoe kun je je kind hier aan blootstellen? Ga je schamen!
dolfje schreef:
Je hebt geen inzichten nodig waarom hij zich zo gedraagt maar waarom jij jezelf en je dochter dat aandoet. Echt 2 maanden en dan al zoveel gezeik. Als het niet meteen goed zit wordt het echt niet beter hoor.
Heel verstandig dit, helemaal mee eens. Dus ik quote maar even zodat TO het nog een keer leest
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Angelke87 schreef:
Hoe oud is dat kind?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven