kogel door de kerk.

25-07-2010 14:30 64 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het is uit. vannacht.

Het liep al niet en we stonden gister op het punt te breken, toen kwam mijn verjaardagsvisiete dus stopte we het gesprek.

Ik hoopte dat het goed zou komen.

Vannacht. We gingen uit. Hij stelde voor dat we `vrienden met extra´s`konden zijn. Vond hij wel een goeie oplossing.

Ik zij dat ik geen hoer ben die plat voor hem ga wanneer het hem uitkomt. of wel of niet.

Later op straat, begonnen we er weer over, het liep uit de hand. gevochten.

Ik kwam met een bloedneus thuis en kreeg ook nog eens te horen dat hij de afgelopen maanden met meerdere meiden het bed heeft gedeeld. Ik kan wel kotsen.

Daarnaast, mijn onderbuik gevoel had me dit al verteld maar ik luisterde niet. Nu lag het op tafel.

Ik wil hem nooit meer zien/horen/spreken.. niets meer met hem te maken te hebben.

Ik ben nu vlak, de emotionele big bang zal snel komen
Goed dat je van zo'n lul af bent.

Het komt wel weer goed met jou, echt wel.
Je kwam met een bloedneus thuis???

Meisje toch....tis inderdaad wat Yas al zegt, wees blij dat je van hem af bent!

En je niet laten gebruiken als slaapie op afroep hoor!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
He, vervelend, meid.

Flink uithuilen en tieren en dan komt er vanzelf een moment dat je denkt " ik ben er klaar mee ".

Je zou kunnen overwegen om aangifte te doen, vanwege die bloedneus. Of ben je zelf begonnen met slaan?

Een SOA test lijkt me ook geen overbodige luxe. ( zit je nou net op te wachten, maar niet heus)
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Gevochten?

De emotionele big bang die eraan komt zal zijn HOERA, ik ben niet meer met die looser! Gefeliciteerd!
Rationeel gezien, als ik alles op een rijtje zet, ben ik blij dat het over is.

Emotioneel gezien moet de HOERA nog komen...
Bizar. Hoe oud ben je?
quote:blijfgewoonbianca schreef op 25 juli 2010 @ 14:33:

He, vervelend, meid.

Flink uithuilen en tieren en dan komt er vanzelf een moment dat je denkt " ik ben er klaar mee ".

Je zou kunnen overwegen om aangifte te doen, vanwege die bloedneus. Of ben je zelf begonnen met slaan?

Een SOA test lijkt me ook geen overbodige luxe. ( zit je nou net op te wachten, maar niet heus)Ik ga morgen bellen voor een afspraak.. zit ik niet op te wachten, maar op een soa of hiv al helemaal niet, en zo wel, dan wil ik worden behandeld..

Lekker even uithuilen, verdrietig zijn, maar je ook realiseren dat je zonder hem veel beter af bent.
quote:Paquerette schreef op 25 juli 2010 @ 14:41:

Bizar. Hoe oud ben je?ik vierde vannacht mijn 25ste verjaardag..
.
Tjezus MEFunny, wat een verhaal

Heel veel sterkte!!
I only get one shot at life - so I shoot to kill
Een SOA test is inderdaad erg verstandig. Dan weet je in ieder geval waar je aan toe bent en kun je dat hoofdstuk 'afsluiten'

Maar wat een lul zeg jeetje. Mag ik vragen waarom het is uitgegaan tussen jullie? Kan me er wel iets bij voorstellen na zijn gedrag..

Gelukkig kun je erg boos op hem zijn, ook al doet het pijn, ergens tegenaanschoppen maakt het soms - begrijp me niet verkeerd hoor - ietsje makkelijker. Veel sterkte in ieder geval

Dat er zulke klootzakken rondlopen.. walgelijk!

*knijpt in handjes met eigen vriend*
sterkte!

Je bent 25, en vandaag begint een nieuw deel van je leven. Zonder de 'man' die je slaat, vreemdgaat en niet de dingen wil geven die bij een relatie horen maar wel seks wil. Vanvaf nu wordt het alleen maar beter, zet 'm op!

Poeh! Heftig en erg kaa uu tee. Hoe lang hadden jullie een realtie? Enne, hoop niet dat HIJ jou die bloedneus heeft geslagen oid?
Een dikke knuffel, wees blij dat je van hem af bent!

Goed uithuilen want dat mag gewoon en wet dat je meer waard bent dan zo'n l*l!
kijk altijd wat je hebt en niet wat je niet hebt...
je bent jarig, je hebt een gesprek om de relatie te beendigen, je gaat nog samen uit daarna, je vecht samen....

mm, misschien tijd om volwassen te worden en een volwassen vriend te vinden?
We waren een jaar en 3 mnd samen.

Als ik terug denk hoe verliefd we waren met het 1 jarig gebeuren.. gatver..

In eerste instantie zou het overgaan omdat hij de laatste tijd zich vreemg gedroeg (respectloos) en hij wilde tijd voor zichzelf om verleden te verwerken, hij heeft ook een afspraak bij een psych..

maar toen wist ik nog niet dat hij lekker rond neukt.. (gatver)

En ik heb niet mezelf een bloedneus gegeven...
Wat een vieze vuile gore klootzak dat hij ook nog met anderen naar bed is geweest...

Moest ik even kwijt..
kijk altijd wat je hebt en niet wat je niet hebt...
Heeft hij jou als eerste geslagen? Zo ja, dan zou ik gewoon aangifte van mishandeling doen. Is hij helemaal gek geworden???
quote:royanne77 schreef op 25 juli 2010 @ 14:54:

je bent jarig, je hebt een gesprek om de relatie te beendigen, je gaat nog samen uit daarna, je vecht samen....

mm, misschien tijd om volwassen te worden en een volwassen vriend te vinden?sommige mensen halen dingen in je naar boven die je zelf nooit hebt gekent van jezelf..
Djees wat een klojo. Vreemdgaan, slaan. Het voelt nog niet zo maar wees blij dat je van hem af bent. Je komt nog wel iemand leuk tegen. Hier zou je toch geen toekomst mee willen hebben!!!

Even rouwen en uitjanken. Kijk of je naar een vriendin of familie kan gaan, even steun en je ei kwijt kunnen.

Sterkte.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Wat Char zegt
Wie sloeg er als eerste? Zie posting Chardonnee over aangifte.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven