kogel door de kerk.

25-07-2010 14:30 64 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het is uit. vannacht.

Het liep al niet en we stonden gister op het punt te breken, toen kwam mijn verjaardagsvisiete dus stopte we het gesprek.

Ik hoopte dat het goed zou komen.

Vannacht. We gingen uit. Hij stelde voor dat we `vrienden met extra´s`konden zijn. Vond hij wel een goeie oplossing.

Ik zij dat ik geen hoer ben die plat voor hem ga wanneer het hem uitkomt. of wel of niet.

Later op straat, begonnen we er weer over, het liep uit de hand. gevochten.

Ik kwam met een bloedneus thuis en kreeg ook nog eens te horen dat hij de afgelopen maanden met meerdere meiden het bed heeft gedeeld. Ik kan wel kotsen.

Daarnaast, mijn onderbuik gevoel had me dit al verteld maar ik luisterde niet. Nu lag het op tafel.

Ik wil hem nooit meer zien/horen/spreken.. niets meer met hem te maken te hebben.

Ik ben nu vlak, de emotionele big bang zal snel komen
Je leven begint pas bij 25 was het toch?

Kop op! Liefdesverdriet is klote. De manier waarop het is afgelopen is niet leuk. Dat doet pijn. Maar bedenk je zelf dat ook deze fase weer overwaait en dat je dan alle gelegenheid hebt om weer een leuke nieuwe man te ontmoeten, eentje die niet vreemd gaat en eentje die je niet dermate het bloed onder je nagels vandaan haalt waardoor je elkaar in de haren moet vliegen.

Blijven ademhalen...de tijd zorgt dat de pijn slijt.

Sterkte!
quote:Letgo schreef op 26 juli 2010 @ 21:24:

Je leven begint pas bij 25 was het toch?

Kop op! Liefdesverdriet is klote. De manier waarop het is afgelopen is niet leuk. Dat doet pijn. Maar bedenk je zelf dat ook deze fase weer overwaait en dat je dan alle gelegenheid hebt om weer een leuke nieuwe man te ontmoeten, eentje die niet vreemd gaat en eentje die je niet dermate het bloed onder je nagels vandaan haalt waardoor je elkaar in de haren moet vliegen.

Blijven ademhalen...de tijd zorgt dat de pijn slijt.

Sterkte!

Je hebt helemaal gelijk.

Ik ben druk bezig om een verre reis te gaan maken op korte termijn, even weg van alles en even wat anders aan mijn hoofd met mensen die mij totaal niet kennen en dus ook niets hoeven te weten..
ik haal hem ff omhoog ipv een nieuw topic te openen..

hoop gebeurd.. althans.. hem heb ik niet meer gesproken nadat hij zondag zijn spullen kwam halen.

Hij heeft me nog een sms gestuurd maar daar heb ik verder niet op gereageerd.

Vandaag erg dubbel gevoel.. ene kant blij omdat ik mijn reis rond heb naar azie.. en aan de andere kant kreeg ik slecht nieuws vd dokter..

hoop verwarring.. en woede.. maar ik hou me koeltjes..
quote:MEFunny schreef op 29 juli 2010 @ 19:19:

ik haal hem ff omhoog ipv een nieuw topic te openen..

hoop gebeurd.. althans.. hem heb ik niet meer gesproken nadat hij zondag zijn spullen kwam halen.

Hij heeft me nog een sms gestuurd maar daar heb ik verder niet op gereageerd.

Vandaag erg dubbel gevoel.. ene kant blij omdat ik mijn reis rond heb naar azie.. en aan de andere kant kreeg ik slecht nieuws vd dokter..

hoop verwarring.. en woede.. maar ik hou me koeltjes..Slecht nieuws? Hoop dat je reis niet in gevaar komt... *knuf*
Dag MEFunny, denk dat je blij mag zijn dat je van deze loser af bent. Vind het enorm klote voor je dat je zo te lezen ook nog een fijn souvenir aan meneer hebt overgehouden? Je zal er wel niet zo voor open staan maar misschien een idee (aangenomen dat we het hier over een SOA hebben) om hem dat toch even te laten weten?
het brengt mijn reis gelukkig niet in gevaar, ja het is een soa..

ik ben woest maar zit rustig op de bank, echt heel apart.. mijn emoties kunnen niet los komen (eerder wil ik het niet onder ogen komen)

via een fam. lid van zijn kant waar ik veel contact mee heb gehad al voordat ik hem kon heb ik het laten weten, ik wil hem niet spreken maar vond wel dat hij ook naar de dokter moet.. (en de andere meisjes)..... (terwijl ik dit typ word ik alweer misselijk met een diepe zucht)
het brengt mijn reis gelukkig niet in gevaar, ja het is een soa..

ik ben woest maar zit rustig op de bank, echt heel apart.. mijn emoties kunnen niet los komen (eerder wil ik het niet onder ogen komen)

via een fam. lid van zijn kant waar ik veel contact mee heb gehad al voordat ik hem kon heb ik het laten weten, ik wil hem niet spreken maar vond wel dat hij ook naar de dokter moet.. (en de andere meisjes)..... (terwijl ik dit typ word ik alweer misselijk met een diepe zucht)
dubbel..
Je kunt de GGD ook vragen hem te contacten over die SOA, dat heb ik met mijn besmetting toen ook gedaan. Hoef jij hem niet te spreken. Is het goed behandelbaar?
ik ben zo boos en teleurgesteld op het moment, voel me zo belazerd.. hoe hij met me is omgegaan doet me echt pijn..

ik heb me volledig op mijn reis gestort en merk dat ik me daar beter bij voel, heb er erg veel zin in en praat er met iedereen over..

Het liefst zou ik hem willen castreren, vind het zo respectloos van hem..

over de SOA, hij is op de hoogte gebracht maar de GGD was een goeie tip geweest
Hoi MEFunny,

Heel naar dat dit gebeurt is, maar ik ben het met de rest van de reacties eens: blij zijn dat je van hem af bent. Hij is je niet waard en er zijn nog zoveel (leuke) mensen om van te houden op deze aardbol.

En goed van je dat je je richt op je reis naar Azië! Hoe lang ga je weg?

Ik hoop ook dat je soa goed te behandelen is.

Blijf je wel van je afschrijven hier als je het moeilijk hebt?

Only dead fish go with the flow
Nou dat is een leuk kado'tje van meneer, kan me voorstellen dat je behoorlijk pissig bent.

Goed dat je gaat reizen, lekker iets voor je zelf doen en je op jezelf richten. Klinkt alsof je heel goed bezig bent.
Leuk dat je naar Azie gaat!

Gelukkig ben je ondernemend en zelfstandig.

TO, ik vraag me altijd af waarom dat soort mannen het ok vinden om vrouwen zo grof en respectloos te behandelen. Zo gemeen: jou bedriegen en dan ook nog onveilig met als gevolg een SOA voor jou. Is je ex zo vreselijk knap dat hij zo makkelijk seks scoort? van z'n persoonlijkheid moet ie het niet hebben iig.
ik probeer idd rationeel te zijn en door te gaan, immers, ik heb nog hetzelfde huis, dezelfde baan, zelfde collegas en zelfde vrienden.. het enige wat is veranderd is dat hij er niet meer is en dat ik op reis ga.

merle, hij is erg charmant naar de buitenwereld. 1 en al gezelligheid.. (maar als we met zijn 2en zijn erg rustig, tegenovergestelde) vd week werd hij kleine casanova genoemd. maar hij ziet er niet uit als Brad Pitt. Ik viel voor diezelfde charme.. en hij pakt waarschijnlijk alles wat los en vast zit..

zo blijkt..

maar goed.. ik zie het positief in zoveel mogelijk en kijk vooruit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven