Komt hij nog terug?

23-05-2023 19:31 52 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Hallo allemaal,

Halverwege februari heb ik een jongen leren kennen via een datingssite en vanaf het eerste moment konden we goed praten. Hij gaf aan gelijk aan dat hij nog niet wist of hij er klaar voor was of niet en of hij op iemand kon vallen die stevig is.. na 5 dagen chatten gaf hij ineens aan dat hij met me wilde afspreken! Ik wist niet of ik dit wilde dus heb er goed over nagedacht! Uiteindelijk toch ja gezegd en zijn we op date gegaan! Tijdens de date bleek inderdaad dat we een super goede emotionele band hadden en we besloten om verder te daten! Hebben 1,5 maand gedate en hij gaf meerdere keren tijdens het daten aan dat hij me leuk vond en dat hij graag verder wilde daten om te kijken of het iets kon worden. Na 1,5 maand zei hij ineens dat hij niet wist of hij wel verder wilde met me en dat hij dat kut vond omdat hij me wel echt leuk vond! Hij vond het fijn om mij be te zijn. Een week later zei hij ineens dat hij ermee wilde stoppen omdat hij de lichamelijke connectie mistte. Hij gaf aan dat het meer als vriendschap voelde… toen ik hem vroeg of hij dat wel vriendschappelijk contact wilde houden kreeg ik hele vage antwoorden, eerst gaf hij aan dat ik me dan zou vasthouden aan iets wat misschien niet kwam, daarna was zulk contact niet gewenst in een relatie, en als laatste gaf hij aan dat hij het niet kon omdat er gevoel bij kwam kijken. Toen heb ik nog aan hem gevraagd of hij wilde laten weten of er een ander was en toen vroeg hij waarom wil je dat weten. Ik zei toen dat als hij een ander had ik wist dat het nooit meer wat zou kunnen worden.. waarop hij zei ja maar ik kan ook nog wel 1/2 x vrijgezel worden… we hadden daarna afgesproken dat we nog 1x zouden afspreken om het goed af te sluiten maar hij is vervolgens nooit gekomen… sinds dit hele gesprek, heb ik het gevoel (intuitie) dat hij nog terug komt over een poosje. Nu ben ik er wel achter dat hij ondertussen met een ander aan het daten is, maar dit gevoel gaat niet weg..

Nu vraag ik me af, of hij idd terug zal komen of niet.. misschien hebben jullie hier ervaring mee?

Xx
Alle reacties Link kopieren Quote
Zou je dat dan willen?
En waarom?
Dit is duidelijk geen relatiemateriaal, dus laat gaan die hap.
de wereld wacht om ontdekt te worden
Alle reacties Link kopieren Quote
Hij komt terug als er even helemaal niemand is die aandacht geeft.

Ben jij bereid je hele leven in de wachtkamer door te brengen, smachtend naast je telefoon in de hoop dat hij opeens aan je denkt en je een berichtje stuurt?

Of ga je lekker verder daten en kijken wie er leuk genoeg is om met jou samen je leven door te mogen brengen? En heeft hij geluk als je onverhoopt single bent op dat moment.
Je kunt het leven ook met een vrolijk gezicht serieus nemen - Irmgard Erath
Alle reacties Link kopieren Quote
Hij komt waarschijnlijk aankloppen als er even niemand anders beschikbaar is. Ik zou dit echt laten gaan hoor... Hij klinkt niet heel enthousiast om bij je te zijn. Lijkt me toch een voorwaarde om verder te gaan /iemand in je leven te laten. Graag, of niet hoor!
This is not kosher!
Alle reacties Link kopieren Quote
Nee
Je kan je beter afvragen waarom je hem nog terug zou willen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Afbeelding
You're not wrong, you're an asshole
Alle reacties Link kopieren Quote
‘Hij wist niet of hij op iemand kon vallen die stevig is’

Rennen meid, er zijn zoveel leuke mannen die jou leuk vinden om wie je bent, inclusief je formaat (hoe groot/klein/dik/dun dat ook zijn mag)
Alle reacties Link kopieren Quote
Hoe oud is deze vent? Als hij zegt dat hij niets kan met een vrouw/meisje met een voller postuur komt hij al een beetje shady over. Hij had je nog niet eens ontmoet toen hij dat zei immers.
Dit lijkt me er eentje die een showgirl wil voor de heb en niets om gevoelens maalt, sla maar over dus, veel diepgang lijkt er niet in te zitten.

Of hij terug komt weet niemand.
Get on, boogie, turnin' me on
(Shine up, shine up) - Doris D And the Pins
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik wil er nog even aan toevoegen dat hij jou waarschijnlijk in verwarring heeft gebracht omdat je je afvraagt of hij nog terug komt. Dat is een slechte mix als jij (nog) gevoelens voor hem hebt, dan blijf je herinneringen ophalen en kom je in een loop.
Normaal gesproken zou je zoiets hebben van 'blijf maar weg' als gezonde reactie maar dit heerschap heeft zich toch een beetje gedragen als een draaikont. Weet je heel zeker dat hij niet al een vriendin had?
Get on, boogie, turnin' me on
(Shine up, shine up) - Doris D And the Pins
Alle reacties Link kopieren Quote
Als iemand tegen mij zegt dat hij niet weet of hij kan vallen op iemand die voller is dan ben ik al gelijk weg. Het is graag of niet.
En nu is het al helemaal duidelijk en hij date ook nog met een ander. Waarom zou jij in godsnaam nog willen dat ie terug kwam?
Alle reacties Link kopieren Quote
- Komt hij nog terug?
- Dat hoop ik niet voor je
Alle reacties Link kopieren Quote
Als je écht verliefd bent dan zijn er geen twijfels of je op iemand kunt vallen. Hij heeft je niet willen kwetsen en omkleed zijn afwijzing nu zo dat jij denkt dat het nog goed komt. Lieve To, hij is allang 3 deuren verder en komt niet meer. En To, dat is maar beter ook. Je verdient een partner die 100% voor jou gaat.
Alle reacties Link kopieren Quote
Je stelt je wel heel afhankelijk op van hem. Kom op, je bent meer waard!
I wanna live my life with the volume full!
Alle reacties Link kopieren Quote
Laten we hopen van niet, dan kan jij wat aan je zelf werken en wat meer eigenwaarde kweken en dan volgende keer helemaal niet willen dat hij nog terug komt.

Dat verdien je.
Jaja.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik denk dat je jezelf moet afvragen of je nog wel wilt dat hij terug komt. Hij klink mij als een erg onduidelijk persoon die jou met gemak 'aan de kant heeft gezet'.
Uiteindelijk zal hij vast wel terug komen wanneer hij ziet dat het gras niet groener is aan de overkant. Aan jou de vraag of jij daar genoegen mee neemt.
Alle reacties Link kopieren Quote
Hij klinkt als een eikel die wat pick up artist trucjes aan zijn repertoire heeft toegevoegd. Een daarvan is negging:

https://www.shortform.com/blog/neg-pua-the-game/

En ook als het het “per ongeluk” doet; hij klinkt als een eikel die je niet in je leven w. Hoe jammer ook.
Everything is fluid
Alle reacties Link kopieren Quote
Ga afkicken van deze gast. Elk ander kerel die je gaat daten gaat een verademing worden vergeleken met deze.
I was reminded that my bloodtype is B positive.
Alle reacties Link kopieren Quote
TO, waren jullie intiem?
Alle reacties Link kopieren Quote
MrsDuck schreef:
25-05-2023 08:10
Als je écht verliefd bent dan zijn er geen twijfels of je op iemand kunt vallen. Hij heeft je niet willen kwetsen en omkleed zijn afwijzing nu zo dat jij denkt dat het nog goed komt. Lieve To, hij is allang 3 deuren verder en komt niet meer. En To, dat is maar beter ook. Je verdient een partner die 100% voor jou gaat.
Helemaal mee eens.
Je moet loskomen van hem en hem niet meer terug willen. Al denk ik niet dat hij nog terugkomt. Je verdient beter dan dit exemplaar.
In the end, it is what it is.
Alle reacties Link kopieren Quote
Wellhello schreef:
24-05-2023 19:24
Hij komt waarschijnlijk aankloppen als er even niemand anders beschikbaar is. Ik zou dit echt laten gaan hoor... Hij klinkt niet heel enthousiast om bij je te zijn. Lijkt me toch een voorwaarde om verder te gaan /iemand in je leven te laten. Graag, of niet hoor!
Dat zou ook kunnen. Trap er niet in.
In the end, it is what it is.
Alle reacties Link kopieren Quote
Sjaantje37 schreef:
25-05-2023 10:09
TO, waren jullie intiem?
intiem???
qua gesprekken?
of neuken?
Alle reacties Link kopieren Quote
Hopelijk is dit niet de eerste man ooit waar je mee datete.
Duidelijkheid helpt. Dat kan je zelf vinden door te bedenken of je met iemand wilt zijn die zo met je omgaat. Als je antwoord 'nee' is dan maakt het niet meer uit of hij terugkomt. En als je antwoord ja is, doe moeite zodat het nee wordt.
Alle reacties Link kopieren Quote
Lila-Linda schreef:
25-05-2023 10:26
intiem???
qua gesprekken?
of neuken?
In beide gevallen... wat maakt het uit?
Jaja.
Alle reacties Link kopieren Quote
Sjaantje37 schreef:
25-05-2023 10:09
TO, waren jullie intiem?
Ja we waren wel intiem!

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven