Zucht, hier gaan we weer. Doe gewoon wat al die anderen doen.
Dus: begin een relatie met een getrouwde man en verlaat je op een edelsteen die ervoor moet zorgen dat hij snel zijn echtgenote zal verlaten. Als dat ding niet blijkt te werken kom dan hier zeuren dat er geen garantie blijkt te zitten op die edelsteen en scheld vervolgens Fleurtje uit.
Succes verzekerd!
Anoniem_7130
zondag 19 juli 2009 om 19:15
quote:juniper8 schreef op 19 juli 2009 @ 19:13:
[...]
Doe 's niet zo agressief.. ik voel me aangevallenIs dat mijn probleem dan? Laat jouw probleem lekker bij jou ja.
En Wuiles (Huiles ) je hoeft niet zo te zuchten, ik vraag toch alleen om tips. Niet om je mening. Je mag alleen iets posten als je het met me eens bent.
Is dat mijn probleem dan? Laat jouw probleem lekker bij jou ja.Problemen problemen, ik heb last van klapperende spiralen, slechtzittende steunzolen en geen werk. Dat zijn pas problemen.
ik krijg ze misschien wel maar ik heb er alleen geen last van, mijn drempel is vast 'n stuk hoger dan die van huilies
Anoniem_7130
zondag 19 juli 2009 om 19:23
quote:juniper8 schreef op 19 juli 2009 @ 19:18:
[...]
Problemen problemen, ik heb last van klapperende spiralen, slechtzittende steunzolen en geen werk. Dat zijn pas problemen.Laat je eens goed op de keukentafel nemen. Beter voor je humeur ook