Krijg nooit vervelende reacties van forumleden!

19-07-2009 19:07 91 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben toch echt een huilie (wannebe), maar wat ik ook probeer, ik krijg nooit vervelende reacties van Forumleden.

Wat doe ik verkeerd? Wil zo graag een keer gesaved worden door

het HRS

Groetjes en Kusjes

Juniper
quote:juniper8 schreef op 19 juli 2009 @ 19:23:

Blijkbaar ben ik niet geschikt als huilie. Wat ben je dan als niet Huilie? Tot welke groep behoor ik nu?Tot de schijtwijven
quote:IvyRosa schreef op 19 juli 2009 @ 19:23:

[...]

Laat je eens goed op de keukentafel nemen. Beter voor je humeur ook

Is niet zo goed voor die ijzeren plaat in mijn rug, die me nog bij elkaar houdt. Dan denkt mijn mannetje, 'wat kraakt die tafel toch' blijkt het mijn rug te zijn.

Sorry waar 'mijn' staat bedoel ik 'me', maar dat vergeet ik steeds.
quote:juniper8 schreef op 19 juli 2009 @ 19:17:

Fleurtje, nee die vind ik eng!

En Wuiles (Huiles ) je hoeft niet zo te zuchten, ik vraag toch alleen om tips. Niet om je mening. Je mag alleen iets posten als je het met me eens bent.Wacht jij maar! Als je zo doorgaat zal ik mijn account laten opheffen. Dat zal je leren! Dus.
quote:juniper8 schreef op 19 juli 2009 @ 19:23:

Blijkbaar ben ik niet geschikt als huilie. Wat ben je dan als niet Huilie? Tot welke groep behoor ik nu?De groep bekende forummers die altijd gemeen en rot doen tegen de nieuwkomers.
Graag wil ik weten voor ik een besluit neem:

Wie zitten er bij 'de groep'

En wie horen er bij 'de Schijtwijven'

En zijn er ook bijpassende t-shirts?
Werkelijk geen idee wie er bij "de groep" hoort. Dat willen ze nooit vertellen namelijk
Oh, wil er wel iemand zo slim zijn mijn openingspost te quoten. Misschien moet ik het zometeen wel verwijderen als het me teveel wordt.
quote:juniper8 schreef op 19 juli 2009 @ 19:27:

En wie horen er bij 'de Schijtwijven'

You, yourself and Juniper8
quote:juniper8 schreef op 19 juli 2009 @ 19:07:

Ik ben toch echt een huilie (wannebe), maar wat ik ook probeer, ik krijg nooit vervelende reacties van Forumleden.

Wat doe ik verkeerd? Wil zo graag een keer gesaved worden door

het HRS

[afbeelding]

Groetjes en Kusjes

JuniperCheck..
Trouwens!

Groetjes en kusjes?

Ben jij stiekum boro?
quote:IvyRosa schreef op 19 juli 2009 @ 19:28:

Werkelijk geen idee wie er bij "de groep" hoort. Dat willen ze nooit vertellen namelijk Ik hoor er iig niet bij. Ik hoor bij die andere groep.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
quote:yoyo2 schreef op 19 juli 2009 @ 19:30:

Trouwens!

Groetjes en kusjes?

Ben jij stiekum boro?Nee maar ik schrijf wel bij 'de Haakclub' en daar hoort dat.
quote:juniper8 schreef op 19 juli 2009 @ 19:31:

[...]

Nee maar ik schrijf wel bij 'de Haakclub' en daar hoort dat.Weer een goede reden om niet te gaan haken en zeker er niet over te schrijven
Ff kijken of er al gereageerd is op mijn topic:

Stoppen met de pil in 2012..
quote:Solomio schreef op 19 juli 2009 @ 19:19:

[...]

Jammer, ben net ongesteld geweest, maar als je een week of 3 geduld hebt, wil ik best ff vervelend tegen je doen.Da's best gek, want als ik ongesteld ben is dat ook de enige week per maand dat ik géén PMS heb, dus hartstikke vrolijk ben.
quote:juniper8 schreef op 19 juli 2009 @ 19:34:

Stoppen met de pil in 2012..Haha..
Je moet gewoon heek hard Fleurtje roepen. Die is van de spijkerharde kutreacties. Wel kans dat ze nu weer die lief-act gaat doen omdat jij het hard wil hebben.
Teringtyfus nog aan toe, Juniper. 'Tegen mij doen ze nooit onaardig', wat een gekweel, zeg. Als het je niet bevalt dat ze nooit eens onvriendelijk zijn dan blijf je hier toch fijn weg. Genoeg andere fora, hoor.

Djiezus, wat ben jij een enorme zeikerd. Flikker toch een end op en open niet telkens van die stomme topics.

Graag gedaan.
Known to cause insanity in laboratory mice
Om te kotsen vind ik het.
Known to cause insanity in laboratory mice
quote:juniper8 schreef op 19 juli 2009 @ 19:34:

Stoppen met de pil in 2012..Of op de mijne: vreemdgaan met de buurman in 2018, doen of niet?
quote:Lys schreef op 19 juli 2009 @ 19:39:

Teringtyfus nog aan toe, Juniper. 'Tegen mij doen ze nooit onaardig', wat een gekweel, zeg. Als het je niet bevalt dat ze nooit eens onvriendelijk zijn dan blijf je hier toch fijn weg. Genoeg andere fora, hoor.

Djiezus, wat ben jij een enorme zeikerd. Flikker toch een end op en open niet telkens van die stomme topics.

Graag gedaan. Doe je ook zo tegen je moeder, is toch niet normaal. Ik vraag gewoon om tips.
quote:Muis66 schreef op 19 juli 2009 @ 19:41:

[...]

Of op de mijne: vreemdgaan met de buurman in 2018, doen of niet?Heb je er een poll bij? liefst één die niemand snapt, want dat is ook een rage de laatste tijd.
mss nog even zeggen dat het heel complex is en niemand de hele situatie kent...
wij snappen het niet wat jij bedoelt. We kunnen het niet begrijpen want we hebben geen leven buiten het forum. Een stel zijkwijven zonder Echt Leven.

en jij er bij met je enge blauwe complexie, ga eens naar een dokter, volgens mij heb je smurfentiefus
quote:dasleuk schreef op 19 juli 2009 @ 19:46:

mss nog even zeggen dat het heel complex is en niemand de hele situatie kent...

(Haha...)

Ik heb jullie natuurlijk niet het hele verhaal verteld. Het is veel complexer dan dit. Het heeft ook te maken met klussen voor een beeb, een vriend die 2 weken op vakantie gegaan is en mij niet elke dag belt, spanning of hij wel een cadeau meeneemt ( en dan niet zo'n lullig oogje uit Turkije) en mijn gevoelige HSP persoonlijkheid.

(zoiets?)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven