Lange afstandsrelatie

25-12-2019 09:59 36 berichten
Alle reacties Link kopieren
Al sinds jaren heb ik een relatie met een lieve man in een andere stad. Ik reis altijd naar hem met de trein, hij komt zelden tot nooit naar mij. Aan het heen en weer gereis heb ik al mijn spaargeld uitgegeven. Ik heb hem vaak gevraagd om de kosten te delen maar daar werd niet op gereageerd. Hij zei dat hij geen geld had om mee te betalen en dat geloofde ik. Gisteren vertelde hij me dat hij de laatst jaren enorm veel geld heeft gespaard en dat ik mijn geld niet had moeten uitgeven aan het bezoeken van hem. Dit steekt me. Wat is een goede constructieve manier om hiermee om te gaan? Het gaat me niet om het geld maar om een gevoel van gelijkwaardigheid.
Ik zou het constructief uitmaken, wat een hork.
Dymphnatam schreef:
25-12-2019 11:27
Mwoah, zolang het beeld niet al te vaak bijgesteld wordt (zo tussen de ontmoetingen in) kan TO hem best lief vinden.
ja maar dan is het: ik heb een relatie met, in mijn hoofd, een enorme lieve man
naamloosjes schreef:
25-12-2019 10:48
Ik zou het uitmaken, die opmerking zou voor mij de druppel zijn.
Inderdaad!
S-Meds schreef:
25-12-2019 11:29
ja maar dan is het: ik heb een relatie met, in mijn hoofd, een enorme lieve man

Daar zit op dit forum toch sowieso weinig verschil tussen?
Wat voor soort relatie hebben jullie? Vind je het zelf een goede relatie? Hoe ver wonen jullie uit elkaar? Wat zou er gebeuren als je daar niet meer heen zou reizen? want je kan het jezelf natuurlijk niet veroorloven, is de relatie dan voorbij?
Ik reisde vroeger ook bijna altijd naar hem toe, omdat hij een geschiktere woning had om samen te zijn. Maar dan betaalde hij de boodschappen.

Maar die opmerking dat jij geen geld had moeten uitgeven om naar hem toe te gaan, die is wel heel raar. Wat zit daar achter? Klinkt niet goed.
In mijn ogen heb jij een relatie met een gemene man in een andere stad. Een lieve man zou zo'n opmerking nooit maken. In geen duizend jaar. En je weet: als iemand je zijn ware gezicht toont, geloof hem dan!
In een relatie nooit meer geven dan je kunt missen zonder dat je er iets voor terug verwacht. Jij kunt je deze relatie niet veroorloven.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Hoe oud zijn jullie? Klinkt alsof hij iemand heeft en jou als sidechick heeft. Ik zou het asap uitmaken.
Weet hij dat jullie een relatie hebben?
Aan het heen en weer gereis heb ik al mijn spaargeld uitgegeven.

Dat moet wel een heel grote afstand zijn tussen jullie dan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven