last night a dj saved my life
zondag 28 september 2008 om 15:20
hoi meiden,
heb nu weer wat.
Graag jullie mening hierover.
Na wat heen en weer gehannes tussen mn ex en mij had ik dan nu toch een leuke jongen ontmoet...dacht ik.
Deze mijnheer is ook 5 jaar jonger,dus net 23 en in t dagelijkse leven DJ......
Ik heb hm twee weken geleden leren kennen via een vriendin,die gaf me zn msn en sindsdien hebben we elke dag contact gehad.Ook via de sms,want bellen doet hij niet??????
Ik leerde hem kennen op donderdag en die zaterdag daarop had ik een feestje ter ere van mijn 28ste verjaardag....
Had hem dus ook uitgenodigd,die vriendin was er ook dus hij kende al iemand.
Aangezien hij uit almere komt en dat anderhalf uur rijden is kon hij opd e bank slapen,geen probleem.
De meesten zouden hier slapen dus zo gezegd zo gedaan.
Om 2300 nog geen jasper....ik op msn gekeken,mijn heer was nog online.Ik gemaild en hij zei dat hij eraan kwam.
Aangezien we tot diep ind e nacht doorgingen geen enkel probleem natuurlijk.
Om 300 nog niemand,t kwartje viel,hij kwam niet.
Nou,dat wilde ik dus wel ff uitzoeken.De volgende ochtend gevraagd waar hij was en toen zei hij:ik durfde niet echt,allemaal vreemden en hij kende mij ook nog niet echt natuurlijk.
Das aannemenlijk
Dus wij een nieuwe date gepland voor de disndag erop,alleen toen moest hij onverwacht naar Duitsland voor de opames van een cd....kan gebeuren.
Wel heel de week sms-en en mailen,ook behoorlijk stout soms....
maar toen toch weer afgelopen maandag afgesproken.......
Alleen weer geen jasper.....
Deze stomme meid man maar weer voor lief dat hij niet kwam....hij was bang dat ik een of andere eirdo zou zijn zei hij omdat ik zo snel wilde afspreken.
Ja hallo,als je een lekker hapje ziet liggen,wacht je toch ook niet tot t beschimmeld is?
Dus ik gezegd dat ik dan wel naar hem zou komen,gisteren was de bedoeling.
Dat was perfect,kreeg zn adres en t zou leuk worden.
Alleen ik zou mezelf niet zijn als ik niet zeker wilde weten of dat adres wel klopt.Dus heeft mn beste vriend hem gebeld met een vaag smoesje over een feest en een dj......
Dat viel echter niet in goede aarde en de date werd gecancelled door hem.....
Ik heb volgehouden dat ik zijn nummer niet had gegeven,weet ik,heel gemeen.....
Dat geloofde hij wel,maar toch.
En jullie moeten ff weten dat ik in twee weken tijd bestookt ben met :verliefd op je,kinderen,toekomst samen.......die jongen heef geen moment voorbij laten gaan om te zeggen hoe leuk hij t wel niet vond en zo
Ik daarentegen was veel nuchterder en heb nooit zoiets gezegd.Hoe kan dat ook?
Maar nu komt t:als reden dat hij niet meer wilde daten:mn vriendin vindt t niet goed!!!!!
Snappen jullie dit nu?????ik mocht een heel weekend komen,waarw as zij dan?Toen hij in Duitsland zat heeft hij geen uur voorbij laten gaan zonder te contacten met mij?
Wie kan mij vertellen wat voor soort jongen ik mee te maken heb?
Hij zei ook dat hij mij ging vewijderen van msn ,dat moest van haar......Tot op de dag van vandaag is dat niet gebeurd.
T enige wat ik nog heb laten horen is dat als hij mij nietmeer wil spreken hij degene moet zijn die verwijdert want ik doe t niet.....ik eloof niets van die vriendin.
Wie heeft ervaring met dit type man??????
heb nu weer wat.
Graag jullie mening hierover.
Na wat heen en weer gehannes tussen mn ex en mij had ik dan nu toch een leuke jongen ontmoet...dacht ik.
Deze mijnheer is ook 5 jaar jonger,dus net 23 en in t dagelijkse leven DJ......
Ik heb hm twee weken geleden leren kennen via een vriendin,die gaf me zn msn en sindsdien hebben we elke dag contact gehad.Ook via de sms,want bellen doet hij niet??????
Ik leerde hem kennen op donderdag en die zaterdag daarop had ik een feestje ter ere van mijn 28ste verjaardag....
Had hem dus ook uitgenodigd,die vriendin was er ook dus hij kende al iemand.
Aangezien hij uit almere komt en dat anderhalf uur rijden is kon hij opd e bank slapen,geen probleem.
De meesten zouden hier slapen dus zo gezegd zo gedaan.
Om 2300 nog geen jasper....ik op msn gekeken,mijn heer was nog online.Ik gemaild en hij zei dat hij eraan kwam.
Aangezien we tot diep ind e nacht doorgingen geen enkel probleem natuurlijk.
Om 300 nog niemand,t kwartje viel,hij kwam niet.
Nou,dat wilde ik dus wel ff uitzoeken.De volgende ochtend gevraagd waar hij was en toen zei hij:ik durfde niet echt,allemaal vreemden en hij kende mij ook nog niet echt natuurlijk.
Das aannemenlijk
Dus wij een nieuwe date gepland voor de disndag erop,alleen toen moest hij onverwacht naar Duitsland voor de opames van een cd....kan gebeuren.
Wel heel de week sms-en en mailen,ook behoorlijk stout soms....
maar toen toch weer afgelopen maandag afgesproken.......
Alleen weer geen jasper.....
Deze stomme meid man maar weer voor lief dat hij niet kwam....hij was bang dat ik een of andere eirdo zou zijn zei hij omdat ik zo snel wilde afspreken.
Ja hallo,als je een lekker hapje ziet liggen,wacht je toch ook niet tot t beschimmeld is?
Dus ik gezegd dat ik dan wel naar hem zou komen,gisteren was de bedoeling.
Dat was perfect,kreeg zn adres en t zou leuk worden.
Alleen ik zou mezelf niet zijn als ik niet zeker wilde weten of dat adres wel klopt.Dus heeft mn beste vriend hem gebeld met een vaag smoesje over een feest en een dj......
Dat viel echter niet in goede aarde en de date werd gecancelled door hem.....
Ik heb volgehouden dat ik zijn nummer niet had gegeven,weet ik,heel gemeen.....
Dat geloofde hij wel,maar toch.
En jullie moeten ff weten dat ik in twee weken tijd bestookt ben met :verliefd op je,kinderen,toekomst samen.......die jongen heef geen moment voorbij laten gaan om te zeggen hoe leuk hij t wel niet vond en zo
Ik daarentegen was veel nuchterder en heb nooit zoiets gezegd.Hoe kan dat ook?
Maar nu komt t:als reden dat hij niet meer wilde daten:mn vriendin vindt t niet goed!!!!!
Snappen jullie dit nu?????ik mocht een heel weekend komen,waarw as zij dan?Toen hij in Duitsland zat heeft hij geen uur voorbij laten gaan zonder te contacten met mij?
Wie kan mij vertellen wat voor soort jongen ik mee te maken heb?
Hij zei ook dat hij mij ging vewijderen van msn ,dat moest van haar......Tot op de dag van vandaag is dat niet gebeurd.
T enige wat ik nog heb laten horen is dat als hij mij nietmeer wil spreken hij degene moet zijn die verwijdert want ik doe t niet.....ik eloof niets van die vriendin.
Wie heeft ervaring met dit type man??????
zondag 28 september 2008 om 15:25
Jezus vrouw, wat maak je je druk. Delete die man zijn nummer, gooi hem uit je msn, en laat hem lekker in zijn sop gaarkoken. Who gives a shit wat hij denkt, voelt, zegt, bedoelt en weet ik het, bottom line is toch dat jij te oud voor dit soort ongein bent? En dat je je daar veel te goed voor zou moeten voelen? Weg ermee, meer mannen dan kerken, ik snap echt niet dat je je na de eerste keer niet op komen dagen uberhaupt nog energie aan dit heerschap verspild hebt.
Am Yisrael Chai!
zondag 28 september 2008 om 15:26
zondag 28 september 2008 om 15:26
Ehm, ik zou hem lekker laten wapperen en er geen energie meer in steken. Lees je eigen verhaal nog eens alsof iemand anders dit heeft geschreven en je dit nu op het forum leest. En wat denk je zelf dan?
olijfje_ wijzigde dit bericht op 28-09-2008 15:28
Reden: woordje toegevoegd
Reden: woordje toegevoegd
% gewijzigd
Ik ben mijn eigen bananenschil
zondag 28 september 2008 om 15:28
oh die toekomst had ik helemaal nie in mn hoofd hor,ik denk daar niet aan als ik ga daten,dat komt vanzelf........maar ik baal ervan dat hij me niet verwijdert want ik kan t zelf ook nog niet,terwijl ik dat op mijn leeftijd wel zou moeten kunnen.......das dat stomme eraan he,en daarom wilde ik weten of iemand t herkent?
zondag 28 september 2008 om 15:35

zondag 28 september 2008 om 15:47
Ohhh... is dit verhaal van dezelfde TO?!
Diekie, in dat vorige topic schreef je toen dat je niet snapte hoe je erin getuind kon zijn, jij als wijze vrouw met een leidinggevende functie die bij je past.... en toch gebeurt het nu wéér... hoe verklaar je dat? Is dit je (behalve het laarzenincident) al vaker gebeurd? Val je op de 'verkeerde' mannen?
Diekie, in dat vorige topic schreef je toen dat je niet snapte hoe je erin getuind kon zijn, jij als wijze vrouw met een leidinggevende functie die bij je past.... en toch gebeurt het nu wéér... hoe verklaar je dat? Is dit je (behalve het laarzenincident) al vaker gebeurd? Val je op de 'verkeerde' mannen?
Peas on earth!
zondag 28 september 2008 om 15:48
zondag 28 september 2008 om 15:48
zondag 28 september 2008 om 15:49
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 28 september 2008 @ 15:43:
[...]
Ah, dank!
*heeft niets met DJ's *http://www.youtube.com/watch?v=At6mPMGorhY
Je kent 'm wel!
[...]
Ah, dank!
*heeft niets met DJ's *http://www.youtube.com/watch?v=At6mPMGorhY
Je kent 'm wel!
zondag 28 september 2008 om 15:51
quote:Digitalis schreef op 28 september 2008 @ 15:49:
[...]
http://www.youtube.com/watch?v=At6mPMGorhY
Je kent 'm wel!Hihi, digi, had hem zelf net ook ff op Gourmetten voor singles neergeplemt voor Prinses
[...]
http://www.youtube.com/watch?v=At6mPMGorhY
Je kent 'm wel!Hihi, digi, had hem zelf net ook ff op Gourmetten voor singles neergeplemt voor Prinses
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!