last night a dj saved my life

28-09-2008 15:20 134 berichten
Alle reacties Link kopieren
hoi meiden,

heb nu weer wat.

Graag jullie mening hierover.

Na wat heen en weer gehannes tussen mn ex en mij had ik dan nu toch een leuke jongen ontmoet...dacht ik.

Deze mijnheer is ook 5 jaar jonger,dus net 23 en in t dagelijkse leven DJ......

Ik heb hm twee weken geleden leren kennen via een vriendin,die gaf me zn msn en sindsdien hebben we elke dag contact gehad.Ook via de sms,want bellen doet hij niet??????

Ik leerde hem kennen op donderdag en die zaterdag daarop had ik een feestje ter ere van mijn 28ste verjaardag....

Had hem dus ook uitgenodigd,die vriendin was er ook dus hij kende al iemand.

Aangezien hij uit almere komt en dat anderhalf uur rijden is kon hij opd e bank slapen,geen probleem.

De meesten zouden hier slapen dus zo gezegd zo gedaan.

Om 2300 nog geen jasper....ik op msn gekeken,mijn heer was nog online.Ik gemaild en hij zei dat hij eraan kwam.

Aangezien we tot diep ind e nacht doorgingen geen enkel probleem natuurlijk.

Om 300 nog niemand,t kwartje viel,hij kwam niet.

Nou,dat wilde ik dus wel ff uitzoeken.De volgende ochtend gevraagd waar hij was en toen zei hij:ik durfde niet echt,allemaal vreemden en hij kende mij ook nog niet echt natuurlijk.

Das aannemenlijk

Dus wij een nieuwe date gepland voor de disndag erop,alleen toen moest hij onverwacht naar Duitsland voor de opames van een cd....kan gebeuren.

Wel heel de week sms-en en mailen,ook behoorlijk stout soms....

maar toen toch weer afgelopen maandag afgesproken.......

Alleen weer geen jasper.....

Deze stomme meid man maar weer voor lief dat hij niet kwam....hij was bang dat ik een of andere eirdo zou zijn zei hij omdat ik zo snel wilde afspreken.

Ja hallo,als je een lekker hapje ziet liggen,wacht je toch ook niet tot t beschimmeld is?

Dus ik gezegd dat ik dan wel naar hem zou komen,gisteren was de bedoeling.

Dat was perfect,kreeg zn adres en t zou leuk worden.

Alleen ik zou mezelf niet zijn als ik niet zeker wilde weten of dat adres wel klopt.Dus heeft mn beste vriend hem gebeld met een vaag smoesje over een feest en een dj......

Dat viel echter niet in goede aarde en de date werd gecancelled door hem.....

Ik heb volgehouden dat ik zijn nummer niet had gegeven,weet ik,heel gemeen.....

Dat geloofde hij wel,maar toch.

En jullie moeten ff weten dat ik in twee weken tijd bestookt ben met :verliefd op je,kinderen,toekomst samen.......die jongen heef geen moment voorbij laten gaan om te zeggen hoe leuk hij t wel niet vond en zo

Ik daarentegen was veel nuchterder en heb nooit zoiets gezegd.Hoe kan dat ook?

Maar nu komt t:als reden dat hij niet meer wilde daten:mn vriendin vindt t niet goed!!!!!

Snappen jullie dit nu?????ik mocht een heel weekend komen,waarw as zij dan?Toen hij in Duitsland zat heeft hij geen uur voorbij laten gaan zonder te contacten met mij?

Wie kan mij vertellen wat voor soort jongen ik mee te maken heb?

Hij zei ook dat hij mij ging vewijderen van msn ,dat moest van haar......Tot op de dag van vandaag is dat niet gebeurd.

T enige wat ik nog heb laten horen is dat als hij mij nietmeer wil spreken hij degene moet zijn die verwijdert want ik doe t niet.....ik eloof niets van die vriendin.

Wie heeft ervaring met dit type man??????
Tsja, Diekie.... Ik lees je verhaal en schrik een beetje!

Mijn vriend is 23 jaar oud, heet Jasper en is DJ.....

Dus ik hoop écht, en dat meen ik dat je contact met mij opneemt als hij wél Jasper heet.... Kun je me dan alsjeblieft meer vertellen....

mijn email = ikwildewaarheid@hotmail.com

( ja, mijn vriend is nogal vrouwen gek en ik vertrouw hem niet voor 100% momenteel....)

Ik zou het fijn vinden als je reageert...

Alvast bedankt!!

grt.
Tja, hier kon je wel een beetje op wachten met al die info in je OP...
En met wat speurwerk (tja...ik verveel me nu even...) heb ik 'm waarschijnlijk al gespot op Hyves. I.v.m. privacy kan ik uiteraard niet linken .....
Xander, zou je mij die link willen mailen??

thx!
@xander je maakte me nieuwsgierig...

dat was appeltje eitje en niet eens speurwerk......
quote:LindaLinda schreef op 28 september 2008 @ 22:29:

Xander, zou je mij die link willen mailen??

thx!Het is toch je vriend? Dus je weet z'n Hyves.
Ik heb 'm ook zo gevonden...

Vraag me dus ernstig af of Jasper wel zo fictief is...
Peas on earth!
[quote]diekie schreef op 28 september 2008 @ 15:20:

hoi meiden,

En jullie moeten ff weten dat ik in twee weken tijd bestookt ben met :verliefd op je,kinderen,toekomst samen......quote]

Na 2 weken mailen/smsen over kinderen en een toekomst samen beginnen? Dan kun je toch op je klompen aanvoelen dat hij niet spoort ! Dan moeten je alarmbellen echt gaan rinkelen hoor.

Edit: of was jij soms degeen die daarover begon? Omdat dat met die andere jongen ook al zo snel ging allemaal (ja ik heb ook ff gegluurd). Hoe dan ook: dat spoort niet.
.
Ik denk dat de Angel effe een dubbelnickercheck moet doen .
Ik vind het nogal lomp om iemand zo op het forum te zetten. Ook al is meneer een klootzak, dan is dat een zaak tussen TO en hem. Nu kunnen we allemaal zn hyves checken, denken mensen hem te herkennen, mensen onzeker over hun eigen relatie. Gaat te ver
kan dit topic alsjeblieft gesloten worden?! Dit gaat écht nergens over nee...
quote:LindaLinda schreef op 29 september 2008 @ 01:14:

kan dit topic alsjeblieft gesloten worden?! Dit gaat écht nergens over nee...Dit topic is toch niet door jou geopend....of toch wel?
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 28 september 2008 @ 15:40:

Ik snap de titel van dit topic trouwens niet....Afgelopen nacht heeft een DJ mijn leven gered.
World of Warcraft: Legion
quote:Charlotte69 schreef op 28 september 2008 @ 15:48:

Deze DJ saved helemaal niks en hij schrikt ook niet van jouw broken heart, als je het mij vraagt.
World of Warcraft: Legion
Ik dacht even dat mijn nichtje van 17 hier een topic had geopend maar nee diekie is 28

Vraag jij je wel eens af Diekie hoe het komt dat jij maandelijks dit soort types aantrekt?
quote:LindaLinda schreef op 28 september 2008 @ 22:13:

Tsja, Diekie.... Ik lees je verhaal en schrik een beetje!

Mijn vriend is 23 jaar oud, heet Jasper en is DJ.....

Dus ik hoop écht, en dat meen ik dat je contact met mij opneemt als hij wél Jasper heet.... Kun je me dan alsjeblieft meer vertellen....

mijn email = ikwildewaarheid@hotmail.com

( ja, mijn vriend is nogal vrouwen gek en ik vertrouw hem niet voor 100% momenteel....)

Ik zou het fijn vinden als je reageert...

Alvast bedankt!!

grt.Komt hij uit Almere? Want dat weten we ook nog eens
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
hoi,

ik snap dat t niet netjes is om iemand bij zn naam te noemen.....i will take the blame.....maar hyves?????en ja is mn antwoord op de laatste vraag helaas......nou kijk dan,dit is een foute man dus...

en over at maandelijkse terugkeren,das niet waar...helaas om je weleens iemand tegen die de grond onder je voeten weghaalt
Toetoedoetoedoe....Instector Xahan,...toetoedoetoedoe oe oeee..

Maar ben je nou niet een beetje bang dat TO onze DJ ook gaat hyven...dan is natuurlijk helemaal het einde zoek..
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
nouw eet je,ik ben hier niet fout toch?????vroeg t alleen maar
quote:diekie schreef op 29 september 2008 @ 09:13:

hoi,

ik snap dat t niet netjes is om iemand bij zn naam te noemen.....i will take the blame.....maar hyves?????en ja is mn antwoord op de laatste vraag helaas......nou kijk dan,dit is een foute man dus...

Ook al is het een foute man, het is niet chique dat jij hier zoveel gegevens neerzet dat hij (mogelijk) te traceren is.

en over at maandelijkse terugkeren,das niet waar...helaas om je weleens iemand tegen die de grond onder je voeten weghaalt

En dat is iets waar jij nou eens over na moet denken.

Ik heb ook je andere topics gelezen.

Hoe kan het dat jij zulke jongens aantrekt.En gelijk zo heftig dat de grond onder ze de grond onder je voeten weghalen....

Waarom heb je het binnen enkele weken over de toekomst met trouwen en kinderen krijgen.

Als slimme meid met een leidinggevende baan die erg bij je past moet je toch snappen dat niet realistisch is.

Je negeert alle signalen dat het niet okay is en toch blijf je aan modderen.....

Je bent 28, Kom op zeg..... Je plaats hier puberverhalen, met puberverliefdheden
ok jullie hebben gelijk........maar t was echt niet de bedoeling dat idereen hem ging traceren he....

en ik had t niet over kids enzo he....nooit gedaan ook.....

ja en die signalen,als je ze voelt das inderdaad dom om door te gaan.....

nu heb ik wel ff een leif woordje nodig hor
Ik ben gewoon te blond om 'm te kunnen traceren. Daarentegen doe ik het best goed bij jonge jongens

Get over it diekie. Next.
DTEEZ!
( Ben niet blond maar het lukt mij ook niet )

Leif woordje nodig? Kom op, Diekie get a grip. Niks aan de hand, maak er geen drama van.
quote:diekie schreef op 29 september 2008 @ 10:32:

ok jullie hebben gelijk........maar t was echt niet de bedoeling dat idereen hem ging traceren he....

en ik had t niet over kids enzo he....nooit gedaan ook.....

ja en die signalen,als je ze voelt das inderdaad dom om door te gaan.....

nu heb ik wel ff een leif woordje nodig hor

Een lief woordje nodig? Diekie, wat jij nodig hebt is en groeispurt van 16 naar je leeftijd 28 jaar!!!!!!!!!!

Kom op, dom om door te gaan?? MEGADOM!

Wie zijn billen brand moet op de blaren zitten.

Je hebt het over een omgang van 2 weken!!!

Je doet een plas en alles was weer zo als het was.

Klaar.
nee ik maag geen drama,vind t wel erg raar dat iedereen er commentaar over heeft maar wel zoeken op hyves....daar

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven