** LDR deel 13 **

05-01-2010 12:39 3084 berichten
LONG DISTANCE RELATIONSHIPS

deel 13

Hier is deel 12:

Long Distance Relationship (LDR) nr.12
Alle reacties Link kopieren
oh haha nou je bent van harte welkom om al die kennis te delen hoor!

Ik geloof stiekem dat je lichaam jusit beter verteerd als je verder niets doet, ik voel me er in elk geval wel lekkerder bij. Als ik bv. veel eet (écht veel dan he) en ik ga bewegen, dan gaat dat echt fout, dan sta ik daarna met opgezwollen buik te puffen. Ga ik daarentegen even liggen, dan voel ik me echt geweldig.
Nou kijk, als ik dan toch mag delen.

Je verbranding (katabolisme) bestaat uit 3 soorten:

Basaal katabolisme

Specifiek dynamisch katabolisme

En arbeidskatabolisme.

Die 1e twee zijn samen je basis stofwisseling.En dat je alleen maar nodig voor ademhalen, je bloeddruk in stand te houden, ,je eten verteren enzo. Hoef je niks voor te doen en ze gebruiken volop energie

Het arbeidskatabolisme is daar maar 30% van...

Jee zeg, dit schud ik zo uit mijn mouw, waarom vroegen ze dát nou niet op het examen?!
Vet veel sneeuw hier! Ik ben benieuwd of ik nog uitga vanavond. Straks sneeuw ik in. Hmm, ik had meer boodschappen moeten doen.

Maar Marg, je kan toch om half vijf in de sportschool zijn als je wilt? (ik herhaal mijn vraag even)

Jooles, zie. En in tegenstelling tot de indruk die hier soms gewekt wordt, hoeven niet alle mannen waar je mee praat of mee optrekt meteen datingmateriaal te zijn.

Directora, hoerenmadame? Wauw. Hoe voelt dat nou?

Isiss, goed dat je het nu 'hardop' gezegd hebt. Ik denk hetzelfde wat Nemo zegt en ik denk dat ik nooit leidinggevende zou moeten worden.

Ga even posten want waarschijnlijk huppel ik alweer achter de feiten aan.
Zal ik maar van mn handen afkomen? Damn, wat stom
I only get one shot at life - so I shoot to kill
Doe maar.
Ik ben er altijd slecht in.

Dat weten jullie nu wel.

Maar ik denk ook: waarom krampachtig iets doen terwijl je zo graag het andere wil doen?! Dat hoeft toch niet. Of wel?

Ik weet het niet.

Maar ik zou idd zeggen, kom van je handen...

Ine; hoe is het bij jou?? Ook zo koud als hier?! Ik vind het niks.
Kijk 2 woorden.

Dat moet ik nog leren.
ok.
(waarom ben ik soms zo dapper en onbevreesd en soms zo'n schijterd?)
Gedaan?
Ik heb geen zin om uit te gaan. Ernstig, want ik ben weinig op pad de laatste twee weken. Dus ik moet gaan, ik woon nu op loopafstand notabene.

*schopt zichzelf onder kont en gaat kleren uitzoeken*
Fille: was het leuk? Of ben je nog niet weg?

Spijker: en?

Ik kom er net achter dat een deel van Belgisch recht ook onder dit examen valt. Mijn god.

Embryologie, fysiologie van de bekkenbodem, neonatologie, een hoop pratijk shit theorie, verloskunde en dan ook nog recht. In 1 examen. ZIjn ze nu helemaal van de pot gerukt!
Ik ben nog niet weg. Besefte opeens dat ik niet echt gegeten had. Dus doe dat nu.
Ben nu klaar om te gaan. En het ontbreekt nog steeds aan zin.
quote:findingnemo schreef op 09 januari 2010 @ 22:09:

Fille: was het leuk? Of ben je nog niet weg?

Spijker: en?

Ik kom er net achter dat een deel van Belgisch recht ook onder dit examen valt. Mijn god.

Embryologie, fysiologie van de bekkenbodem, neonatologie, een hoop pratijk shit theorie, verloskunde en dan ook nog recht. In 1 examen. ZIjn ze nu helemaal van de pot gerukt!

Dit examen...? Welk examen is dat? Van volgende week? Ik hoop het niet!!!!

Wat is praktijk shit theorie ?

Zit je te studeren?

Fille, veel plezier!

Ik kan idd. om half vijf gaan, moet ik wel een ander abonnement nemen (ik heb nu een ochtend abonnement) maar ik denk dat dat idd. de slimste keus is. Er zullen dan wel weinig lessen zijn. Maar ik weet ook wel dat als ik om half vijf thuis ben ik geen zin heb om om 20 uur nog een les te gaan volgen. Misschien in de zomer, maar nu wil ik dan gewoon het huis niet meer uit

Ik hoop echt dat ik snel wat anders vind, het is hier stervenskoud nu!!!!
Voor de spaanssprekenden onder ons: prachtige beschrijving van Havanna

Ik moet lachen en huilen
Ja, berichtje gestuurd, berichtje teruggehad. Maar hij wilde vanavond niet afspreken want hij wilde vroeg naar bed. En nu kom ik net thuis en hoor net dat hij in de kroeg zit. Nou ja... Buurman is dus kennelijk toch niet zo leuk als ik dacht. Of beter gezegd, ik begon hem wel leuk te vinden maar kennelijk vindt hij mij niet zo leuk als gedacht!

Balen...
Pfff waardeloos van de buurman!

Niet meer het initiatief nemen hoor!

Tegelijkertijd denk ik dat het nog makkelijk wat kan worden, misschien is hij gewoon veranderd van mening over vanavond, dat gebeurt mij zo vaak.
Ja, maar dat had ie mij minstens even iets kunnen laten weten, als hij zin had mij te zien.

Ik stuurde m net nog een berichtje, voordat ik wist dat ie niet thuis was, dat t me leuk leek nog eens af te spreken. Maar ik ga nu maar geen initiatief meer nemen nee.

Stomme is, gisteren was ik uit en aan het dansen en er waren een aantal leuke mannen. En ik stond te overwegen: zoenen of niet zoenen? En toen besefte ik me ineens dat het een type man was waar ik normaal niet meteen op zou vallen, en toen besefte ik me dat ik alleen naar mannen aan het kijken was die een beetje op hem leken. En toen besloot ik; laat ik maar geen man zoenen omdat ie op mn buurman lijkt. Laat ik dan maar de buurman zelf zoenen en verder even niet met anderen.

Oftewel, ik begon m echt een beetje leuk te vinden. Au, gestoten, denk dat t andersom niet zo is. Vreemd hoor, want t was echt heel gezellig vorige keer. Maar helaas.
Spijker, misschien was dat ook wel z'n intentie, lekker vroeg naar bed maar werd hij over gehaald door "vrinden" om toch nog even wat te komen drinken. Niet gelijk zwart kijken hoor.

En ik denk nog steeds aan dat nagelsknippen van Marg, ieuwk. De rest vind ik wel oke maar nagels knippen doe ik (en hij dus ook) lekker in je eentje. Ik heb denk ik 'n fobie tegen nagels.

Mijn man kwam vanavond braaf thuis met 'n fles wijn toen ik hem 'n sms had gestuurd dat hij nù thuis moest komen want ik had geen zin meer om alleen te zitten. Het lukt me al aardig! (en dat was best wel laat en nu gaan we maar braaf slapen want ondertussen ook alweer 'n hoop gedaan in die tussentijd )
Spijker, auw. Da's niet leuk. Maar misschien wilde hij echt vroeg naar bed en is door vrienden overgehaald en heeft t niks te maken met jou niet willen zien? Of zijn dit nou woorden van Mrs. Naïef?

Isiss, ik heb Annie vorige week ook gezien, vond het ook leuk en verheug me alweer op morgen. Schavuit van Oranje gemist, maar lang leve Uitzending Gemist. Al kijk ik liever op tv. Sinds kort heb ik een digitale ontvanger met 2 tuners en kan ik dus sinds 5 jaar weer ns wat opnemen, hurray! Doe het dan ook gretig en heb alweer een aantal dingen op de harde schijf staan voor koude, versneeuwde zondagmiddagen. Trouwens, heeft iemand The Good Wife gezien (vrijdagavond, Net5, op 1 januari van start gegaan, in de hoofdrollen Mr Big uit SATC en een verpleegster van ER)? Vond het erg leuk. Jeeh, het lijkt wel alsof ik alleen maar voor die buis, zit, he? Is ook stiekem wel een beetje zo

Treinavontuur naar A'dam goed verlopen. En eindelijk mijn Christine le Duc-tegoedbon ingewisseld had ik in 2008 voor m'n verjaardag gekregen. Ook bij Hermitage geweest. Erg gaaf. En bij vriendin gegeten en de geheimen van het duizenden geleerd. Al met al dus een gezellige zaterdag!

En nu richting bed met boek, heerlijk!
Haha, Cadi, zelfde gedachte wb Spijker!
quote:Jooles schreef op 10 januari 2010 @ 00:27:

En eindelijk mijn Christine le Duc-tegoedbon ingewisseld

Bestaan daar ook al bonnen van? Wat heb je gekocht? Plaatje?

Cadi, wauw na een sms kwam hij met een fles wijn, dat is nog eens training! Lief hoor. Hoe gaat het nu met je dochter?

Ja, zoiets zal wel gebeurd zijn. Maar dan denk ik: laat je dan door mij over halen. Of laat me even weten, want hij wist dat ik ook in de stad was. Maar dat heeft ie dus niet gedaan... Ik vraag me af of er nog een keer een afspraakje volgt, t moet niet te stroef gaan in het begin hoor. Is de afstand zó kort dat t letterlijk alleen de straat uit is en dan nog niet voor elkaar krijgen om elkaar te zien, dat vind ik overdreven.
Spijker, ik kan me goed voorstellen dat hij overgehaald is en ik snap ook wel dat hij het jou dan niet meteen laat weten. Want waarschijnlijk ging hij dan de deur uit met de gedachte dat hij één (hoogstens twee) biertjes ging drinken. Trouwens, hoe weet jij dan dat hij de deur uit is? Bemoeizieke buurvrouw zonder leven of via de dorpsomroeper? Kaartjes zijn gereserveerd trouwens.

Ja Jooles, plaatje.

Cadi, had je die fles wijn er ook bij gesmst of was dat eigen initiatief?

Mijn avond was best leuk. Ik ben net thuis (en alweer aan het eten, heb bijzonder ritme) dus dat moet haast wel. Zag het eerst niet zo zitten. Vriend (of exvriend, is niet helemaal duidelijk) van vriendinnetje draaide en hij draait altijd balkanbeats. Vind dat vaak moeilijk dansbaar, maar dat viel reuze mee. Er was een enorm leuke jongeman, maar die is al 12 jaar samen met zijn vriendin en is over 2 maanden papa, dus jammerrrr. Ik denk dat hij ook een hele leuke papa is. Zucht. Alle leuke mannen zijn bezet. Of homo.

Ik ben nu dus echt klaarwakker na mijn wandeltochtje door de sneeuw. Ze wilden me met de taxi afzetten, maar dat vond ik onzin. Ik moest de straat zeggen waar ik woonde, dus toen begon de taxichauffeur te vertellen hoe we moesten rijden (en of het op de route lag). Ik denk 1) dat zijn Duits slechter was dan het mijne en 2) dat het maar goed is dat ik ben gaan lopen, want ik weet niet of zijn route nou zo snel was.

Nemo, hoeveel tijd heb je nog om te leren?
Dat examen is donderdag. Moet nu werken.

Zie het niet zitten. Maar mss komt dat nog?

Spijker: beetje jammer. Afwachten dan nu maar. Als Cadi, Fille en Jooles gelijk hebben dan laat ie dan nu wel wat weten.

En ik ben het eens met Fille. Bezet of homo.

Ik ben weg, moet ik nog haasten ook. Blegh.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven