** LDR deel 13 **

05-01-2010 12:39 3084 berichten
LONG DISTANCE RELATIONSHIPS

deel 13

Hier is deel 12:

Long Distance Relationship (LDR) nr.12
Alle reacties Link kopieren
Ja, mannen.. Als ik een lesbisch-knopje had zette ik het aan.

Of zou dat net zo lastig zijn?
I only get one shot at life - so I shoot to kill
Nemo hoe staat het met je dates? Je had er toch een heleboel in de planning?
Jooles, inderdaad nieuwe ronden, nieuwe kansen. Maar niet de rebound worden!

Ooooh, mijn hoofd. Ik heb mijn eerste kater van 2010 binnen! Zo, ik kan amper scherp zien. En ja, barmannen zijn sletten, maar wel leuk. Maar vind het meer achterkamernieuws verder.

Spijker, kaartjes zijn gereserveerd en ik ga er achteraan hoe het gaat qua geld.

Spijker, denk dat lesbisch zijn net zo ingewikkeld is. Vrouwen zijn ook niet de makkelijkste.
Fille, hoe staat je kater? De eerste van 2010? Tel jij 1 januari niet mee of was je de enige zonder kater?
Volgens mij was ik toen brakkig maar was het geen echte kater. Maar misschien is dat niet waar. En eigenlijk telt het ook niet want iedereen drinkt veel dan. Nouja, dit was in ieder geval de meest venijnige kater tot nu toe. Maar ik moet zeggen dat de vreselijke hoofdpijn voorbij is. En ik dacht net aan koffie, dat zegt ook wat. Maar ik ga zo op excursie naar de Bundeskanzleramt en kan niet zeggen dat ik grote zin heb. Ook omdat ik dan allemaal mensen tegenkom waar ik gisteren mee heb staan blaten, dronken en wel, en ik ook bang ben dat mensen doorhebben dat ik met de barman meegegaan ben. Suf he?

Hmm, het is nu te laat om nog een tukje te gaan doen denk ik.
Fille, check je facebook. Ik zit te twijfelen om misschien nog even een weekend weg te gaan begin februari, jouw kant op behoort tot de mogelijkheden. Zou je t leuk vinden om dan eens af te spreken?
Ik ga kijken.

Ik heb toch maar een tukje gedaan. Of niet? Nouja, ergens op het randje van bij bewustzijn geweest en het heeft wel een beetje geholpen.
Fille: boeien wat die andere mensen denken of zeggen. Ook al had je het niet gedaan dat hadden ze het toch wel gedacht. Zo gaat dat. Dus het maakt eigenlijk geen bal uit

Tsja.. die dates. Ik ben het aan het afhouden. Ik wil eigenlijk eerst Mr. Lek in mn bed voordat er straks iemand serieus bij zit. Of eigenlijk vind ik het gewoon eng. Als ik dan weer al dat gedoe er omheen lees. En ik zit nu ook alleen maar te studeren dus zet Paiq alleen aan als ik offline berichten heb ontvangen, om die even snel te lezen en het dan weer uit te zetten.

Mr. Lek laat echt NIKS meer horen. Terwijl ie wel heel actief op fb enzo is.....

Kut. Maar ja.
Nemo, dan zou ik toch maar op zoek gaan naar een andere man. Want eerst de volgende als je meneer lek in bed hebt gehad? Straks laat ie nooit meer wat horen. Wordt je oude vrijster
Nemo, je hebt gelijk. De anderen hadden niets door of ik had niet door dat zij het door hadden. En al hadden ze het wel door dan had het ook niks uitgemaakt in feite.

Mijn kater is ook vervlogen, dus dat is fijn. En ben net niet mee de kroeg ingegaan omdat ik moet lezen en schoonmaken. Goed hè?

Nemo, misschien heeft Es gelijk. Ik zou er niet op wachten. En bovendien: the best way to get a date is a date of iets van soortgelijke strekking. Dus ga daten en dan wordt je nog aantrekkelijker. Zal je zien dat Mr. Lek spontaan weer opduikt. Of niet, maar dan vergeet je hem misschien makkelijker.
anoniem_9073 wijzigde dit bericht op 12-01-2010 18:48
Reden: Misschien toch niet zo wakker want vergeet gewoon woorden.
% gewijzigd
Hoe was het Bundeskanzleramt? Leuk?

Hier hebben wij net besloten in april een weekend naar Lissabon te gaan en in september een weekend naar Berlijn.

Verder hebben wij een heel leuk arrangement geboekt voor maart; ga ik de laaste week van februari met mijn moeder, nicht en tante naar Turkije en gaan wij met Pasen met mijn hele familie naar het Europapark.

Als laatste hebben wij kaartjes gekocht voor Disney on Ice. Daar gaan wij met vriends nichtje van vijf heen.

Ik kom de komende tijd wel door denk ik
Goeie plannen es! Ik twijfel heel hard over een weekendje Berlijn. Hele week nog een transavia aanbieding, dus ik heb nog even twijfeltijd.
Ik weet ook wel dat ik niet echt op hem kan wachten.

Trouwens ook niet voor de niet-echt.

Ik ga helemaal niet wachten.

Maar baal er wel een beetje van. Maar goed.

Tis meer.. ik weet niet.

Vind het eng weer ofzo. En Mr. Lek was ergens veilig omdat het zo duidleijk alleen sex was. maar zelfs dat lukt blijkbaar niet (omdat ik het te graag wil?)

Anyway: Es, plannen klinken goed!

Spijker; gewoon gaan, is lekker. Waarom niet? En fille is stil in het echt, maar dan gooi je er gewoon wat bier in, komt ze van zelf los
Waarom niet? Nee, er is niet echt een reden voor niet! Ik wilde graag nog even weg die periode (en Canada is van de baan). Ik kreeg alleen net vanmiddag de mail met de aanbiedingen, dus ik moet t plan even laten bezinken en marineren.

Nemo, maar staan er nou andere dates gepland of had ik dat verkeerd onthouden?
Nou Es, doe maar decadent. Wel erg leuk allemaal.

Bundeskanzleramt was niet heel interessant, maar leuk om te zien. We mochten niet heel veel zien vanwege een bezoek van weetikveelwie. De krent in de pap was toch wel toch onze gids, die volgens mij een studie binnenhuisarchitectuur gedaan had en die veel dingen met een ironische ondertoon vertelde en droge grapjes maakte. Angie niet gezien helaas.

Nemo, gewoon gaan afspreken en niet verwachten dat je meteen de liefde van je leven gaat ontmoeten maar dat je gewoon iemand gaat ontmoeten?

En tuurlijk mag je balen van mr. Lek. Maar als je leuke andere mensen ontmoet waait dat misschien vanzelf over.

Nee niet te veel bier in Fille want dan raak je d'r kwijt aan barmannen enzo. Damn, de barman was leuk. Mooi stom dus.

Ohja, ik ging leren. Ik ben dat helemaal niet meer gewend!
Oh, ik heb zo hard moeten lachen om je 'hele kleine glaasjes' Ik zie het helemaal voor me!
Haha.

Ik denk soms: hoe kan ik nou zo'n kater hebben, ik heb maar vijf biertjes op. Ja vijf halve liters dus.

Volgens mij is het hier niet zo stil geweest sinds dat Spijker meeschrijft...

Ik mag hier ook niet zijn.

ZIt weer eens in stress. Dat examen voor morgen is ZO veel. En ik ben weer te laat begonnen.

Net belde een vriendinnetje dat ze mn prins op het witte paard had gevonden hahaha. Kreeg meteen een mail adres. Dus ik stuurde: "hoi potentiele liefde van mn leven" en nog wat bla bla erachter. Kreeg ik toch een heel leuk mailtje terug hahaha. Dit wordt een date geloof ik.

Wat betreft die andere dates: die komen er wel maar dan moet ik even groen licht geven.En ik zit nog teveel met mn examens ofzo.... Ach we zien wel. Als ik er zin in heb

Spees: geen nijmegese vierdaagse meer?!?!?!
Ik heb echt een beetje een dip. Ik hak vandaag de knoop door: ik ga de aanvraagformulieren voor een half jaar in het buitenland studeren niet inleveren Ik krijg het namelijk financieel écht niet rond. Ik baal zo hard. Ik roep altijd dat geld me niet kan schelen, dat ik wel gewoon 2x zo hard ga werken als ik het nodig heb. Maar dit keer gaat het om een te groot bedrag. Als ik daar ben mag ik niet werken (want ik kan een visum krijgen voor óf werken, óf studeren), ik krijg geen stufi meer dus ik moet al benauwd doen soms om rond te komen en een vette spaarrekening is er ook niet.

Het gaat gewoon niet lukken.

Ik baal zo... Godsamme. (sorry hoor, even klagen hier)

Ik heb nog een heel klein ander plan. Misschien kan ik mijn studiepunten van mijn vorige studie gebruiken om mijn minor in te vullen en dan zou ik wel een half jaar in het buitenland kunnen gaan werken. Dat is misschien ook leuk, al zou ik dan niet weten wat ik precies wil doen. En dan is het ook opeens een stuk moeilijker om ergens binnen te komen. Als je ergens gaat studeren kom je vanzelf in een groep studenten terecht. Dus ik weet niet of ik dat wil.

Maar het is goed dat ik dit nu heb besloten, want ik hik er al weken tegenaan. Misschien kan ik me dan nu eindelijk weer op mn studie hier concentreren, want ook dat gaat de laatste tijd helemaal niet goed.
(oh, een van mn broers haalt me zo op om even ergens wat te gaan eten. Omdat ik zo sip ben. Lief he?)
Oh spijker wat jammer dat 't niet doorgaat met studeren in 't buitenland? Zeker weten dat je niet naar een land kunt gaan waar het leven wat goedkoper is dan in NL, zodat je daar wel kunt rondkomen of als je binnen Europa zoekt een erasmusbeurs aan te vragen?

Ik ben ook bezig met buitenlandplannen en heb nu drie opties geslecteerd: Duitsland, Spanje of Portugal... Portugal lijkt me onwijs leuk, leuke opdracht maar... ik ben al een keertje eerder in Portugal geweest... lijkt me een beetje raar om daar weer terug te zijn of niet? Dilemma dilemma...
Blaaah, ik moet van mezelf zo sporten, maar ben echt zo moe. Vraag me af of ik 't allemaal wel slim aan aan het pakken ben qua school. Die scriptie moet over twee weken af zijn en ik ben voor de lol een vak een 't volgen.... dus stoppen met vak of doorgaan?
Spijker!!! Behalve wat Mevrouwtje Z. al zegt, zijn er ook particuliere beurzen beschikbaar. Ik weet niet of je dat al uitgezocht hebt? Ik heb zelf geleend voor mijn (buitenlandse) master en dat is ook nog een optie. Het is misschien vervelend om geld te lenen, maar aan de andere kant, goedkoper dan bij de IBgroep ga je het niet krijgen.

Mevrouwtje Z. Portugal is denk ik wel veel goedkoper dan Nederland, qua leven, maar Spanje absoluut niet. Dagelijkse boodschappen zijn zelfs duurder! Wonen ongeveer hetzelfde (ligt heel erg aan de stad waar je zit).
Marg: hoe is het??

Heb je hem al gezien? kom eens in de Ak vertellen.. als je wilt....

Spijker; kut.

Later kom ik even meer zinnigs erover zeggen.

Heb je trouwens leuke vrijgezelle broers
Het gaat goed ik kom zo naar de AK.

Ik zit al het nieuws over Haïti te lezen wat ik te pakken kan krijgen. Een paar jaar terug moest ik toevallig een onderzoekje doen (voor mijn studie) over de vredesmacht aldaar, werd gewoon toegewezen want ik had verder niets speciaals met Haïti ofzo. Toen bleek dat de geschiedenis van dat land echt fascinerend is en de actualiteit echt heel wrang.

Haïti was één van de rijkste Franse koloniën (de parel in de kroon) en zorgde voor ongeveer de helft van alle suiker en koffie in Europa. Het is het enige land ter wereld waar slaven zichzelf vrij gevochten hebben én de koloniale macht eruit gedonderd hebben. Toussaint Louverture, de aanvoerder, werd de Zwarte Napoleon genoemd, en door hem shakete de wereld wel even flink op zijn grondvesten (vooral dus qua vaststaande ideeën, die schopte hij eigenhandig om).

Het is het eerste land in het Caribisch gebied dat zelf de vrijheid bevochten heeft en het tweede land in de hele Amerika's (de VS was eerst). Het volgende land kwam pas een dikke anderhalve eeuw later. Haïti was dus echt koploper. Dan denk je, zo, dat land gaat even een briljante toekomst tegemoet zeg!

Toen kwam ik erachter dat Haïti in een inheemse taal "vruchtbare grond" betekent, dus dan denk je, zo die mensen zien het helemaal zitten met de toekomst daar.

En toen zag ik een foto:

Haïti heeft zoveel erosie dat het bijna geen bos meer overheeft. Laat dat even op je inwerken, en vraag je af wat dat betekent voor een land dat een stuk of drie, vier orkanen per jaar over zich heen geraasd krijgt. Verder heeft de VS het een tijdje bezet, daarna zijn er dictators aan de macht gekomen, en toen een priester democratisch werd gekozen werd hij meteen afgezet. Daarna kwam hij weer aan de macht (2000) en kreeg meteen problemen met oa VS en Frankrijk omdat hij minimumloon voor westerse bedrijven wilde vaststellen. De VS kwam op het lumineuze idee rebellen te bewapenen, wat echt geweldig werkte want Haïti had enkele jaren daarvoor zijn leger ontbonden. Haïti geldt dan inmiddels ook als een mislukte staat, de regering heeft geen feitelijke macht, er is een VN missie op het eiland die orde probeert te bewaren, er is een slechte infrastructuur (heel belangrijk voor orde handhaving).

Haïti is veruit het aller- aller- aller armste land van het westelijk halfrond. Het is één van de armste landen ter wereld. Inmiddels is er weer op behoorlijk grote schaal slavernij aanwezig (!!!!!!!! hoe wrang), vooral heel jonge kinderen die restaveks genoemd worden.

Een paar jaar terug was er een heftige cycloon waarbij 2.500 mensen om het leven kwamen. De president zei toen dat hij graag wilde werken aan échte opbouw, en hij was bang dat er een pleister op de wonde zou komen en Haïti weer alleen werd gelaten tot de volgende ramp Haïti zou treffen.

En zie daar: 2010, de ergste aardbeving in 200 jaar. Recht op Haïti (je zou bijna zeggen: waar anders).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven