** LDR deel 13 **

05-01-2010 12:39 3084 berichten
LONG DISTANCE RELATIONSHIPS

deel 13

Hier is deel 12:

Long Distance Relationship (LDR) nr.12
Alle reacties Link kopieren
Begonnen met pakken? Heb ik even gemist dat we voor jou ook moeten aftellen?
I only get one shot at life - so I shoot to kill
Fille komt terug naar Nederland!!!!!!!!!!!!! JIIIIIIHOOOOOEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!

hoe kunnen jullie dat nou gemist hebben!!!!
Verkeerd begrepen, ik dacht dat Punica schreef dat ze was begonnen met pakken. Sorry hoor...
quote:Spijker schreef op 18 februari 2010 @ 13:03:

Verkeerd begrepen, ik dacht dat Punica schreef dat ze was begonnen met pakken. Sorry hoor...

Helaas, na de vakantie, dan is het weer mijn tijd

Was het maar zo

Heb je er een beetje zin in Fille?
quote:Punica schreef op 18 februari 2010 @ 13:45:

[...]

Heb je er een beetje zin in Fille?

Nee.

(ik denk dat ik zelden zo'n duidelijk antwoord gegeven heb )

Het pakken komt nu ook aan op ruimtelijk inzicht: hoeveel past er nog in mijn backpack en wat ga ik dan nu per post sturen. En aan ruimtelijk inzicht schort het nogal bij mij. Plus dat ik een tas gepakt heb met spullen die ik toch niet meer aandoe, maar dat je dan, als je je gaat aankleden, toch denkt: 'wat zat er ook alweer in die tas?' en dan bijna weer gaat uitpakken. Ik heb wel besloten om maandagochtend de taxi naar het station te nemen, want anders kom ik er nooit en bovendien gaat die twintig euro me nu ook niet meer redden.
Fille, wanneer vertrek je dan terug? Is dit je laatste weekend? En komt die vriendin nog of ga je feesten met je vriendjes en vriendinnetjes in Berlijn?

Weten jullie waar ik trouwens van baal? Dat Wie is de Mol moet wijken voor de olympische spelen. Ik zit er net zo lekker in, moet ik het 2 weken missen...
Ok dan, ik kan me bijna niet voorstellen dat jullie dit verhaal niet al uit je hoofd kennen, maar dat toch nog maar even het Spijker ontmoet Bassist verhaal.

Ik was voor mn werk in zijn stad, de laatste avond was zaterdag en ik had niets te doen behalve mn laatste geld daar opmaken. Dus ik stortte me in het uitgaansleven Ik stond te dansen en voel opeens een hand op mn arm. Ik draai me om en een lange, blonde man kijkt me lachend aan. Hij zegt: je komt vast niet hier vandaan, want het is echt slecht bier dat je daar drinkt. Hij wijst naar het lege flesje in mn hand, het is inderdaad niet echt lekker. Nee, ik kom hier niet vandaan nee. Zijn volgende vraag is: hoe oud ben je? Dat, zeg ik hem, is waar ik vandaan kom geen beleefde vraag. Hij moet lachen en biedt aan ander bier voor me te halen, volgens hem beter. Prima. Hij stelt zich voor: Bassist.

Binnen de minuut is hij terug, geen drankjes, de bar is net dicht. Maar hij kent de dj en als ik het leuk vind om mee te gaan kan hij het adres van een afterparty vragen? Moet ik even meelopen. We gaan een deur door, trapje op, deur door, en opeens staan we op het podium waar de dj staat. De zaal danst en springt, de dj kust mn hand, dit is nu alweer een rare avond. DJ geeft een adres en we gaan naar buiten om een taxi te nemen. Voor ik met een wildvreemde in een taxi stap naar een onbekend adres, besluit ik even wat dingen duidelijk te maken. Wacht, stop, luister. Ik weet niet wat je plan is als je een meisje oppikt, maar wij gaan geen seks hebben vanavond want daar heb ik geen zin in. Oh ja, en ik was hier om mn laatste geld op te maken en daar ben ik aardig in geslaagd, dus ik heb ook geen geld meer. Bassist kijkt me grijnzend aan en zegt: geen seks en ik moet voor je betalen, klinkt ideaal. En hij houdt een taxi aan.

We gaan naar de afterparty en dansen en praten en drinken en dansen en praten. Na een tijdje zijn we het zat en lopen naar buiten. Hij vraagt of ik mee ga naar zijn huis, en ik weet niet waarom maar ik ga mee.

We gaan op zijn bed liggen en draaien muziekjes. We maken een fles wijn open, worden aangeschoten, misschien wel dronken. Hij zet thee voor me in een pan, ik dans door zijn kamer. We lachen, praten, liggen muziek te luisteren. Ik moet naar de wc en zie dat hij een bad heeft. Oh man, een bad, dat zou lekker zijn met mijn moeie voeten! Echt? Zegt hij, wil je in bad? Ga je gang hoor. Alsof het heel normaal is zet hij het bad voor me aan. Het water stroomt hard, het bad is bijna vol. Ik ga de badkamer in, laat de deur van het slot, kleed me uit en stap in het bad. Inderdaad, een heet bad, precies waar ik zin in had.

Spijker, wil je nog een glas wijn? Vraagt hij vanuit de kamer. Bassist, wijn zou heerlijk zijn. De deur gaat open en hij stapt de badkamer in. Met een glas wijn. Volkomen naakt. En hij vraagt: mag ik bij je in bad?

Hij stapt bij me in bad, het past precies. We zitten in het hete water en drinken wijn uit een glas. Onze tenen raken elkaar, verder zorgen we ervoor dat we elkaar niet aanraken. We gaan weer uit bad, kleden ons aan. Het is ochtend en ik moet er vandoor, want ik moet uitchecken.

Het is zulk mooi weer dat ik zin heb terug te lopen, probleem is alleen dat ik niet precies weet waar ik ben. Daarom loopt hij een stukje met me mee, tot de straathoek vanaf waar ik het zelf weer kan vinden. Hij geeft me een zoen op mijn wang, vraagt of hij me misschien nog eens terugziet. Ik zeg dat ik denk van niet. Ik loop weg en voor ik de bocht omga draai ik me om. Hij staat er nog. We zwaaien.
Ah, ik ga zelf helemaal grijnzen van dit verhaal Ik moet er een boek van maken, echt!
God je gaat toch niet aan cliffhangers doen en dan over drie dagen pas terugkomen he?

Hoe en waar hebben jullie elkaar dan weer gezien?
Ja, je wilde toch t ontmoetverhaal? Dit is t ontmoetverhaal. (tof verhaal toch wel? en helemaal echt zo gebeurd)
Tof verhaal maar ik wil ook graag het 'en toen ontmoeten we elkaar toch weer'-verhaal.

Jooles, ga maandag terug en geen bezoek dit weekend. Heb nog verjaardag, film en etentjes in de planning.

Ik probeer nu wat Jezus deed met brood en vis maar dan omgekeerd: heel hard staren naar mijn spullen en dan hopen dat het minder wordt.
En toen zagen we elkaar toch terug ja. Nog twee keer daarna zelfs.

Want hij wilde graag facebookvriendjes worden, dus voor ik wegging had hij me zijn naam 28x laten herhalen zodat ik het niet zou vergeten, en zo hielden we contact. En toen moest ik de maand erna opeens weer voor mn werk daarheen. Dus stuurde ik hem een berichtje: ik ben dat en dat weekend toevallig weer in je stad, als je het leuk vindt om wat te eten dan logeer ik daar en ik kom ongeveer zo laat aan.

Ik kom aan, ga naar t hostel, check in. Ik ben gaar, het is avond maar nog mooi weer en het schemert. Ik loop naar beneden, naar het terras, bestel een biertje en krijg een smsje: waar ben je? Smsje terug: terras. En opeens stapt hij de hoek om, kijkt me aan, heeft nog steeds dezelfde lachogen. En opeens is hij niet zomaar een vriendelijk persoon met wie ik een rare nacht heb beleefd, opeens is er een spanning. Hij zegt: altijd fijn dat als je je herinnert dat mensen er goed uitzien, dat die herinnering dan klopt. Charmeur.

Hij neemt me mee uit eten en als het restaurant om een uur toch echt dicht wil, werkt het personeel ons met moeite de deur uit. Want we zijn nog lang niet uitgepraat. Maar alles sluit daar zo vroeg, dus we drinken kort nog ergens wat maar daarna is alles gesloten. We gaan terug naar zijn appartement, zitten tegenover elkaar, drinken wat. Opeens zegt hij: ik wil je heel graag zoenen. En ik? Ik heb niet echt bezwaar

Dus we zoenen.

En dan zit er een heel fijn weekend achteraan, en daarna nog een weekend. Maar daarvoor heb ik nu geen tijd.
Ik ben al heel tevree. Goed verhaal. Je mag blijven! Gaat het ook leuk doen bij de kleinkinderen denk ik.

Anticiperend op mijn waarschijnlijk ontbrekende messias-kwaliteiten heb ik doosjes van de dhl gehaald om als pakketjes te sturen, maar die zijn toch kleiner dan ik dacht. Kijk daar komt dat gebrek aan ruimtelijk inzicht weer om de hoek kijken.
quote:Margaretha2 schreef op 18 februari 2010 @ 10:40:

Poeh ik vind die spermaverhalen zo op de lege maag toch wel behoorlijk heftig~!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Verhalen?

Vond je dat al verhalen?!

Dat was alleen het woord sperma.

Met dat woord kan ik wel verhalen maken als je wilt
Geweldig verhaal Spijker! Echt.

Zit net aan mn family te vertellen hoe geweldig het forum is.

Jullie gaan trouwen.

En ik kom. Dan weet je dat alvast!
Mooi verhaal Spijker
Nemo, we gaan met de bus, weet je nog?
Het verhaal heeft nog een paar mooie hoofdstukken. Het leuke van dit forum is dat ik ze daardoor ook opgeschreven heb. Eigenlijk moet ik die topics eens doorspitten en het ergens opslaan. Want het is echt een mooi verhaal.
Ben je al in FR Nemo? Hoe is het daar?

(pfff, ik moet eigenlijk de deur weer uit, moet nog een uurtje lesgeven... Zo geen in zin!)
Oh ja de bus

Wij zijn in FR idd. Mn zusje op haar Iphone, haar vriend op zn apple, mn mama op haar sony laptop en mn broertje op zn Nokia

Hahahaha.

Het is erg leuk! Boederij in de middle of nowhere, heel gezellig.. Er is nog 1 kamer vrij maar daar zit niemand in, dus we hebben het voro ons zelf. Zitten nu met zn allen bij de openhaard. Alles is biologisch en vers. Net heerlijke zelfgemaakte appelsap gedronken. Taart en champagne voor mn zusje die jarig is vandaag Slaap met mn broertje op een kamer, ook gezellig.

Dus helemaal goed eigenlijk. Gaat vandaag ook best goed met mn mama. Ze heeft nog geen middagdutje gedaan en dat is dan wel weer bijzonder.

Ben wel blij dat er internet is
Ik ga zo naar een weinerei. Je betaalt twee euro voor een glas, vervolgens mag je de hele avond wijn drinken en aan het einde betaal je nog wat je er voor over hebt. Leuk hè? Nu is het natuurlijk niet de bedoeling dat je je laveloos drinkt en dan 50 cent betaalt, dus als ze denken dat je niks of bijna niks betaalt, controleren ze het een beetje geloof ik. Maar toch leuk principe.

Ja Nemo, hoe is het daar? De autoreis dus al overleefd?

Spijker, ik was al overtuigd dat het goed ging komen zonder het mooie beginverhaal, maar nu weet ik het absoluut zeker.
Nemo, wat ernstig! Ik zou het juist geweldig vinden als je dan aan het einde van de wereld zit om lekker geen internet te hebben, zingend in auto, spelletjes bij de open haard en wijn drinkend aan de keukentafel. Ik zal wel ouderwets zijn, maar als iedereen achter z'n laptop ging zitten in zo'n weekend zou ik echt meteen weer terug gaan!
Spijker, goed verhaal!

En die bus, die houden we er in. Fille heeft overigens ook ervaring in rijden in 'n bus(je), dus als de chauffeur huren te duur wordt, dan rijdt Fille. Moeten we wel wat eerder vertrekken, maar dat is niet erg.

Nemo: beaucoup de plaisir en France. Gezellige mobiele eenheid zijn jullie, waar blijft je pa?

Jooles: ontstaan uit 'n megaflirt en sex op de eerste date, en we zijn al bijna 3 (! ja, echt 3!) jaar getrouwd. Die optie kan ook nog.

Fieje: neem 't er nog effe goed van nu! En straks ga je de sneeuw nog missen (hij is weg hier vandaag! En de zon scheen, en ik heb m'n jas zelfs effe open gehad zonder 't koud te krijgen). Succes met 't ruimtelijk inzicht en de doosjes.
Ohja dat is waar ook. En ik vind het nog leuk ook! En dan kunnen we niet mijn moeder en een homo meenemen, want het is gebleken dat als ik rijd en ik mijn moeder en een homo in de auto heb, ik altijd pech krijg.

Mijn droomberoep is trouwens vrachtwagenchauffeur, maar, thema van de dag, dat ruimtelijk inzicht ontbreek. Of roadie maar daar ben ik te slap voor.
Isiss, ben je al bezig met R. Nederlander te laten worden? Dat was het plan toch voor als hij drie jaar hier is?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven