**LDR deel 14**
donderdag 8 april 2010 om 15:44
Ik snap geloof ik 2015 en mededelingen op een openbaar forum niet zo.
Maar goed.
Van zo'n Empire (Grieks) model zit de ('taille')band te hoog Marg. Daarbij lijk ik heel bezwangerd.
Het wordt een Vhals vanwege dikke tieten, en een taille op 'navel'hoogte. En niet zo'n rechttoerechtaan rok, of een pofding.
Snappie?
Maar goed.
Van zo'n Empire (Grieks) model zit de ('taille')band te hoog Marg. Daarbij lijk ik heel bezwangerd.
Het wordt een Vhals vanwege dikke tieten, en een taille op 'navel'hoogte. En niet zo'n rechttoerechtaan rok, of een pofding.
Snappie?
donderdag 8 april 2010 om 18:52
En ik snap 't ook niet, vind 't aftellen weer erg leuk, vind Nemo's -mogen we 't nu wel zeggen-gevoelens ook heerlijk om te lezen, Pasen in Spanje ook erg boeiend (lijkt me erg gaaf om te fotograferen), ben zeer benieuwd naar trouwjurk e.o. en ik mis wat mensen hier. Fieje, tijd dat internet wordt gefixt. Ine, wo bist du? Spees, ben jij al aan 't verhuizen? Cadi, terug de drukte in?
donderdag 8 april 2010 om 18:55
donderdag 8 april 2010 om 19:20
Whahaha
Ja hij is echt leuk....
We praten praten praten alleen maar. Weet niet wat ik erover moet vertellen, heb er -behalve hoe we elkaar hebben leren kennen - geen spannende verhalen over. Het is gewoon leuk. Heel leuk.
En er is nog geen sex. Ik wil echt even wachten en gelukkig ben ik ongesteld waardoor ik wel moet. Want altijd makkelijk is dat neit hahaha.
Hij belde net.
Hij komt zo naar huis.
Het is zijn huis. Dus dat hij zegt: ik ben zo thuis is voor hem normaal., Maar jeeeeeeeeeeee wat klinkt dat raar! We gaan nog heel even van de zon genieten. Als het nog de moeite is, want eer dat hij is omgekleed is de zon vast weg, Maar goed....
Ja hij is echt leuk....
We praten praten praten alleen maar. Weet niet wat ik erover moet vertellen, heb er -behalve hoe we elkaar hebben leren kennen - geen spannende verhalen over. Het is gewoon leuk. Heel leuk.
En er is nog geen sex. Ik wil echt even wachten en gelukkig ben ik ongesteld waardoor ik wel moet. Want altijd makkelijk is dat neit hahaha.
Hij belde net.
Hij komt zo naar huis.
Het is zijn huis. Dus dat hij zegt: ik ben zo thuis is voor hem normaal., Maar jeeeeeeeeeeee wat klinkt dat raar! We gaan nog heel even van de zon genieten. Als het nog de moeite is, want eer dat hij is omgekleed is de zon vast weg, Maar goed....
donderdag 8 april 2010 om 20:10
Maar ja, als je zo slank bent,heb je aan de bovenkant weer geen vulling. Dan lijkt het net zo'n 14 jarige meiboommaagd.
Isiss, Ging jij niet ooit nog eens in de trouw(feest)herhaling? Of doe je daar niet (meer) aan.
Ik denk het ook. Je vindt hem heeeeeeeeeeeeeeel leuk. En dan is het geen 'kiss and tell'.
Behalve dan praten. (Weer eens wat anders )
Isiss, Ging jij niet ooit nog eens in de trouw(feest)herhaling? Of doe je daar niet (meer) aan.
Ik denk het ook. Je vindt hem heeeeeeeeeeeeeeel leuk. En dan is het geen 'kiss and tell'.
Behalve dan praten. (Weer eens wat anders )
donderdag 8 april 2010 om 20:35
Nou, dan ben je nog niet helemaal goed ingelicht over de meiboommaagden .
Alhoewel, ze zien er wel erg jong uit.
Nee, geen trouwfeestherhaling hier meer. R's moeder blijft wel iedere keer als we daar zijn zeggen dat ze ons een trouwfeest gaat geven, en wij blijven iedere keer zeggen dat we niet willen. Vind 't zo'n zonde van haar spaargeld, wij willen niet en zij moet er krom voor liggen, grote onzin.
Hier in NL zit 't ook niet in de serieuze planning.
Nemo, leuk, echt!
Alhoewel, ze zien er wel erg jong uit.
Nee, geen trouwfeestherhaling hier meer. R's moeder blijft wel iedere keer als we daar zijn zeggen dat ze ons een trouwfeest gaat geven, en wij blijven iedere keer zeggen dat we niet willen. Vind 't zo'n zonde van haar spaargeld, wij willen niet en zij moet er krom voor liggen, grote onzin.
Hier in NL zit 't ook niet in de serieuze planning.
Nemo, leuk, echt!
donderdag 8 april 2010 om 21:25
Trouwjurken... ik heb er heel wat voorbij zien komen in de afgelopen maanden. Niet mooi: spierwit, glans of strapless. En al helemaal niet alle drie tegelijk. Ook niet mooi: zichtbare beha's, of, erger nog, zichtbare oma-onderbroeken. Om de boel in toom te houden. Wel mooi: soepele stof, gebroken wit, halter of v-hals, jurken die soepel naar beneden vallen. En geen hoge páárdenstaart!
Jammer Isiss, dat er niet meer getrouwd gaat worden. Maar logisch ook. B en ik willen misschien ook nog wel trouwen maar dan moet het vooral niet teveel kosten want dat vinden we zó zonde. Ik wil trouwen omdat ik dan kan zeggen dat hij mijn man is in plaats van mijn vriend. En omdat ik die klote-achternaam kwijt wil, al is dat nu wel mijn bedrijfsnaam ook.
Nemo, het klinkt erg erg goed! Ik word er zo blij van om te lezen!
Jammer Isiss, dat er niet meer getrouwd gaat worden. Maar logisch ook. B en ik willen misschien ook nog wel trouwen maar dan moet het vooral niet teveel kosten want dat vinden we zó zonde. Ik wil trouwen omdat ik dan kan zeggen dat hij mijn man is in plaats van mijn vriend. En omdat ik die klote-achternaam kwijt wil, al is dat nu wel mijn bedrijfsnaam ook.
Nemo, het klinkt erg erg goed! Ik word er zo blij van om te lezen!
donderdag 8 april 2010 om 21:59
Etosha, ik vind dat zelf niet jammer, voor mij is 't helemaal prima hoe we getrouwd zijn. De mooie trouwringen hebben we nu ook, ik heb alleen geen echte trouwjurk aan gehad, dat zou ik wel ooit willen voelen (terwijl ik helemaal niet in 'n grote witte sissi-jurk zou willen trouwen).
In theorie maakt 't niks uit, maar mijn man vind ik nu idd cooler klinken dan mijn vriend. Bijkomstigheid is dat ik R's naam heb aangenomen en nu 'n opvallende heb die altijd wordt herkend, dat ben ik niet gewend en ik merk dat ik dat wel erg leuk vind.
Is dat echt ja, dat mensen zichtbare oma-onderbroeken aantrekken onder hun trouwjurk?! Wat genant. Die doen ook niet aan 'n stomende huwelijksnacht dan.
In theorie maakt 't niks uit, maar mijn man vind ik nu idd cooler klinken dan mijn vriend. Bijkomstigheid is dat ik R's naam heb aangenomen en nu 'n opvallende heb die altijd wordt herkend, dat ben ik niet gewend en ik merk dat ik dat wel erg leuk vind.
Is dat echt ja, dat mensen zichtbare oma-onderbroeken aantrekken onder hun trouwjurk?! Wat genant. Die doen ook niet aan 'n stomende huwelijksnacht dan.
anoniem_35750 wijzigde dit bericht op 08-04-2010 21:59
Reden: t er achter
Reden: t er achter
% gewijzigd
donderdag 8 april 2010 om 22:06
Ik denk dat ik nooit meer aan een baan kom als ik Kman zijn achternaam aanneem.
Is nog wel een punt ter bespreking hier.
Ook omdat Chipita mijn achternaam heeft.
Ochjee...
Moet ik daar ook weer achteraan!
Gelijk op mijn to-do-lijst gooien.
(Nee die heb ik niet vw de bruiloft, maar omdat mijn hoofd zo vol zit de afgelopen weken.)
Is nog wel een punt ter bespreking hier.
Ook omdat Chipita mijn achternaam heeft.
Ochjee...
Moet ik daar ook weer achteraan!
Gelijk op mijn to-do-lijst gooien.
(Nee die heb ik niet vw de bruiloft, maar omdat mijn hoofd zo vol zit de afgelopen weken.)
donderdag 8 april 2010 om 23:57
Ik kom even inbreken want ik zit letterlijk met een big smile het verhaal van Margaretha te lezen over de Goede Week.
Ik heb het vorig jaar meegemaakt en vond het geweldig. Ik heb niet meegekregen dat er nog een lentefeest achteraan kwam, of is dat niet altijd de week na pasen? (of niet in elke stad?)
Anyway: ik ga een spanjaard zoeken.
Ik heb het vorig jaar meegemaakt en vond het geweldig. Ik heb niet meegekregen dat er nog een lentefeest achteraan kwam, of is dat niet altijd de week na pasen? (of niet in elke stad?)
Anyway: ik ga een spanjaard zoeken.
vrijdag 9 april 2010 om 07:40
Spees meldt zich weer even. Ben nog niet aan het verhuizen, krijg over 13 nachtjes de sleutel (jaaaa ik kan ook weer gaan aftellen!) en dan begint het verven e.d.
Afgelopen dagen m'n laptop ontweken ivm zere schouder, ook erg weinig gewerkt (in totaal 1,5 dag ofzo) maar wel bij fysio geweest. Die zegt dat 't én een ontstoken pees én een slijmbeursonsteking is. Nu oefeneningen, ontstekingsremmers en Rust. En in dat laatste ben ik niet zo goed. Vooral niet op vrijdagochtend als studieopdracht nog af moet (agv niet kunnen typen afgelopen week).
Leuk dat we weer een nieuw onderwerp hebben: trouwen! Ik heb vanavond een bruiloft van een collega. Zal even checken wat voor jurk de bruid aan heeft (ik vermoed geen zichtbare oma-onderbroek, Etosha: zijn die mensen er echt? En is er dan niemand die ze van te voren vertelt dat dat er écht niet uitziet?)
Nemo: ben erg benieuwd naar de verhalen. Het klinkt idd alsof je hem echt heeeeeeel leuk vind (wilde bijna enge woorden gaan gebruiken hier)
Margh: jouw Pasen klinkt erg leuk! En fijn ook dat je meteen daarna lentefeesten hebt in je stad.
Spijker: nog 20!
Ik ga nog even tandenpoetsen e.d., over kwartier staat collega voor de deur om me op te halen.
Tot later!
Afgelopen dagen m'n laptop ontweken ivm zere schouder, ook erg weinig gewerkt (in totaal 1,5 dag ofzo) maar wel bij fysio geweest. Die zegt dat 't én een ontstoken pees én een slijmbeursonsteking is. Nu oefeneningen, ontstekingsremmers en Rust. En in dat laatste ben ik niet zo goed. Vooral niet op vrijdagochtend als studieopdracht nog af moet (agv niet kunnen typen afgelopen week).
Leuk dat we weer een nieuw onderwerp hebben: trouwen! Ik heb vanavond een bruiloft van een collega. Zal even checken wat voor jurk de bruid aan heeft (ik vermoed geen zichtbare oma-onderbroek, Etosha: zijn die mensen er echt? En is er dan niemand die ze van te voren vertelt dat dat er écht niet uitziet?)
Nemo: ben erg benieuwd naar de verhalen. Het klinkt idd alsof je hem echt heeeeeeel leuk vind (wilde bijna enge woorden gaan gebruiken hier)
Margh: jouw Pasen klinkt erg leuk! En fijn ook dat je meteen daarna lentefeesten hebt in je stad.
Spijker: nog 20!
Ik ga nog even tandenpoetsen e.d., over kwartier staat collega voor de deur om me op te halen.
Tot later!
vrijdag 9 april 2010 om 07:57
Spees, doe maar voorzichtig met je schouder hoor! Mijn moeder had iets dergelijks aan het einde van haar studie (een paar jaar terug) en wilde perse een project afmaken. Daarna ging ze een weekend voorjaarsschoonmaken en toen had ze het zwaar overbelast en het duurde eeuwen voordat het echt over was!
Dus niet én toch doortypen én dan gaan poetsen in je nieuwe huis, want dan ben je net zo koppig als zij... Ik hoop dat je snel minder last ervan hebt!
Dus niet én toch doortypen én dan gaan poetsen in je nieuwe huis, want dan ben je net zo koppig als zij... Ik hoop dat je snel minder last ervan hebt!
I only get one shot at life - so I shoot to kill
vrijdag 9 april 2010 om 09:48
Spijk, ik weet het.. moet van mezelf nu ' even' deze opdracht afmaken (want inleververplichting) en dan doe ik de rest van het weekend niets meer. Echt niet.
Heb vanavond een bruiloft (en hoef niet zelf erheen te rijden, gaat ook niet, dus..) en morgen komen er 2 vriendinnen eten.
Dingen snijden en in pannen roeren e.d. wordt dan voor me gedaan. Ik zoek nu alleen nog een lekker recept voor lasagne, anyone?
En zondag komt er lekker helemaal niemand langs, en heb ik een hele dag om dvd's te kijken, m'n boek uit te lezen en lekker op de bank te hangen. Heb er nu al zin in!
Goed, weer terug naar de opdracht..
Heb vanavond een bruiloft (en hoef niet zelf erheen te rijden, gaat ook niet, dus..) en morgen komen er 2 vriendinnen eten.
Dingen snijden en in pannen roeren e.d. wordt dan voor me gedaan. Ik zoek nu alleen nog een lekker recept voor lasagne, anyone?
En zondag komt er lekker helemaal niemand langs, en heb ik een hele dag om dvd's te kijken, m'n boek uit te lezen en lekker op de bank te hangen. Heb er nu al zin in!
Goed, weer terug naar de opdracht..