**LDR deel 14**

14-03-2010 21:26 2991 berichten
Alle reacties Link kopieren
Long Distance Relationships deel 14

Voor deel 13 kan je hier terecht.
quote:isiss schreef op 08 april 2010 @ 18:48:

Behalve als je heel slank bent, dan niet.Nee toch? Jennifer Hudson draagt vaak dit soort jurken en ik vind het prachtig (en niet zwanger )

Van de bovenste vind ik de rok wel ok, en die onderste vind ik haar het beste staan. Maar zij heeft prammen maat K of L waardoor ze het wel aan kan.

Spees, hou even op, je moet nl ook nog verhuizen! Of heb je daar heeeel verstandig al sjouwers voor geregeld.

Ohja ik ging werken.
Kjong: ik hou NU op met achter pc zitten. Nu eerst lunchen en daarna in collegebank hangen. Opdracht is af, kreeg net een mail dat mijn appartementje is verhuurd en de zon schijnt.

Prima start van het weekend toch?

Werk ze allemaal nog eventjes!
Spees, komt er nog even eentje die je komt waarschuwen:

Echt uitkijken. Ik kreeg tijdens het scriptieschrijven ook last van mijn hand/arm. Wilde dat ook niet stopzetten en ging naar de dokter of ik misschien een of ander middel kon krijgen tegen de pijn. Nee dus, want het enige wat helpt is rust. Heb toen een week vrijwel niets gedaan met die arm (was ook veel te pijnlijk). Daarna toch maar weer begonnen. Pijn was een stuk minder maar niet weg. Scriptie is afgekomen, maar m'n rechterarm en hand blijven een zwakke plek. Gebruik de muis nu ook altijd met links, want met rechts houd ik het echt niet lang vol. Let dus op ajb!

Marg, wat een leuk verhaal over Semana Santa bij jou. Vind het jammer dat ze er hier vrijwel niets aan doen. Lijkt me ook wel leuk zo'n spektakel hier.

Kjong, trouwjurk uitzoeken lijkt me verdomde lastig. Misschien naar een bruidswinkel om te zien wat voor model je mooi staat en daarna nog naar een kleermaker? Nou ja, ik zeg ook maar wat..

Spijker, joehoe!!! 20 is echt niks.
Willen jullie niet zo enge dingen zeggen over ontstekingen in schouders en zo? Ik heb al een week last van mijn linker nek/schouder. Het is dan wat beter en dan weer wat slechter. En dat terwijl ik weinig achter de pc gezeten heb juist in die tijd. Maar ik denk dat het wel van de pc komt/begonnen is. Of beter het niet in de juiste houding ervoor zitten. En te weinig sporten en en en.... Ik steek maar snel weer mijn hoofd in het zand
Ik kom hier even zeuren. M'n werk ik verhuisd en nu heb ik een nieuw bureau, een nieuw te laag bureau. Ik zei het meteen maar ze zeggen dat er niets aan te doen is (want dit is de nieuwe huisstijl) en het is ook niet in hoogte verstelbaar. Maar ik zit zó klote! Ik ken niet eens mn benen goed kwijt (en jullie hebben me gezien, ik ben echt niet lang). Maar dan moet ik mn stoel maar naar beneden zetten. Nou, dat zit ook voor geen meter. Sinds gisteren en ik ben nu al helemaal stijf en last van mn rug en zit te snakken naar het moment dat ik naar huis kan.

Potdomme, dit is geen werken
I only get one shot at life - so I shoot to kill
Ben jij de enige op het werk die daar last van heeft?
Mijn bureau is verkeerd besteld, de rest ziet er wel net zo uit maar kan wel omhoog en naar beneden...
Maar als ze echt geen ander bureau voor me gaan regelen ga ik volgende week pakken papier onder de poten leggen ofzo. Dan ziet het er maar niet strak en modern uit!
Hai, kom even snel zwaaien. Idd errug druk (directe collega op vakantie, dus neem haar dagelijkse taken over mbt de websites en da's een halve dag werk per dag...) en merk dat ook meteen weer met m'n nachtrust...

Dit weekend ook niet echt rustig, morgen met een stel kinderen voor een verjaardag op stap...maar goed, als het weer wat rustiger is, kom ik even uitgebreid reageren, ok?

liefs
Ik neem aan dat dat ARBO technisch gewoon niet kan, dus dan moeten ze toch wat aan doen Spijker?

Ik ben net terug.. wat een wereldreis zeg poe poe

Zit met 100.000 duizend twijfels in mijn hoofd, wil ik dit? Wil ik dit zo? Hoe moet het dan verder?

Word er gek van.

Zou liever gewoon proberen te genieten, maar dat gaat niet, want heb geen tijd geen geld. En willen we hier concreet iets van maken dan moet er toch iets veranderen want hij werkt van ma t/m vrijdag van 8.30 - 19.30 (als ie mazzel heeft) en ik werk in elk geval van vrijdag tot en met zondag.... En dan heb ik het nog niet over school straks, stage en noem het allemaal maar op. Een vriendje in Adam past echt niet in dat tijdschema. Dus ben ik al bezig te bedenken of het anders kan maar dan moet je wel weer de afweging maken: wil ik het anders doen voor deze man? En dat kan ik natuurlijk weer niet zeggen, want ik ken hem nog geen week.

Kom ik weer terug bij: ik moet gewoon genieten en dan denk ik weer: maar wanneer dan?

Cirkel alom.

Nog steeds geen sex, maar ja, dat kan niet lang meer duren, maar ik vind het eng en bindend en ik weet niet.

Waarom ben ik zo moeilijk? En waarom denk ik altijd zo gecompliceerd? Daar wordt toch niemand vrolijk van?! Of wel dan.

Zal ik dan nog maar eens zuchten.

Zucht.
Kleinigheden. (Want stage doe je dan toch gewoon in A'dam. In de weekenden is hij op de eilanden.)

Je bent gewoon bang.

Hij is dus Leukerdeleukerdeleuk.

Woehoeoeoeoe!

Ik dacht ik krijg een mega schop onder mijn kont... haha.

Ja hij is leuk.

Ik kan er ook 100 dingen op aanmerken: hij is TE netjes, zn tanden staan niet recht, hij is niet zo lang, hij is heel dun, maar ik vind het allemaal niet boeiend Hij is leuk, knap en lekker

Nu snel werken!
Nemo, weet je wat voor 'n soort overwegingen dat zijn? LDR-OVERWEGINGEN!

Dit topic en dat je hier meeschrijft, dat is een self fulfilling prophecy!

(nee, ik lach je niet echt uit want dat zijn klotekeuzes)
Nemo, als hij echt leuk is doen die dingen er niet toe.

Ik hoop dat mijn internet probleem senl opgelost is.

Heb wel bijgelezen maar niet heel goed,

Kjong, met appelfiguur kan ik me voorstellen dat Marg's jurken iets minder staan (sommige misschien wel, maar het merendeel is enkel leuk voor het magere deel van ons) dus kies voor iets waar je je helemaal lekker in voelt. Niks zo erg als rondlopen in kleding waar je je dik in voelt.

De rest is te veel om te onthouden. Dus toedels!
Ik zit net te ontbijten, flikkert de onderkant van de afzuigkap naar beneden

Nou moet ik dat weer vastmaken.. En schóónmaken, bah wat is dat ding kleverig Ik wist helemaal niet dat ik zo vies was!
ja vies is zo'n afzuigkap. Bij ons vloog een keer de hele afzuigkap in brand en toen moesten wij hem er ook uithalen natuurlijk. Wat een werk om alles vetvrij te krijgen voor wij de nieuwe erin zetten. Ik probeer het nu beter bij te houden, maar je komt niet overal bij.

Ik ben aan het werk, maar volgens mij spookt het hier. Ik hoorde net de deur opengaan beneden en mijn baas goedemorgen roepen en een collega heeft hem zelfs gezien. Alleen is hij nu onvindbaar en niet in het gebouw. 1 april is toch al geweest?
Mss zit ie te poepen?

Spijker: ik weet dat ik het niet mag zeggen, maar ergens voelt het ook een beetje als LDR. Natuurlijk zien wij elkaar vaker dan 4x per jaar.. heb je geen mega telefoonrekeningen, praat je dezelfde taal en heb je niet met visa te maken... maar gezien de financiele situatie waar ik nu in zit: woont ie heel ver, gezien de tijd die ik heb woont ie heel ver en als ik daar ben lijkt het net buitenland

Mn laptop was kapot gegaan (heel handig als hij heel de dag moet werken en jij je schoolwerk zou doen) dus besloot ik maar (hij woont bij Sloterdijk in de buurt) de buurt te gaan verkennen... Uiteindelijk was ik op een pleintje gekomen waar een supermarkt zou zijn. Er was markt. Ik heb een rondje gelopen om te kijken of ik ergens een supermarkt zag. Niks. Toen wilde ik het aan iemand vragen: alleen maar Turken en Marokkanen om me heen. En nergens, NERGENS, hoorde ik Nederlands. Ik op zoek naar een Nederlands uitziend iemand zodat ik zeker zou weten dat ie NL spreekt (ja, ja, ik weet het, vooroordelen...). Maar die zag ik gewoon NIET. Niet. Zo bizar. Uiteindelijk maar op een (Turkse) marktkkoopman afgestapt die me heeft uitgelegd waar de supermarkt was en die meteen als grapje vroeg of ik ook wat te eten voor hem wilde halen.

Aangezien ik appels had gehaald dacht ik, laat ik eens mijn beste beentje voor zetten (en dan kan ik meteen vragen of hij een computer reparatie winkel weet)

Dus ik: elma istiryormusunuz? (wilt u een appel)

Hij: ewet, kahve isitiryormusun? (ja, wil je koffie?)

Ik: cay var mi? (is er ook thee?)

Zegt ie: ik ga even halen, alles in mijn kraam is 20 euro. En weg was ie

Goed, daar even thee gedronken, gekletst en me verwonderd over het aantal Nederlanders, waarvan hij ook weer beaamde dat die er eigenlijk bijna niet woonde...

Ik zweer het je: het is net een LDR dit
Leuk verhaal Nemo.

Ik denk dat niemand echt advies kan geven op jou dilemma. Of hij leuk genoeg is om er veel moeite, tijd en geld in te steken, kan alleen jijzelf beordelen. Maar ik zou ieder probleem oplossen als het zich aandient. Hij kan idd de weekenden naar Zeeland komen (of jij kunt een bijbaan in Amsterdam zoeken ) En anders zien jullie elkaar gewoon minder vaak en genieten meer als jullie elkaar wel zien. Zolang je elkaar maar begrijpt. En op termijn komen er dan zeker oplossingen zodat je elkaar regelmatig kunt zien. Dat zal waarschijnlijk betekenen dat er compromissen gemaakt moeten worden, alleen voelt het dan niet meer zo alsof je iets opgeeft.
19 nachtjes is echt helemaal niet veel meer!

Oh gatver ja, afzuigkap. 't Meest kloterige schoonmaakding wat er is (als je geen vaatwasser hebt tenminste).

Fille, zit je iedere keer in 'n internetcafé? Waarom heb je geen internet thuis trouwens? Is er geen buur waar je op onbeveiligd internet illegaal even meedoet?

Nemo: moet je volgende maand al met hem trouwen?

Je kent elkaar net 'n paar weken, dan hoef je nog niet te beslissen wat je de rest van je leven gaat doen. Het enige waar je allebei toe bereid moet zijn (maar dat is nu ook nog niet aan de orde, misschien blijkt over 2 maanden dat 't niet zo loopt als je zou willen) is ooit -op de langere termijn- kijken waar je samen gaat wonen. Als jij perse nooit van je leven uit Zeeland weg wil, en hij niet uit A'dam, dan is dat wel erg lastig.

Tot die tijd semi-ldr'en, de praktische bezwaren niet te groot maken en elkaar leuk vinden. Toch?

Ik raad iedereen die even hard verbaasd wil zijn het volgende aan: post van Es van 10:55 lezen. Koffie zetten en vergeten dat de baas kwijt is. Post van Nemo lezen en dan denken 'poepen? Poepen, waar gáát dit over?!'

Nemo, als het als een LDR voelt wil dat toch niet zeggen dat het niet te doen is? iedereen die verliefd is zou het liefste iedere week of vaker tijd met zijn lief doorbrengen. Maar soms gaat at praktisch gewoon niet. Soit.

wijze woorden Es.

Allemaal trouwens.

Idd:soit

Het is mooi weer, ik ga lekker werken en gewoon niet 100 miljoen keer op mijn telefoon kijken

Is die baas nu wel gevonden?!

Fijne dag allemaal!!
Baas is niet meer gesignaleerd. Denk dat hij alleen even snel iets was afgeven of ophalen. Nieuwste geruchten zijn dat zijn dochter er ook bij was.
Stomme afstand! Bassist is jarig vandaag, ik sprak hem gisteren nog kort en ik zou hem vandaag bij hem ochtend (dus bij mij middag) bellen. Nou, je raadt het al, dat is weer niet gelukt. Heb sinds 4 uur al 4 keer gebeld maar krijg steeds voicemail. Nu maar een smsje gestuurd dan. Vind het niet leuk, wil hem even spreken

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven