**LDR deel 14**

14-03-2010 21:26 2991 berichten
Alle reacties Link kopieren
Long Distance Relationships deel 14

Voor deel 13 kan je hier terecht.
Fille, het v-woord klinkt zo zwaar.. maar misschien heb je toch wel een beetje gelijk ja..

* wacht nu soort van desperate op sms terug*. Wist niet van mezelf dat ik zo snel in een desperate telefoonstaarderig wrak kon veranderen. Heb geprobeerd m'n beste vriendinnetje te bereiken om even m'n verhaal te doen, maar zij is met haar lief een weekendje naar Gent.

Ga nu maar ander vriendinnetje bellen over Pinkpop. En daarna weer terug naar m'n studie. Pauze was lang genoeg, nieuwe huurster is komen meten en bleek erg leuk en gezellig, dus leuk zitten kletsen.
quote:Cadi schreef op 17 april 2010 @ 23:22:

En nadat ik mijn man de hele dag het balkon heb laten schrobben met 'n klein afwasborsteltje heeft hij wel wat verdient....zie je Isiss, onderwerp nog niet voorbij.

Laat je vooral door mij niet tegenhouden.

Misschien kom ik nog nuttige tips tegen (glijmiddel bv, kwam hier voorbij, had ik nog nooit zelf gekocht en ik wil nu al niet meer zonder).

Vanochtend ook 'n akkefietje vergelijkbaar met Cadi's balkonscène gehad. Mèn, wat is die Marokkaan irritant eigenwijs, niet meer normaal. Alsof hij zoveel meer weet van nachtkastjes schilderen dan ik! Toen ik alleen woonde, schilderde en kluste ik alles zelf en nou ben ik 'n achterlijk vrouwtje dat 't allemaal niet kan. Niet dat ie dat heeft gezegd, maar toch. Luisteren als ik zeg dat iets niet werkt doet ie gewoon niet, hij is compleet oostindisch doof dan, waardoor ie 't goed heeftt verprutst omdat ik al lang wist dat 't niet zou werken wat ie ging doen. Grrrrr.

Verder issie wel weer lief intussen. We hebben 'n rondje dorp gedaan want 't was garageverkoop dit weekend, en hij heeft 'n fiets gekocht voor 'n paar tientjes. 'n Echte Herenfiets van Batavus, de 'flying dutchman' heet ie. Hij is er zeer mee in z'n nopjes, is 'm helemaal op aan 't poetsen nu (hij rijdt al 3 jaar op 'n 10e-hands brak geel mountainbikje). Dus dat is leuk.

Spees: klinkt leuk! Kunnen we 'm ergens zien? Heeft ie al gesmst? Heb je 't idee dat hij jou ook leuker vindt dan voor één nacht?

Spijker, die kouwe voeten zijn nergens voor nodig, 't is overduidelijk dat Bassist jou zeer leuk vindt. Ben je al plannen aan 't maken wat jullie gaan doen (ga je überhaupt plannen maken naast veel bed e.d.)?

En daaraan voorafgaand: kunnen we deze week ajb duimen voor regen?! Véél regen? Zodat die aswolk verdwijnt? In dit tempo zit Marokko er nog niet in volgende week en daar ga ik enorm van balen.
Ik ben moe. Kamer van Kjongen geverfd. Blauw had hij ineens bedacht. Ziet er puik uit. Maar moe dus. Of gesloopt.

Het is vast goed bedoeld, maar ik ben tussen nu en 10 min geleden ondertussen een gerookte paling.

Men neme:

Man.

Oude verroeste barbecue.

Sloophout.

Met als belangrijkste ingredient:

Piepklein zuchtje wind.

Komend van verkeerde kant.

KUCHEKUCHEKUCHEKUCHEKUCH!

Ik zie de humor er niet van in.

Maar daar heb ik vaker last van tegenwoordig.

Ik heb nl al álles uitgeprobeerd, zo in NL en op mezelf wonende de afgelopen 20 jaar. En nu moet dat allemaal nog een keer.

En straks weer.

EN nog een keer.

Want groot leeftijdsverschil tussen kinderen.

En ze hebben allemaal recht op hun eigen fouten.

Hoewel ik vind van niet.

Ik ga op kamers.

Ik zweer het je.

KUCHEKUCHEKUCHEKUCHhatsjoe

~gaat alle kleding, gordijnen maar weer wassen..~
Ah!

Jullie hebben ook zukke.

Die aswolk hangt hier nog wel effe.
Ik vind ook dat het mag regenen. Wij hebben voor vrijdag immers ook tickets......

Hier zijn wij ook actief geweest om iig weer in de tuin te kunnen zitten ipv een oerwoud. Vriend is nu bezig een nieuw ontwerp voor de tuin te tekenen en dan gaat zijn zwager hopelijk helpen de tuin opnieuw aan te leggen. Heerlijk vooruitzicht.

Heeft hij als gsmst Spees?
Tjee, ik had gisteren de hele dag niet naar de post gekeken. Trek ik net de brievenbus open en daar ligt een envelop uit Duitsland met een hele serie officiële stempels erop en mijn adres in mijn eigen handschrift omdat een van de vereisten was 'bijsluiten: aan uzelf geadresseerde envelop'.

En ja hoor het is m: mn visum.
I only get one shot at life - so I shoot to kill
Heb je 'm? Jeeeeeeeeej. Spijker gaat naar Canada!

Kjong, wat je zegt is dus dat jij een nieuwe aswolk zit te creëren zodat Isiss en Es niet op vakantie kunnen?
En dat tussen het drukke tuinieren dat ik aan het doen ben door. Ik denk dat ik maar midden in de puinhoop-die-tuin-moet-worden ga zitten met een biertje en een zonnebril. Even bedenken wat ik ook alweer met dat visum wilde.

Ik had een vaag plan waarvoor ik een half jaar vrij en een visum moest zien te regelen. Het leek me allemaal nogal onoverzienbaar al die vereisten, dus ik begon maar gewoon ergens. Maar het gaat allemaal zo voorspoedig, twee maanden later en ik héb die 6 maanden vrij en nu heb ik ook het visum. Nu zijn er nog een aantal praktische zaken die geregeld moeten worden wil ik echt kunnen gaan, maar het lijkt er zowaar op dat ik moet beginnen met daar oplossingen voor zoeken.

Denken jullie dat ik echt ga?
Ik weet zeker dat je echt gaat. Anders kom ik (of zeker Kjong wel) je persoonlijk op het vliegtuig zetten! Dus, hup met je biertje de tuin in en lekker dromen van een half jaartje in het verre westen! Wiehoe! Opgeruimde tuinen zijn trouwens zwaar overschat. Dat geldt ook voor balkonnen (ik ben vandaag tot de bedroevende conclusie gekomen dat mijn balkon, net als mijn huis, nooit heel mooi gaat worden).
Jeetje, wat goed zeg, het visum!!! Gaaf hoor
Fijn dat er ook visa zijn die gewoon heel simpel zijn! En ja, ik denk ook dat je naar Canada gaat, joehoe!
Hij heeft gesmst! Vanavond gaat niet lukken, maar hij komt dinsdagavond eten :-) Kreeg gisteren ontzettend lekkere teriyaki. Dus ja.. hij kan goed koken! Maar ben nu dus op zoek naar een geweldig recept, liefst iets wat niet kan mislukken maar toch superlekker is. Iemand tips?

Heb wel t idee dat ie me leuker vind dan alleen voor een nachtje. En jullie kunnen hem nu zien in de AK. En natuurlijk ook op FB, maar aangezien zijn naam begint met een J is het wellicht lastig zoeken..
Spijk: wat goed!!
Funda is irritant, ben ik deze week achter gekomen.

Ik ging eigenlijk zomaar uit nieuwsgierigheid kijken of er wat leuks te koop staat in m'n oude stad (waar ik 't liefste naar terug wil) en ik heb 4 echt superleuke huizen gevonden in de wijk waar ik ook 't liefst zou willen wonen. En 't liefst zou ik morgen gewoon gaan kijken en beslissen dat we daar gaan wonen. Maar dat strookt niet helemaal met de paspoortplannen die we echt voor willen laten gaan (we kunnen over 3 maanden 'n verzoek doen, dus we kunnen misschien over 6 maanden weten of R. 'm krijgt, en dan gaan we -wat mij betreft- zo snel mogelijk weg hier). Dus eigenlijk moet ik nog niet op funda kijken, dat is waarschijnlijk slimmer.
Da's denk ik idd slimmer Isiss.. voor je het weet koop je een huisje (zoals ik). Maarre even nieuwsgierig: Waar in de stad zoek je iets?

Heb weer een update.. Vanavond gaat m'n date (dat klinkt echt raar, ik heb een jaar met hem in 1 huis gewoond!) tóch wel door! Beetje laat weliswaar, hij is tegen 9u thuis, maar wat interesseert mij het ook. Is het morgen weer een stukje korter rijden naar de klant Geloof dat ik nog even een bijnaam moet verzinnen voor 'de oud-huisgenoot', is lastig want z'n naam begint ook met een J. Denk er nog even over na.

Ga nu even eten, en dan nog even aan de studie. Moet toch íets afkrijgen vandaag, ben grandioos onproductief nu.
Dat is goed nieuws! Ik heb de foto al bekeken en hij ziet er leuk uit. Je gaat er dus slapen is eigenlijk de bedoeling. Of slapen, nouja...

Ies, als er nu veel leuks op staat, is dat over een paar maanden ook nog zo. Misschien staan deze dingen er dan nog wel op maar dan met lagere prijs en misschien weet je dan ook beter hoe heter uit gaan zien met de hypotheekrenteaftrek. Ook niet onhandig.
Spijker, jeuh!!! En uiteraard ga je!

Isiss, je hebt hem toch wel een lippenpenseeltje gegeven met 3 haren om te gaan schilderen?? En voorlopig maar even niet op Funda kijken.

Fille, mijn balkon is weer helemaal als nieuw, toch handig zo'n man.

Oh ja, Spijker, het afwasborsteltje was niet zwaar, dat waren alle potten met aarde die er nog stonden, het afwasborsteltje had ik ergens bij gekregen en was heeeel erg klein, en nee die gebruik ik niet, sponsjes gebruiken we hier en de afwasmasjien.

Kjong, was dat die donkere vlek die ineens over de zandspeelplaats dreef, lekker dan.

Spees, go!

Hier hele dag genoten van de zon. Heerlijk hele dag buiten in ´¨n grote speeltuin geweest, van mij mag de zon blijven schijnen, oke, met 1x een stortwolk ertussendoor voor de weggaaners.
Spees: wat dacht je van Jelle?

Dat vind ik wel een mooie forum naam
Zo. Ik heb uit mijn plotselinge cold-feet en alle visum-ga-ik-wel-of-niet twijfel afgereageerd door het terras aan te pakken met de hogedrukreiniger. Nooit geweten dat ik terrastegels in twee kleuren had. Zat daarna tot mn kruin onder de modder dus daarna een heet schuimbad. Terwijl het bad volliep heb ik ook nog het gehele huis gezogen en gedweild. Ik krijg altijd zo'n energie van relatieonzekerheden, het is ongelofelijk handig. Nu een glas wijn en een pizza en de rust in mn hoofd is redelijk teruggekeerd.

Achtbaan, joehoe, ik zit nog steeds in de achtbaan. Misschien vanavond Bassist op skype dus na mn bad toch maar een leuk jurkje in plaats van de grote joggingbroek. Maar wel een comfortabel leuk jurkje dus ik stort straks lekker neer op de bank.
Spees, echt super voor je! Maar de date gaat nu door, betekent dat dat je héél snel een superrecept hebt moeten bedenken?

Kjong, hoe is de bbq afgelopen? Krijg je alweer lucht?

Issis en Cadi allebei aan het klussen en allebei het werk uit de handen genomen door een man. Ik zeg: vier het. Neem een lekker drankje + boek in de zon terwijl hij slooft. Als je zelf wil sloven/klussen stuur mij dan die mannen maar, want ik heb nog een hoop kluswerk in de planning voor de komende week!

Fille, had ik al gezegd dat ik het fijn vind dat je weer internet hebt zodat je je hier weer met de dingen kan bemoeien? Fijn!

Hoe gaat het nu met je werk? Vind je het al leuker?

Voor iedereen die de komende tijd een vlucht heeft: hopen hopen dat die wolk as wegdrijft! Ik wil ook wel dat Bassist hier gewoon heen kan vliegen verdorie, dus ik duim mee!
Haha Jelle, hoe kom je daar nou weer op?

Spijk, ik vind het ook gezellig en bovendien bemoei ik me ook graag met vanalles en nog wat.

Ik vind werk best leuk op het moment. Al blijf ik van mening dat het tijd is voor een frisse wind. Oeh, ik had leuke vacature gezien vanmiddag misschien moet ik die even opsnorren. CV pimpen en vertalen stond ook voor dit weekend op het program, maar heb dat laten schieten voor etentje en vandaag voor mijn grote vriend Zon.

Hé hoeveel nachtjes nog?

Caads en Ies, geniet inderdaad van het feit dat het werk uit handen genomen wordt.
Oei, ik ga meteen tellen!

Wat gaan de dagen snel!

Vriend Zon; heerlijk! Ik heb ook een kleurtje zag ik net in de spiegel. Fijn, eindelijk weer zon!
11 nachtjes. Da's echt snel!
Nog een liedje voor de ldr soundtrack

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven