**LDR deel 14**

14-03-2010 21:26 2991 berichten
Alle reacties Link kopieren
Long Distance Relationships deel 14

Voor deel 13 kan je hier terecht.
Jooles wat vervelend zeg dat je even een periode hebt van algehele malaise (sorry dat vind ik altijd zo'n prachtig woord wat precies aanduidt wat er aan de hand is). Wees maar extra lief voor jezelf. Meestal gaan zulke periodes vanzelf wel over, maar dat is toch maar een schrale troost als je er middenin zit.

Ik heb alleen de standaard afgezaagde tips: lekker een strandwandeling en je hoofd leeg maken, in bad, een massage, een leuke film en een reep chocola.
Spijker, wat voor een soort visums zijn dat dan, als er een maximum aan zit? (Dat heb je vast allang verteld voordat ik bij het topic kwam..maar goed )

Fille, ik moest erg lachen om je dagjesmensen- NS klagen verhaal. Erg herkenbaar. En ook al ken ik je niet, maar gebaseerd op dit topic ga ik er maar vannuit dat je in een 'sellers-market' zit en het eigenlijk voor het uitkiezzen hebt.

Jooles, wat betreft de krantenman, ik herken dat soort mannen wel (beetje vaag doen) maar kan daar niet mee omgaan, dus geen tips, helaas. Anders wat al voorgesteld is, een mailtje met een vraag of hij dan wel naar dat museum wil. Heb drie jaar geleden met een Brit gescharreld die altijd een beetje aan het uitdagen was op die manier (negatieve dingen over Nederland zeggen en wachten op mijn reactie o.a.). Nu vind ik humor en grapjes erg belangrijk, maar hij kon nooit gewoon es lief doen. Ook niet tegen gewonen vrienden. Maar dat past niet bij mij, dus is het dood gebloed (overigens heb ik dat toen ook niet echt netjes aangepakt, maar dat is weer een ander verhaal).

Hier trouwens ook geen interesse in cavia's. Zo lekker vind ik ze niet.

Wat pensioen moet ik maar gewoon een klassiek textbook voor mijn vakgebeid schrijven. Ik hoorde dat Thijs Goldschmit met zijn boek 'Darwins Hofvijver' lekker verdient elk jaar. Het is verplicht in het curriculum op vele colleges in de VS en hoe meer drukken van je boek, hoe meer je van de royalties krijgt (de eerste drukken leveren je minder op). Maar ja, zover is het nog niet. Ik moet me echt eens gaan inlezen in geldzaken.....
Het is een open werkvisum voor 12 maanden voor mensen onder de 30. Je mag dan dus daarheen om te werken zonder dat je van te voren zeker weet wat je gaat doen en waar.

Een bonnefooi-visum
I only get one shot at life - so I shoot to kill
Sellers market, mooi gezegd! En helemaal mee eens! Ik heb twee boeken gelezen over financiën voor vrouwen (ja sneu I know) en ik heb er enorm veel aan gehad om gewoon op een rijtje te krijgen wat belangrijk is, wat je moet regelen, wat noodzakelijk is, wat kan wachten, en hoe je eea aan kan pakken. Eén was van Suze Orman.
quote:Spijker schreef op 18 maart 2010 @ 13:28:

Het is een open werkvisum voor 12 maanden voor mensen onder de 30. Je mag dan dus daarheen om te werken zonder dat je van te voren zeker weet wat je gaat doen en waar.

Een bonnefooi-visum Gaaf! Heel veel succes er mee! (Mijn liefje heeft twee paspoorten, waarvan 1 EU, dus daarbinnen kunnen we wonen waar we willen. Is toch wel handig zeg).
Dat zei iemand ooit es tegen mij: Joh, jij zit toch in een sellers market, maak je niet te druk. Moest even op internet kijken wat het betekende. Daarnaast ben ik ook wel eens met een apart Frans schimmelkaasje vergeleken, waar vooral liefhebbers heel erg gek op waren, maar wat niet iedereen kan waarderen. Dan vond ik de sellers market toch beter klinken.

NB Dit was beide niet door een geliefde gezegd hoor. Huidige liefje zei wel eens dat ik niet een 'very generic girl' was, maar dat was omdat hij meer van winkelen houdt dan ik
quote:heejhallo schreef op 18 maart 2010 @ 12:54:

Hier trouwens ook geen interesse in cavia's. Zo lekker vind ik ze niet.

Ik hou nu al van je. Ik heb over iets gelijks nagedacht, maar vond dat ik moest ophouden met dieren eten-grappen.

Ik snap de 'sellers market' opmerking niet. Suggereer je dat ik de banen voor het uitkiezen heb. Dan moet ik je teleurstellen.

Jooles, wat vervelend. Hopelijk voel je je snel beter. Enig idee waar het door komt?

Es, via facebook.
ah op die manier jullie zijn daar nog vriendjes van elkaar. Ik heb laatst trouwens een gezocht en mijn Panama-Ex staat op FB. Ik weet nog niet of ik hem wil vragen vriendjes te worden. Maar ben wel nieuwsgierig.

Kunnen jullie eigenlijk nog ik de AK? Bij mij opent de website niet meer. Thuis niet en op het werk ook niet.
dubbel
Kjong, ik vind je dochter lief. En zit jij nu op het trouwtopic hier op het forum te posten? Vertel eens.

Cadi, gaat het nog een beetje?

Marg, wat voor een feestdag is er morgen? Is dat lokaal of landelijk? Onze IT-mannen hebben helemaal niet gezegd dat zij er morgen niet zijn.... En ik wil morgen heel graag wat van ze. Nou ja, we zullen zien.
Arg, nu weten we nog niet wie de mol is! Ik dacht dat al maar het is toch echt irritant!

Ik zeg Kim.
quote:Jooles schreef op 18 maart 2010 @ 10:35:

Marg, je vroeg waarom ik niet lekker in m'n vel zit. Vind ik moeilijk uit te leggen. op de een of andere manier ben ik even klaar met mezelf en de wereld. Kan janken om alles. En ik hoef niet eens ongesteld te worden...

Join the club.

Zullen we dan samen even zielig zijn?

quote:findingnemo schreef op 18 maart 2010 @ 21:27:

[...]

Join the club.

Zullen we dan samen even zielig zijn?

Hier had ik nog helemaal niet op gereageerd. Hopelijk voelen jullie je snel beter.

(Ik voelde mij ook net zielig, maar een bak chocolademousse doet gelukkig wonderen)
Ja dat had Kjong laatst toch verteld, van haar trouwplannen?!

Ik schrok me ook dood van die vaderdagaankondiging van Marg, was alweer bang een ontaarde dochter te zijn. Maar dat is gelukkig kennelijk niet internationaal op dezelfde dag.

Ak is bij mij ook stuk.
quote:fille schreef op 18 maart 2010 @ 19:27:

[...]

Ik hou nu al van je. Ik heb over iets gelijks nagedacht, maar vond dat ik moest ophouden met dieren eten-grappen.

Ik snap de 'sellers market' opmerking niet. Suggereer je dat ik de banen voor het uitkiezen heb. Dan moet ik je teleurstellen.

Ik bedoelde eigenlijk mannen wat betreft de 'sellers market'

Ik heb trouwens echt ooit es cavia gegeten. Erg taai. Veel vel.
quote:heejhallo schreef op 18 maart 2010 @ 22:32:

[...]

Ik bedoelde eigenlijk mannen wat betreft de 'sellers market'

.

Ik wilde zeggen dat ik het nog niet begreep maar het kwartje valt zojuist. Hoor je 'm?

Ja weet je, het punt is, leuk zijn heeft niks met je kansen op een relatie te maken. Ik ken genoeg niet-leuke mensen zonder relatie.

(ik hoop dat ik het goed begrepen heb, anders zeg ik weer eens wat bijzonder doms)
quote:fille schreef op 18 maart 2010 @ 22:39:

Ik ken genoeg niet-leuke mensen zonder relatie.En terecht!
Punica, ik weet dat pakjes zo'n 3 weken nodig hebben, maar hoe lang doet een gewone brief er eigenlijk over?
Oeps. Herstel: niet-leuke mensen met relatie.
Ik was net mijn meneer kwijt.

2 uur geleden was zijn cursus uit. Na anderhalf uur ging ik twijfelen. Nog een kwartier later kreeg ik hartkrampen. En helemaal toen hij niet opnam.

5 min daarna belde hij gelukkig op.

Lummel was de weg kwijt geraakt en zat zonder benzine, achterin het Westland

Dat is weer eens wat anders dan Belgie
quote:Spijker schreef op 18 maart 2010 @ 22:47:

Punica, ik weet dat pakjes zo'n 3 weken nodig hebben, maar hoe lang doet een gewone brief er eigenlijk over?Als ik even voor mijn beurt mag spreken. De kaart/brief die ik aan mijn meneer vannuit de VS naar de UK stuurde deed er een kleine week over. Aangezien de post in de UK Kwalitatief Uiterst Teleurstellend is, schat ik dat NL-Noord-Amerka er maxiamaal een week over doet.quote:fille schreef op 18 maart 2010 @ 22:39:

[...]

Ik wilde zeggen dat ik het nog niet begreep maar het kwartje valt zojuist. Hoor je 'm?

Ja weet je, het punt is, leuk zijn heeft niks met je kansen op een relatie te maken. Ik ken genoeg niet-leuke mensen zonder relatie.

(ik hoop dat ik het goed begrepen heb, anders zeg ik weer eens wat bijzonder doms)Ja, maar dat zijn meestal ook geen relaties om jaloers op te zijn (de niet-leuke mensen met relaties), vind ik. Hoewel dat heel makkelijk gezegd is. Ik heb de afgelopen 4 jaar (voor mijn LDR liefje) ook vaak gedacht: Waarom kom ik nou nooit es iemand tegen die ik leuk vind en die mijn ook wel ziet zitten. En die niet bezet of homo is. En die niet moeilijk doet. Uiteindelijk is verlangen naar een goede relatie niet iets om je voor te schamen vind ik, alleen maar heel erg menselijk.
Oh, dat heb ik nog nooit eerder gedaan, twee quotes in een bericht. En dat zonder intentie
Ja ik weet dat Kjong over trouwplannen vertelde, maar posten op een trouw-topic, dan wordt het wel erg concreet.

Pff, ik lig al twee uur wakker. Ben maar opgestaan en nu uitzending gemist aan het kijken.
Je bent niet de enige slapeloze Es. Vervelend he, wakker zijn op maffe tijden...

(soms ben ik s nachts wakker en dan mail/post ik maar niet, omdat die tijd er dan altijd zo genadeloos bij vermeld wordt)
quote:Spijker schreef op 18 maart 2010 @ 22:47:

Punica, ik weet dat pakjes zo'n 3 weken nodig hebben, maar hoe lang doet een gewone brief er eigenlijk over?

Er is niet echt iets zinnigs over te zeggen...

Mijn pakketjes kwam in een record tijd aan laatst! 6 werkdagen! (zaterdagen niet meegerekend) dat was nog nooit zo snel geweest

Brieven doen er niet veel korter over, de valentijnskaart die ik stuurde was ook 2 weken onderweg. En soms komen brieven gewoon niet aan :( (is nog steeds gefrustreerd over een briefkaart die ze denk ik halverwege de oceaan zijn verloren of zo)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven