**LDR deel 14**

14-03-2010 21:26 2991 berichten
Alle reacties Link kopieren
Long Distance Relationships deel 14

Voor deel 13 kan je hier terecht.
Kut Heejhallo. ALs je werkt in het veld, ben je dan tomatenplukkert?

Lekker dat mensen behulpzaam zijn Es.

Zo is het een gewoonte hier om

1, de tramdeuren door de bestuurder te vroeg dicht te laten klappen, maar

2, er altijd wel een 16jarige knul met een Randstadstraattaalaccent met liefde z'n voet tegen de reflector zet, zodat iedereen gewoon nog kan instappen.

Ik blijf hangen bij fwb.

Friend way back?

Fanatic white berry?

Fuck who blows?

Fart waits back?

Frustrated wrapped boy?
Es, fijn dat er ook nog behulpzame mensen bestaan..

Deze date heb ik ontmoet tijdens Pinkpop vorige week, hij is een vriend van Jelle. In de AK staat inmiddels een foto, mocht je geinteresseerd zijn. Wat betreft bij mij in de leer gaan: m'n vriendinnen beginnen al te zuchten zodra ik over wéér een nieuwe date begin.

Spijker: klinkt als een toch wel geslaagd weekend! Maar idd.. FWB?

Goed, dan over de date zelf.. Was heel-heel-heel leuk en gezellig. Absoluut voor herhaling vatbaar, heb helemaal blij stuiterend in de auto terug gezeten en toch wel ernstig last van kriebels.

Het was hier in het zuiden nog zulk mooi weer dat we op het terras hebben gezeten. Daarna, net voor enorme stortbui, naar binnen verhuisd om ergens te eten. J helemaal verbaasd dat ik zo goed de weg wist in T, totdat ie bedacht dat ik daar gewoond heb.. Hele tijd gezellig zitten kletsen, veel gelachen en toen bedacht dat we een beetje aan de late kant waren voor de bios in de stad (daar begonnen alle films om 19.00u), dus maar met de auto naar de bios aan de rand vd stad gereden.

Film (Prince of Persia, hadden we nou maar voor Robin Hood gekozen..) was ontzettend flut, verhaal was flinterdun, maar gaf eigenlijk niks. Heb er bijzonder weinig van meegekregen, doordat ik praktisch de hele film heb zitten zoenen.

Hij is echt zooo leuk! En ik zie hem zaterdag weer!

Genoeg gestuiterd nu, moet echt naar bed, want morgen tentamen..
Heb er ook lang over na zitten denken, maar is het geen Friend With Benefits??

Spees, leuk van je date! Veel succes morgen!
Geen tomaten kjong, maar onderzoek. Aan plantjes enzo.
Balen Heejhallo, ik hoop dat je ondertussen al wel weer iets van hem hebt gehoord. Niet kunnen bereiken en afspraken die niet doorgaan, dat is gewoon niet leuk, en met zo'n afstand ertussen is het net nog wat meer niet leuk.

Kunnen jullie wel smsen? dan zou ik hem zeker een smsje sturen: hallo ik zit hier op je te wachten, skype weetjenogwel?

Over bellen gesproken; ik heb sinds zaterdag nog maar één telefoon bij me, Bassist gaat toch niet bellen en dan hoef ik er ook niet de hele tijd op te kijken om dat zeker te weten. Dat is namelijk al zeker. Ik hou het nummer toch nog maar wel even aan, voor 2,50 per maand wil ik daarvan dan nog weer geen afscheid nemen...

oh ja: fwb = friend with benefits. Hij is een vriend van lang geleden, en op gegeven moment zijn we eens met elkaar het bed ingedoken. Een van de zeldzame gevallen waarbij er daarna niet veel veranderde (want volgens mij veroorzaakt zoiets toch meestal wel drama, of ligt dat aan mij?). En toen ik zei dat dat niet nog eens ging gebeuren vanwege Bassist, veranderde er nog niets. Ik kwam hem toevallig tegen en hij is (vind ik) een behoorlijke charmeur. Dus toen ie aan het eind van de avond erop hintte dat ik ook wel met hem mee naar huis kon dacht ik: ach ja waarom niet. En dat was gewoon fijn.
I only get one shot at life - so I shoot to kill
Spees, wat leuk dat de date zo goed ging! Zoenen bij de film, wat heerlijk ouderwetsch!
Ik had hem ook op zijn mobiel via Skype geprobeerd te bellen, maar kreeg de voicemail een paar keer en heb toen gemaild (hij heeft email op zijn telefoon). Vind het niet zo heel erg hoor, maar had mijn dag wel anders ingedeeld als ik had geweten dat hij er toch niet geweest was.

Ik wil geen zeur zijn, maar bellen en Skypen gaat gewoon moeilikjer nu dan toen we beide nog in de Uk zaten (toen belde hij me eigenlijk te pas en te onpas). Aan de ene kant snap ik best hoe hij in elkaar zit: is wat minder van het plannen en als ik zijn aandacht heb, dan heb ik die ook helemaal. Maar ik baal er gewoon van dat hij kennelijk niet de moeite kan nemen om een afspraak na te komen in een tijd dat ik gewoon dit soort dingen plannen moet, anders komt het er niet van. Nou ja, na 4 keer geprobeerd te bellen was het maar goed dattie niet opnam, want toen was ik toch al chagerijnig. en dat wil ik nou juist niet zijn, zo iemand die meteen over dit soort dingen zeurt of verongelijkt is.

Oh ja, ik heb hier dus geen ontvangst, dus hij kan mij niet bellen :S
Dus niets meer gehoord? Da's niet leuk
In welke tijdzone zit jij eigenlijk HH? Want je bent er en 'savonds (voor ons) en 'sochtends. Dus bij jou is het dag als het bij ons nacht is?? Balen dat je daar geen ontvangst heb, dat is wel minder. Nou ja, af en toe ook wel lekker!!!

Friends with Benefits, ja daar had ik zelf op moeten kunnen komen, maar ik wist het ook niet!

Spijker: is het dan echt zeker dat Bassist (nooit) niet meer gaat bellen? Dus af en toe contact zit er niet in? Of gewoon voorlopig niet?

Hahha, Spees, ik durf het woord date ook niet meer te gebruiken bij vriendinnen . Wat leuk dat het zo leuk was. HEERLIJK! Wat wordt het gevolg??
Nemo, nu niet. Wie weet hoe het later voelt, wat er ooit nog gebeurt. Maar nu niet, want ik zou niet weten wat ik zou moeten zeggen, wat ik van dat contact zou willen. Als ik hem nu zou bellen zou ik alleen maar zeggen: ik mis je zo.

En daar heeft niemand wat aan.

Heb jij nog ontwikkelingen in je lastige geen-relatie verhaal?
Ik vind het wel knap dat je niet belt om dat te zeggen. Je hebt helemaal gelijk, daar heeft niemand ook wat aan en je schiet er niks mee op, maar ik zou het moeilijk kunnen laten.

Tja en mijn lastige geen-relatie verhaal is gisteren een beetje "uit de hand gelopen", want ik vind het prima om iemand tijd te geven maar het moet niet zo zijn dat alles dan van mij uit moet komen en dat ik continu te horen krijg dat het nu niet kan. Dát weet ik zo onderhand wel, maar kunnen we mss ook gewoon lekker, niet-lastig genieten?

Ik wacht nog op antwoord op die vraag, maar als dat niet kan dan is het voor nu klaar en dan zien we wel of er ooit in de toekomst een vervolg komt. Hij had wel weer tegen zijn zus (die gisteren op bezoek was) over mij verteld, dus denk dat hij ook niet goed weet wat hij wilt. Maar ergens vind ik ook dat Fille gelijk heeft: je wilt een relatie, of niet. Al dat gedoe er tussen is gewoon rete stom. Aan de andere kant Carrie is wel getrouwd met Big en nu reuze gelukkig. Dus ja

En ik ben wel verliefd.

Tot over mijn oren.

Nog steeds.

Dat maakt het ook erg ingewikkeld
Goh Nemo, dus we kunnen elkaar de hand schudden...
Ja eigenlijk wel..

Behalve dan dat ik op mijn fiets naar hem toe kan.

En hij nog zit in de fase: ik wil je blijven zien.

Mannen.

Of mss: vrouwen die erin mee gaan.
Wiehoe

Ik heb het bavaria jurkje!

En het staat echt té leuk

Laat de voetbal maar beginnen!
Ik heb een jupiler t-shirt. Ruilen?
Neeeeeeeee, dit jurkje ga ik de rest van mijn leven aan doen met alles waarbij oranje nodig is

Ik zou zeggen: ga naar de supermarkt, je hebt er ook meteen 8 blikjes bier bij, heel handig in mijn geval, not
Ik ga zo toch maar even langs de supermarkt dan.. hoewel ik nog bier in de koelkast had liggen, voor het geval dat ik visite krijg.

Nemo: het vervolg wordt (waarschijnlijk) dat ik zaterdag naar zijn stad toega. Hij wordt morgen nl geopereerd aan z'n hand, niet zeker of ie zat alweer auto kan rijden. Wat we gaan doen is nog ietwat onduidelijk.

Wat betreft je ingewikkeld ik-wil-geen-relatie-verhaal: lijkt me heel lastig, als je zelf zo overduideiljk verliefd bent.. Al reactie van hem gehad?
Hij komt straks eten. Dan hoor ik wel wat hij er van vond...
quote:Spijker schreef op 07 juni 2010 @ 07:21:

Dus niets meer gehoord? Da's niet leuk

Net even geskyped en hij was onze afspraak echt helemaal vergeten en heeft wel zijn excuses aangeboden en begreep dat het voor mij niet zo leuk was. Dus ik heb er maar niet over doorgezeurd (hij had ook gelukkig geen smoesje ofzo, het was een echt excuus ). Van de week gaan we onze vakantie samen plannen (na de zomer). Heb er al heel veel zin in

Nemo, ik zit op -10 uur vannaf Nederland. Lastig hoor.

Spees, dat klintk als een hele leuke date!
Goed.

Einde Tymp.

Heb net gezegd dat ik alles of niets wil en dat in dit geval het dan niets is. Ik heb écht geen zin in al dat halve gedoe. Jezus, ik ben er zo klaar mee.

En ik moest godver nog huilen ook. Kutzooi.

Ik ben er helemaal, helemaal klaar mee. Met daten, met internetdaten, met mannen, met alles. Ik doe het wel alleen. Ook prima.

O Heejhallo, dat lijkt me, afgezien van de Skypetimingen, wel een hele gave plaats om te zitten! En stiekem zou ik wel willen weten wat je daar voor onderzoek doet, maar ik begrijp dat je dat hier niet neer gaat zetten.

Spijker, goed om te horen dat je alles weer opnieuw zo zou doen, that's the spirit!

Nemo, ik hoop voor je dat er wat constructiefs uit je datentje komt.

Miss Spees, Punica en MZ, leuk, leuk leuk! Ik wacht met smart op romantische verhalen

Ik heb deze week sollicitatie die ik met date kan combineren. Blitzbesuch dus. Tijdens mijn vorige bezoek liep het niet zo heel lekker met date en mij. Maar ik zat ook echt niet fijn in mijn vel en met twijfels over alles, dus ik hoop maar dat dat de reden daarvoor was. Hopelijk ben ik deze keer een stuk relaxter (of hyper na gesprek, dat kan ook nog...)
O shit Nemo

Ik heb te lang over mijn berichtje gedaan zie ik
Nemo, wat naar. Hopelijk beseft hij wat hij mist en worden jullie toch nog mr. Big en Carrie.

Spees, zoenen in de bios. Wat leuk!

Ik heb enerzijds zin om weer verliefd te worden maar tegelijkertijd geen zin en geduld voor gedoe, dus geen enkele behoefte aan een man in mijn buurt. Dus Nemo, dat is samen geen dates en geen mannen. Al zie ik het wel gebeuren dat Tymp huilend terugkomt en dat zit ik hier in mijn eentje de man te boycotten.
Nemo
Nemo, wat naar! hele hele dikke knuffel. Ik sluit me bij Fille aan.. ik hoop dat ie gaat beseffen wat ie mist.

Snorhaar: leuk zo'n Blitzbesuch! veel plezier, en succes bij je sollicitatie natuurlijk. mag ik even heel nieuwsgierig vragen waar je voor solliciteert?

Wil hier niet onnodig blij lopen doen, maar heb net een uur met J(4) aan de telefoon gehangen, erg gezellig! (mental note: ik moet echt een bijnaam verzinnen, dit wordt irritant, en op basis van Kjong's voorstellen kom ik niet verder als Stoffel of Van Leeuwenhoek :s)

Hij wordt morgen geopereerd aan z'n gebroken pink, en als ie zich 's avonds een beetje goed voelt ga ik even bij hem langs. Nu al blij bij dat vooruitzicht, maar eerst dus nog 6u lang tentamens maken (en daarbij proberen me een beetje te concentreren op wat voor belachelijke casus dan ook - vandaag ging het over de processen in een vrachtautofabriek!)

Ga nu even een tas volgooien met boeken en aantekeningen. Stelletje malloten op de uni heeft ons vandaag ná het tentamen verteld dat het eigenlijk toch een open-boek-tentamen was! Dus voor morgen gaat al het papierwerk mee..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven