**LDR deel 15**

05-07-2010 11:09 1921 berichten
Alle reacties Link kopieren

Deel 15!

De jubileum-editie!

Hopelijk wordt dit dan de link naar deel 14[/img]
gewoon doorschrijven over alles hoor!

Een is meer dan genoeg

Ik weet dat er niks zinnigs is wat je kan schrijven!

Laat het hier vooral niet stil zijn vanwege mijn post, maar ik dacht, misschien handig om een keer een update te geven na alle vragen en de laatste informatie die ik gegeven had....
gewoon doorschrijven over alles hoor!

Een is meer dan genoeg

Ik weet dat er niks zinnigs is wat je kan schrijven!

Laat het hier vooral niet stil zijn vanwege mijn post, maar ik dacht, misschien handig om een keer een update te geven na alle vragen en de laatste informatie die ik gegeven had....
Jeetje Nemo ik ben er stil van. Het is niet te bevatten wat jij en jouw familie nu moeten doormaken. Ik wil je veel sterkte wensen, en je laten weten dat ik bewonder hoe je met alles omgaat. Ook vanuit deze meeleeskant wordt aan je gedacht.

Lulua
Voor Nemo:

Kom snel weer terug met een wat uitgebreider verhaaltje.
Nemo:

Wat een verhaal.Weet niet wat ik moet zeggen dus nog maar een
I only get one shot at life - so I shoot to kill
Heftig hoor nemo. En wat jammer dat jij en je zus vaak ruzie hebben. Ik zou me denk ik geen raad weten in eenzelfde situatie. Ook van hier dus een

On a different note: Ik wilde vandaag nog eens 'Horse tits' gebruiken, maar zei toen 'Horse piss'. Kan natuurlijk ook.
Lieve Nemo, Ik denk aan je.

Verder ben ik even in de meeleesmodus, weet vanwege werk op het ogenblik even niet meer waar achter en voor is. Hopelijk in het weekend wat meer rust/tijd.
Dank jullie wel!!

En wat leuk lief ook van uit de meeleesstand!

Heejhallo: Horse piss! Geweldig.

Het leukste wat ik in het Frans heb geleerd toen ik daar was is: Il pleut comme la vache qui pisse (weet alleen niet of ik pisse nu goed schrijf). Anyway: het regent zoals de koeien piesen. Geweldig (maar volgens mij had ik dat hier al eens verteld)

Jooles: neem je ook wat rust?! Nog ontwikkelingen op je werk??

La Moon: ja, leuk, kom eens met een uitgebreider verhaal.

Ik moet gaan werken en heb het ermee gehad. Ben blij als school weer begint,. maar dat duurt nog tot 21 september. Of eigenlijk ben ik niet echt blij als school weer begint want dat wordt weer gekkenhuis natuurlijk, maar ik ben de toeristen gewoon zat. Dezelfde vragen elke dag, die stomme Duitsers die NOOIT vragen: sprechen sie Deutch, maar gewoon beginnen met ik weet niet wat voor verhalen. Echt waar, ik kan ze allemaal wurgen.Het is maar goed dat ik geen Fille heet
quote:findingnemo schreef op 05 augustus 2010 @ 08:45:

Het is maar goed dat ik geen Fille heet Want dan had je ze in vloeiend duits kunnen uitfoeteren?
Nee, dan had ik nu in Duitsland een massamoord gepleegd
Voor nemo:

Lijkt me gewoon echt zo moeilijk en zwaar. En ik wens jou en je familie heel veel sterkte.

Om even in te haken op Duitsers, waar ik me heel erg over verbaas is dat mensen die hier bezig zijn een phd/post-doc zo ontzettend gebrekkig engels spreken. Gister kwam er een meisje langs dat een phd doet wat wel een beetje gerelateerd is aan mijn thesis en ze kon het gewoon niet uitleggen in het engels. En daarnaast vinden veel mensen het ook bizar dat ik geen duits spreek (of nou ja, alleen heel erg basic, dat is wel echt het leuke want mijn duits is wel wat beter geworden afgelopen tijd!) want alle Nederlanders kunnen toch duits?
Ik snap dat ook niet. Dat je Duits moet leren. Als Nederlander. Want Nederland is toch echt een provincie van Duitsland. En daarbij natürlich Belgie ook maar gelijk.

Je doet gewoon een Helmut Kholtje in het Niederlensch, et voila, perfect Duits.
Ich bin ein Berliner!

Give me a break Kjong,ik spreek 3 talen en versta er nog 2 naast en duits zit daar nou net toevallig niet bij!

Ik heb net een tweedehandswinkel ontdekt en heb de ultieme festivaloutfit bij elkaar geshopt. Het is zóóóóóó gaaf! Ik zal t van t weekend eens aantrekken en een foto maken, kijken of ik mezelf er een tikje onherkenbaar op krijg.

Zo gaaf, ben er helemaal blij mee!
Ik was zenuwachtig om verhaal van zus vanwege festival Duisberg. Daar heeft ze het licht in de ogen van mensen-op-een-hoopje uit zien gaan.

Ik vond het heeeel heftig.
Voor zover ik nog niet uit mijn licht hysterische dieptepunt heen was, is dat nu wel zo want ik heb zojuist drie grinnikjes door het internetcafé gegooid dankzij jullie. En er uitdrukkingen bijgeleerd, hoe mooi is dat.

Kjong, lijkt me ook erg heftig. Hangt dat samen met jouw vrijgezellenfeest? (ik wilde eigenlijk een ongepaste ´is die in een tunnel´-grap maken, maar ik laat het achterwege).

Nemo, En wat naar dat je niet goed met je zus kan praten terwijl je elkaar nu juist zo hard nodig hebt. Hoe zit het met de rest van de familie?

De verloving weet ik via het vermaledijde facebook. En eerder deze week voelde ik het al aan mijn water, maar dat is nogal een twijfelachtig meetinstrument (ik voelde het dus serieus al aan, maar nu is het ook bevestigd). Waarom ik er zo hysterisch op reageer weet ik niet precies. Maar mijn broer smst: ´dat iis dan wel leuk voor hem, maar is het ook leuk voor haar? Dát is de hamvraag´. Maar goed, gisteravond kwam er een muzikant in de metro spelen en die deed een enorm leuek versie van ´I will survive´ waar iedereen om moest glimlachen. Dus toen had ik een kort girlpowermomentje. En nu denk ik aan stomme momenten met Berliner. Ik heb facebook nu zo ingesteld dat ik geen informatie meer over hem krijg. Mocht ik het over twee jaar aan mijn water voelen en er aan toe zijn, kan ik dan altijd nog gaan kijken of er al kinderen zijn.

Wat ook stom is: ik zou gaan eten vanavond met twee meiden. Ik ben lopend naar dit internetcafé gegaan (ruim een uur lopen) voor besparing van metrokaartje en de beweging en omdat we hier in de buurt gaan eten. Nu ontdek ik dat het soort van netjes is en ik ben daar niet op gekleed en ik laat nooit een mogelijkheid tot mezelf in leuk jurkje steken voorbij gaan. Dus ik denk dat ik toch weer naar huis ga.
Nee, ga gewoon zoals je er nu uit ziet! Is veel leuker dan thuis zitten! En juist na hysterische dieptepunten is het goed om leuke mensen te leren kennen. En je ziet er altijd al tiptop uit, ik kan me niet voorstellen dat je daar nu zit in joggingbroek en verschoten tshirt. En hoe chic kan iets zijn op een donderdagavond?

Hup, gaan!
Thuis zitten was sowieso geen optie. Ik dacht gewoon even de tram te pakken en thuis in iets anders te schieten. Ik zie nu dat ik dat niet zo duidelijk opgeschreven had.
Volgens mij gaat ze juist naar huis om een jurk aant e trekken.

En dan vast alsnog met de metro.

Foto's van de love parade staat trouwens op haar facebook. Ik krijg het er benauwd van. Paarse hoofden, klauwende handen, paniekerende gezichten, geen cm ruimte.

En nee, we hebben geen tunnelvisie bij het feessie. Daar ik hoop. Maar wel een grote bijeenkomst.

Oh, ik mag weer naar huis. Het vlees snijden.
Vertel eens meer over de plannen voor vrijgezellenfeest! Ben wel benieuwd?

Willen we die foto´s zien? Iets zegt mij van niet.
Eigenlijk weet ik niks.

Maar er is me beloofd dat ik niet de stad door hoef met een condoom op mijn hoofd, geen Tshirt draag met Kusmenuhetnogkan, en ik ook niet naar de pingpongballenschietshow ga kijken.

Want.

Anders kom ik gewoon niet.
Vannacht bij tymp geslapen (kinderen waren een nachtje uit logeren). Wat was dat fijn. Eindelijk eens goed geslapen.

Zag helaas wel vlak voor het slapen gaan een reactie van Kjong op een foto van facebook en ging kijken met mn stomme kop. Nu heb ik het ook gezien van de loveparade. Mijn god! Poe..

Nu opschieten en mn moeder weer helpen met naar beneden komen, douchen een aankleden :(

Mn vader was gisteren in tranen, die trek het niet meer. "Gelukkig" wordt ze maandag als het goed is opgenomen, want dit gaat hem niet worden.
Pffff, heftige foto's inderdaad. Ik had al wel beeldmateriaal gezien maar deze geven het wel heel erg goed weer.
Ik ben down omdat ie morgen weer gaat

Ik snap dat ik super verwend ben geweest dat hij hier (bijna) 3 maanden was.... maar ik voel me effe zielig

Vanavond hebben we een klein feestje, want zondag (dag dat hij terug thuis is) is hij jarig...

*zucht* effe zelfmedelijden...

Ik wil met m mee!

Oh ja, lees hier de laatste tijd vooral mee, heb weinig te vertellen

We hebben het super gehad samen zo 3 maanden
Oh Punica zijn de 3 maanden alweer om?! Hebben jullie een plan voor wanneer jullie elkaar weer gaan zien? Hoe staat het met je plannen om daarheen te verhuizen? En hebben jullie dat nu je familie al verteld?

(ik? nieuwsgierig?? welnee...)
Zijn die 3 maanden al om

Je gaat toch ook daarheen?

Wanneer?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven