Lekker jong blaadje

24-02-2012 13:03 1535 berichten
Met grote verbazing en enige afgunst (ik ben ook maar een mens) lees ik hier het geklaag over mannen van boven de 40 die vreemdgaan / rommelen / scharrelen met een jong blaadje, duidelijk uitsluitend voor de seks.

Ik keur vreemdgaan af.

Er rest mij telkens één vraag wanneer ik dat soort zaken lees: hoe flikken die kerels dat in godsnaam?

Dus, lekkere jonge blaadjes, hoe krijg ik jullie het bed in?
Wat werkt bij jonge blommetjes: niet te veel praten, zeer mysterieus zijn over je leven maar de suggestie van veel geld wekken, zeer weinig aandacht aan hun fysiek besteden (dan gaan ze vissen naar complimentjes ), niet al te snel weer opnieuw afspreken en altijd je ogen af laten dwalen naar de serveerster.

Met andere woorden: treat them mean, keep them keen .
quote:iris1969 schreef op 25 februari 2012 @ 20:23:

Hahaha gaan we Amand aan een jong blaadje helpen? Count me in .Had je de OP niet gelezen dan?
Alle reacties Link kopieren
Dit meen je toch niet serieus...die tips?

Have sex appeal. It’s not enough to simply look good; you have to have the right attitude as well. If women think you're attractive, other guys will also want to be around you.

nee, dan krijg je als hetero straks homo's om je heen hangen, is dat wel de bedoeling?
quote:valentinamaria schreef op 25 februari 2012 @ 20:26:

een man met teveel of een verkeerd luchtje vind ik echt een afknapper. weeiig in mijn maag en het overheerst dan alles.

Vraag mij een beetje af wat veel is, maar als je je hebt geschoren dan zal je toch after shave moeten gebruiken. Dus die logica volgende hoe meer baard hoe meer after shave (scheelt geen liters natuurlijk, maar ok).

Baardgroei is toch alpha lijkt mij?
quote:iris1969 schreef op 25 februari 2012 @ 20:26:

Wat werkt bij jonge blommetjes: niet te veel praten, zeer mysterieus zijn over je leven maar de suggestie van veel geld wekken, zeer weinig aandacht aan hun fysiek besteden (dan gaan ze vissen naar complimentjes ), niet al te snel weer opnieuw afspreken en altijd je ogen af laten dwalen naar de serveerster.

Met andere woorden: treat them mean, keep them keen .Sorry, ik wil vanavond nog van bil. Ik heb echt veel concretere tips nodig.
dronken voeren is zo achterhaald.
wij slapen nooit.
quote:h_l_g schreef op 25 februari 2012 @ 20:28:

[...]

maar als je je hebt geschoren dan zal je toch after shave moeten gebruiken

Nope, gewoon aloë vera van Vaseline. Het groene spul.

quote:Baardgroei is toch alpha lijkt mij?Dat schrijnt aan de binnenkant van de dijen. Geen goeie binnenkomer (no pun)
quote:valentinamaria schreef op 25 februari 2012 @ 20:29:

dronken voeren is zo achterhaald.

Tegenwoordig drinken die meiden de heren onder de tafel.
quote:valentinamaria schreef op 25 februari 2012 @ 20:29:

dronken voeren is zo achterhaald.Werkt dat niet meer dan?
quote:hawkeye_jane schreef op 25 februari 2012 @ 20:30:

[...]

Tegenwoordig drinken die meiden de heren onder de tafel. 'Doe de dame nog een whisky-cola en mij een colaatje light, ik moet m'n coupé nog naar haar huis rijden'.
quote:nightnurse schreef op 25 februari 2012 @ 20:28:

Dit meen je toch niet serieus...die tips?

Bloedserieus! Zo heeft Amand vanavond nog een date met een stewardess van 21. Let maar op!

je vraagt netjes of ze iets van je van je wil drinken.

en dan gelijk erachteraan zeggen dat ze heel mooi is.

wel ff peilen of er enige belangstelling is natuurlijk, straks wordt je opgepakt.
wij slapen nooit.
quote:amand1969 schreef op 25 februari 2012 @ 20:28:

[...]

Sorry, ik wil vanavond nog van bil. Ik heb echt veel concretere tips nodig.Pfft nog concreter? Moet ik komen souffleren?
quote:iris1969 schreef op 25 februari 2012 @ 20:33:

[...]

Bloedserieus! Zo heeft Amand vanavond nog een date met een stewardess van 21. Let maar op!

Been there done that. Ik mik meer op de assistent-store-managers van kledingzaken. Weten zij veel dat ik m'n enig modieus-verantwoorde kloffie juist nu aan heb. Morgen ga ik toch naar een andere kroeg
quote:iris1969 schreef op 25 februari 2012 @ 20:35:

[...]

Pfft nog concreter? Moet ik komen souffleren? (ik ben even op zoek naar de 'inkoppertje'-smiley)
quote:valentinamaria schreef op 25 februari 2012 @ 20:35:

wel ff peilen of er enige belangstelling is natuurlijk, straks wordt je opgepakt.Ooh nee veel te gladjes!
quote:valentinamaria schreef op 25 februari 2012 @ 20:35:

wel ff peilen of er enige belangstelling is natuurlijk, straks wordt je opgepakt.Als er haar op groeit mag het toch?
je kan ook zeggen dat je coach bent ofzo, gaan ze hun problemen aan je voorleggen.

jij hebt natuurlijk de oplossing...........
wij slapen nooit.
quote:iris1969 schreef op 25 februari 2012 @ 20:33:

[...]

k gun t m.... en dan morgenochtend zwaar kapot wakker worden en je realiseren dat zo'n jonge dame toch iets TE veel energie had.
quote:valentinamaria schreef op 25 februari 2012 @ 20:38:

je kan ook zeggen dat je coach bent ofzo, gaan ze hun problemen aan je voorleggen.

jij hebt natuurlijk de oplossing...........Dit kan wel eens de GOUDEN tip zijn.
De idee wat ik bij een 'alpha' krijg is een type man die zich helemaal vormt naar het ideaal type van de vrouw... (baard, luchtje, afstandelijk spelen, etc). Tegenwoordig er ook nog voor op cursus gaat.

Ik dacht dat een alpha helemaal geen tijd heeft voor dat soort geleuter (want carrière najagen, eigen doelen), wel een verzorgd uiterlijk heeft, maar dan wel ZIJN uiterlijk (stijl/idee), niet omdat je daarmee chickies regelt of omdat het mode is (want wat mode is bepaalt hij zelf). Zoiets van fuck de rest, dit ben ik en take it or leave it.

Leermomentje ;).
quote:nightnurse schreef op 25 februari 2012 @ 20:39:

[...]

k gun t m.... en dan morgenochtend zwaar kapot wakker worden en je realiseren dat zo'n jonge dame toch iets TE veel energie had.Zo willen we allemaal gaan hoor. Mannen bespreken dit regelmatig en er is wel consensus over hoor
ik was je nog iets verschuldigd.

die uitdrukking; lul op afroep,, heeft prima gewerkt bij sv, hij loopt weer wat harder.
wij slapen nooit.
quote:h_l_g schreef op 25 februari 2012 @ 20:40:

De idee wat ik bij een 'alpha' krijg is een type man die zich helemaal vormt naar het ideaal type van de vrouw... (baard, luchtje, afstandelijk spelen, etc). Tegenwoordig er ook nog voor op cursus gaat.

Ik dacht dat een alpha helemaal geen tijd heeft voor dat soort geleuter (want carrière najagen, eigen doelen), wel een verzorgd uiterlijk heeft, maar dan wel ZIJN uiterlijk (stijl/idee), niet omdat je daarmee chickies regelt of omdat het mode is (want wat mode is bepaalt hij zelf). Zoiets van fuck de rest, dit ben ik en take it or leave it.

Leermomentje ;).

Ja dat zijn de echte Alpha's. Ik heb het over Alpha-wannabee's. die hebben dergelijke cursussen nodig.

[img]http://vadrouilles.moto.free.fr/smileys ... smile1.gif[/img]
quote:amand1969 schreef op 25 februari 2012 @ 20:37:

[...]

(ik ben even op zoek naar de 'inkoppertje'-smiley)En ik gooi er weer een Huh? tegenaan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven