Lekker jong blaadje

24-02-2012 13:03 1535 berichten
Met grote verbazing en enige afgunst (ik ben ook maar een mens) lees ik hier het geklaag over mannen van boven de 40 die vreemdgaan / rommelen / scharrelen met een jong blaadje, duidelijk uitsluitend voor de seks.

Ik keur vreemdgaan af.

Er rest mij telkens één vraag wanneer ik dat soort zaken lees: hoe flikken die kerels dat in godsnaam?

Dus, lekkere jonge blaadjes, hoe krijg ik jullie het bed in?
quote:amand1969 schreef op 02 maart 2012 @ 23:17:

[...]

Ik weet niet of ik nu boos moet worden of je moet bedanken Uiteraard is het volkomen positief bedoeld! Zou toch leuk zijn, als het je uiteindelijk lukt! Ik gun het je van harte. Al zou het alleen al voor de probeer zijn. Dan weet je hoe het is, zeg maar.
Alle reacties Link kopieren
quote:carpedieme11 schreef op 02 maart 2012 @ 23:20:

[...]

Wellicht heeft hij nog wel jonge blaadjes naast jou.Gelukkig ken ik hem beter dan jij.. Maar theoretisch gezien zou dat inderdaad kunnen..
quote:noppies schreef op 02 maart 2012 @ 23:23:

[...]

Dan weet je hoe het is, zeg maar.

Kwijl... hahahahahaha

Best geinig. 10 en 20 jaar terug heb ik 'genoeg' (ik ben er niet trots op ozfo) meiden van m'n eigen leeftijd eh 'beter leren kennen'. Nu ik 40+ ben blijft de aantrekkingskracht naar alle aantrekkelijke vrouwen, maar ligt er in mijn beleving opeens een soort 'taboe' op het aangaan van geile neuqseks relaties met vrouwen van tussen de 20 en de 30, die echt geen schichtige hertjes zijn ofzo. Sterker nog: die zijn een stuk wijzer dan ik of mijn vrouwelijke leeftijdsgenoten in die tijd waren.
quote:amand1969 schreef op 02 maart 2012 @ 23:13:

[...]

Blijkbaar vervul je zijn behoeftes.

Soms is het leven zo lekker simpel... Ah!.. je kent hem!
quote:amand1969 schreef op 02 maart 2012 @ 23:34:

[...]

Kwijl... hahahahahaha

Best geinig. 10 en 20 jaar terug heb ik 'genoeg' (ik ben er niet trots op ozfo) meiden van m'n eigen leeftijd eh 'beter leren kennen'. Nu ik 40+ ben blijft de aantrekkingskracht naar alle aantrekkelijke vrouwen, maar ligt er in mijn beleving opeens een soort 'taboe' op het aangaan van geile neuqseks relaties met vrouwen van tussen de 20 en de 30, die echt geen schichtige hertjes zijn ofzo. Sterker nog: die zijn een stuk wijzer dan ik of mijn vrouwelijke leeftijdsgenoten in die tijd waren.

Er is geen taboe. Echt niet.

Er zijn echt wel meiden die er voor open staan en die niet terug schrikken van een 40+er. Het werkt hetzelfde (volgens mij) zoals je anders een dame zou versieren (en nu ga ik er maar zo even van uit dat je dat wel eens doet ). Het klikt of het klikt niet. Dat heeft niet zoveel met leeftijd te maken, alleen heb je wrs tnt die meiden niet zo in het vizier gehad, vanwege dat 'taboe'.
quote:noppies schreef op 02 maart 2012 @ 23:51:

[...]

Het klikt of het klikt niet. Dat heeft niet zoveel met leeftijd te maken, alleen heb je wrs tnt die meiden niet zo in het vizier gehad, vanwege dat 'taboe'.

Hahahahahaha geef me geen hoop :-)

Dat is wreed

Volgens mij val ik best mee. Ik kleed me vlot maar niet overdreven, ik ben geen blaaskaak en ik heb echt interesse in de mens. Misschien ontbreekt bij mij gewoon dat 'killer instinct' om een chickie te scoren
Hahaha! Dat heeft niets met hoop geven te maken.. Het is echt een haalbaar doel. Daar twijfel ik niet aan. Jij wel dan? Want dan stop ik met aanmoedigen .

Het is alleen wennen aan je nieuwe doelgroep.

Trouwens, ik denk dat die meiden helemaal niet zoveel wereldwijzer zijn dan jullie/wij 10-20 jaar geleden. Dat lijkt zo, omdat je er nu anders tegen aan kijkt. Ik heb best veel jongens 'goed leren kennen' toen, maar had geen idee van wat ik wilde of wat ik lekker vond - als ik dat vergelijk met nu.

Als 20-er was ik onzeker over alles. Nu kan ik me dat niet voorstellen, omdat ik toen echt strakker in mijn vel zat en eigenlijk niets had om onzeker over te zijn. Dat belemmert me nu iig niet meer ;).
Probeer het eens hier op het forum bij de midden 20-igers.
quote:noppies schreef op 03 maart 2012 @ 00:09:

Als 20-er was ik onzeker over alles. Nu kan ik me dat niet voorstellen, omdat ik toen echt strakker in mijn vel zat en eigenlijk niets had om onzeker over te zijn. Dat belemmert me nu iig niet meer ;).

Mooi is dat hè. Aantrekkingskracht zit vooral in hoe je naar jezelf kijkt. Ik merk echter wel dat onwennigheid met m'n tanende fysieke kwaliteiten (mooi hè ) een rol begint te spelen. Aan de andere kant ben ik een stuk beter in staat om me niet dood te staren op één aspect van het ouder worden.

Laten vrouwen hun onzekerheid over hun lijf achter zich in ruil voor zelfvertrouwen over hun persoonlijkheid, terwijl mannen het omgekeerde proces doormaken?
quote:amand1969 schreef op 02 maart 2012 @ 23:09:

[...]

Voor mij is 'een jong blaadje' een vrouw tussen 18 en 30 jaar.Waarom voel ik me nu in 1x oud?
Mika!
verkeerde topic
so sind wir nicht verheiratet!
Ja! Ze zijn binnen! Hartelijk dank, Nightnurse , ik zal ze direkt aan 'mijn vriend' doorgeven
quote:amand1969 schreef op 03 maart 2012 @ 12:33:

Ja! Ze zijn binnen! Hartelijk dank, Nightnurse , ik zal ze direkt aan 'mijn vriend' doorgeven Ik zou nog niet aan 'je vriend' geven hoor, zo op zaterdag middag is dat onhandig tijdens het boodschappen doen!
quote:Sensual_D schreef op 03 maart 2012 @ 14:15:

[...]

Ik zou nog niet aan 'je vriend' geven hoor, zo op zaterdag middag is dat onhandig tijdens het boodschappen doen!Ik zal het aan 'hem' doorgeven.
Hahahaha, nou, in principe is nu alleen nog het blaadje de ontbrekende factor! Fysiek en mentaal ben je helemaal voorbereid en geinstrueerd, nu nog een blaadje .
quote:noppies schreef op 03 maart 2012 @ 18:15:

Hahahaha, nou, in principe is nu alleen nog het blaadje de ontbrekende factor! Fysiek en mentaal ben je helemaal voorbereid en geinstrueerd, nu nog een blaadje .Mijn 'vriend' hè Ik was er al klaar voor
Ik zit er steeds meer aan te denken om gewoon maar eens een advertentie op zo'n dating-site te zetten 'ouwe bok zoekt jong blaadje'. Eens kijken of de reacties daar een beetje overeenkomen met die van de Viva-dames
Over ouwe bokken en jonge blaadjes gesproken: zometeen 'Fracture' op RTL7
Doen! Ik ben wel benieuwd naar wat voor soort reacties dan zou opleveren, eerlijk gezegd vrees ik het ergste. Of eigenlijk dat de reacties achterwege blijven. Het schijnt dat de dames op dat soort sites heel afwachtend zijn.
quote:amand1969 schreef op 03 maart 2012 @ 18:59:

[...]

Mijn 'vriend' hè Ik was er al klaar voor

Oja, was me even ontschoten. Jouw 'vriend' had nog een hulpje nodig .

Maar doen!! Die oproep! Ik wil ook wel eens weten wat dat voor reacties oplevert. Of je jezelf 'oude bok' moet noemen... Daar worden weinig vrouwen geil van, ongeacht leeftijd.

Misschien moeten we een beetje meedenken over de juiste bewoordingen..
Mijn range ligt erg ruim. Mannen van 20 tot 60, als er een klik is. Ik ben midden dertig. Ik vind er niets vreemd aan, Amand.
Ik ben eind 20-er en heb vanaf jongs af aan op 50+ gevallen. Raar dat. Nickelson zich niet met 30-minners ziet gaan. Ik vond mezelf vanaf 25 toch eigenlijk eerder bejaard dan jong... En echt volwassen (minder naief) voelde ik me sowieso vanaf 21.
Ik ga eens even broeden op een leuke 'wervingstekst' om heel specifiek de lekkere jonge blaadjes aan te spreken.

Stay tuned.

Tips en do's en dont's worden uiteraard in dank aanvaard
Ik heb een ruwe 1e versie:

Hallo lekker jong blaadje,

Je bent er maar druk mee, denk ik zo. Dat najagen van je carrière, het vormgeven van je leven. En dan moet je er ook nog een lover op na houden, maar al die jonkies vragen zoveel aandacht en doen telkens weer lastig wanneer het jou niet uitkomt.

This could be your lucky day!

Stuur maar eens een fotootje, lekker jong blaadje. Je weet maar nooit

Shoot!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven